Skocz do zawartości
Rick Grimes. 乡

Aktualizacja CS:GO 15.11.2018 – Nowe naklejki i kolejne poprawki na Subzero.

Rekomendowane odpowiedzi

Valve ponownie wprowadza aktualizację, która ma na celu ulepszenie i poprawki gry. Jednak tym razem deweloperzy postanowili prowadzić jeszcze nowe naklejki.

 

[Naklejki]

  • Dodano nową kapsułę z nowymi naklejkami stworzonymi przez daniDem.

 

[Różne]

  • Panel Amunicji ukrywa już ikony serii zabójstw w trybie uproszczonym.
  • Na ikony z hudu (ikony bomby / zakładników) działają komendy cl_drawhud oraz cl_draw_only_deathnotices.
  • Gracze przechodzą od teraz przez sekwencję śmierci, kiedy rozłączają się z serwera, upuszczając przedmioty zamiast zabierając je ze sobą do nieba. Operatorzy serwerów mogą wyłączyć tę funkcję za pomocą convar mp_disconnect_kills_players 0.
  • Jeśli ktoś z was znajdzie sposób na nadużycie tej funkcji, aby uzyskać dodatkowe przedmioty / pieniądze Valve prosi wysłać e-mail z informacją do [email protected] z tematem “Player disconnect exploit”.

 

[Mapy]

  • Dodano nowe ekrany ładowania dla Biome i Subzero.

 

[Subzero]

  • Poprawiono remdering mapy.
  • Uproszczono górną część bombsite B
  • Dodano podłogę w wentach
  • Zwężono wejście dla terrorystów
  • Poszerzono środek
  • Wprowadzono optymalizację.

 

 

 








Źródło by izaktv.pl

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez GET
      Zmiany i dalsze plany - nowe otwarcie Fragujemy.com
       
      Witajcie Fragowicze,
       
      Z przyjemnością informujemy, że po tygodniowej przerwie otwieramy wreszcie nasze forum.
      Zanim przejdziemy do dalszych szczegóły, pragniemy przeprosić Was wszystkich za tak długi okres oczekiwania.
       
      Podczas tygodniowej przerwy pracowaliśmy nad uporządkowaniem pewnych spraw, szczególnie przyszłościowych dla naszego projektu.
      Mamy nadzieję, że wybaczycie nam tak ogromną zwłokę, którą zrekompensujemy naszą pracą w przyszłości, bo pamiętajcie, że istniejemy dzięki Wam!
       
       
      Najważniejsze informacje po przerwie...
       
      Zapewne wielu z Was zadaje sobie teraz pytanie: po co do tego wszystkiego zamknięcie forum?
      Odpowiadamy: chcieliśmy, aby nasz projekt dostał nowe otwarcie, o czym przekonacie się czytając poniżej...
       
      1# Nowe logo
       
      Najważniejszą zmianą po tej długiej przerwie jest odświeżenie naszego loga.
      Stanowi ono wizytówkę naszego projektu, dlatego też po kilku latach przyszedł czas na zmiany.
       
      Oto porównanie starego loga z nowym:


       

       
      Jak widać, nowe logo jest nie tylko bardziej przejrzyste, ale przede wszystkim dopracowane.
      Pojawi się ono również na naszych koszulkach, a potencjalnie w przyszłości na bluzach i innych gadżetach.
       
      Ogromne podziękowania należą się @ Samurai Tajrox 龙 , który w ostatnich dniach włożył mnóstwo czasu i pracy by je dla nas przygotować.
       
      - - -
       
      2# Niewielkie zmiany w projekcie
       
      Zdecydowaliśmy się na dokonanie kilku zmian na naszym forum.
       
      Od teraz główny kolor będzie bardziej przejrzysty oraz spójny z nowym logiem.
      Zmiany będą również widoczne na innych naszych stronach typu system kar czy sklep.
       
      Ale to nie wszystko, ponieważ na forum wszystkie regulamin i zasady zostaną raz jeszcze poprawione.
      Obejmie to przede wszystkim regulamin forum, który zostanie opublikowany wkrótce, a także zasady w działach na forum.
      Regulaminy serwerów przeszły również zmiany kosmetyczne, dzięki czemu są one napisane nieco bardziej zrozumiałym językiem.
       
      - - -
       
      3# Do naszego zespołu dołączył technik forum
       
      Na koniec, przedstawiamy Wam nową osobę w naszych szeregach - @ EliteSpartaN.
      Będzie on odpowiedzialny za wszelkie prace oraz pomoc przy funkcjonowaniu naszego forum.
       
      Efekt jego prac zobaczymy na przestrzeni następnych tygodni - życzymy powodzenia i mamy nadzieję, że współpraca będzie układa się wzorowo!
       
       
      Dodatkowe informacje...
       
      Myśleliście, że to koniec nowości i zmian, jakie dla Was przygotowaliśmy? Otóż nie.
      Nadszedł ten moment, w którym po kilku miesiącach możemy podzielić się z Wami naszymi decyzjami.
       
      1# Nowe domeny
       
      Od początku funkcjonowania naszego projektu identyfikowaliśmy się jako Fragujemy.com
      Niemniej, zdarzały się sytuacje, kiedy gracze błędnie nie tyle, co podawali, lecz wyszukiwali Fragujemy.pl.
       
      Wkrótce uruchomimy dodatkowe domeny, aby ułatwić dostanie się do naszego projektu.
      Ponadto, skrócimy ilość subdomen do niezbędnego minimum.
       
      2# Wsparcie dla graczy zza granicy
       
      Od około 2 lat nieraz widząc zmiany na serwerach mogliście przeczytać o dodaniu tłumaczenia dla graczy zza granicy.
      Będziemy kontynuować tę pracę tak, aby na forum, jak i serwerach wszystkie informacje były dostępne w języku polskim oraz angielskim.
       
      Jeśli są osoby, które znają dosyć dobrze język angielski, prosimy o kontakt w tej sprawie.
       
      3# Przeniesienie zbiórek do systemu dotacji
       
      Niejednokrotnie w przeszłości organizowaliśmy różnego rodzaju zbiórki.
      Dzięki Waszym wpłatom byliśmy w stanie nie tylko utrzymać, ale dalej rozwijać nasz projekt.
      Niesprawiedliwym jednak wydawało się, że każda z osób wpłacających nie miała odnotowanej tej informacji w profilu, dlatego naprawimy to.
       
      Wkrótce wszyscy Fragowicze, którzy brali udział w zbiórkach, otrzymają te informacje w profilach.
      Dodatkowo, po aktualizacji forum do najnowszej wersji, każdy z nich otrzyma specjalne odznaki wyróżniające na forum.
       
      4# Koniec z dodatkową reputacją z konkursów
       
      Niejednokrotnie w przeszłości do wygrania były nagrody nie tylko rzeczowe, ale i kosmetyczne typu reputacja.
      Niestety, to spowodowało, że po dzień dzisiejszy mamy problemy, np. gdy chcemy przeliczyć rzeczywistą Waszą reputację na forum.
      W przeszłości dochodziło już do sytuacji takich, że wielu z Was pytało dlaczego Wasza reputacja zmniejszyła się, a to właśnie był efekt przeliczania tzw. repek.
       
      Mimo, iż zapewne cieszyło Was to, podjęliśmy decyzję o ostatecznym wycofaniu nagród w postaci reputacji.
      W zamian za to po aktualizacji forum do najnowszej wersji pojawi się system punktów, którymi zostaną nagrodzeni Fragowicze.
       
      Wkrótce więcej informacji na ten temat!
       
      5# Koniec z opłatą członkowską dla osób funkcyjnych
       
      Nie jest tajemnicą, że zarówno deklaracja, jak i jednorazowa opłata członkowska jest od wielu lat stałym elementem funkcjonowania naszego projektu. Osoby chcące dołączyć do naszego grona osób funkcyjnych muszą regulować te dwie kwestie, ale kto by pomyślał, że osoba już funkcyjna chcąca posiadać większą ilość rang nie musiała ponownie składać deklaracji, ale za to uiszczać opłatę członkowską?
       
      Z dniem dzisiejszym upraszczamy ten system i opłaty członkowskie będą dotyczyć tylko i wyłącznie osób nie funkcyjnych.
      W skrócie oznacza to, że jeśli Admin serwera XYZ chce dodatkowo pełnić funkcję Admina serwera ZYX, nie będzie musiała uiszczać dodatkowych opłat.
       
      Chcemy w ten sposób uaktywnić bardziej osoby funkcyjne do angażowania się, zważywszy na to, że czeka nas trudny okres związany z premierą Counter-Strike 2.
       
       
      Plany na dalsze funkcjonowania naszego projektu...
       
      No dobrze, skoro wszystko wygląda to tak ambitne, to co z tym wszystkim, co jest w tej chwili?
      Nie zapomnieliśmy o tym, dlatego poniżej przeczytacie co planujemy wobec wszystkiego, co w tej chwili mamy.
       
      1# Forum
       
       
      2# Serwery Counter-Strike 1.6
       
       
      3# Serwery Counter-Strike: Global Offensive
       
       
      4# Serwery głosowe
       
       
      5# Inne
       
       
       
      Podsumowując...
       
      W podsumowaniu zwrócę się bezpośrednio do Was.
       
      Chciałbym bardzo serdecznie podziękować wszystkim za to, że wciąż jesteście razem z nami.
      Dajecie z siebie ogrom wysiłku, a Wasza pomoc jest nieoceniona i to w wielu obszarach naszego projektu. 
       
      Przyszłość naszego projektu jest zależna od tego w jaki sposób potoczy się sytuacja z CS 2, bo jeśli okaże się, że nie po naszej myśli, Fragujemy będzie dążyć do rozwoju w innych grach, jak choćby FiveM czy powrót serwera MTA:DayZ. Musicie jednak brać poprawkę na to, że ilość osób technicznych w naszym gronie jest niewystarczająca, dlatego też nie sposób jest wykonać wszystko zgodnie z planem, a w szczególności na czas.
       
      Pamiętajcie, że nasz projekt trwa od początku 2012 roku, czyli 11.5 roku i chcemy dumnie dociągnąć do magicznej liczby 15.
      Nie będzie łatwo, bo lata lecą, człowiek staje się coraz starszy, a przecież zawsze jako Wasz Właściciel prowadziłem to w ramach hobby.
      Kiedy zakładałem Fragujemy.com, mając 12-13 lat, nigdy nie myślałem, że rozwinę to do takiego stopnia i że będę trwał w tym stanie po dzień dzisiejszy.
       
      Cóż mogę więcej powiedzieć?
       
      Pomimo, że nie uniknąłem błędów, to zawsze robiłem to wszystko od serca dla Was i to się nie zmieni.
      Na koniec pozostaje mi poprosić Was do wzięcia udziału w ankiecie.
       
      Pozdrawiam,
      Wasz ukochany Właściciel
    • Przez Wheatley
      Wprowadzenie
      W ostatnich dniach z okazji 25-lecia wydania gry Half-Life wyszła aktualizacja, która wprowadziła parę istotnych zmian oraz dodała nową zawartość.
      Dlaczego o tym wspominam? Jak większość może wie, Counter-Strike rozpoczął swoją historię jako mod do produkcji Valve i mniej więcej dalej tak funkcjonuje.
      Niestety podczas aktualizacji trochę nie uwzględniono modów, przez co większości nie można było uruchomić. Na szczęście ostatnie łatki rozwiązały sprawę, chociaż nie do końca.
      Zanim jednak przejdziemy do tego jak wrócić do starej wersji, polecam przejrzeć nowości.
       
      Co się zmieniło?
      Nie będę się zbyt rozpisywał nad każdą zmianą, większość dotyczy samego Half-Life oraz silnika. Dla zainteresowanych: link

      1. Nowe-stare menu
      - tak samo funkcjonalne, lecz w stylu klasycznego Half-Life.



      2. Można tworzyć własny serwer i zapraszać do niego znajomych 
      - będzie publicznie dostępny! Po zaznaczeniu "Enable steam networking" wykorzystujemy platformę Valve do tunelowania połączenia, każdy będzie mógł znaleźć nasz serwer w wyszukiwarce więc pamiętajcie o haśle Steam wykorzystuje swoje serwery przez co IP serwera jest inne niż nasze, czyli jesteśmy chronieni.



      3. Modele HD
      - "Enable original models" - zmieniła się pozycja przycisku, standardowo jest on włączony. Dotyczy on modeli graczy, przełącza on modele z klasycznego i oryginalnego CSa na te nowsze z Condition Zero.
      - "Allow custom addon content" - pozwala na wczytywanie skinów i innych dodatków bez podmieniania oryginałów w folderze gry. (np. ściągniety model AK47 wrzucamy do cstrike_addons/models).


       
      4. Nowe opcje myszki
      - pozwala nam zmniejszyć opóźnienie myszki, czy działa i jakie są różnice tego jeszcze nie udokumentowano. W teorii gra synchronizuje procesor i GPU aby uzyskać jak najmniejsze opóźnienia.



      5. Nowe opcje graficzne
      - dostaliśmy dwie nowe funkcje. "Enable texture filtering" pozwala wyłączyć filtrowanie tekstur, co przekłada się na rozpikselowane lub gładkie tekstury.
      - "Allow widescreen field of view" - najważniejsza zmiana, pozwala przełączyć FOV gracza pod ekrany szerokokątne! Bardzo ważna zmiana, wielu z Was zauważy od razu różnicę - dostajemy szersze pole widzenia, niż z klasycznym FOV. Porównanie: LINK
      - "Use shaders" - jest to opcja, która wyrównuje oświetlenie na mapie i ogranicza zbyt mocne natężenie, zastępuje przestarzałe gl_overbright 1. Uwaga: posiada bugi oraz aby opcja zadziałała, serwer musi na to zezwalać za pomocą cvar: sv_allow_shaders 1. Najlepiej zobaczcie porównanie: LINK


      Czy są jakieś błędy?
      Tak, niestety jeszcze Valve z tego co widzę pracuje nad doprowadzeniem modów do porządku. Jednak z grą online nie ma problemów, większość z nich dotyczy tworzenia własnego serwera.
      Zmieniły się fonty w grze, przez co niektóre elementy na ekranie mogą być niedopasowane - głównie chodzi tutaj o informacje na serwerach społeczności. Czy to poprawą - może, jeśli nie to prawdopodobnie powstanie jakiś fix od społeczności który tu wrzucę.

      Jak wrócić do starej wersji?
      Według mnie, nowe nie zawsze oznacza gorsze. Poprawiony FOV jest chociażby warty rozważenia gry na nowej wersji (o ile tego nie usuną :C ). Trochę zaktualizowany silnik może też być wydajniejszy.
      Każdy może wrócić do starej wersji w prostych krokach.

      1. Wchodzimy w właściwości gry Counter-Strike w aplikacji Steam

       
      2. Wchodzimy w zakładkę Beta i wybieramy jak na obrazku


      3. Po małej aktualizacji możemy odpalić grę w starej wersji.
       
      Jeśli macie uwagi, bądź pytania - śmiało piszcie.


      sniper_scope.spr
    • Przez B A R D Z O K U L T U R A L N Y
      Siemanko,
      Przychodzę do was z małym problemem, ponieważ myślałem, że na nowym kompie, to pójdzie w niepamięć, lecz po przegraniu kilkunastu godzin na nim w CS'ka odczuwam dziwne wrażenie iż gdy poruszam myszką  podczas gry, odczuwam lekkie nie wiem jak to nazwać "Przycinki?" To mikrosekundowe "pauzy", nie wiem czy ktoś zrozumie o co mi chodzi, ale jest to uciążliwy problem, gdy masz styl powiedzmy dynamicznego gracza, który dużo się porusza podczas rundy, przejdźmy więc do konkretów:
      - Monitor 240 hz https://www.x-kom.pl/p/444657-monitor-led-24-acer-kg251qdbmiipx-czarny-240hz.html
      Temperatury bardzo niskie podczas gry, poinstalowane sterowniki do kart dźwiękowych, grafiki również najnowsze, na nividi również wszystko pod jak najlepszą wydajność, i tutaj może być zgryz bo słyszałem, nie wiem czy to prawda, że gdy ma się powiedzmy już takie solidniejszy sprzęcior do gierki, gdzie klatkarz nie spada nawet o 60 fps, gdy ma się limit 400 ustawiony przy tam 20 osobach na serwerze taki przykład oczywiście, to że te ustawienia gierki, powinny być wyżej ustawione? Z low na wyższe? Choć nie wydaję mi się, żeby był w tym jakiś sens, ale parę osób się wypowiadało, że niektórym poprawia to wydajność. Komendy również internetu mam dobrze ustawione g-sync OFF, synchronizacja pionowa OFF, z myszką również problemów nie mam bo sprawdzałem na 2 już, jednej starszej G Pro Superlight 3 letniej jakoś, a na razer dseathadder v3 która mam od niedawna, lecz serduszkiem zawsze za Logitechem. Nie dodawałem żadnych komend z przed x lat, które mogły by wpłynąć na wydajność na przysłowiowe "Polepszenie" wydajności, które jak wyczytałem w internecie już dawno nie działa, więc się zastanawiam czym może byc to spowodowane, gdzie podczas tego ruchu myszką FPS, Var ani nic się nie rusza... Nie ukrywam.... Uratujecie mi życie gdy rozwiąże ten problem, bo czas reakcji mi się znacznie poprawi i przestanie mnie to rozpraszać podczas rozgrywki za wszelkie rady B A R D Z O D Z I E K U J E <3
       
      ps. W razie jakichkolwiek pytań, co mam ustawione itp śmiało na wszystko odpowiem jeżeli to w czymś pomoże
      Ps. 2x Taka refleksja mnie naszła, czy może to jest spowodowane tą moją dynamiką, że jak bardzo szybko poruszam myszką to sensor może nie nadąża czytać z podkładką myszki? I występuję owa przycinka? A gram na sensie 1.9 inne ustawienia myszy w CS:GO na 0, bo nie chcę z żadną akceleracją ani nic podobnym grać, a i 1000hz myszka tak dla jasności.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności