Jump to content

GET

Owner
  • Content Count

    37,306
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

Właściciel

Użytkownik jest bossem tego projektu!

Community Reputation

30,021 Elitarna

About GET

  • Rank
    Właściciel ;)
  • Birthday May 28

Profile information

  • Sex
    mężczyzna
  • City
    Gdynia

Information about Fragowicz

  • Nick
    GET
  • Favorite server
    MTA - DayZ

Fragowicz Hardware

  • System
    Windows 10 Pro
  • Processor
    Intel Core i7 - 4790K
  • RAM
    16 GB
  • Keyboard
    SPC Gear GK540
  • Armchair
    SPC Gear SR500F
  • Smartphone
    Samsung Galaxy S10

Recent Profile Visitors

126,434 profile views
  1. Możliwe, że w poniedziałek będzie nowa wersja tej mapy. Nie chciałem o tym pisać, bo to informacja niepewna. @ Samurai Tajrox 龙 cały czas pracuje na wysokich obrotach i mam nadzieję, że uda mu się to wszystko ogarnąć.
  2. Wrócę do tego tematu, bo mam jeszcze parę wiadomości do przekazania. Po konsultacji z @ KADAS pochyliłem się ponownie nad tematem reputacji na forum i: "Dzienny limit" dodawania reakcji. Większość grup ma nałożony dzienny limit dodawania reakcji do postów, ponieważ w przeszłości dochodziło do wzajemnego nabijania sobie reputacji. Niektórzy z Was zgłaszali problem, iż ten limit nie resetuje się prawidłowo codziennie o godzinie 0:00, lecz losowo, przez co nie mogliście dodawać reakcji. Wyjaśnienie: załóżmy, że mamy do rozdania w ciągu dnia 10 reakcji. Dodajemy reakcję do postu o godzinie 2:00, co spowoduje, iż pozostanie nam do rozdania jeszcze 9 reakcji. Potem robimy to samo o godzinie 4:00, 6:00, 8:00, 10:00, przez co zostanie nam jeszcze 5 reakcji. Niestety, system nie odnowi nam limitu do 10 reakcji o godzinie 0:01 następnego dnia, lecz po upływie 24h od nadania konkretnej reakcji. Innymi słowy, limit do 6 reakcji zwiększy się o godzinie 2:01, do 7 reakcji o 4:01, do 8 reakcji o 6:01, do 9 reakcji o 8:01 i 10 reakcji o 10:01 itd... Wniosek: system działa prawidłowo! Limit jest liczony od momentu przyznania reakcji do postu, dlatego nazywanie tego "dziennym limitem" to spore uproszczenie. Najprawdopodobniej developerzy zdecydowali się zrobić to w taki sposób, aby nie dochodziło do sytuacji, że ktoś komuś nabija reputację o 23:59 i ma znów zdjęty limit o 0:01. Wyświetlanie pozostałej reputacji do rozdania. Na samej górze tuż obok powiadomień mogliście zauważyć ilość reputacji, jaka pozostała Wam w danym dniu do rozdania. Niektórzy z Was zgłaszali problem, że limit buguje się, ponieważ pokazywał się na minusie. Wyjaśnienie: system liczył tylko te reakcje, które zwiększały komuś reputację ( tj. ustrzel fraga, serduszko ). Natomiast, jeśli ktoś z Was nadał reakcje typu śmiech, zmieszanie to limit ten nie ulegał zmianie, gdyż te reakcje nie dają komuś reputacji. Innymi słowy, jeśli mamy limit 10 reakcji na dzień i daliśmy komuś 3 serduszka, to system pokazywał prawidłowo 7 reakcji pozostałych. Jeśli daliśmy 4 śmieszki, to limit nadal wyświetlał się jako 7 mimo, że powinien wyświetlać 3 reakcje. Tak też doprowadzało to do sytuacji, gdzie limit 7 pozostał na następny dzień i w konsekwencji rozdania 10 serduszek na następny dzień, system pokazywał Wam wartości ujemne, gdyż jak wiadomo 7 - 10 = -3. Wniosek: system nie działa prawidłowo! Często wprowadzał Was w błąd, przez co myśleliście, że nie mogliście dodawać reputacji, a w praktyce było to możliwe, dlatego usunąłem wtyczkę. Wróciłem również do tego problemu i tak też naprawiłem wszystkie reputacje rozdane od 2012 roku. Przywróciłem również stare funkcjonowanie reakcji "Ekstra", więc: Ustrzel fraga i Serduszko fragowe będą dodawać reputację jak dotychczas ( wszystko było dobrze ). Karambit w plecy nie będzie odejmował punktów reputacji użytkownikom ( był błąd, ponieważ część tego typu reakcji odejmowała reputację, a część nie ). Ekstra nie będzie dodawał punktów reputacji użytkownikom ( część tego typu reakcji dodawała reputację, a część nie - to po zmianach @ Rithorax 'a ). Szok, Śmiech, Zmieszanie i Smutek nie będą dodawały punktów reputacji użytkownikom jak dotychczas ( wszystko było dobrze ). Dzięki tym zmianom ilość reputacji została Wam raz jeszcze przebudowana i teraz macie prawidłowe wartości ( liczymy tylko Ustrzel Fraga i Serdszuko Fragowe ). Problem uznaje ostatecznie za rozwiązany. I podziękowania należą się dla @ KADAS , który skłonił mnie do testowania reputacji przez ostatnie 2 dni. Pozdrawiam
  3. Pomysł zrealizowaliśmy wstępnie -> https://mapy.fragujemy.com/
  4. Ale przecież wyraźnie napisałem: Więc o co chodzi? Rozumiem rozgoryczenie, mimo to proszę o chwilę cierpliwości. Na serwery póki co zostały dodane mapy: [ 64 i 128 TR ] am_fg_grass - powrót starej mapy w wersji HDR [ 64 i 128 TR ] am_fg_custom_cache - nowa mapa, którą musicie koniecznie przetestować [ 64 TR ] am_fg_minecraft_blue_night - powrót do starej nazwy [ 64 TR ] am_fg_minecraft_orange_day - powrót do starej nazwy Do poniedziałku postaramy się również o wdrożenie nowych map nocnych, tj. am_fg_must_night i am_fg_water_night oraz poprawki na niektórych mapach PS. Czy inni narzekają na respy z celownikiem w dół? Ostatnio CS:GO wydawało małe poprawki bez publikacji oficjalnej listy zmian, więc może to poprawili? @ medi wiesz coś o tym?
  5. Najprawdopodobniej rozwiązałem ten problem przy nowym vote, m.in. poprawiając komendę RTV. W takim razie zamykam.
  6. Dziś premiera mapy am_fg_custom_cache - możecie testować na obu serwerach! ❤️
  7. Niestety, nie mam pomysłu na rozwiązanie tego problemu.
  8. Czy nadal jest problem ze zmianą mapy? Wszystko powinno być naprawione
  9. Dobrze, brak informacji więc kosz.
  10. Zgłoszenie techniczne zostało rozpatrzone. Problem został rozwiązany przez wsparcia techniczne. --- W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami ponownie! Pamiętaj, że wsparcie techniczne jest do Twojej dyspozycji w dni powszednie w godzinach 12 - 20. [!] W nagłych przypadkach, prosimy o kontakt poprzez e-mail: kontakt[at]fragujemy.com | [at] = @
  11. *** Wiadomość została wygenerowana automatycznie *** Ten temat został oznaczony przez Moderatora jako spam i wyrzucony do Archiwum [!] Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderatorzy forum rozpatrzą go ponownie!
  12. Rozumiem, że to przez 102 TickRate, który dzisiaj w nocy wdrożyłem?
×
×
  • Create New...