SŁOŃ Opublikowano 5 Maja 2017 Fragowicz Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) Ekipa "WML" otwiera rekrutację: Na sam początek co mogę powiedzieć o ekipie jest ona zgrana a zarazem pomocna. Co Oferujemy: -Skin grupowy. -Bazę. -Własnego Tsa. -Zgraną ekipę. Czego wymagamy: -Sprawnego mikrofonu. -Komunikator głosowy TS3. -Doświadczenie DayZ (0-10). -Strzelanie-(0-10), oraz swoje "kd ratio" napisz. -Opisanie krótko siebie. -Znajomość mapy, mniej więcej byś znał dzielnice(0/10). ------------------------------------------------------------------------------ Na koniec życzę powodzenia! V-Lider Dawidek Edytowane 5 Maja 2017 przez SŁOŃ
metiu47 Opublikowano 5 Maja 2017 Fragowicz Opublikowano 5 Maja 2017 (edytowane) mapa 10 dayz 10 Strzelanie 10 Gram dayz od 5lat moja przygoda z mta się zaczęła od dayz kocham gry survival juz wszystko grałem hehe na servie mam dopiero 8 godzin ale spokojnie ogarniam bardzo gre Nazwa Koszmar Edytowane 5 Maja 2017 przez metiu47
SŁOŃ Opublikowano 5 Maja 2017 Autor Fragowicz Opublikowano 5 Maja 2017 Okej, jeszcze się zastanowię.Prześlę ci tsa oraz wszystko ci powiem.
Rilexx Opublikowano 7 Maja 2017 Fragowicz Opublikowano 7 Maja 2017 -Sprawnego mikrofonu. Jest. -Komunikator głosowy TS3. Mam. -Doświadczenie DayZ (0-10). gram 4 lata to takie 8.5 -Strzelanie-(0-10), oraz swoje "kd ratio" napisz. Zawsze bylem strzelcem to daje 9. KD 1.10 -Opisanie krótko siebie. Gram w DayZ od 4 lat , zawsze uwielbialem grac z teamem w dayz poniewaz moglem osiągnac wiecej. Umiem grac "teamowo" i moge nawet grac dziennie 3-4 godziny. -Znajomość mapy, mniej więcej byś znał dzielnice(0/10). Znam na pamiec przeszedlem GTA SA 4 razy
SŁOŃ Opublikowano 7 Maja 2017 Autor Fragowicz Opublikowano 7 Maja 2017 Rilexx, zgłoś się do mnie na TS, wszystko ci podam na pw. Podanie Przyjmuję! Rekrutacje Zamykam, powodem jest otworzenie akademi