GET-BogiemNarządNałogiem<3 Opublikowano 25 Listopada 2016 [MTA] ModChat DayZ Opublikowano 25 Listopada 2016 Imię: DarekWiek: 15Od kiedy u nas grasz: Więcej niż rok :DGram na serwerze: MTA DayZ oraz serwery CS 1.6 (CS;Go czasami)Za co cenisz naszą sieć: Sieć cenię za to że jak gram w cs'a nie ma prawie lagów co na wiekszosci serwerow czasami sie pojawia, Admini calkiem spoko, ale ci na CS to mogli by mi oszczedzic tych ss :D. Na ts3 administracja jest miła i prawie zawsze jest ktos dostepny.Dlaczego chciałbyś być stałym bywalcem: Gram z wami od ponad roku, byłem juz adminem na serwerach cs 2 razy (Za swoich czasow) Jestem miły i sympatyczny, na serwerach cs nie wyzywam i nie jestem wulgarny, ale na serwerach MTA troszke mnie ponosi jak prawie all tam :D. Prawie dzien w dzien jestem na jakims z waszych serwerow minimum 4-5h.Inne informacje o sobie: Nazywam sie Darek. Moje hobby to glownie informatyka i fizyka. Nie lubie sie uczyć. Jestem miły i sympatyczny. Nie bede kłamał czasami mnie ponosi, ale staram sie nad tym panowac ;p. POZDRAWIAM :D
Właściciel GET Opublikowano 25 Listopada 2016 Właściciel Opublikowano 25 Listopada 2016 Twój wniosek o Stałego Bywalca został przyjęty do realizacji. Decyzja może zapaść w każdej, dowolnej chwili. Należy pamiętać, że tylko Administratorzy lub osoby uprawnione do tego mogą wypowiadać się bądź przyjmować ten wniosek!
Legendarny Fragowicz H4rmus Opublikowano 29 Listopada 2016 Legendarny Fragowicz Opublikowano 29 Listopada 2016 Twój wniosek o Stałego Bywalca został rozpatrzony pozytywnie. Od teraz będziesz posiadał rangę Stały Bywalec. Daje ona więcej przywilejów niż standardowa ranga użytkownika. Nie zawiedź nas! :)
Właściciel GET Opublikowano 17 Lutego 2019 Właściciel Opublikowano 17 Lutego 2019 Wiadomość została wygenerowana automatycznie. Ten temat został oznaczony przez Moderatora jako spam i wyrzucony do -> archiwum. [!] Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderatorzy forum rozpatrzą go ponownie.