Jump to content
Sign in to follow this  
GET

[ARCHIWUM] Kolejny update - pytanie do graczy

Recommended Posts

Witajcie,

 

Wstępnie chcemy zmienić kilka istotnych spraw związanych z klasami. Ale zanim to nastąpi, chcemy omówić to z graczami, aby nie było potem spadków i wychodzenia z serwera "bo mi się nie podoba"...

 

1# Skoczek

Propozycja: zwiększyć widoczność, zmienić wyrzucenie broni przeciwnika na 1/16 (obecnie 1/15)

 

2# Admirał

Propozycja: zabranie mocy "10hp za zabójstwo gracza" / 1 apteczka -> 3 apteczki

 

3# Wsparcie ogniowe

Propozycja: ma 3 rakiety aktualnie, więc warto dodać mu np. niewidoczność do czasu otrzymania strzału

 

4# Cybersuit

Propozycja: zwiększyć int do 10

 

5# Duch generała

Propozycja: zmienić nazwę na duch aptekarza

 

6# Kapitan

Propozycja: zmniejszyć bazowe 140 HP do 130, wytrzymałość zmniejszyć do 60, dać 1/3 z HE

 

7# Sklep

Propozycja: możliwość otwierania sklepu będąc nieżywym, celem umożliwienia kupienia, np. dodatkowego EXP'a

 

Są to wstępne zmiany, które chcemy przeprowadzić. Więcej dowiecie się jutro, o ile zmian przybędzie. Chcemy przestować jeszcze raz COD'a i jego możliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1# Moim zdaniem zmniejszyć widoczność lub zabrać rakietki

2# Ty chcesz jeszcze Admirała "buffnąć" ?. On na 50 lvl'u bije po 130 z AK...

3# Jeżeli dobrze zrozumiałem to jeżeli gracz otrzyma obrażenia od przeciwnika to traci niewidzialność?

4# Może być.

5# Duch generała jest chyba lepszą nazwą i nie ma potrzeby zmieniać.

6# Jak najbardziej.

7# Jeżeli nie będzie powodowało to jakichś crash'ów lub innych bugów to Tak.

 

 

@Edit 2#

Share this post


Link to post
Share on other sites

2# 

Bang, źle napisałem. Zyskuje 10hp za zabicie kogoś, a ja propozycja jest taka, aby to wyrzucić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie wszystko pasuje. Chciałbym natomiast podsunąć propozycje aby zrobić coś z amadeuszem, bo jest poszkodowany brakiem dynamitu na chwile obecna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cały czas pracujemy nad tym, aby dynamit działał sprawnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie, chyba lepiej i nawet łatwiej byłoby znaleźć alternatywę zamiast dynamitów dla amadeusza.

 

1# Odrobinę zmniejszyc widocznosc, tak naprawdę dużo klas ma coś z niewidzialnością, a ta klasa staję się podobna do cybera.

2# Jak dla mnie i tak jest mocny, nie ruszajmy go.

3# Kolejna niewidzialność, nie wiem czy do końca to dobry pomysł.

4# Jestem za.

5# Nazwa jest ok.

6# Jak najbardziej za, klasa jest za mocna.

7# O ile nie jest to kłopotliwe, to tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Admirałowi możemy zabrać 10 HP za zabójstwo i tak będzie w porządku, zostawić w takim razie 2x apteczki, a nie 3.

 

AD 3. To tylko propozycja. Zawsze można coś innego dać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli przystajemy na tym, co napisałem przed edycją mojego postu ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

według mnie kapitanowi bym jeszcze awp zmniejszył ale he wystarczy nie nie hp na 130 tylko na 120, admirala osłabić z obrażeń, cybersuitowi 10 inta nic nie da do rakietki raptem 2 atk więcej z niej to wielkie nic i tyle można za to jemu niewidoczność zwiekszyć żeby był bardziej niewidzialny , stalker ringowi he bym ustawił co 30 sekund, wsparcie jest dobre bez poprawek

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mariooqw kapitan jest klasą premium więc musi być trochę mocniejszy niż powiedzmy admirał a z tego co pisze wnioskuje, że chcesz zrobić z kapitana drugiego admirała tyle że z m4. Mi się prawie wszystkie zmiany podobają, nie jestem do końca przekonany co do "wsparcia ogniowego".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawka 1# - zwiększyć, a nie zmniejszyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

KaczY ma rację z tym kapitanem . Admirał będzie miał 3 apteczki to jest dużo lepsze postawi odrazu trzy pod sobą i jest ciężej go zabić a kapitan wszystko dobrze z wyjątkiem HE . He można zostawić jak jest tylko wytrzymałość zmniejszyć jak napisałeś wyżej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm wcale to nie osłabi kapitana do poziomu admirała gdyż teraz każdy kapitana bierze bo ten AWP 1/1 i he 1/2 chyba czy jak tam ma i wytrzymki po kij wie ile i sie wali w niego po 12 max

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie to zasugerował @Nesty, żeby zmniejszyć He i wytrzymałość i kapitana a reszta niech zostanie jak jest, a to już nie jest nasza wina że bijesz kapitana po 2 jak się po nogach strzela ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponował bym zmniejszyc widzialnosc Ninjy bo ludzie z odeglosci 3km wala Hs`y czyli zbyt mocno widac, proponuje o 20 widzialnosci zmniejszyc.

Do reszty nie mam zastrzezen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niech zgadne, pewnie grasz ninja?

Bangarang majac 40 lvl, zdazylem zauwazyc, ze byl mocno postawiony, bedac 1 w tabeli, takze wydaje mi sie, ze zwyczajnie musisz sie bardziej postarac, w kazdym razie, zobaczymy co powiedza inni.

Pozdrawiam

Wymiar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem jeżeli chcemy jeszcze zmniejszać widoczność ninjy to proponuje dać mu nóż 1/2 ponieważ już teraz ciężko jest ją zauważyć gdy chodzi po mapie a nie leci w powietrzu.

(Zapewne zaraz polecą na mnie "hejty" ze strony osób grających ninjami) :)

 

Pozdrawiam

KaczY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj tam, denerwujesz się, że Cię wczoraj trochę na westwoodzie pokarałem ^_^. Ty chyba nie widziałeś ninjy podczas testów beta, gdy było widać tylko i wyłącznie kółeczko na ziemi ^_^. Co do twojej wypowiedzi: Ninję i tak już wystarczająco widać, już ktoś pisał propozycję, aby zwiększyć widzialność ninjy, lecz została ona odrzucona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1/2 z kosy to bylo by takie slabe ze az zal grac ninja... Nesty ile obecnie widzialnosci ma ninja???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ninja nie zostanie zmieniona, koniec tematu. Jedynie efekt widzialności się zmieni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

proponuje lekko zmniejszyć niewidzialność Cybersuitowi znaczy no żeby mniej widzialny był

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można lekko obniżyć z racji tego, że jest to klasa premium. Myślę, że do 100 byłoby odpowiednio.

 

Więc zatwierdzamy zmiany takie: 

1# Skoczek będzie bardziej widoczny.

 

2# Admirał utraci 10HP za zabicie kogoś.

 

3# Wsparcie ogniowe zostanie na miejscu.

 

4# Cybersuit zyska 10 int. Nie wiadomo co z większą jego niewidzialnością.

 

5# Duch generała zmieni się na Duch aptekarza (1 marca)

 

6# Kapitan, będzie mieć bazowe 130 HP, wytrzymałość 60 i 1/3 z HE

 

7# Sklep to wiadome.

 

Czy takie zmiany Wam na razie odpowiadają w 100%?

 

Do tego, planujemy jeszcze:

 

-> Szeregowiec zamiast 6, proponujemy 3 apteczki. Myślimy nad tym, aby zablokować mu perk tj. bezlik ammo

-> Morderca, zmniejszyć int z 20 do 10 i zdrowie z 50 do 30

-> Talib, zdrowie dać 140 HP bazowe i zamiast kondycji na poziomie 85, dać 60

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko odpowiada jak najbardziej :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cybersuitowi nie zmienimy już widzialności, ponieważ robiliśmy to niedawno i tak jest dobrze.

 

Doszliśmy do wniosku, że cybesuit zyska 20 int oraz mniejszą widzialność, a skoczek straci int do 10 i zwiększymy widoczność.

Skoczek dostanie również 1/16 (wcześniej 1/15) szansę na wyrzucenie.

 

====

Aktualizacja serwera do 2.4.5 | szczegóły tutaj: http://fragujemy.com/topic/11719-zmiany-na-serwerze/page-2

Można komentować tutaj zmiany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co do kapitana to wydaje mi się że chcecie zbyt bardzo go osłabić . Doszły mnie słuchy że planujecie zrobic kapitana 1/3 HE mniejsza wytrzymałość oraz 1/2 z awp ? Ja będąc na miejscu własciciela zmieniłbym w kapitanie tylko to aby miał mniejszą wytrzymałość . 

 

Pozdrawiam Zawiszanin 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Kowboj
      Skarga na: graczy
      Nick podczas gry: kicha original
      Nick osoby oskarżonej: Pan Gie, COVID 19, ZIOBRO, jahu, bl4nt, zxcvbnm, NIE WIEM, Avenger
      Dlaczego składasz skargę: mina na drabinie, blokowanie, utrudnianie gry, nieuzasadnione niszczenie kładek
      Data zdarzenia: 2021-06-05 15:56
      Opis zdarzenia: gracz  Pan Gie - 23:20, 31:16, 32:48 miny na drabinie.
      gracz COVID 19 - 13:17 nieuzasadnione zniszczenie kładek.
      nieuzasadnione niszczenie kładek: gracze jahu oraz bl4nt - 22:36, bl4nt 29:53, ZIOBRO 30:39.
      Dowód: http://217725.node30.pukawka.pl/hltv-2106051556-zm_energy_neon-1622901360-1622903400.zip
       
      nextmap
      Data zdarzenia: 2021-06-05 17:39
      Opis zdarzenia: gracz zxcvbnm - 16:58, 30:32, blokowanie szalonego, 21:30 oraz 22:22 blokowanie humanów uciekających przed szalonym, 31:04 blokowanie wyjścia z kampy.
      Dowód:http://217725.node30.pukawka.pl/hltv-2106051739-zm_battleground_foda-1622907540-1622909640.zip
       
      nextmap
      Data zdarzenia:2021-06-05 18:14
      Opis zdarzenia: gracz NIE WIEM 00:36 podkładka.
      gracz Avenger 18:59 tekstury.
      Dowód:http://217725.node30.pukawka.pl/hltv-2106051814-ze_dust_escape_remake_dp-1622909640-1622910840.zip
       
       
    • By Kowboj
      Skarga na:  graczy
      Nick podczas gry: kicha original
      Nick osoby oskarżonej: spizgany EDI, NIE ROZUMIEM,
      Dlaczego składasz skargę: bugowanie tekstur. blokowanie kampy.
      Data zdarzenia: 2021-06-03 17:56,
      Opis zdarzenia: gracz o nicku: spizgany EDI 13:35 zarażenie przez tekstury,
      Dowód: http://217725.node30.pukawka.pl/hltv-2106031756-zm_2day-1622735760-1622737920.zip
       
      nextmap
      Data zdarzenia: 2021-06-03 21:32
      Opis zdarzenia: gracz o nicku: NIE ROZUMIEM 09:02 blokowanie kampy.
      Dowód: http://217725.node30.pukawka.pl/hltv-2106032132-zm_clinic_emergency-1622748720-1622750880.zip
       
       
    • By ~#AkaZabijaka__
      Skarga na: graczy
      Nick podczas gry: _-FM-_ Player xd
      Nick osoby oskarżonej: EBE. i gracz Zaskoczony?
      Dlaczego składasz skargę: Gracz jako zombi blokował wejście z jednej strony a drugi gracz wziął anti  i nie zaraził gracza.
      Data zdarzenia: Mapa zm_dust_world_wwz , 2021-05-24 22:02h-22:39h.
      Opis zdarzenia: Bo tym jak wszedł i zaraził część graczy  gdzie była tam gracze zaczęli sobie pomagać ,zamiast jeden drugiego zarazić czy w niego strzelać...
      Dowód: http://217725.node30.pukawka.pl/hltv-2105242202-zm_dust_world_wwz-1621886520-1621888740.zip
      24:03:00 czasu widać cała sytuację graczy dwóch.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy