-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Podobna zawartość
-
Przez TygryS
Poradnik
Demo/HLTV CS 1.6
W tym poradniku dowiesz się jak nagrać demko, w jaki sposób je odtworzyć, jak używać narzędzi podczas oglądania demka i skąd pobrać demka HLTV Fragujemy.com
Nagrywanie demka
1. Włącz Counter-Strike
2. Wejdź na serwer
3. W konsoli ( ~ ) wpisujemy record "nazwa dema"
4. Po zakończeniu nagrywania w konsoli wpisujemy stop
5. Nagrane demko znajdziemy w folderze CS a dokładniej cstrike lub cstrike_polish
Ciekawostka:
Podczas nagrywania i oglądania demka, nie zobaczymy gdy ktoś robi spray'a.
Menu przy oglądaniu demka
Gdy włączymy demko komendą viewdemo, do dyspozycji dostaniemy menu wspomagające oglądanie
1. Spis demek pobranych/nagranych, które znajdują się w folderze cstrike
2. Przewinięcie do początku
3. Spowolnienie materiału 1/2 lub 1/4
4. Cofanie 1 klatki
5. Pauza
6. Start
7. Przewinięcie 1 klatki w przód
8. Przyśpieszenie materiału 1/2 lub 1/4
9. Przewinięcie do końca
10. Zatrzymanie demka
Pobieranie/odtwarzanie demka HLTV FG
HLTV (ang. Half-Life Television) na serwerach Fragujemy nagrywane jest 24/7 a wgląd do demek mamy 7 dni wstecz. Poniżej serwery i linki, z których możemy je pobrać.
Lista serwerów FG HLTV:
4FUN -> http://173548.node49.pukawka.pl/
Zombie Mod -> http://217725.node53.pukawka.pl/
Only DD2 #1 -> http://855432.node35.pukawka.pl/
Only DD2 #2 -> http://230220.node50.pukawka.pl/
FFA -> http://583486.node43.pukawka.pl/
GunGame -> http://325855.node36.pukawka.pl/
Ważna informacja!!
Aby odtworzyć i obejrzeć HLTV z serwera, musisz mieć pobrane wszystkie pliki serwerowe (tj. modele, roundsoundy itd.) oraz daną mapę. Aby mieć wszystko pobrane, po prostu wejdź na dany serwer a wszystko automatycznie się pobierze. Gorzej może być z mapą, którą prawdopodobnie będziesz musiał sam wgrać w pliki CS'a. Mapy najlepiej pobrać stąd -> https://gamebanana.com/ (do map podane są instrukcje gdzie wrzucić pliki), ale zawsze robimy to w folderze cstrike.
1. Gdy już pobierzesz demko, twoja nazwa pliku spakowana w rozszerzeniu .zip będzie wyglądać tak:
2. Odtwórz folder z grą, następnie cstrike i tam wrzuć plik z demkiem
Najczęstsza lokalizacja gry na komputerze: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike
3. Włącz Counter-Strike
4. Włącz konsole ( ~ ) i wpisz playdemo "nazwa dema" lub viewdemo "nazwa dema" (playdemo odtwarza tylko demo a viewdemo daje nam narzędzia). W tym przypadku będzie to viewdemo "hltv-2403122011-de_cbble"
5. Po wpisaniu możemy oglądać perspektywę każdego gracza razem z narzędziami do przewijania, spowalniania itd.
Poradnik stworzony na potrzeby Fragujemy.com
@ Nowy fragowicz @Fragowicz @ Emerytowany Fragowicz @ Elitarny fragowicz @ Premium
-
Przez TygryS
Na świecie od pewnego czasu można zaobserwować trend, który zakłada odejście od wytwarzania wyrafinowanego technologicznie sprzętu w Chinach. Dotyczy to zwłaszcza branży półprzewodników i produkcji chipów. Intel oraz TSMC to tylko niektóre z podmiotów dążących do dywersyfikacji branży. Wszystko to odbywa się między innymi dzięki rządowym dofinansowaniom. Stany Zjednoczone mają w planach stać się w przyszłości potęgą w tej branży.
Od sierpnia 2022 roku w USA obowiązuje CHIPS and Science Act, który przewiduje pokaźne dotacje rządowe na rozwój amerykańskiego sektora półprzewodników. Beneficjentami programu są przedsiębiorstwa o różnej wielkości, ale na największe dofinansowania mogą liczyć duzi gracze, którzy zdecydują się wybudować w USA swoje fabryki. Korzystają z tego już między innymi takie firmy, jak Intel, TSMC, Wolfspeed czy Micron. Amerykańska sekretarz handlu - Gina Raimondo - podzieliła się ostatnio długofalowym celem, który Stany Zjednoczone chcą osiągnąć. Do 2030 roku kraj ten ma odpowiadać za 20% światowej produkcji wiodących chipów. Są to dosyć ambitne założenia, biorąc pod uwagę fakt, że produkcja w czołowych procesach technologicznych odbywa się obecnie całkowicie poza USA.
Osiągnięcie przez Stany Zjednoczone tak znaczącego odsetku światowej produkcji zaawansowanych chipów mogłoby całkowicie zrewolucjonizować rynek. Oznaczałoby to bowiem, że w kraju tym odbywa się zarówno proces projektowania, jak i wytwarzania sprzętu, co byłoby wielkim krokiem na drodze do uniezależnienia branży od regionu Dalekiego Wschodu. Tak pokaźne inwestycje oznaczają także dużą liczbę nowych miejsc pracy, zarówno przy budowie ośrodków produkcyjnych, jak i przy ich późniejszej obsłudze. W związku z tym rząd USA planuje także szeroko zakrojone nakłady na edukację inżynierów, w celu zapewnienia odpowiedniej liczby pracowników do powstających fabryk.
źródło: purepc.pl
-