-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By [BOT] Fraguś
Regulamin dotyczący serwera ZOMBIE INFECTION
Zanim zapoznasz się z poniższym regulaminem serwera, przeczytaj nasz Ogólny Regulamin Serwerów
Ogólny zasady rozgrywki...
Zabrania się granie na rozjaśnieniach. Za rozjaśnienia uznaje się brak posiadania czarnej mgły, która powinna ograniczać dalsze widzenie mapy. [!] Niedopuszczalne jest zatem używanie grafiki D3D, SOFTWARE, GAMMA bądź komend które ją wyłączają.
[!] Szczegółowe wyjaśnienia dotyczące rozjaśnień znajdziesz w temacie -> tutaj. Zabrania się bugowania tudzież skanowania. Wlicza się w to aktywowanie przycisków do kamp czy zarażanie przez teksturę, czyli ścianę oraz podsadzania się poprzez wpychanie drugiego gracza przez teksturę. Zabrania się utrudniania gry innym graczom poprzez: Używanie pułapek blokujących przejścia innym graczom z drużyny. Spychanie graczy z tej samej drużyny z ruchomych obiektów, np. kładek czy pociągów. Niszczenie kładek lub skrzynek w momencie dobiegania lub przechodzenia przez nie przez innych członków drużyny. Zabrania się jakiegokolwiek zabijania graczy pułapkami dostępnymi na mapie.
[!] Nieistotny jest fakt używania takich przyrządów przeciwko graczom z przeciwnej czy tej samej drużyny. Zabrania się używania wszelkich działek i innych urządzeń dostępnych na mapie, które służą do zabijania graczy lub zadawania im obrażeń.
Pozwala się na granie szybkiej rundy.
[!] Szybka runda to zabicie na początku rundy matki zombie tak, aby infekcja się nie rozprzestrzeniła. Pozwala się na wzajemne podsadzanie graczy, np. do kampy lub przeciwnika. Pozwala się na odpalanie urządzeń ruchomych, gdy w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny lub pojawia się zombie.
[!] Jeśli w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny i żaden inny nie znajduje się w polu widzenia, aby nie spowalniać rozgrywki, gracze mogą uruchomić, np. kładkę, aby szybciej dostać się do wyznaczonego punktu.
[!] Jeśli w pobliżu pojawia się zombie, gracze obowiązani są osłaniać dobiegających ocalałych, aby nie zostali zainfekowani i mogli bezpiecznie dotrzeć do, np. ruchomej kładki. Pozwala się na rozwalanie kładek lub skrzynek, gdy w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny lub pojawia się zombie.
[!] Jeśli w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny i żaden inny nie znajduje się w polu widzenia, gracze mogą rozwalić, np. skrzynkę, aby uchronić się przed infekcją.
[!] Jeśli w pobliżu pojawia się zombie, gracze obowiązani są osłaniać dobiegających ocalałych, aby nie zostali zainfekowani i mogli bezpiecznie dotrzeć do, np. kampy. Pozwala się na rozwalanie kładek, skrzynek, ścian lub generatorów, które stanowią blokadę dalszego przejścia lub utrudniają dostanie się do kampy, np.
a) ze_escapetrain - generator niszczący lasery, które utrudniają dojście do pociągu.
b) zm_bunkiery - ściana blokująca przejście na dolnej części mapy lub skrzynka blokująca przejście do teleportu.
Staraj się wykonywać cele aktualnie posiadanej klasy ( człowiek lub zombie ) poprzez współpracowanie z innymi graczami z drużyny.
Zasady używania laserów przez ocalałych...
Zabronione jest stawianie lasera w powietrzu.
[!] Wyjątkiem stanowi laser postawiony na boxie czyli niewidzialnej ścianie. Zabronione jest stawianie lasera na lub za teksturami. Zabronione jest zdejmowanie lasera, który jest niszczony przez zombie.
[!] Takie zachowanie podlega pod dawanie się zarażać! Zabronione jest podsadzanie się naprzemiennie laserami, chyba, że wymaga tego dostanie się do kampy.
[!] Jeśli dostęp do kampy na mapie jest utrudniony i nie jest ona uznawana za tekstury, można dostać się do niej laserami! Dozwolone jest zdejmowanie lasera w celu poprawienia jego pozycji. Dozwolone jest używanie ich jako podest, jeśli nie wkraczają w obszar tekstur, a odległość nie wymaga użycia itemów ze sklepu.
Zasady stawiania laserów w małych przejściach. Zabronione jest stawiania więcej niż 2 laserów blokujących
[!] Niezależnie od ilości osób znajdujących się w małej kampie! Zabronione jest stawianie trzeciego lasera, jeśli jeden z dwóch jest niszczony przez zombie. Dozwolone jest postawienie drugiego lasera, jeśli poprzedni uległ zniszczeniu przez zombie. [!] Małe przejście jest to, np. tunel, gdzie wystarczy położyć 1 laser blokujący by uniemożliwić swobodne przejście graczy do kampy.
[!] Kampy typu iglo posiadają wejście, które traktowane jest jako małe przejście! Zasady stawiania laserów w dużych przejściach Dozwolone jest swobodne stawianie więcej niż 2 laserów w dużych przejściach. Dozwolone jest stawianie kolejnych laserów, jeśli którykolwiek z nich jest niszczony lub uległ zniszczeniu przez zombie. Zasady stawiania laserów w pobliżu drabinek oraz schodów. Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający swobodne przejście zombie przez drabinki lub schody.
[!] Dotyczy to również laserów postawionych od strony drabinek, schodów - przykłady 1 | 2 | 3.
[!] Jeśli zombie jest w stanie przejść obok lasera bez użycia itemów ze sklepu, to umożliwia on przejście Zasady stawiania laserów w pobliżu drzwi, wind lub wody. Zabronione jest stawiania bezpośrednio na lub przy drzwiach.
[!] Za drzwi nie uważa się bramy, np. jak na mapie de_dust2! Zabronione jest stawianie bezpośrednio w, na lub przy windach. Zabronione jest stawianie bezpośrednio nad lub pod wodą. Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający wejście lub wyjście zombie przez drzwi, windy lub wodę. Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający pływanie zombie w wodzie. Zasady stawiania laserów w pobliżu teleportów. Zabronione jest stawianie przy wejściu, wyjściu jak i w samym teleporcie. Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający swobodne przechodzenie zombie przez teleport.
[!] Jeśli teleport zawiera tunel, np. jak na mapie zm_defense2_v2, to w tym tunelu można postawić laser! Zasady dotyczące niszczenia laserów. Zabronione jest niszczenie jakichkolwiek laserów, np. w celu ułatwienia dostępu zombie do kampy.
[!] Takie zachowanie podlega pod dawanie się zarażać! Dozwolone jest niszczenie swoich laserów, gdy nie umożliwiają swobodnego przejścia zombie do kampy. Dozwolone jest zniszczenie nieswojego lasera, gdy właściciel zablokował nim innego gracza lub wyraził na to zgodę.
[!] Na przykład, gdy gracz chce zmienić położenie lasera. Dozwolone jest zniszczenie nieswojego lasera, gdy właściciel jego jest zombie lub AFK, nie jest żywy albo nie znajduje się w pobliżu lasera. Zasady dotyczące blokowania laserami. Zabronione jest stawianie lasera na innym graczu.
[!] Niezależnie czy będzie to człowiek, czy zombie, podlega to pod utrudnianie gry innym graczom! Zabronione jest stawianie lasera na innym laserze. Dozwolone jest blokowanie laserami swobodnego przejścia zombie do kampy. Zasady gry człowiekiem...
Zabronione jest dawanie się zarażać zombie.
[!] Szczegółowe informacje znajdziesz w temacie ( click ). Zabronione jest celowe spychanie zombie na innych ocalałych. Zabronione jest celowe wpychanie zombie do kampy, gdzie znajdują się pozostali gracze z drużyny. Zabronione jest bawienie się przyciskami oraz pułapkami znajdującymi się na mapie. Zabronione jest wykorzystywanie wszystkich leżących granatów na mapie tylko dla siebie.
[!] Jeśli chcesz użyć wszystkich granatów leżących na mapie, zapytaj graczy w pobliżu ciebie o zgodę! Zabronione jest robienie reconnectów, celowe zabicie się przed zombie, np. w celu ucieczki przed zarażaniem oraz będąc ostatnim humanem.
[!] Jeśli z przyczyn niezależnych od Ciebie zostałeś wyrzucony, zgłoś to adminowi! Zabronione jest blokowanie innych graczy celem zajęcia kampy lub dojścia zombie do pozostałych ocalałych.
[!] Takie zachowanie podlega pod utrudnianie gry innym graczom Dozwolone jest zabijanie zombie posiadaną bronią. Dozwolone jest spamowanie kupionymi w sklepie granatami.
Zasady gry zombie...
Zabronione jest bezwiedne chodzenie po mapie.
[!] Zombie ma zarażać ocalałych, a nie zwiedzać mapę! Zabronione jest blokowanie dojścia innym zombie do ocalałych.
[!] Zombie ma ze sobą współpracować, zatem niedopuszczalne jest blokowanie przede wszystkim szalonego zombie! Zabronione jest zarażanie ocalałych przez ścianę czyli teksturę, siatkę, ogrodzenie bądź druty kolczaste.
[!] Takie zachowanie podlega pod bugowanie! Zabronione jest robienie reconnect'ów będąc ostatnim zombie.
[!] Jeśli z przyczyn niezależnych od Ciebie zostałeś wyrzucony, zgłoś to adminowi! Dozwolone jest pchanie się do kampy razem z pozostałymi zombie
[!] Staraj się grać zespołowo i unikaj utrudniania gry innym graczom z drużyny. Dozwolone jest zarażanie ocalałych przez okno, okienko lub szczeliny. Dozwolone jest wielokrotne używanie szaleństwa lub granatu zarażającego.
Zasady gry na mapach escape...
Zabronione jest spychanie graczy z drużyny z ruchomych obiektów.
[!] Więcej przeczytasz w ogólnych zasadach rozgrywki. Zabronione jest wchodzenie graczy na helikopter nawet, jeśli jego konstrukcja umożliwia to. Zabronione jest odpalenie kładki lub ruchomych obiektów, jeżeli dotarłeś do nich przez itemy w sklepie. Dozwolone jest uciekanie ocalałych na koniec mapy w celu wygrania rundy. Dozwolone jest przebywanie na respie mapy, jeśli tam znajdują się miejsca do kampienia na zombie.
Słowniczek pojęć...
Ocalały - To człowiek, który nie jest zainfekowany podczas danej rundy. Zombie - To istota zainfekowana przez wirusa podczas danej rundy.
Tekstury - Niedozwolone powierzchnie lub miejsca na mapie, do których dostęp jest utrudniony. Schody - Są to przynajmniej 3 stopnie umożliwiające wchodzenie do góry lub w dół ( nie muszą być połączone ze sobą ).
Małe przejście - To, np. tunel, gdzie wystarczy położyć 1 laser blokujący by zablokować swobodne przejście graczy do kampy. Swobodne przejście - To, np. przejście na schodach/drabince, w którym mina nie nachodzi na gracza podczas wchodzenia do kampy i nie utrudnia mu wejścia do kampy.
Przykłady: prawidłowa ( click ) nieprawidłowa ( click ) | prawidłowa ( click ) nieprawidłowa( click )
Laser równoległy ( wzdłuż ) - Jest to laser, który postawiony nie szkodzi w dalszym przejściu gracza do danej kampy, np. przy użyciu Szaleństwa ( click ) Laser blokujący ( poziomy lub pionowy ) - Jest to laser, który stawiany jest w taki sposób, aby uniemożliwić dalsze przejście graczy do danej kampy ( click ) ---
Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.
Ostatnia aktualizacja: 01 sierpnia 2023r
-
By [BOT] Fraguś
Regulamin dotyczący serwera AWP #01
Zanim zapoznasz się z poniższym regulaminem serwera, przeczytaj nasz Ogólny Regulamin Serwerów
Ogólny zasady rozgrywki...
Obowiązkowo gramy dynamicznie.
Zabrania się kampienia dłużej niż 10 sekund.
[!] W sytuacji clutcha stosujemy większą rezerwę przy kampieniu, ale należy to robić z umiarem! Zabrania się notorycznego grania z samym nożem. Zabrania się chodzenia po cichu, czyli tzw. shiftowania. Zabrania się wykorzystywania strefy anty-rushu w rozgrywce.
[!] Chodzi tu o celowe wchodzenie w strefę anty-rush by latać przez mapę lub wchodzić na tekstury! Zabrania się destabilizowania rozgrywki poprzez przechodzenie do przeciwnej drużyny.
Można rushować na mapach scout oraz w godzinach nocnych. Można rushować po upływie 20 sekund od momentu rozpoczęcia rundy. Można rushować w przypadku, gdy w jednej z drużyn pozostaną dwie lub jedna osoba.
Staraj się wychodzić z respa, jeśli anty-rush zostanie wyłączony.
- - -
Słowniczek pojęć...
Clutch - Sytuacja, w której jeden zawodnik z danej drużyny zostaje sam przeciwko wrogom. Kampienie - Chowanie się w miejscach skrytych bądź pozostawanie przez dłuższy czas w jednym miejscu lub obszarze. Rushowanie - Przechodzenie w wyznaczonych miejscach w zależności od typu mapy na teren wroga. ---
Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.
Ostatnia aktualizacja: 07 maja 2023r