Jump to content
Sign in to follow this  
GET

[ ARCHIWUM ] UPDATE 4.0 - info

Recommended Posts

Witam serdecznie,

 

Wielu z Was pyta kiedy będzie w końcu ten UPDATE 4.0. Ileż to można czekać na poprawki?! Chciałbym przekazać w tym dziale informacje, jakie zmiany zajdą. Przepraszam bardzo za to, że co chwile to odkładam, ale niestety jest też szereg innych obowiązków. A nie chciałbym być wołem roboczym, co nie ma czasu na relaks. Doskonale zdaje sobie sprawę, że wiele rzeczy od początku wakacji obiecywałem, np. start serwerów CS:GO już ponad grubo 1.5 miesiąca temu, TS3 to samo. Lecz niestety, ale czasem sprawy się komplikują, choć staram się rekompensować starannie zrobionymi dodatkami, no i jakieś dodatki niezapowiedziane. I myślę, że tak będzie tym razem.

 

Wypiszę Wam planowane zmiany czy też nowości, które się pojawią.

Wszelkie zastrzeżenia są mile widziane. A co najważniejsze: lista będzie uzupełniana cały czas. 

 

Nowości:

  • kto zabił kogo z miny
  • trzy nowe klasy (w zastępstwie za inne, które nie są często grane)
  • EXP za pierwszą krew
  • 5 nowych perków (wymienionych)
  • reset rankingu + poziomów
  • nowy roundsound
  • nowy system banowania
  • systemu prestiżu (beta)

Zmiany, poprawki:

  • EXP zostanie przywrócony sprzed UPDATE 3.0
  • Cybersuit powróci do stanu sprzed UPDATE 3.0
  • tymczasowe usunięcie paczek ammo
  • poprawa roundsoundu (tak jak na 4FUN)
  • premie za ilość graczy powrócą sprzed UPDATE 3.0
  • znaczne osłabienie F.R.A.G.E.R'a (przywrócenie go do stanu sprzed UPDATE 3.0), szczegóły wkrótce
  • poprawa systemu stawiania SentryGuna 
  • poprawa systemu rankingu za zabicia z min, rakiet - obecnie dużo perków przez to nie działa poprawnie
  • nie będzie można już bugować perków (np. przy zmianie klasy, posiadamy perk X, który jest zablokowany dla kasy nowej, lecz perk mimo, że jest zablokowany, przy zmianie klasy widnieje nadal)
  • usunięcie perków: Broń Skoczka i Notatki Zabójcy 
  • Zabójca zostanie przywrócony sprzed UPDATE 3.0
  • glock18 zostanie przywrócony sprzed UPDATE 3.0 
  • przywrócenie sklepu sprzed UPDATE 3.0 (w tym EXP)
  • EXP podwójny zostanie przywrócony sprzed UPDATE 3.0
  • nowa polityka względem rakiet, przystosowanie ich
  • poprawa systemu wymiany perków (nie będzie można zaoferować perku, który dana klasa nie będzie mogła posiadać)
  • poprawa perków, np. Wytrenowany Weteran (po wyrzuceniu perku, zabierało HP?)
  • drobne osłabienie Amadeusza 
  • blokady perków dla danych klas (szczegóły wkrótce)
  • poprawa perku nieśmiertelny cios - czasem zabiera widoczność - bug zgłoszony przez SQN
  • poprawa notatek kapitana (nie działa na ninję) - bug zgłoszony przez SQN

Lista jest okrojona, na dniach wszystko zostanie w pełni uzupełnione.

Update wchodzi 21 września 2014 roku. Po tym czasie, będziemy dalej przywracać serwer do świetności.

  • Shoot frag! (+) 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic tylko patrzeć aż Cod wróci jeszcze silniejszy :) 

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popieram zdanie Kolegów hehe Czekam na to wszystko niech COD będzie sławny hehe :D A to wszystko to lepiej późno niż wcale :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gram tu dość krótki okres czasu i podoba mi się ten serwer mam zamiar zostać tu na dłużej jeśli te ulepszenia będą wprowadzone i tak jak piszą panowie up to samo korzyści dla serwera :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ważne że w końcu jest Update czekałem na niego z niecierpliwością i na te wzmianki które tu widzę jestem pewien że się nie zawiodę podobnie jak i reszta graczy...

Pozdrawiam...The Next Best

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli będzie wszystko takie pikne, to aż będzie się chciało grać, a przede wszystkim - banować!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jak obiecalem przeleje teraz swoje mysli odnosnie Update

 

Nowości:

  • nowy system banowania - jestem bardzo ciekawy co Nesty wymyslil
  • systemu prestiżu (beta) - jak wyzej.

Zmiany, poprawki:

  • tymczasowe usunięcie paczek ammo - jak dla mnie zbedne sa te paczki wiec mozna ich nie przywracac, biegaja tylko na full auto a tak naucza sie oszczedzania
  • premie za ilość graczy - swietny pomysl
  • znaczne osłabienie F.R.A.G.E.R'a - nareszcie, mam nadzieje ze teraz bedzie mozna pograc przeciwko tym "czolgom"
  • poprawa systemu stawiania SentryGuna - przydaloby sie tez usunac blokade na 3 SG, mozna je rozwalic 1seria z M4a1 wiec sa slabe to dlaczego tylko 3 mozna? zalozmy ze 1 gracz postawi pierwszy guna nabije sobie do 3 i reszta teamu moze odpuscic bo i tak nie postawi albo zrobic blokade nie na team a na gracza przykladowo do 2 SG jednorazowo
  • poprawa systemu rankingu za zabicia z min, rakiet  -tutaj sa moje obawy, od kad pamietam to sprawialo problem na kazdej sieci. Ciekaw jestem jak to rozwiazales Nesty 
  • nowa polityka względem rakiet, przystosowanie ich - chcialbym dowiedziec sie co kryje "przystosowanie ich" ?
  • poprawa perku nieśmiertelny cios - jestem za calkowitym usunieciem tego perku dobry cyber i caly team wytnie. Ewentualnie zrobic 5s niewidzialnosci calkowitej

 

  • proponuje rowniez dodac informacje na koniec rundy o najlepszym graczy tej rundy. male obciazenie i kolejny element dajacy motywacje (nick, ilosc fragow i HS)
  • proponuje tez dodac kill sounds - mi osobiscie podobaja sie z Doty
  • jako iz nie ma dzwieku admin say prosze o przywrocenie koloru zielonego badz innego rzucajacego sie w oczy. Caly wers od (gracz)..... ulatwiloby to nam prace
  • jeszcze taka mala propozycja ( niekoniecznie na update 4.0) mianowicie modele broni - te ktore sa wgrane niestety znam z innych sieci co nie do konca mi sie podoba. Mamy tworzyc cos nowego, oryginalnego wiec warto o tych modelach pomyslec.

Oczywiscie duze podziekowania za wklad i prace Nestjusza w naszego CODa :) lap Buziole :* :* :*

Edited by SQN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesty mi poczekamy :) Rozumiemy Cię . Jeśli chodzi o perk nieśmiertelny cios to możne dodać więcej sek do niego + perk będzie użyty jednorazowo tzn. perk po użyciu znika :) i + dla Ciebie za to wszytko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po kolei opiszę. 

 

1. Jeżeli chodzi o system rankingu zabicia z rakiet. Będzie tak jak wcześniej.

2. Przystosowanie rakiet - chodzi tu o obrażenia ich przede wszystkim.

3. Być może nieśmiertelny cios zostanie usunięty tak, jak mówisz - SQN lub perk zniszczy się po użyciu. Nie wiem jeszcze co z tym fantem zrobić.

4. Co do maksymalnyvh 3 sentry. Rzeczywiście, na razie przywrócę to do pierwotnego stanu, jak było. Czyli bez blokad.

4. COD i tak będzie reinstalowany, więc wszystko od nowa wgram jak trzeba. 

5. Co do modeli broni. Jak ktoś się podejmie zrobienia nowych, to okej.

 

Jeszcze jakieś pytania? Może Wy chcecie nam podpowiedzieć jakie klasy usunąć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odkryłem bardzo poważny bug w killstreak'u, który widniał od 5 miesięcy w kwestii nuke. No ładnie... Poprawka naniesiona zostanie również w UPDATE 4.0.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm odnośnie tych propozycji klas do usunięcia to mogę powiedzieć które klasy są najmniej grywalnymi spośród wszystkich albo po takowe w ogóle nikt nie sięga...

Duch aptekarza i cichy zabójca to najmniej popularne klasy z tego co zauważyłem a i wsparcie ogniowe i marszałek też ostatnio jakoś nie biją rekordów popularności :)

Moja propozycja jest taka że nie tyle te klasy usuwać ale żeby je zmodernizować w jakiś sposób by gracze częściej po nie sięgali tyle..Pozdrawiam The Next Best...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie jest tak, że my będziemy wymieniać klasy. Nie, ale obecnie potrzeba nam gruntowych zmian w kwestii klas i przeorganizowania tego, jakie klasy mają zostać usunięte, bo załóżmy nie da się ich stosownie wzmocnić. Dlatego chcemy wymienić w tym przypadku charakter klas, np. jeżeli załóżmy, że klasa Cybersuit świetnie komponuje się z rakietami jakimiś czy coś, idealnie pasuje do niej podwójny skok, to po jaką cholerę jeżeli ona się nie sprawdza jest dodawanie jej nowych ulepszeń, które mogą wcale nie polepszyć sytuacji na serwerze. Tak należy rozumieć nasze działanie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze jedna sprawa mi sie przypomniala.

Nesty jest mozlowosc polaczenia paczek w jedna (airdrop) chodzi mi o to zeby spadaly 4 ale w jednym miejscu tak jak care w miejsce nacelowania. STOP kradziezom :)

 

proponuje rowniez:

 

perki - radar telegrafisy - dziala jak UAV

klase - porazacz - staty dowolne lecz niskie (klasa darmowa) - posiada 1/6 na wyrzucenie broni przeciwnika + M4A1. Jest odporna na 1 strzal (notatki kapitana 1 pocisk).

Edited by Live Free Or Die
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radar ok, klasa myślę ze zbędna :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze jedna sprawa mi sie przypomniala.

Nesty jest mozlowosc polaczenia paczek w jedna (airdrop) chodzi mi o to zeby spadaly 4 ale w jednym miejscu tak jak care w miejsce nacelowania. STOP kradziezom :)

 

Byłoby to mało realne. I zresztą nie wyobrażam sobie, aby entity spadały w jedno, konkretne miejsce i to aż w ilościach: 4. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem. No ci powiem ciężko jest zapewne tak to spoić w jedną całość by to miało ręce i nogi, dostosować charakter klasy do jej nazwijmy to "unikalnych zdolności" które wyróżnia je na tle innych.

i masz rację nie ma sensu doładowywać istniejących już klas skoro to może nie korzystnie wpłynąć na serwer.Hm w takim razie co do propozycji usunięcia klas moje sugestie masz wyżej myślę że za nimi 

nikt płakał nie będzie ale to tylko moje zdanie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tylko Ty masz podobne zdanie, bo większość graczy wskazuje podobne klasy do usunięcia. Więc coś w tym jest :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do tych SG to proponuje limit na runde do postawienia i na gracza (przykładowo 1 sg na runde dla gracza), a nie że wbija tali Live free or.. i stawia 3 sg w 1 rundzie -,- 

 

 

tak, tak ja wiem czemu ty chcesz zdjąć blokade ;)

 

a co do tych paczek to jestem tego samego zdania co Nesty, 1 airdrop i koleś ma Nuke -,-

Edited by PabloStec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jeden sg ale bardziej wytrzymalszy ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możecie tu dyskutować o UPDATE 4.0. Co jest jeszcze wg Was do sprawdzenia / zrobienia / przemyślenia. Wnioski proszę wysuwać. To samo dot. nowych klas, blokad perków.

 

Chciałbym przedyskutować również z Wami temat odnośnie klanów i prestiżu. Co sądzicie o zakładaniu klanów? Chyba nie muszę tłumaczyć co to jest.

 

A co do systemu prestiżu... System polegałby na tym, że mógłbyś otrzymać jakiś bonus kosztem zabrania poziomu. Np. dodatkowe HP na start. Musiałbym to jeszcze przemyśleć, czy miałoby to dotyczyć konkretnej klasy czy całego Twojego konta. Wypowiadajcie się na ten temat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update 4.0 jest moim zdaniem bardzo dobry. Jakbym ja mógł coś zaproponować to może do klasy Ninja, a mianowicie : Może zamieńmy mała grawitację na lekko obniżoną ale dodajmy tej klasie 2 skoki w powietrzu, hm? Łatwiej jest się wtedy poruszać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klany jak najbardziej za - coś ciekawego, działoby się coś więcej niż tylko wbijanie poziomu. 

Prestiż - no nie wiem, nowy gracz byłby jeszcze bardziej zakłopotany, wystarczy że musi sobie radzić z wyższymi poziomami. (o ile rozumiem, bonus odebrany kosztem poziomu miałby być na stałe, tak?)

Przy terroryście nie ma blokady na autodestrukcje, Nightowi pisałem już o tym ale sam nie wiem czy to powinno mieć miejsce. Opis też jest niepoprawny "Szansa na odrodzenie się na respie przeciwnika", niektórzy myślą iż ta szansa jest po śmierci (trudno im się w sumie dziwić). Ja bym zmienił na "Szansa na respawn w drużynie przeciwnej", coś w ten deseń, tak aby było to bardziej sprecyzowane.

Ninja - a ja bym zmienił coś w ninjy. Mianowicie dałbym obrażenia z kosy zależne od inta. Czemu? Bo każdy ninja robi się pod czołg, oczywistymi statystykami są zdrowie/wytrzymałość, a gdyby obrażenia były zależne od inta, to dawałoby to nieco graczom ninjy do myślenia.

Lekarz - trochę chyba za dobry, obecnie nim gram i zmieniłbym szansę na zabicie natychmiastowe z famasa z 1/12 na 1/15[16] oraz zablokował perk Apteczka (no bo po co mu to, nie da się takiego zabić).

Na razie tyle, potem się coś pewnie znajdzie.






 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na stałe do momentu resetu, ale to nie będą jakieś wielkie bonusy. Będzie można dodać, np. dodatkowe +10HP, +5 EXP, int +5, obrażenia o 5% większe i te sprawy. System prestiżu występuje normalnie w COD, np. MW3 czy Black Oups.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na dziej dzisiejszy nic bym osobiście w klasach nie zmieniał bo nie widzę, żadnej potrzeby. Bimbas tak szczerze powiedziawszy jedynie Ty klasę Lekarz ogarniasz na serwerze poza tym nie widziałem aby cieszyła się większym zainteresowaniem. Gdy dodatkowo ją osłabimy przepadnie w zapomnienie a tego bym nie chciał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By [BOT] Fraguś
      Lista Administracji
       
      Poniżej zostaje podana aktualna lista administracji
      na serwerze: "Surf Classic". Będzie ona aktualizowana
      za każdym razem, kiedy odejdzie/dołączy do nas nowy administrator.
      Po naciśnięciu w któryś z wybranych obrazków zostaniesz odesłany na profil klikniętego admina.
      Ostatnia aktualizacja: 09.06.2021
       
       

       

       

       

       

       

       
       
    • By [BOT] Fraguś
      Spis map dostępnych na serwerze
       
      W tym temacie znajdziesz listę map
      dostępnych w danych godzinach w kolejności alfabetycznej!
      Ostatnia aktualizacja: 18.10.2020
       
      surf_fg_dust2020_beta surf_fg_ski_2_beta surf_4fun_2016_v1_fg surf_4fun_crack_fg surf_akai_final_fg surf_buzzkill2_new_fg surf_combat_fg surf_dust2_2011_fix_fg surf_dust2_2015_fg surf_dust2017_fg surf_gamma_fg surf_greatriver_xdream_night_fg surf_green_v3-pb_fg surf_iceland_fg surf_japan_classic_fg surf_japan_ptad_swg_fg surf_mai_remix_fg surf_matrix_v8_fg surf_megamachine_hdr_fg surf_mirage_2018_fix_hdr_fg surf_monster_dust2_fg surf_reloaded_fix_hdr_fg surf_ski_2_classic_hdr_fg surf_strange2_v2_fg surf_utopia_day surf_utopia_night surf_year3000_dm_fg ---
       
      Chciałbyś, aby Twoja mapa znalazła się na tej liście?
      To bardzo proste! Złóż propozycję w dziale: Propozycje nowych map
    • By [BOT] Fraguś
      Spis roundsoundów na serwerze SURF
       
      W tym temacie znajdziemy spis wszystkich utworów odgrywanych po zakończeniu lub wygraniu rundy.
       
       
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy