Jump to content
[BOT] Fraguś

[FORUM] Regulamin Forum - Fragujemy.com

Recommended Posts

Regulamin forum - Fragujemy.com

Warto wiedzieć, że wraz z rejestracją konta na naszym forum, akceptujesz poniższy regulamin!


 

I. Zasady ogólne:

  • Na naszym forum postępujemy zgodnie z netykietą.
  • Regulamin forum jest nadrzędny wobec pozostałych regulaminów.
    [!] Oznacza to, że na całym forum ten regulamin obowiązuje oraz uznaje się go jako „główny.
  • Za złamanie danego punktu regulaminu, możesz zostać ukarany. Kara jest proporcjonalna do czynu.
  • Osoby posiadające kilka kont ( tzw. mulikont'a ) mogą zostać ukarane banem permanentnym, a konta połączone.
  • Zakazuje się reklamowania stron, wszelkich adresów o analogicznej tematyce (służy do tego odpowiedni dział).
  • Zabrania się umieszczania linków, tudzież zdjęć o tematyce pornograficznej lub ogólnie uchodzącej za gorszącą.
  • Krytyka wobec użytkowników jest dozwolona, jednakże musi ona prezentować pewien określony poziom.
  • Każdy użytkownik powinien dokładnie zapoznać się z regulaminem forum lub regulaminem działu, który dotyczy tylko danej części forum.
  • Obrażanie w jakikolwiek sposób innych użytkowników jest niedozwolone ( prywatne animozje rozwiązujemy za pośrednictwem Prywatnej Wiadomości ).
  • W razie jakichkolwiek pytań, problemów prosimy o kontakt poprzez e-mail: kontakt[at]fragujemy.com | at = @

II. Rejestracja użytkownika:

  • Rejestrując się, akceptujesz Politykę Prywatności naszego serwisu.
  • W ramach akceptacji Polityki Prywatności, zezwalasz na przesyłanie wiadomości na Twoją skrzynkę pocztową.
  • Użytkownik jest w pełni świadomy podając w profilu jakiekolwiek dane - gwarantujemy im bezpieczeństwo i nie udostępniamy ich osobom trzecim.
  • Nick użytkownika nie może posiadać adresów do stron ( nie dotyczy przedstawicieli firm ) - tego rodzaju użytkownicy będą banowani permanentnie, a nicki w konieczności zmieniane.
  • Nick użytkownika nie może podszywać się pod firmę ani mieć wulgarnego wydźwięku.

III. Pisanie tematów:

  • Jeżeli próbujesz napisać poradnik, propozycję, pytanie, problem, proponujemy skorzystanie z opcji szukaj. Ma to na celu sprawdzić czy aktualnie nie ma takiego samego wątku ( być może już zakończonego ) na forum w danym dziale.
    [!] Jeżeli uważasz, iż twój, np. poradnik jest znacznie bardziej rozwinięty oraz zawiera bogatszą treść od aktualnie występującego, możesz go umieścić!
  • Pisz tematy w odpowiednim dziale - w innym przypadku moderator ma prawo Cię ukarać, a temat wywalić do kosza.
  • Nazwa tematu powinna być adekwatna do treści postu.
  • Staraj się dokładnie sprecyzować lub określić swój problem bądź pytanie.
  • Nie umieszczaj takich samych wątków w kilku działach.
  • Nie odświeżaj starych tematów, chyba, że masz do tego odpowiednie przesłanki. 
  • Jeżeli informacje, które chcesz przekazać są w jakiś sposób powiązane, staraj się je zawrzeć w jednym temacie.
  • Gdy próbujesz kopiować cudzą własność ( np. poradnik ) - pamiętaj o podaniu źródła.

IV. Zasady "postowe":

  • Post musi być powiązany z treścią tematu – tzw. off-topic, będzie odpowiednio karany.
  • Jeśli nie masz nic konkretnego lub merytorycznego do przekazania w temacie - nie pisz!
  • Pisząc nowego posta staraj się, aby wyglądał on czytelnie, a przede wszystkim klarownie.
  • Staraj się nie popełniać znaczących błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych.
  • Zabrania się stosowania nadmiernie wulgarnych słów w treści pisanej na forum.
  • Wszelkiego rodzaju kłótnie rozwiązujemy prywatnie; chyba, że są zasadniczym elementem tematu.
  • W miarę możliwości staraj się używać opcji edytuj.

V. Załączniki oraz reputacja:

  • Opcję "reputacja" używaj tylko w potrzebie.
  • Zakazuje się upraszanie użytkowników o reputację.
  • Cały zespół moderujący zastrzega sobie prawo do dawania negatywnej reputacji wtedy, gdy wymaga tego sytuacja.
  • Dawanie negatywnych punktów reputacji przez użytkowników w nieadekwatnych do tego sytuacjach może być ukarane przez zespół moderujący.
  • Dodając na forum załącznik, upewnij się czy nie zawiera on treści niezgodnej z regulaminem ( np. reklama innego serwisu ).
  • Udostępnianie plików, które zawierają wszelkiego rodzaju wirusy - skończy się banem permanentnym lub nawet usunięciem konta.
  • Jeśli chciałbyś udostępnić duży plik, spakuj go do formatu .rar / .zip.

VI. Edycja profilu:

  • Treść twojego profilu nie może w jakikolwiek sposób obrażać innych użytkowników lub ich całej grupy. Dotyczy to bezpośredniej obrazy jak i rozmaitych aluzji, tudzież subtelnych sugestii.
  • Avatar jak i wszelakie zdjęcia oraz linki w podpisach, nie mogą zawierać tematów pornograficznych ani ogólnie uznawanych za gorszące.
  • Obrazki w sygnaturze nie mogą być dużych rozmiarów ani zawierać żadnych reklam stron o takiej samej tematyce.
  • Sygnaturę jak i avatar uznaje się jako treść forum, w związku z tym tę strefę również obowiązuje regulamin forum.
  • Nie wolno zamieszczać żadnych konkurencyjnych adresów IP lub stron w profilu. Dotyczy to również pola "o mnie" i "miejscowość".

VII. Pozostałe:

  • Absolutny zakaz kopiowania treść forum Fragujemy.com na inne serwisy o podobnej lub tej samej tematyce.
  • Dostęp do Twoich danych, nie tylko osobowych, tj: adres IP, host, e-mail, mają użytkownicy do tego uprawnieni ( zespół moderujący ).
  • Administracja zastrzega sobie prawo do udostępniania Twoich wszelkich danych organom do tego uprawnionym.
  • Usunięcie danych osobowych jest możliwe po skontaktowaniu się z właścicielem strony poprzez formularz Kontaktowy lub wskazany wyżej adres pocztowy.

 

Administracja nie ponosi odpowiedzialności za zawartość postów, sposób wypowiedzi użytkowników.
Jedynie nagradza ich ostrzeżeniami bądź banami, gdy łamią one Regulamin Forum bądź działu.


---

 

Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.

 

Ostatnia aktualizacja: 01.02.2021r

  • Shoot frag! (+) 20
  • Love Frag (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawione błędy stylistyczne oraz dodano punkt 9 w zasadach ogólnych na temat netykiety.

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By GET
      Regulamin serwera TeamSpeak
       
       
      Nie obowiązuje tu Ogólny Regulamin Serwerów
      Dla tego serwera przeznaczony jest poniższy regulamin i tylko według niego należy się stosować!
       
       
      §1. Ogólne zasady serwera
       
            §1.1 Nasz serwer Team Speak 3 jest darmowy i dostępny dla każdego użytkownika.
            §1.2 Każdy użytkownik korzystający z naszego serwera zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego regulaminu.
            §1.3 Każdy użytkownik ma prawo do posiadania maksymalnie czterech grup serwerowych ( nie licząc grup administracyjnych, kanałowych oraz zarejestrowany/na ).
            §1.4 Administracja nie ponosi odpowiedzialności za nieprzewidziane przerwy w działaniu serwera.
                     [!] Wszystkie przerwy będą uprzednio zapowiedziane na forum lub bezpośrednio na serwerze TS3.
            §1.5 Na kanale HELP ROOM Administracja nie udziela pomocy w kupowaniu usług na naszej sieci serwerów. 
            §1.5.1 Kanał HELP ROOM nie służy również do szukania jakichkolwiek adminów serwerów oraz moderatorów sieci.
            §1.6 Od banów nałożonych na serwerze Team Speak należy odwoływać się na naszym forum w dziale [TS3] Odwołania i skargi.
       
            §1.7 Zabronione jest używanie nicków:
                  a) Zawierających obraźliwe treści;
                  b) TeamSpeakUser – domyślnej nazwy użytkownika;
                  c) Podszywających się pod Administrację sieci – Fragujemy.com.
            §1.8 Zabronione jest publikowanie treści: obraźliwych, wulgarnych, erotycznych, nazistowskich, nieetycznych oraz zawierających reklamę innych sieci serwerów.
            §1.9 Zabronione jest rozpowszechnianie w jakikolwiek sposób danych osobowych bez zgody osoby, której to dotyczy.
            §1.10 Zabronione jest spamowanie użytkownikom POKE-ami lub wiadomościami prywatnymi.
            §1.11 Zabronione jest notoryczne zmienianie kanałów.
            §1.12 Zabronione jest wchodzenie na serwer poprzez programy typu VPN.
            §1.12.1 Zabronione jest przebywania na serwerze posiadając aktywnego bana na innym koncie.
       
      §2. Kanały publiczne
       
            §2.1 Kanały publiczne są ogólnodostępne dla wszystkich użytkowników serwera.
            §2.2 Na kanałach serwerowych mogą przebywać jedynie osoby grające na danym serwerze lub użytkownicy, którzy uzyskali zgodę Public Chanel Admina.
                     [!] Jeśli na kanale nie ma Public Channel Admina, należy zapytać o zgodę wszystkich użytkowników będących na tym kanale.
            §2.3 Zabronione jest utrudnianie rozmów użytkownikom kanału.
            §2.4 Zabronione jest krzyczenie, piszczenie oraz gwizdanie do mikrofonu.
            §2.5 Zabronione jest nagrywanie rozmów bez zgody Administratora serwera.
       
      §3. Strefa VIP
       
            §3.1 Kanały VIP nie są usuwane przez bota.
            §3.2 Kanały VIP nie są sprawdzane pod kontem aktywności.
            §3.3 Kanał w strefie VIP można uzyskać w następujące sposoby:
                  a) Poprzez uiszczenie opłaty w wysokości 10 PLN w pierwszym miesiącu, a w każdym następnym - 5 PLN.
                  b) Bez żadnych opłat, ale posiadając jedną z trzech rang na naszej sieci serwerów: Sponsor, Premium oraz Złoty Fragowicz.
            §3.3.1 Jeśli kanał VIP nie zostanie opłacony w terminie, nastąpi przeniesienie go do strefy prywatnej.
            §3.4 Kanał VIP może mieć maksymalnie pięć pod kanałów.
            §3.5 Kanał VIP tworzony jest tylko przez Właściciela sieci oraz Opiekuna Serwera TS3.
       
      §4. Strefa prywatna
       
            §4.1 Każdy użytkownik TS3 może się ubiegać o własny kanał w strefie prywatnej.
            §4.2 Kanał prywatny jest usuwany gdy:
                  a) Nie jest odwiedzany przez okres 7 dni.
                  b) Nie posiada w opisie właściciela oraz daty założenia kanału.
                  c) Nazwa głównego kanału nie jest zgodna z szablonem ( numer, kropka, spacja ).
            §4.3 Kanał prywatny może mieć maksymalnie dwa pod kanały - jeśli chcesz posiadać więcej, zainteresuj się kanałem VIP.
       
      §5. Administracja
       
            §5.1 Administrator jest zobowiązany do aktywności na serwerze.
            §5.2 Administrator musi być na bieżąco z panującymi zasadami na serwerze.
       
            §5.3 Na kanale administracji mogą przebywać jedynie osoby z rangą Administrator TS3 i wyżej.
            §5.3.1 Na kanale administracji użytkownicy mogą przebywać jedynie za zgodą i w obecności Administratora TS3.
       
            §5.4 Zabronione jest przerzucanie użytkowników na ich życzenie.
            §5.5 Zabronione jest nadużywania uprawnień w rozmowach prywatnych ( kickowanie, banowanie na 1s, zmiana grup serwerowych, opisów).

            §5.6 Administrator ma obowiązek podchodzić do każdych spraw związanych z serwerem bezstronnie.
            §5.7 Administrator ma obowiązek udzielania pomocy użytkownikowi znajdującemu się na kanale HELP ROOM.
            §5.8 Administrator ma obowiązek podania konkretnego powodu podczas wyrzucenia bądź banowania użytkownika.

            §5.9 Administrator ma prawo do udzielenia kary użytkownikowi zgodnie z taryfikatorem.
            §5.10 Administrator ma prawo wejść na każdy kanał, bez zgody użytkownika ( nie dotyczy kanałów administracyjnych ).
            §5.11 Administrator ma prawo zmieniać opis kanału w przypadku gdy łamie on regulamin lub nie posiada informacji dot. właściciela i daty założenia.
       
            §5.12 Administrator powinien dawać dobry przykład innym użytkownikom.
       
      ---
       
      Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
      Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.
    • By GET
      Regulamin dotyczący serwera DEATHMATCH
       
      Zanim zapoznasz się z poniższym regulaminem serwera, przeczytaj nasz Ogólny Regulamin Serwerów
       
      Ogólny zasady rozgrywki...
      Gramy w sposób dynamiczny i rozglądamy się na wszystkie strony. Zabrania się kampienia na serwerze.
      [!] Kampienie to inaczej chowania się w miejscach ciemnych, skrytych, niewidocznych dla graczy. Zabrania się przebywania na spekcie.
      [!] Jeśli nie zamierzasz dalej grać na serwerze, to po prostu wyjdź! Zabrania się korzystania ze skryptów lub komend na pokazywanie radaru. ---
       
      Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
      Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy