JOKER1983 Opublikowano 19 Grudnia 2018 Fragowicz Opublikowano 19 Grudnia 2018 Witam przyszedł czas na zmianę starego PC na coś nowszego ale ze nie znam się zbytnio na tych rzecz i złożyłem taki przykładowy zestaw opierając się jedynie na przykładowych zestawach z netu https://www.morele.net/inventory/info/0f8977c8/ Co byście tu pozmieniali ewentualnie dodali coś żeby miało to ręce i nogi 1
Zeu$ Opublikowano 19 Grudnia 2018 Wykluczony Opublikowano 19 Grudnia 2018 W sumie sprzęt wydaje się spoczko. I w okazjonalnej cenie. Sądzę, że tylko dobór odpowiedniego monitora, myszki, podkładki oraz klawiatury sprawi tym iż twój PC będzie sprzętem na dłuższe lata. 1
kocham koniki Opublikowano 20 Grudnia 2018 Wykluczony Opublikowano 20 Grudnia 2018 -nie widzę ssd -pomyśl o chłodzeniu na tego 'rodzyna' bo pewnie i tak go podkręcisz xD -8gb ramu to absolutne minimum, zakładając że będziesz korzystać z komputera jak przeciętny człowiek (na scr część menadżera a mam 16gb) Spoiler -miej na uwadze, że motherboard ma tylko dwa sloty na modułki ram -obudowa w zestawie chyba na froncie nie ma wentylatora, a jego montaż zdecydowanie poprawia cyrkulacje powietrza
Legendarny Fragowicz NervousReckless Opublikowano 20 Grudnia 2018 Legendarny Fragowicz Opublikowano 20 Grudnia 2018 Nie lepiej będzie brać procesorek od intela? https://www.morele.net/procesor-intel-pentium-g4600-3-6ghz-3mb-box-bx80677g4600-1112938/?gclid=CjwKCAiA9efgBRAYEiwAUT-jtPxRQ2Q0kY_cWVPPZ4Ff3s45XlbD_T5_usOgvtgi4rRQlKsj9KmRjhoCpQgQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds 1