Skocz do zawartości
GET

[ARCHIWUM] Go to update 2.08

Rekomendowane odpowiedzi

Go to update 2.08

 

Planujemy dokonać kolejnej aktualizacji serwera oznaczoną numerem 2.08.

Nie będzie ona naprawiać niczego istotnego, ale chcemy nieco wyrównać poziom zombie i ocalałych.
 

Zapraszam do dyskusji nad planowanymi zmianami!

 


 

1. Kwestia do rozważenia: FrostNade 

 

Istotną rolę w rozgrywce przeciwko zombie odgrywają granaty zamrażające. Niemniej jednak jest ona głównie nastawiona na grę zespołową.

Bardzo często jest tak, że ocalały ukrywający się sam w kampie ma przeciwko sobie 1 lub 2 zombie, stąd przed przeładowaniem broni używa on FrostNade.

Czas trwania zamrożenia jest na tyle długi, że wystarcza na przeładowanie jej a także odepchniecie zombie, przez co one nie mają szansy na zainfekowanie ocalałego.

Poniższe zmiany powinny odwrócić nieco sytuację i poprawić skuteczność infekcji.

 

a) Zablokowanie odpychania zombie podczas trwania zamrożenia.

b) Zwiększenie czasu trwania chłodu ( zmniejszonej szybkości po zamrożeniu ) z 1 do 2 sekund.

 

2. Kwestia do rozważenia: NapalmNade i Szaleństwo

 

Granat podpalający jest również podstawowym itemem używanym przez ocalałych przeciwko zombie.

Mimo to, najczęściej jego zastosowanie znajdziemy w momencie, kiedy przeciwko ocalałym próbuje wejść Szalony Zombie aniżeli w trakcie trwania rozgrywki.

Spamowanie granatami podpalającymi pozwala znacząco osłabić szybkość Szalonego Zombie, praktycznie do zera, przez co

Szaleństwo staje się bezużyteczne, a zombie bardzo szybko umiera. Poniższe koncepcje zwiększą skuteczność infekcji.

 

I. Koncepcja

 

a) Zablokowanie spowolnienia dla Szalonego Zombie wynikające z palenia się.

b) Skrócenie czasu trwania Szaleństwa z 15 do 10 sekund.

 

II. Koncepcja

 

a) Zablokowanie spowolnienia dla wszystkich zombie wynikające z palenia się.

b) Skrócenie czasu trwania Szaleństwa z 15 do 10 sekund.

 

III. Koncepcja

 

a) Tylko jeden granat spowolni Szalonego Zombie.

Reszta zombie pozostanie bez zmian, a obrażenia tak jak dotychczas będą się kumulować.

b) Skrócenie czasu trwania Szaleństwa z 15 do 12 sekund.

 

IV. Koncepcja

 

a) Tylko jeden granat spowolni zombie.

Obrażenia tak jak dotychczas będą się kumulować.

b) Skrócenie czasu trwania Szaleństwa z 15 do 12 sekund.

 

3. Kwestia do rozważenia: lasery

 

Lasery stanowią podstawową ochronę przeciwko zombie i mają za zadanie odstraszać ich od infekcji.

Obecnie przez ograniczone możliwości, gdy pierwszy zombie wejdzie w wiązkę lasera, pozostałe zombie ustawione w kolumnie nie otrzymują obrażeń,

co za tym idzie laser staje się bezużyteczny dla pozostałych zombie. Moglibyśmy się podjąć przebudowy systemu LaserMine na poniższy wzór.

 

a) Po zakupie lasera, gracz otrzyma go do ręki ( ekwipunku ) i będzie mógł go postawić LPM.

b) Laser będzie działał dla każdego zombie.

c) Zmniejszenie nieco obrażeń zadawanych przez lasermine.

 

4. Kwestia do rozważenia: HP i obrażenia


Przez ostatnie 3 lata zaszło sporo zmian w rozgrywce na naszym serwerze. Nie inaczej stało się z systemem obrażeń.

Pozwoliło to na szybszy dostęp do itemów ocalałym, a także konieczność zwiększenia ilości życia dla wszystkich zombie.

Poniższe zmiany pozwolą na zmniejszenie dominacji ocalałych tuż od początku rozpoczęcia mapy.

 

a) Zmniejszenie obrażeń o około 15% zadawanych przez Ocalałych.

b) Zwiększenie ilości życia matki zombie z 4000 do 5000.

 

5. Kwestia do rozważenia: V.I.P

 

Płatny dodatek V.I.P jest ciekawy z punktu widzenia graczy, ponieważ zwiększa poczucie stabilności rozgrywki.

 Niemniej jednak nie daje on żadnych korzystniejszych dodatków bądź zmian podczas gry zombie.  

Dlatego chcemy zwiększyć jeszcze bardziej rolę zombie V.I.P w rozgrywce.

 

a) Zwiększenie otrzymywanego życia przez zombie V.I.P po zainfekowaniu ocalałego z 50 do 200.

b) Zmniejszenie mnożnika otrzymywanych obrażeń przez zombie V.I.P o około 15%.

 

 

---

Oprócz powyższych rozważeń, to:

  • Dodanie mini-statystyk z infekcji i zadanych obrażeń przez graczy na zakończenie rundy.
  • Przebudowa i optymalizacja wszystkich itemów pod AMX MOD X 1.8.3.
    -> odliczanie zostanie przebudowane i zoptymalizowane bardziej;
    -> używanie itemów zostanie przebudowane i zoptymalizowane bardziej;
    -> poprawiony zostanie całkowicie hud, czyli wszelkie odliczanie, informacje wyświetlane po kupieniu itemów itd.;
  • Ustrzel fraga! (+) 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze dopisał
[x] Granat zarażający zombie użycie podobne do pipenade raz na rundę. 
Myślę że to by też polepszyło grywalność.

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam na dyskusje, bo to dotyczy Was. W kwestii granatu zarażającego nie przewiduję zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra easy, zarzucam pomysł tylko.

NapalmNade i Szaleństwo
Koncepcja III wydaję się najlepsza , aczkolwiek mogą pojawić się potem jakieś niedomówienia i będzie o ile więcej podkładek ^^

Kwestia do rozważenia: lasery

Opcja laserów mi się podoba i chyba wszyscy się zgodzą.

Kwestia do rozważenia: HP i obrażenia
20% to może być za dużo bo wtedy wg nie będzie szans z nimi a co do HP matki powinna być jakimś bossem ale tylko z dużą ilością hp, fajne wtedy by były polowania.

Kwestia do rozważenia: V.I.P
Ciekawa opcja z otrzymywaniem hp po zarażeniu może zaczną więcej grać a nie kampić . Dla ludzi mogłoby być też coś ale w postaci np 5 naboi za zabicie zombie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, >L>a>p|K=uLe> napisał:

Kwestia do rozważenia: HP i obrażenia
20% to może być za dużo bo wtedy wg nie będzie szans z nimi a co do HP matk

 

Rozpiszę Ci, jak to kiedyś wyglądało, jak obecnie i jak jest planowane

 

a) Było 1.50, więc załóżmy dana broń zadaje 30 obrażeń x 1.50 = 45. Po mnożniku ochrony zombie dostawało około 15-16 obrażeń.

b) Jest 2.00, więc 30 x 2.00 = 60. Po mnożniku ochrony zombie dostaje około 22 obrażeń.

c) Plany to 1.75 więc 30 x 1,75 = 53. Po mnożniku ochrony zombie będzie otrzymywać około 19 obrażeń.

 

Więc z każdej broni będzie się zadawać od 2 do 6 mniej obrażeń.

 

15 minut temu, >L>a>p|K=uLe> napisał:

Ciekawa opcja z otrzymywaniem hp po zarażeniu może zaczną więcej grać a nie kampić . Dla ludzi mogłoby być też coś ale w postaci np 5 naboi za zabicie zombie.

 

Ludzie mają bardzo dobrze poukładanego V.I.P'a. Tu chodzi tylko o rozruszanie zombie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 1.FrostNade:

może być :) 

2.NapalmNade i Szaleństwo:

Nie przekonuje mnie tutaj chyba nic, wolałabym, żeby zostało tak jak jest. No ale jeśli miałabym już coś wybrać, to ostatnia koncepcja.

3.Lasery:

Może tak być :) zgadzam się na to

4.HP i obrażenia:

nie lepiej zwiększyć tylko HP matki ? 

5.V.I.P. :

Odpowiada mi to, można tak zrobić :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie skoro polepszy ta zmiana nie będę miał nic przeciwko. 

Ja nie mówię że nie tylko taki bonusik może byłby ciekawym rozwiązaniem.

A gdyby tak też dodać antycamp dla zombie po siedzeniu w miejscu kilka sekund dostawałby killa czy tam coś bo jednak z tym jest dość spory problem szczególnie gdy żaden z nas nie gra a wielu takich jest co potrafią przesiedzieć w miejscu większość czasu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, pejtrycz napisał:

Nie przekonuje mnie tutaj chyba nic, wolałabym, żeby zostało tak jak jest. No ale jeśli miałabym już coś wybrać, to ostatnia koncepcja.

 

Szczerze to te spowolnienie w wyniku palenia się zmniejszyłbym, a także zablokował kumulowanie się tego. Zwróćmy uwagę, że odpychanie zombie jest dość mocne, a większość graczy nie korzysta z M4A1 / AK47 tylko autokampy. A ta sporo popycha do tyłu zombie. Do tego jak jeszcze zaspamujemy napalmem to zombie praktycznie cały czas ginie nawet, jak wchodzi do kampy chorda. 

 

20 minut temu, pejtrycz napisał:

nie lepiej zwiększyć tylko HP matki ? 

 

Samo zwiększenie ilości HP matki nie spowoduje tego, że rozgrywka od początku mapy stanie się równa dla obu stron.

Można byłoby tylko zmniejszyć zadawane obrażenia, a z kolei nie zwiększać HP matki, które i tak jest już duże - dzięki temu będzie można dalej polować.

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Kwestia do rozważenia: FrostNade 

Zgodzę się z tym

2. Kwestia do rozważenia: NapalmNade i Szaleństwo

Zgodzę się z tym 

3. Kwestia do rozważenia: lasery

Zgodzę się z tym

4. Kwestia do rozważenia: HP i obrażenia

Co do tej kwestii HP matki jak dla mnie może być tak jak jest.  Może jak ktoś jest matką to żeby jakoś ta matka wyglądała inaczej, takim bossem by mogła być.

5. Kwestia do rozważenia: V.I.P

Może być 

 

Co do granatu zarażającego można by było tak zrobić że można go użyć raz na rundę. Tak jak ktoś ma vipa ma 12 pkt zombie i 16000$ to żuci 3 razy granatem i prawie każdy jest zarażony. Albo też można zwiększyć cenę tego granatu z 5000$ do 10000$ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Nesty napisał:

Samo zwiększenie ilości HP matki nie spowoduje tego, że rozgrywka od początku mapy stanie się równa dla obu stron.

Można byłoby tylko zmniejszyć zadawane obrażenia, a z kolei nie zwiększać HP matki, które i tak jest już duże - dzięki temu będzie można dalej polować.

 

W sumie racja. Lepiej nie zmieniać HP matki tylko zmniejszyć zadawane obrażenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym wprowadził pod koniec rundy jakąś nutę, składankę, która by pozwoliła wrócić na czas na serwer. Zwalczyłoby to w jakimś stopniu problem afk.

Edytowane przez BurzaGradowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekam na dalsze wypowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to te zmiany troszkę na sile ... nie można sobie poradzić z jednym graczem który włazi ciągle na serwa i utrudnia na maksa gre innym [Mandaryn]  a chcecie wprowadzać zmiany w rozgrywce chyba nie tedy droga ....

 

1.  Z tym mrożącymi to pomyłka, tak jak teraz jest ok, jedyne co to czy można zablokować możliwość zamrożenia matki na początku rundy? To najczęściej hamuje  rozwój infekcji ... 

2. Tak jak teraz jest ok ewentualnie tylko IV koncepcja.

3. Laser można tylko zmienić by zabijał wszystkich  reszta powinna byc po staremu.

4. Obrażania powinny byc po staremu, dać matce więcej hp i tu wiąże sie z pkt 1. czyli brak możliwości zamrożenia matki.

5. Vip bedzie miał jeszcze łatwiej ... ale ta koncepcja jest ok

 

Dodatkowo śmieszne jest to multi skoro graczy na serwie jest 24 a mutli jest i daje tylko 2/3 zombie .... troszkę mało.

Tak samo szyszka jest za TANIA albo zmniejszyć możliwość rzutu więcej niz 1 raz na runde albo dać by kosztował 8500$$$ by nie rzucali tak jak teraz po 3 razy na rundę .... to też bardzo psuje rozgrywkę.

 

Pozdro

Edytowane przez In Qontrol by Q-dance z nl
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, In Qontrol by Q-dance z nl napisał:

Jak dla mnie to te zmiany troszkę na sile ... nie można sobie poradzić z jednym graczem który włazi ciągle na serwa i utrudnia na maksa gre innym [Mandaryn]  a chcecie wprowadzać zmiany w rozgrywce chyba nie tedy droga ....

 

Jak jesteś taki mądry, to sam sobie zbuduj infrastrukturę banów. Wszystkie CS miały zamysł prosty: stworzyć grę dostępną tylko dla graczy STEAM, a jednak poszło to drogą piractwa i stąd powstała wersja non-steam, która całkowicie zmieniła układ graczy w CS'ie. Przez to większość systemów banów ma problemy i nie ma 100% skuteczności przeciwko takim osobom. Można to tylko zablokować z poziomu serwera, czyli można sprawdzić czy rzeczywiście używa SH. Ale ten proces też jest skomplikowany, choć mniej niż w przypadku AIM'a, którego nie da się wykryć w żaden sposób. 

 

23 minuty temu, In Qontrol by Q-dance z nl napisał:

1.  Z tym mrożącymi to pomyłka, tak jak teraz jest ok, jedyne co to czy można zablokować możliwość zamrożenia matki na początku rundy? To najczęściej hamuje  rozwój infekcj

 

Nic nie jest pomyłką - to raczej Twój pomysł jest kuriozalny i mało realny. Wystarczy spojrzeć sobie, gdzie tworzy się efekt zamrożenia i do tego jak połączymy to z odpychaniem, to staje się to bardzo nierealne. I bardzo często przez to zombie nie mają nawet szansy w pojedynkę przeciwko jednemu ocalałemu. 

 

23 minuty temu, In Qontrol by Q-dance z nl napisał:

Dodatkowo śmieszne jest to multi skoro graczy na serwie jest 24 a mutli jest i daje tylko 2/3 zombie .... troszkę mało.

 

Tu jest racja. Na to też zwróciłem uwagę, dlatego zwiększę mnożnik przy infekcji kosztem tego, żeby multi pojawiało się rzadziej.

 

23 minuty temu, In Qontrol by Q-dance z nl napisał:

Tak samo szyszka jest za TANIA albo zmniejszyć możliwość rzutu więcej niz 1 raz na runde albo dać by kosztował 8500$$$ by nie rzucali tak jak teraz po 3 razy na rundę .... to też bardzo psuje rozgrywkę.

 

Temat szyszki był wałkowany milion razy. Na razie nic w niej nie zmienimy. Jeśli mamy zwiększyć jej koszt, to antidotum będzie trzeba ograniczyć do użycia raz na rundę.

Czemu nikt z Was nie pomyśli logicznie, że antidotum jest bardzo tanie?

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
40 minut temu, Nesty napisał:

 

Jak jesteś taki mądry, to sam sobie zbuduj infrastrukturę banów. Wszystkie CS miały zamysł prosty: stworzyć grę dostępną tylko dla graczy STEAM, a jednak poszło to drogą piractwa i stąd powstała wersja non-steam, która całkowicie zmieniła układ graczy w CS'ie. Przez to większość systemów banów ma problemy i nie ma 100% skuteczności przeciwko takim osobom. Można to tylko zablokować z poziomu serwera, czyli można sprawdzić czy rzeczywiście używa SH. Ale ten proces też jest skomplikowany, choć mniej niż w przypadku AIM'a, którego nie da się wykryć w żaden sposób. 

 

 

 

 

Hehe jak sie uniósł. Powiem inaczej.

Czy ty w ogolę grasz na tym serwie? Wiesz co na nim sie dzieje i jak wyglądają rozgrywki?

Bo mam wrażenie ze NIE.

Wyraziłem swoje zdanie nie musisz sie z nim zgadzać to TWÓJ serwer robisz z nim co uważasz za stosowne.

 

Powiem ci jak jest na serwie bo gram na nim ostatnio dość dużo.

1.Adminów jest za mało, gra może 4-5 ( patrycja, claudia, morgan, pyk/faar no może czasem warior wejdzie ) resztę nie widuje może sie mijamy.

2.Blokowanie jest na porządku dziennym , wyzwiska ( ok to mogę przełknąć) ale notorycznie wchodzących odpałów i śmiejących sie jeszcze z tego nie zdzierżę. 

Oczywiście można go banować na serwie  tylko problem ze nie ma kto tego robić bo patrz pkt 1 adminow jest 4. A rozwiązanie jest proste: rozdać paru te flagi albo dac mozliwość banwoania np tylko cziterow adminom z pozostałych serwerów. Wygląda to następująca wchodzę na forum na fragboxa pisze ze cziter na zombie zawsze jakiś admin czy to z ffa czy fun on jak mu sie chce wchodzi typa banuje i wszystko. 

3. Piszesz coś o wyrównaniu szans pewnie chodzi tu głownie o zombie a ci odpowiadam brak możliwości zamrożenia matki już na starcie zwiększy szanse na rozwój infekcji!

Teraz gra wyglada tak:

Jest infekcja, ktos daje fb od razu krzyczy " MAM GO TO SŁABIAK :P" , matka zamrożona i koniec infekcji.

Rudna następna schemat sie powtarza. 

Rudna kolejna to samo. 

JEST multi ... 3 zombiaków na 24 graczy. Oczywiście jak ich ktos nie zamrozi to ktoś rzuca pipe, koniec infekcji.

 

Jedyna szansa sa małe mapy, albo ktos ogarniety ( ale on sobie zawsze poradzi ) to uzyje szalonego albo speda.

4. Czemu chcemy blokady szyszki albo zeby było dorożej?

A no dlatego ze podkładaczy jest pełno ( wiaże sie to z pkt 1), jest paru graczy co tylko na podkładaniu bazują. Często maja vipa, wiec po 3 rundach maja już na szyszke, na dodatek hajsu maja 16 000 koła a przy cenie szyszki rzucaja po 3 na runde!

 

I własnie tak wyglądają rozgrywki na serwie.

Ja lubie dyskutować ale takie  sa fakty sorry.

 

aha dodanie czegoś by szalony był bardziej widoczny jak najbardziej na + teraz mało kto zwraca na niego uwagę. Nie wiem jakas areora albo poswiata dym, znak co kolwiek.

Statystyki tez ok jak ktoś na fragi tylko gra to sie będzie jarał.

 

Pozdro 

In Qontrol

 

Edytowane przez In Qontrol by Q-dance z nl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zwiększyć koszt szyszki i anti to będzie si 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, In Qontrol by Q-dance z nl napisał:

Hehe jak sie uniósł. Powiem inaczej.

Czy ty w ogolę grasz na tym serwie? Wiesz co na nim sie dzieje i jak wyglądają rozgrywki?

Bo mam wrażenie ze NIE.

 

Ilość ostatnich zmian na sieci jest bardzo duża: 

i uwierz mi, że znam się na swojej pracy i nic nie olewamy. To, że temat mandaryna nie został jeszcze zrealizowany to nie znaczy, że nic w tym kierunku nie robimy.

 

9 minut temu, In Qontrol by Q-dance z nl napisał:

3. Piszesz coś o wyrównaniu szans pewnie chodzi tu głownie o zombie a ci odpowiadam brak możliwości zamrożenia matki już na starcie zwiększy szanse na rozwój infekcji!

Teraz gra wyglada tak:

Jest infekcja, ktos daje fb od razu krzyczy " MAM GO TO SŁABIAK :P" , matka zamrożona i koniec infekcji.

Rudna następna schemat sie powtarza. 

Rudna kolejna to samo. 

 

Ale brak zamrożenia spowoduje, że kompletnie nie będzie polowania.

Druga kwestia jest taka, że lepszym rozwiązaniem będzie zablokowanie odpychania podczas zamrożenia, bo obecnie po unieruchomieniu spychacie te zombie do rogu i nie ma on szans.

 

12 minut temu, In Qontrol by Q-dance z nl napisał:

Ja lubie dyskutować ale takie  sa fakty sorry.

 

Nikt Ci nie broni dyskutować. Każdą konstruktywną krytykę przyjmujemy na klatę. Ale nie możesz zarzucać nam, że nic nie robimy albo, że chcemy zmieniać serwer na siłę.

Pewne koncepcje w rozgrywce są do dyskusji. Gdyby to było na siłę, to nie produkowałbym się i nie pisał tak rozlegle o kilku problemach.

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No teraz na spokojnie mogę się wypowiedzieć co do propozycji zaplanowanych zmian.

 

A mianowicie...

Osobiście dla mnie może zostać tak jak jest , tylko dodać mapy i to wszystko , jednak jeśli już zaproponowałeś takie zmiany to się wypowiem która najbardziej mi się podoba.

 

Napalm i szaleństwo:

Najbardziej przypadła mi do gustu koncepcja numer III. Wydaje mi się ona być najbardziej rozsądniejsza , a najbardziej wprowadzająca jakąś zmianę , odświeżenie  na serwer.

 

FrostNade:

Odpychanie zostawił by z tego względu , że jeśli na przykład zombi wejdzie większą grupą do kampy a jest 1 czy 2 humanów i rzucają frosty i strzelają to nie zawsze ich odepchną z tego względu , że za nimi ustawia się sznur zombi. Zauważyłem nawet , że gracze już w większości wiedzą jak robić , aby human ich nie odpychał po zamrożeniu...Często podskakują jeden za drugim co daje efekt końcowy i zabicie lub zarażeniu humana/ów.  Jedynie to można tylko ten czas zmienić , ale odpychanie zostawić.

 

Lasery:

Ja proponowałbym od siebie zablokować możliwość stawiania laserów w 1 i 2 rundzie ewentualnie 3. Często jest tak , że pierwsza i druga runda jest jak by rozgrzewkowa i zombi z 1,2,3 czy 4 fragami próbując wbić do kampy w , której już stoi laser nie wejdzie z tego względu , że nie będzie chciał się zabić czy tez uzna , że nie ma kompletnie szans , bo nim rozwali laser to human zdąży go zabić. A nie zawsze jest admin na serwerze i nie jest w stanie poganiać graczy , aby wykonywali cele... Tylko jest też druga strona medalu , będzie to łatwiejsze zarażenie dla zombi , gdy możliwość kupna lasera będzie dopiero od tej 1,2 czy 3 rundy...

 

HP i Obrażenia:

Tutaj już jestem za zwiększeniem HP dla matki...Jednak , gdy uda się zaraz na początku rundy zamrozić matkę i dopadnie do niej 4-5 czy też większa ilość humanów to i nawet przy 10k nie ma ona szans...

 

VIP:

Tutaj jestem za propozycją A czyli "Zwiększenie otrzymywanego życia przez zombie V.I.P po zainfekowaniu ocalałego z 50 do 200."

 

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Kwestia do rozważenia: FrostNade 

Zgadzam się z tym

2. Kwestia do rozważenia: NapalmNade i Szaleństwo

Zgadzam się z tym 

3. Kwestia do rozważenia: lasery

Zgadzam się z tym

4. Kwestia do rozważenia: HP i obrażenia

Co do tej kwestii HP matki jak dla mnie jest wystarczająca ilość jak jest do teraz. Można zmienić skina matki, aby wyglądała inaczej niż inne zombie aby się wyróżniał spośród zombie, a co do granatu zarażającego to można podnieść cenę do 10k. Ponieważ czasem ciężko się gra na małych mapach z taka ilością granatów zarażających. Dodać nowe mapy ponieważ te już troszkę są nudnawe i będzie wspaniale na serwerze. 

5. Kwestia do rozważenia: V.I.P

Może być.

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Nesty Hmm, powiem wam tak.  Po co zmieniać coś, co moim zdaniem dobrze funkcjonuje i gra (ło) się przyjemnie ? Wchodzę na serwer, gość mnie zaraża a tu nagle łeb przekrzywiony i nie wiem co się dzieje. 

Co do reszty zmian i propozycji odniosę się dzisiaj wieczorem.

Edytowane przez Morgan***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytuj

@Nesty Hmm, powiem wam tak.  Po co zmieniać coś, co moim zdaniem dobrze funkcjonuje i gra (ło) się przyjemnie ? Wchodzę na serwer, gość mnie zaraża a tu nagle łeb przekrzywiony i nie wiem co się dzieje. 

Witam. Tak Morgan zgadzam się z tobą to jest absolutnie nie potrzebna zmiana, zombie nie wie o co chodzi jebnie głowa że nie wiadomo o co chodzi. To jest troszkę nie potrzebna zmiana było dobrze. 

Pozdrawiam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć przybysze, 

Co do zmian: 

 1.Frosty 

tutaj okej, ale brak zamrożenia myśle, ze utrudni trochę grę, ale można spróbować. 

 

2, Napalmy

tutaj niestety nie podoba mi się żadna opcja... tez jestem za tym żeby zostało jak jest 

 

3. Lasery 

zgadzam się w 100%

 

4. HP

tutaj jestem za opcja zwiększenia HP matki, jeżeli zmniejszymy sile obrażeń czasem ta runda będzie się ciągnąć i ciągnąć, a co za tym idzie nie będziemy mogli zabić większość zombie. 

 

5. VIP

co do VIP, jednak ludzie płaca za to i myśle, ze zmniejszenie obrażeń nie jest dobrym rozwiązaniem. Opcja A jak najbardziej tutaj pasuje 

 

 

+ gratis ?

Co z tym "wirujacaym światem jak po 6 piwie"? Widzę, ze nie tylko mi to przeszkadza a to akurat zbędny dodatek 

 

 

cala reszta super! Buziaki!

  • Ustrzel fraga! (+) 1
  • Karambit w plecy (-) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Claudia^^

Zrobiłem w którymś poście spis jakby wyglądał przelicznik i jak kiedyś było. Zerknij, bo z tym przeciąganiem rundy przesadziłaś.

 

A co do frosta, będzie zamrożenie, ale podczas niego nie będzie odpychania.

  • Ustrzel fraga! (+) 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej nie bedzie płaczu po usunieciu tego obrotu kamery.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu przyznam wielki + za usuniecie obrotu ekranu i dam nawet reputacje <aplauz>:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez -Damian
      @ GET nie psuj wyboru map 
    • Przez GET
      Go to update 2.22
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.22
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
      [ UWAGA! ] 
       
      Od tej aktualizacji zmienia się numeracja wersji serwera!
      Innymi słowy, wersja będzie posiadać końcówkę roku, w którym aktualizowany jest serwer, np. 2.23.01 ( co oznacza rok 2023 ).
       
       
      W planach: 
      Dodanie systemu Anty-AFK.

      a) System będzie sprawdzał aktywność graczy zombie.
      b) Jeśli system wykryje, że gracz się nie rusza to przeniesie go do Spektów.
      c) System będzie wyrzucał graczy ze Spectatorów tylko, gdy serwer będzie pełny.
        Dodanie nowych dźwięków przy pierwszej infekcji. Dodanie nowego systemu informowania o rzucanych granatach.
        Nowe usprawnienia strzelania do zombie.

      a) Dodanie łatki naprawiającej hitboxy w grze.
      b) Testowanie zadawania obrażeń przez różne bronie.
        Dalsze usprawnianie losowania przedmiotów.

      a) W ramach testów dodamy możliwość wylosowania AutoBH.
      b) W ramach testów zwykli gracze będą mogli korzystać z kamizelki.
      c) Poprawimy działanie systemu po wylosowaniu przedmiotów, które są już w ekwipunku.
        Dalsze usprawnianie rozgrywki na mapach Escape.

      a) Dodanie nowego systemu anty-blokującego obiekty, np. helikoptery.
      b) Kilka innych mniejszych zmian, m.in. dopasowanie światła czy noktowizora.
      c) Sprawdzimy w jaki sposób wykorzystywany jest przedmiot - Snark.
        Kilka innych usprawnień, m.in. przebudowanie informacji znajdujących się w hudzie. ---
       
      UPDATE 2.22.01 - XXX:
      Wkrótce więcej informacji!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności