krabmarek

[CS:GO] Admin MULTI ARENA #2
  • Content Count

    32
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Czas online

    10h 54m 6s

Community Reputation

17 Positive

About krabmarek

  • Other groups [CS:GO] Admin MULTI ARENA #1
  • Rank
    Śmiały fragowicz
  • Birthday 01/17/1999
  • Entries from Chatbox 49

Profile information

  • Name
    Sebastian
  • Sex
    mężczyzna
  • City
    Ciechanów
  • Interest
    Wędkarstwo, muzyka, dobra książka.

Information about Fragowicz

  • Nick
    krabmarek
  • Favorite server
    CS:GO - MULTI ARENA
  • I play on servers
    CS:GO - SURF
  • How did you find out about us?
    Z grupy steam

Recent Profile Visitors

136 profile views
  1. Myślę, że nie ma żadnych przeciwności do tego, żeby dać Ci szansę. Musisz bardzo przyłożyć się do ogarnięcia podstawowych funkcji admina, obowiązków i całej tej teorii, gdyż jest to dla Ciebie nowość, wierzę, że sobie poradzisz. Jestem na TAK.
  2. Oczywiście, to nie ja tutaj wydaję wyrok tylko Sędzia. Ja tylko miałem dostarczyć dowodów. Grałeś podejrzanie, jesteśmy tu po to, żeby to rozwiązać. Teoretycznie sędzia ma czas do 24h, w specjalnych przypadkach do 3 dni. Ja ze swojego obowiązku się wywiązałem, teraz czekamy na werdykt.
  3. @ deniaL ale ja cię obserwowałem w grze i to wyglądało identycznie. Nie dostał byś bana jeżeli nie robiłbyś takich akcji.
  4. Miły gracz, kulturalny, osobiście nie miałem z nim problemów, jedynymi minusami są brak doświadczenia w sprawowaniu funkcji admina i wiek, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. Myślę że można byłoby dać Ci szansę. Czeka cię dużo nauki, zastanów się czy na pewno chcesz brać na barki taką odpowiedzialność.
  5. Link do dema: http://681775.node53.pukawka.pl/dem-am_fg_banana_40-1570977668-1570978433.zip 0:39s - Mega szybki prefire 1:20 - kolejny super prefire. Denial czekał cały czas za samochodem, przeciwnika nie było nigdzie słychać, dał mu instantowego hs'a. 1:50 - Akcja od początku rundy. Standardowo wali prefire na skrzynki, po czym chowa się, nie może widzieć tego, że przeciwnik zaczął uciekać w drugą stronę, a mimo to, już przez ścianę podążał za nim celownikiem. 3:53 - kolejne dziwne wyczekiwanie i picki 4:42 - kolejny celny hs, jak zawsze prefire. 5:33 - wychyla na gracza z instantowym hsem, znowu prefire. O dziwo, zawsze wychyla idealnie wcelowany na głowę, nie było takiej okazji, że musiał korygować pozycję celownika. 5:52 - Jak zawsze wychyla na ziomków, wcelowany to tym razem tak samo. Za każdym razem celownik znajduje się na głowie, nie ważne czy gościu stoi przy skrzyni, za skrzynią czy gdziekolwiek. 6:18 - świetny przykład. Wychyla wcelowany na pozycję, chowa się od razu i wychyla na drugą pozycję wcelowany już na głowę. Jak wcześniej pickował po kilka razy na jedno miejsce bo wiedział że tam jest przeciwnik, to teraz nikogo nie było schowanego, to po co się drugi raz wychylać i wyczekiwać. 7:19 - bardzo szybka reakcja, mimo że gość szedł na walku przez całą mapę. 7:58 - standardowo pick, ale proszę państwa tym razem bez prefire (bo nie ma przeciwnika) . Zamiast tego, super szybki pick na pozycję po drugiej stronie, tutaj już z prefirem bo przeciwnik stał. 8:20 - dla kontrastu z poprzednim czasem rozpisanym przeze mnie. Tym razem spickował na jedną i drugą pozycję i nie było prefire bo przeciwnika nie było ani tu ani tam, gdzie w poprzednich rundach strzały leciały zawsze tam gdzie był przeciwnik. Zbanowany gracz co prawda umarł w tej rundzie, ale pod koniec znowu ustawił się pod prefire na skrzynki, ale w ostatniej chwili przeciągnął celownik na przeciwnika, który znajdował się z drugiej strony. 8:49 - gracz zastosował całkiem inną dynamikę gry, widział, że przeciwnik nie ustawia się na daleko, tylko podchodzi na blisko, więc zrezygnował z prefire na jego standardowe pozycje tylko od razu wychylił się na krótko. 9:10 - przeciwnik mógł być w dwóch innych pozycjach, ale denial wychylił na tą, wcelowany na głowę. Oczywiście prefire. Słowem podsumowania: Gracz nigdy się nie mylił co do pickowania i strzelania prefire. Można byłoby stwierdzić, że ma on jakiś sposób na tą mapę, ale niestety nie jest to powtarzalne. Według mnie jest tutaj wall hack i triggerbot, dawno nie widziałem takich picków i tak szybkiej reakcji gracza. Standardowe wychylanie na pozycję, ale w zależności czy był tam przeciwnik czy nie to strzelał prefire. Zabrakło tutaj wiarygodności i powtarzalności. Co rundę podejrzana akcja, trochę do rozpisania było. Mogę się mylić jak najbardziej, ale swoją ocenę wydałem na podstawie własnego sumienia i tego co widziałem na własne oczy. Dziękuję i pozdrawiam.
  6. 13/10/2019 Godzina: Około 14. Dziś to samo @ [URLOP] GET , serwer chwilę pochodził i znowu jest off.
  7. To tylko potwierdza moje wcześniejsze stanowisko co do tego gracza. Kara musi być, zasłużył. Jest to nagminne zachowanie.
  8. Jak moi poprzednicy uważam, że kompletnie nie nadajesz się na admina, nie ma co się oszukiwać. Jesteś osobą chamkską, prowokującą, wyzywającą. Mówiąc szczerze bardziej wnosiłbym za karą i nauczką za twoje bardzo złe zachowanie. Jesteś fałszywy, w najlepsze wyzywasz się ze swoimi "patokolegami" na serwerze, ale gdy zobaczysz, że na steam admin robi się dostępny to nagle zmieniasz zachowanie na mniej patusiarskie. Tak powinien zachowywać się admin? Mogę się założyć, że nie sprawdziłbyś się w tej roli, jesteś po prostu zbyt nie dojrzały, może z gimby już wyszedłeś, ale gimba z Ciebie jeszcze nie. Jestem na NIE
  9. Mało tego, ranking bazowałby na stażu, który każdy gracz ma na serwerze. Nawet przeciętny gracz, grający długo będzie w stanie osiągnąć coś więcej, niż 1300 ELO. Zwiększy to chęć rywalizacji na serwerze, bo wiadomo, że gracze bardziej patrzą na rangi, bo komu by się chciało wchodzić na jakąś stronę, żeby spojrzeć w ranking .
  10. Witam, chciałbym dzisiaj zaproponować zmianę systemu rankingowego na całkowicie inny, gdyż ten po prostu piętnuje graczy lepszych z większą ilością ELO, za moment wyjaśnię o co chodzi. Jest gracz X, który gra parę lat w tego cs'a, ma globala, na serwerze też gra długo. Wbił sobie chłopak te 1900 ELO i ma parcie na topkę. Niestety, jest też gracz Y, który gra tak samo jak gracz X, ale jest świeży i ma 1500 ELO. W konfrontacji, żeby gracz X wyszedł na + z rankingiem musi zabić gracza Y 3-4 razy. Gracz Y ma w tej sytuacji łatwiej zdetronizować gracza X, mimo, że praktycznie w ogóle nie gra na tym serwerze, wszedł sobie na rozgrzewkę przed MM, faceitem (whatever). Swoją rozgrzewką zepsuł graczowi X statystki i zabrał mu punkty, które tamten wbijał cały poprzedni dzień. Wrócić takiemu graczowi też nie będzie łatwo bo za zabójstwo zyskuje 1-1.3 pkt, a traci 6-6.9 za śmierć. Szczerze w moim osobistym przypadku to aż się grać odechciewa, albo nie wychodzić ze specta. Rozmawiałem z wieloma graczami i uważają, że ten system jest do bani. Należy coś z nim zrobić, gdyż to jest po prostu deprymujące, większość graczy wbija jakieś top 5-3 i nie gra, bo boją się o stratę punktów. Według mnie nowy ranking powinien wyglądać tak, jak na wielu innych serwerach: Zabójstwo = +2pkt Headshot = +1 pkt Śmierć = -2pkt I zrobić system rang serwerowych zamiast !mm. Ustalić progi punktowe stopniowo zwiększające się od Silvera do Globala. Przykład: Silver1 : 20 Silver2: 30 Silver3: 50 Silver4: 70 Silver5: 100 Silver6: 120 Gold1: 150 Gold2: 200 Gold3: 300 Gold4: 500 MG1: 700 Mg2: 1000 MGE: 1400 DMG: 2000 LE: 2500 LEM: 3000 SUP: 4000 GLOBAL: 5000 *jest to tylko przykład, ale ilustruje to co mam na myśli Do tego zrobić konkurs, kto pierwszy wbije globala. W nagrodę jakiś vip na tydzień albo coś. Reset rankingu po wbiciu pierwszego globala. Wszystkich graczy grających na MultiArenach proszę o wypowiedzenie się w tym temacie. Proszę wyrazić opinię co do tego pomysłu.
  11. Kojarzę Cię, mamy nawet się w znajomych na steam, czasem widuję Cię na serwerach. Niestety nie mam o Tobie żadnego zdania, gdyż nie spędziliśmy razem zbyt wiele czasu. Na plus jest twoje doświadczenie i umiejętności.
  12. Mam ten sam problem, w przypadku obydwu dem, sam byłem ciekawy czy demka się włączą i klapa... Może lepiej będzie jak wrzucisz link do dema z GOTV? @ Defcon