Jump to content
GET

[ARCHIWUM] Zmiany na serwerze - dyskusja

Recommended Posts

Rasta, poczekajmy, Nesty napisze dziś wszelkie zmiany związane z update;) Tak sądze

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE będzie na dniach, wszelkie uwagi mile widziane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponuję osłabić bodajże szeregowca(1/9 z uzi 5 apteczek i dwa skoki). Klasa mimo tego że jest darmowa jest taka silna jak klasa premium:)

Masz już może termin wstawienia liste ze zmianami? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 4.6 - proponowane zmiany do wdrożenia

 

=== NOWOŚCI ===

 

-> reset poziomów i statystyk

-> nowy roundsound

 

-> Elektryk będzie teraz rozpruwał i automatycznie namierzał przeciwników

-> MuzaHed od teraz będzie znikał i się pojawiał, zaś podczas kucania osłabi widoczność na stałe

-> przebudowa informacji wyświetlanych podczas patrzenia na gracza 

-> po otrzymaniu Księgi Expa wyświetlać będzie się napis informujący o możliwości otwarciu jej

-> pułapki Konspiranta będą mogły być kładzione na respie i na bs-ie

-> Adrenalina będzie teraz dawać efekt naćpania, szybkostrzelność, podniesie lekko szybkość, ale za to zabierze wytrzymałość; za każde zabójstwo zdobędzie więcej XP - efekt będzie trwać 20 sekund

 

=== ZMIANY / POPRAWKI ===

 

a) KLASY

 

-> Cybersuit będzie mieć 3 rakiety, posiadać bazowe 140 HP oraz łącznie cztery skoki

-> Kapitan uzyska ciekawą moc: po wyciągnięciu noża, jego szybkość wzrośnie 

-> Zabójca będzie tracił niewidzialność gdy wystrzeli choć jeden strzał lub otrzyma obrażenie; będzie mieć 1 minę

-> Szeregowiec zostanie osłabiony, będzie posiadał 2 apteczki oraz 1/11 z P90

-> Namiestnik posiadał potrójny zamiast podwójnego skoku

-> Arab otrzyma teraz 1/12 z AK47, a nie 1/14 oraz polepszy statystyki

-> Talib będzie mógł spowolnić ofiarę na 1(+int) sekund (maks 4)

-> SpeedHacker będzie ciut lepiej wytrzymały

-> Skoczek otrzyma 1/12 zamiast 1/15 na wyrzucenie broni przeciwnikowi

 

b) PERKI

 

-> Księga EXP-a będzie dawać więcej XP

-> Fart Strzelca będzie posiadał przedział 4-10, a nie 6-12 na natychmiastowe zabicie z glocka/usp

-> Usunięte zostaną: 

  • Weteran noża - uzasadnienie: Nóż Trytiella posiada natychmiastowe zabicie z noża, bezzasadne jest więc trzymanie perku, który daje 40(+int) dodatkowych obrażeń z noża
  • Przysposobienie obronne - uzasadnienie: istnieje wiele innych perków dających wytrzymał
  • Kamizelka NASA - uzasadnienie: istnieje wiele innych perków, które dają dodatkową wytrzymałość
  • Slepasz - uzasadnienie: tę funkcję i w lepszej formie spełnia już perk Tajemnica Wojskowa, ponadto istnieje też inny perk na oślepienie wroga
  • Naboje amadeusza - uzasadnienie: istnieje perk Broń amadeusza, ponadto dostępne są inne perki odpowiedzialne za dodatkowe obrażenia
  • Rozblysk - uzasadnienie: gracze nie są zainteresowani perkiem, ponadto istnieją inne, lepiej spożytkowane ( 1/x na oślepienie gracza )
  • Mistrz glocka i mistrz usp - uzasadnienie: istnieje plugin Fart Strzelca, który jest zdecydowanie lepszy, a więc te perki nie są używane

c) Pozostałe

 

-> Duch aptekarza będzie zabierał już poprawnie ( razem z mocami ) perki

-> V.I.P posiadając sygnet mądrości, dostanie +20 do wszystkich statystyk

-> poprawione opisy perków i błędy ortograficzne np. Prawilne Buty

-> optymalizacja - zostaną usunięte nieużywane kody w niektórych pluginach 

 

=== ZMIANY NAZW ===

 

-> Pelerynka Kucacza na Paleryna kampera

-> Sygnet Mądrości na Kołczan Prawilnosci

-> Adrenalina na Zastrzyk Adrenaliny

-> Nieważkość głowy na Baniak

zostanie uzupełnione...

 

Zmiany mogą zostać rozszerzone. UPDATE planowany jest na dniach. 

  • Shoot frag! (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdy zabójca wybucha ma 1/1 z tego wybuchu, będzie tak dalej?

Czy może stracił tą um?

Edited by BBC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz wszystkie zmiany wyżej opisane :)

 

Co do zmian czekam z niecierpliwością na zobaczenie ich w praktyce podobnie jak i większość graczy.

Zapowiadają się jak zwykle obiecująco.

 

No cóż czekamy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie lepiej byłoby zabójcy zabrać AutoBH a dodać jedną minę? z Auto BH z tego co zauważyłem i tak mało kto korzysta. Co do reszty to zapowiada się ciekawie:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można zabrać, też się nad tym zastanawiałem. Ok, w takim razie zabieram AutoBH. A rakiet na razie nie ma co dodawać. 1 zobaczymy jak będzie funkcjonować. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co powiecie na dodanir skoku konspirantowi i zabranie jednej pułapki?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie cuduj...

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wprowadzamy dodatkowo system, który będzie sprawdzał ile graczy gra daną klasą. W ten sposób będziemy mogli sprawdzać i kontrolować na bieżąco oczekiwania graczy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam prośbę, mógłbyś wstawić listę blokowanych perków dla danej klasy przy odrobinie czasu?;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak znajdzie się czas to tak mogę zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Planowane zmiany w 4.6.1:
 

-> nowa klasa, która będzie skupiać się wokół M4A1 - szczegóły wkrótce 

-> Kapitan utraci 10 bazowej kondycji
-> zasięg piorunów Elektryka zostanie zmniejszony, a czas odnowy wydłużony do 8 sekund

-> Zwiadowca będzie zadawał ciut więcej obrażeń z M3

-> Strzelec wyborowy utraci 20 HP bazowe, zatem otrzyma 130 zamiast 150 HP
-> naprawa Adrenaliny - powodowała crashe

-> Apteczka będzie informować gracza podczas jej używania mając maks HP

-> Buty Snajpera zostaną zablokowane dla Kapitana

-> AK47/M4A1 master nie będą posiadać już +10 dodatkowego DMG, a stałe 1/x z danej broni

-> HS master będzie dawać +40 XP za HS, za każde zabójstwo HS +10 XP

-> przebudowa informacji wyświetlanych podczas patrzenia na gracza 

-> poprawa niektórych przeliczników obrażeń w klasach - mogło zadawać nieprecyzyjnie 

-> poprawione opisy perków i błędy ortograficzne np. Prawilne Buty

 
=== ZMIANA NAZW PERKÓW ==
 
-> Pelerynka Kucacza na Paleryna kampera
-> Sygnet Mądrości na Kołczan Prawilnosci
-> Nieważkość głowy na Baniak

-> AK47 master na Kałach Araba

-> M4A1 master na ...

-> Naboje Kapitana na ....

-> Notatki Kapitana na Notatki Zbójnika

-> Podręcznik Szpiega na Notatki Zwiadowcy

-> HS master na Head Streak

  • Shoot frag! (+) 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co powiecie o powrocie do 2rakiet u cybersuita? Gram tą klasą i w moim odczuciu 3 to za dużo, a sama klasa niszczy rozgrywkę, wkurzając graczy..

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jestem za moim zdaniem cybersuit jest za dobry 4 skoki niewidka i jeszcze te rakiety

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest tylko sugestia, przed zmianą było dobrze ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, wrócimy do 2 rakiet. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może uciąć mu jeden skok i niewidke? Zrobiłem 80 lvl i nie jest to wcale taka prosta 

szybka i przyjemna gra.  Postać staję się dopiero dobra po 150 lvl+

Maksowanie inta na początku liczy się z tym że trzeba stracić na zręczności a także

z małą ilością hp co daje dużo do tył w stosunku co do innych klas.

Aaa i właśnie nie zawsze jest tak łatwo trafić rakietą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może uciąć mu jeden skok i niewidke? 

 

Tak, wszystko zabiorę klasie premium... Skoki już był obcinane i to dwukrotnie, kiedyś było ich łącznie 6 i nikt nie narzekał.

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siła nie przesadzaj już, niewidka i skoki dają mu dużo możliwości, a rakiety mają pomagać w zabijaniu, a nie zabijać;)

Edited by BBC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ja mam taka propozycje aby w szturmowcu dodac wiecej w staty na poczatek teoche do kondycji i hp poniewaz inne klasy maja wiecej mysle ze ta klasa bedzie czesciej grana

Edited by Matfas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same statystyki nic nie wniosą do rozgrywki szturmowcem, mimo wszystko całkiem sporo osób gra tą klasą i jakoś nie widzę żeby narzekali ;)

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gracze nie narzekają na tą klasę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak już tak rozmowa dobrze idzie to chciałbym wspomnieć o klasie Elektryk i jego Piorunach. Co do ilości oraz dmg nic nie mam ale to że nie musisz celować w wroga to już jest przesada moim zdaniem, chciałbym zobaczyć co Wy o tym sądzicie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy