Jump to content

pEpekkkkkkkkkk

Fragowicz
  • Content Count

    50
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

51 Przyzowita

2 Followers

About pEpekkkkkkkkkk

  • Rank
    Odważny fragowicz

Profile information

  • Name
    Bartosz
  • Sex
    mężczyzna

Information about Fragowicz

  • Nick
    pEpekkkkkkkkkk
  • Favorite server
    CS 1.6 - ZM
  • I play on servers
    CS 1.6 - ONLY DD2

Recent Profile Visitors

1,154 profile views
  1. Ja przybijam piatke za ten pomysl, fakt malo gram ostatnio ale eskejpa w ciagu pol roku gralem 2 razy .Moj czas w pracy pokrywa sie z eskejpami.
  2. I ja jestem na tak ? mam same dobre skojarzenia zwiazne z kolega ?
  3. Ja jeszcze raz uderze w temat eskejpow. Pracuje do godziny 17 w weekendy mam inne zajecia i nie mam jak zagrac eskejpa...nie pamietam kiedy gralem eskejpa, chyba jak admin dal vote na moja i graczy prosbe. Prosilbym o wydluzenie mozliwosci grania map escape do godziny chociaz 20.
  4. A co wy na to zeby dac jakis dodatkowy bonusik finansowy dla tych zombiakow co dadza sie zabic? wiem ze jest brak kasy jak sie nie padnie, moze dodatkowa zacheta jakas zeby ludzie oddawali fraga?
  5. Smajli lap plusa. Jak na moje dobry kandydat na admina, troszke razem przegralismy, negatywnego nic mi w glowe nie wpadlo a plusikow pare jak najbardziej.
  6. Jeszcze tam 2020 roku nie ma ?
  7. Jak na moje wychodzi to dostales bana calkowicie z dupy i nie powinno go byc. Chyba ostatnio Heniek dawal bana na slowo bo Rabiosa mu cos tam doniosla i ban byl z dupy a Heniek dostal upomnienie za "dawanie bana na slowo" a jak latwo mozna sie domyslec tak bylo tym razem.
  8. Sebus moze dostaniesz unban w co watpie. Ale jak juz dostaniesz moze to zapamietaj to na przyszlosc i badz "normalny". Dobrze Ci sie gra na serwerze jak ktos przeszkadza, obraza i inne chujostwa? Raczej chyba nie, a takie zachowania prezentowales...badz cierpliwy pozniej zapewne ktos Ci odpowie jak to bedzie z tym ub.
  9. Moze zmieszycie obrazenia zadawane przez napalm, wczoraj grajac kilka razy hp spadlo mi do 0 nie wiedzac gdzie,kiedy i jak ? przydalby sie chyba lekki balans do napalmow.
  10. Prosze o dodanie punktu w regulaminie mówiacego cos o sytuacji jak ktos chce wziac anti. Np. Zakaz podazania za osoba podejrzana o chec wziac anti czy cos w tym stylu.. ? Wiele razy chcialem brac anti i musialem kombinowac jak to ogarnac bo gracze wiedzieli ze chce sie uleczyc i biegali za mna, jako ze nie mam admina nie mam mozliwosci dac slay,kik czy bana takim delikwenta i czesto wychodzila lipa z tego. Byc moze jest to slaby pomysl, jesli tak to prosze zeby admini nie uzywali swoich funkcji w celu wyczyszczenia sobie kampy po przez kik,slay czy ban. Gracze nie maja takiej mozliwosci a admini czasto niestety wykorzystuja swoja funkcje w tej kwesti.
×
×
  • Create New...