Jump to content
GET

[ARCHIWUM] Propozycje perków i klas

Recommended Posts

Perk: Egon Info: Dostajesz 200 HP

Edited by Drut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perk : Ak47 MASTER - Dostajesz ak47 i dodatkowe 10 obrażeń z niego 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podam  fajne perki:

-Skrzydła anioła(przy większej wysokości jak używa zadaje obrażenia dla bliskich osób)

-Stalker ring ( jesteś niewidzialny i masz 5 hp )

-OwocHP (dostajesz 250 hp)

Edited by xCanabiSx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o skrzydła anioła, są to tzw. "archy" z diablomoda, o to Ci chodzi, prawda?

Z reguły działa to na takiej zasadzie, że jest wielki płacz, bo koleś którego nie widzisz, zabija przy lekkim szczesciu 5 osób naraz.

Chyba, że będzie to bić po 20... Wtedy byłbym za.

Koleś będac na zewnątrz "skanuje" Wszystkich wokół, cholernie OP item.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem ninja z tymi "skrzydłami anioła" już w ogóle będzie za mocna, "stalker ring" już było i nie przeszło, a "OwocHP" jest wytrenowany wteran po 1 ciężko by się ubijało np. kapitana który ma 250hp i 60 wytrzymałości dostanie jeszcze 250hp.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Otóż napisałem kilka klas które mogą was zainteresować mam nadzieję że jakoś pomogę serwerowi ;) 

 

1.Klasa: Snajper

Broń: Awp i Deagle

Inteligencja:10

Zdrowie:20

Wytrzymalosc:0

Kondycja:10

Opis: Posiada 150% obrazen + inteligencja z Awp oraz 1/2 z kosy.

 

2.Klasa: Komandos

Bron: Deagle, Glock/usp, knife 

Inteligencja:0

Zdrowie:40

Wytrzymalosc:10

Kondycja:60

Opis: Posiada 1/1 z kosy (PPM) .

 

3.Klasa: Szturmowiec

Bron: Ak47, glock/usp, He 

Inteligencja:10

Zdrowie:0

Wytrzymalosc:-10

Kondycja:0

Opis: Posiada ciche kroki oraz He.

 

4.Klasa: Skoczek

Bron: mp5, glock/usp

Inteligencja:0

Zdrowie:30

Wytrzymalosc:10

Kondycja:15

Opis: Posiada auto BH oraz podwójny skok.

 

5.Klasa: Rusher

Bron: M3, deagle

Inteligencja:0

Zdrowie:10

Wytrzymalosc:0

Kondycja:55

Opis: Posiada 1/5 na natychmiastowe zabicie z M3.

 

6.Klasa: Medyk

Bron: SG-552, glock/usp

Inteligencja:10

Zdrowie:20

Wytrzymalosc:0

Kondycja:10

Opis: Posiada 2 apteczki i może wskrzeszać członków swojej drużyny.

 

7.Klasa: Maestro

Bron: M4A1 , glock/usp, wszystkie granaty.

Inteligencja:-10

Zdrowie:30

Wytrzymalosc:20

Kondycja:0

Opis: Posiada 7(obrażeń + inteligencja z M4).

 

8.Klasa: Bandyta

Bron: p90, deagle

Inteligencja:15

Zdrowie:10

Wytrzymalosc:0

Kondycja:15

Opis: Posiada zmniejszoną widoczność podczas kucania z nożem oraz 1 mine.

 

9.Klasa: Plutonowy

Bron: Aug , elite

Inteligencja:0

Zdrowie:50

Wytrzymalosc:0

Kondycja:20

Opis: Posiada dużo hp oraz zmniejszoną grawitację.

 

10.Klasa: Szybcior

Bron: XM1014, deagle, 2x Flashe

Inteligencja:0

Zdrowie:10

Wytrzymalosc:0

Kondycja:65

Opis: Szybko biega otrzymuje 2FB.

 

11.Klasa: Buntownik 

Bron: Galil, glock/usp

Inteligencja:10

Zdrowie:20

Wytrzymalosc:0

Kondycja:20

Opis: Posiada 1/15 na natychmiastowe zabicie z Galila oraz 1/5 na odrodzenie się po śmierci.

 

12.Klasa: Telegrafista 

Bron: Famas, Glock/Usp

Inteligencja:0

Zdrowie:25

Wytrzymalosc:20

Kondycja:10

Opis:  Widzi wrogów na radarze.

 

13.Klasa: Criminal 

Bron: M4A1, fiveseven

Inteligencja:5

Zdrowie:25

Wytrzymalosc:0

Kondycja:-10

Opis: Ma zmniejszoną kondycję oraz +5dmg z M4A1.

 

14.Klasa: Odyrnator

Bron: mp5 ,scout 

Inteligencja:0

Zdrowie:10

Wytrzymalosc:10

Kondycja:0

Opis: Posiada 1/4 na natychmiastowe zabicie ze scout.

 

15.Klasa [P]: Predator

Bron: Famas, deagle

Inteligencja:15

Zdrowie:40

Wytrzymalosc:0

Kondycja:15

Opis: Posiada 5 sekund nie widzialności (aby użyć przycisk E) oraz 10% obrażeń z famasa.

 

16.Klasa [P]: Phantom

Bron: Ak47, deagle, 1x He i 1 Flash

Inteligencja:10

Zdrowie:30

Wytrzymalosc:10

Kondycja:0

Opis: Posiada 25% obrażeń z Ak. 

 

17.Klasa [P]: Profesionalny Żołnierz

Bron: M4A1, Ak47, Awp, glock/usp

Inteligencja:0

Zdrowie:20

Wytrzymalosc:35

Kondycja:10

Opis: Większa wytrzymałość, 2 dodatkowe skoki i 1/2 z Awp.

 

18.Klasa [P]: Zaix

Bron: Famas , glock/usp

Inteligencja:10

Zdrowie:35

Wytrzymalosc:20

Kondycja:15

Opis: Posiada więcej hp, otrzymuje 25hp oraz pełen magazynek za zabójstwo . Ma podwójny skok .

 

19.Klasa [P]: Kapral

Bron: Ak47, deagle, He

Inteligencja:20

Zdrowie:20

Wytrzymalosc:10

Kondycja:20

Opis:  Posiada eliminator w broniach 1/3 z He oraz 2 apteczki.

 

20.Klasa [P]: Stalker

Bron: M4A1, deagle, 

Inteligencja:20

Zdrowie:45

Wytrzymalosc:0

Kondycja:25

Opis: Posiada 1/10 z M4A1 3 rakiety słabo widoczny na nożu podczas kucania.

Edited by Zawiszanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miło by było, jakbyś chociaż zobaczył jakie klasy są na serwerze, bo niestety, te co podałeś, mają miejsce tutaj...

I nie kłam, że sam je pisałeś, bo na wiekszosci codow takie są.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I znowu kolejna rewolucja, tym razem na gorze serwera...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flasher (premium)

Inteligencja: 5
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 25
Bronie: M4a1, deagle , He granade
Dodatkowy opis:  dodatkowe 15 obrażeń z M4a1, 3 rakiety

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja proponuję Jedną klasę Nazwa : Marines Bronie : mp5 , m4a1 zwiększone DMG lub zwiększona Wytrzymałość

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja proponuję Jedną klasę Nazwa : Marines Bronie : mp5 , m4a1 zwiększone DMG lub zwiększona Wytrzymałość

Jest już Amadeusz, który ma MP5 i zwiększone DMG, oraz Namiestnik, który ma +30%DMG z M4 to po co tyle klas o takim samym zastosowaniu :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ninja za mocny, proponuję zmniejszyć 1/1 z kopsy na 1/2 z kosy

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest klasa premium za którą ludzie płacą, nie przesadzajmy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dodatku i tak zmieniliśmy ninję, ułatwiając widoczność...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perki:

1.Tajemnica Konspirata:Dostajesz scouta i 1/1 na natychmiastowe zabicie

2.Zawodowy Strzelec:Dostajesz M3 1/2 /13 [losowo] na natychmiastowe zabicie 

3.Sekret Szpiega:1/2 1/3 1/4 Szansy na odrodzenie się na respie wroga

4.Zestaw Terminatora:Otrzymujesz Ak47,M4A1,AWP [przydatne dla ninjy]

5.Moc inżyniera:Po otrzymaniu perku nóż zamienia się na klucz i przy klknięciu lewego przycisku od myszki można postawić działko Sentry Gan raz na runde

  

 

Klasa PREMIUM zabójca: jak widać nikt nie gra tą klasą więc można ją zmienić na :

 

Klasa:Zabójca

Inteligencja:20

Zdrowie:30

Wytrzymałość:30

kondycja:40

Bronie:M4a1,HE,Deagle

Opis:[Premium] Zadaje 20 obrażeń więcej z M4a1,1/2 z HE,ciche kroki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa : Pancernik ( Zwykła)

 

 

Inteligencja:10

Zdrowie:50

Wytrzymałość:50

kondycja:10

 

Bronie: Najważniejsza Dla tej klasy Tarcza SWAT (przedmiot który mogł kupic tylko ct) , Desert Eagle ,45 USP Tactical, Fabrique Nationale ES Five Seven .  Proporcjonalnie mozna dodać mu 1 dynamit .

 

Dodałem mu 3 pistolety bo w pożniejszej fazie gry bedzie mu bardzo cięzko kogos zabić , z powodu  ze przy wyzszych poziomach maxuje sie wytrzymalość co zmieniejsza dmg pistoletu  co w rezultacie i tak ma maly dmg , dodatkowo duzo jest perków ze zwieksza obr. na dany pistolet wiec i te perki były by wykorzystywane ,

 

Co do Statów  jako ze to pancernik wiec obnizona kondycja ale jako klasa charakteryzujaca się jako czołg musi mieć wicej hp i zwiekszoną wytrzymałość .

 

 

 

 

Perk : Hybrydowy Pancerz (nazwe mozna zmienić)

Opis: Jesteś odporny na obr  z  Noża ( Trudny do zdobycia)

 

Wprowadziłbym  ten perk  z powodu zbyt duzego zainteresowania graczami którzy graja Ninja , klasa  która jest mało widoczna i  cięzka do zabicia z powodu duzej lewitacji i swych skoków  trudna do zlapania , wiec niech choć jeden item chroni nas przed tą klasą ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perk : Hybrydowy Pancerz (nazwe mozna zmienić)

Opis: Jesteś odporny na obr  z  Noża ( Trudny do zdobycia)

 

Wprowadziłbym  ten perk  z powodu zbyt duzego zainteresowania graczami którzy graja Ninja , klasa  która jest mało widoczna i  cięzka do zabicia z powodu duzej lewitacji i swych skoków  trudna do zlapania , wiec niech choć jeden item chroni nas przed tą klasą ,

Od tego jest Perk: Notatki Kapitana, przez to co wymyśliłeś każdy przestałby grać ninją.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa : Wyćwiczony Amadeusz ( PREMIUM/MEGA PREMIUM )


Inteligencja: 40
Zdrowie:10
Wytrzymałość:10
kondycja:60

Bronie: Dualki ( te pistoleciki dwa ) i MP5 ( model taki, że ma się dwie mp5 w osobnych rękach )

Opis : ma 2x jumpa, mniejszą grawitację ( o wiele mniej niż u ninjy ) i im więcej inty tym większy DMG ( to można ustalić ile )

Polecam tą klasę, grałem kiedyś na podobnym Chodzie i się nią zajebiście grało. Bardzo chciałbym, aby taka klasa została wprowadzona na serwer.

 

 

@BIMBASEK

 

Ta klasa by była Premium czy Mega Premium, a założę się, że dużo ludzi by ją kupowała, bo jest zarąbista ;) 

Edited by ~.LaYs`

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa Mega Premium:Morfeusz

Bronie:M4a1,duel

Opis:Bazowe 140HP 135% biegu 100 pancerza, 1/15 na natychmiastowe zabicie z Duel'u,AutoBH,odporny na HE,Dostaje full magazynek za fraga,mniejsza grawitacja,widzi na radarze żywych przeciwników,+15 obrażeń więcej z m4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Perki:

 

Regeneracja:Co 5 sekund dostajesz 5-10HP

Geniusz:Dostajesz 50 inteligencji

Księga Expa:Dostajesz dodatkowe 25expa za fraga

Oczy katsumo:1/2 na odrodzenie po śmierci,+50hp

Sakwa:Co runde otrzumujesz 16000

 

Klasa:

 

Nazwa:Regenerant

Hp bazowe:135

100 pancerze

130% Spedd

Bronie:Mp5/gail,usp/glock

Opis:Regeneruje mu się co 5 sekund 5-10HP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasa: Master

Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
kondycja: 45

Bron: Famas, desert eagle, 3x HE

Opis: posiada 60+int dmg z HE oraz podwójny skok

 

Perk: sekret ninjy

Opis: nie słychac twoich strzałów ani kroków   / (kroki można zabrać)

 

//szkoda bo wlasnie na tym zalezalo. to w takim razie propozycje perku mozna skreslic - jest mnartwa cisza dajaca ciche chodzenie

Edited by SQN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klasy i opis perków !


To zaczynam
KLASY:

Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie:AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Komandos
Inteligencja: 5
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie:deage
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -38
Bronie:m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Brak.

Obrońca
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -30
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny.

Medyk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie:sg552
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.

Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.

Saper
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Posiada 3 miny.

Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 55
Bronie:m3
Dodatkowy opis: Brak.

Radziecki Żołnierz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: -30
Kondycja: 0
Bronie:ak47
Dodatkowy opis: 15 procent obrażeń z Kalasznikova.

Kradziej
Inteligencja: 15
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie:hegrenade, gail, flashbang
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność 1/2 szansy za zabranie perku swojej ofierze.

Kosiarz
Inteligencja: 10
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 3
Kondycja: 75
Bronie:możliwość dokupienia pistoletu(USP/GLOCK)
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Myśliwy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 30
Bronie:scout
Dodatkowy opis: 125(+inteligencja) procent obrażen ze Scouta, 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie.

Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, xm1014, smokegrenade, m3, flashbang
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń.

Kaskader
Inteligencja: 10
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5
Bronie:p228, ump45
Dodatkowy opis: Ma 5 spadochronów.

Dziwnostwór
Inteligencja: -100
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 50
Kondycja: 50
Bronie:knife
Dodatkowy opis: Szybko zasuwa, jest odporny na ataki, ale za to gruby i... dziwny.
@edit

Android
Inteligencja: 20
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Bronie:m249
Dodatkowy opis: Regeneruje sobie HP

Bandyta
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie:mac10, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 1/3 na odrodzenie się po śmierci

Bob Budowniczy
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: -20
Bronie:elite
Dodatkowy opis: Może układać worki z pisakiem(Klawisz E). Im więcej inteligencji, tym worki są mocniejsze. Ma podwójny skok

Chowaniec
Inteligencja: 00
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie:hegranade, tmp
Dodatkowy opis: Znika, gdy otrzymuje obrażenia, jest w połowie niewidoczny.

Elektryk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:aug, smokegranade
Dodatkowy opis: Ma błyskawice, która zadaje 100+int/2 obrażeń

Frezer
Inteligencja: 20
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: -20
Kondycja: 20
Bronie:gail
Dodatkowy opis: Posiada nitrogen gail, który zamraża wroga

Grandier
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50
Bronie:hegranade, smokegranade, flashbang
Dodatkowy opis: Ma duuużo granatów, z nożem zawisa w powietrzu.

Sanitariusz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: -10
Kondycja: 50
Bronie:aug, smokegranade, flashbang
Dodatkowy opis: Posiada apteczkę, Ma 1/3 na wskrzeszenie kolegi z teamu

Skrytobójca
Inteligencja: 20
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: -20
Kondycja: 50
Bronie:knife
Dodatkowy opis: Ma daleki zasięg noża, może skakać po ścianach, niewidzialny, obrażenia rosną wraz z inteligencja

Spowalniacz
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -10
Bronie:smokegranade, famas
Dodatkowy opis: Po naładowaniu noża ma 1/4 szansy na spowolnienie wroga o 40%

Zapierdalacz
Inteligencja: -10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 50
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Zapierdala. (Szybko biega i strzela)

Jumper (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 50
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 60
Bronie:hegrenade, smokegrenade, flashbang, knife, p90
Dodatkowy opis: Ma AutoBH, 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża i mniejszą grawitacje na nożu.

Admirał (PREMIUM)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 38
Bronie:hegrenade, famas
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok, 20hp orazpełen magazynek za każde zabójstwo.

BomberMan (PREMIUM)
Inteligencja: 5
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, aug, smokegrenade, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 2 dynamity.

Cheater (PREMIUM)
Inteligencja: -10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 40
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m4a1, flashbang, deagle, ak47
Dodatkowy opis: Ma zmniejszony rozrzut.

Dr. House (PREMIUM)
Inteligencja: 80
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -10
Bronie:sg552 + flashbang
Dodatkowy opis: Posiada 4 apteczki, jest ledwo widoczny podczas kucania.

Rambo (PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 30
Kondycja: 30
Bronie:m249 (obrotówa), Shotgun m3, wszystkie granaty
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 80+int obrażeń, ma moduł odrzutowy.

Agent Specjalny 007(PREMIUM)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 40
Bronie:m4a1, deagle, HE, Smoke
Dodatkowy opis: Ma podwójny skok i ubranie wroga.
@edit

Matrix(PREMIUM+)
Inteligencja: 15
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 40
Bronie:2xMP5, 2xelite, granat HE i flash
Dodatkowy opis: Zadaje podwójne obrażenia, nie słychać jego kroków.
Może podwójnie skoczyć, widzi miny.


To tyle jeśli chodzi o klasy.

Opis perków:

-Adrenalina: Za każdego fraga dostajesz 50hp.

-Apteczka: Raz na rundę możesz się uleczyć.

-Autodestrukcja: Natychmiastowa smierć twoja i wrogów w twoim otoczeniu.

-AWP Snajper: Natychmiastowe zabicie z AWP.

-Buty komandosa: Dostajesz 60 kondycji.

-Buty Snajpera: Dostajesz 25 kondycji. 

-Buty szturmowego: Nie słychać twoich kroków.

-Eliminator rozrzutu: Całkowicie wyłącza rozrzut broni.

-Fart Strzelca: Masz 1/6-12 szans na natychmiastowe zabicie z USP/GLOCK18.

-Kamizelka NASA: Dostajesz 30 wytrzymałości.

-kamuflaż: Twoja widoczność spada do 50-100.

-Maksymalne skupienie: Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe 20 doswiadczenia.

-Moduł Odrzutowy: Wyrzuca cie z siłą 666(+inteligencja), moduł ładuje się co 4 sekundy.

-Morfina: masz 1/2-4 szans na odrodzenie się po śmierci.

-Naboje Kapitana: Zadajesz 40% obrażeń więcej, tracisz 30 zdrowia.

-Naboje Ninjy: Twoje zdrowie regeneruje się o 22-30% zadanych obrażeń.

-Naboje Pułkownika: Zadajesz 1-(+inta) obrażeń więcej.

-Nano Kamizelka: Jesteś odporny na wszystkie umiejętności oraz perki. Trudna do zdobycia.

-Notatki Kapitana: Odbijasz 1-5 pocisków na runde.

-Notatki Ninji: Możesz wykonać skok w powietrzu.

-Notatki Sapera: Masz 2 miny co runde.

-Nóż komandosa: Natychmiastowe zabicie z noża.

-Ogranicznik rozrzutu: Zmniejsza rozrzut broni.

-Pancerz Neomexowy: Masz 1/4-7 szans na odbicie pocisku.

-Platynowe Naboje: Zadajesz 25-31 obrażeń więcej.

-Podręcznik Szpiega: Masz 1/1-3 szans na zadanie 100(+inteligencja) obrażeń z HE. Posiadasz ubranie wroga.

-Podwójna Kamizelka: Dostajesz 21-25 wytrzymałości.

-Przysposobienie Obronne: dostajesz 20 wytrzymałości.

-Rozbłysk: Użyj, aby oślepić wrogów w promieniu 250(+inteligencja).

-Tajemnica Admirała: Za każdego fraga dostajesz 20 hp oraz pełny magazynek.

-Tajemnica Generała: Zadajesz 100(+inteligencja) obrażeń z HE.

-Tajemnica Wojskowa: Dostajesz 10 wytrzymałości. Masz 1/2-4 szans na oślepienie wroga.

-Tarcza SWAT: Jesteś odporny na miny, rakiety oraz dynamit.

-Tytanowe Naboje: Zadajesz 5(+int) obrażeń więcej.

-Weteran Noża: Zadajesz dodatkowe 40(+inteligencja) obrażeń nożem.

-Wykrywacz metali: Widzisz miny.

-Wyposażenie Wsparcia: Masz 2 rakiety co runde.

-Wyszkolenie Sanitarne: Co 5 sekund dostajesz 10 HP.

-Wytrenowany Weteran: Dostajesz 100 zdrowia oraz tracisz 30 kondycji.

-Wzmocniona Kamizelka: Dostajesz 15-20 wytrzymalości.

-Zaskoczenie Wroga: Atakując wroga od tyłu zadajesz podwójne obrażenia.

-Zwinne Palce: Natychmiastowe przeładowanie broni.

-Granat Zamrażający: Dostajesz 1-4 granaty zamrażające.

-Mistrz Ostrza: Co rundę dostajesz 5-7 noży do rzucania.

-Ciemnie Okulary: Nie działają na ciebie granaty oślepiające.

-Księga Expa: Za każdego fraga dostajesz dodatkowe 15 doświadczenia.

-Defibrylator: Masz 1/2-6 szansy na zreanimowanie członka drużyny po zabiciu wroga.

-Tajemnica Ninjy: Zmniejszona grawitacja i mniejsza widoczność na nożu.

-Radar Telegrafisty: Widzisz wrogów na radarze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przestań spamować, bo 3/4 tego to ściema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przestań spamować, bo 3/4 tego to ściema.

Czemu tak uważasz? :)

Bo 3/4 perków na serwerze już jest a klasy które zapodałeś to jakaś nędzna zlepka z internetu. Poczytaj opisy klas co podałeś i opisy klas z serwera, może zrozumiesz że to co wrzuciłeś to zwykły spam ;)

mhm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo 3/4 perków na serwerze już jest a klasy które zapodałeś to jakaś nędzna zlepka z internetu. Poczytaj opisy klas co podałeś i opisy klas z serwera, może zrozumiesz że to co wrzuciłeś to zwykły spam ;)

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By GET
      Propozycje utworów do RoundSoundu na serwer ONLY MIRAGE #04
       
      W temacie każdy może proponować nutki, które będą odgrywane na serwerze po zakończeniu rundy.
      Decyzje o ich przyjęciu będzie podejmowała Administracja serwera.
       
       
      Zanim napiszesz, zawrzyj następujące informacje:
       
      Link do utworu ( np. na YouTube ).
      Orientacyjny czas, jaki ma zostać odtworzony.
       
      ---
       
      Każdy może proponować w jednym poście kilka piosenek.
      Można także dyskutować o propozycjach przedstawianych przez użytkowników!
    • By GET
      Propozycje utworów do RoundSoundu na serwer SURF
       
      W temacie każdy może proponować nutki, które będą odgrywane na serwerze po zakończeniu rundy.
      Decyzje o ich przyjęciu będzie podejmowała Administracja serwera.
       
       
      Podstawowe informacje...
       
      Zanim jednak napiszesz, postaraj się dostosować do wzoru:
       
      Link do utworu:
      Orientacyjny czas, jaki ma zostać odtworzony:
       
      ---
       
      Każdy może proponować w jednym poście kilka piosenek.
      Można także dyskutować o propozycjach przedstawianych przez użytkowników!
    • By GET
      Propozycje nowych map
       
      W związku z tym, iż powstaje bardzo dużo tematów związanych z mapami na serwerze,
      postanowiliśmy utworzyć specjalny do tego temat tak, aby nie robić spamu w dziale Propozycje i uwagi.
      Zapraszamy do składania propozycji, uwag, a przede wszystkim pisania opinii.
       
       
      Podstawowe informacje...
       
      Dozwolona jest wszelka dyskusja w temacie, ale tylko dotycząca zaproponowanej mapy!
       
      Zanim jednak napiszesz, postaraj się dostosować do wzoru:
       
      Nazwa mapy:
      Link do mapy:
      Screeny lub opis mapy:
      Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze:
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy