Skocz do zawartości

[KOSZ] Podanie na Moderatora

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick jakiego używasz: Becze[R]

Staż gry na serwerze: Około rok.

Czy kiedykolwiek byłes karany na Fragujemy.com: Tak,dostałem muta.

Czy kiedykolwiek sprawowałeś funkcje na MTA?: Nie  

Znajomość komend oraz funkcji moderatora: Nie,ale szybko się uczę.

Oceń znajomość oraz swoje możliwości na MTA: 7/10 tylko,że nie wiem na jakiej podstawie mam to ocenić.

Godziny w jakich grasz: Od poniedziałku do piątku od godziny 16:00 do 21:00.A w dni wolne od 12:00 do 21:00.

Kilka argumentów dlaczego właśnie ty powinieneś zostać moderatorem: Mam na imię Jakub i obecnie jestem uczniem technikum informatycznego.Mieszkam na obrzeżach Warszawy.Piszę to podanie ponieważ chciałbym ogarnąć ludzi którzy zaczynają "gównoburze" lub tych co wyzywają graczy bądź co gorsze obrażają rodziców owego gracza.Chcę też pomagać nowym jak i tym starym graczom.

• Zasłużony Fragowicz
Opublikowano (edytowane)

Widziałem kilka razy jak pomagał graczom:

[2016-09-18 21:01:38] [Output] : [Gracz] ssK: wgl jak tutaj zdobyc baze
[2016-09-18 21:01:41] [Output] : [Gracz] Becze[R]: na stronie
Oraz widziałem jak przeklinał, z tego co pamiętam to zdarza się czasami.
[2016-09-18 21:11:03] [Output] : [Gracz] Becze[R]: Ja pierdole

Mówisz że grasz od około roku, dopiero niedawno zauważyłem że gra ktoś taki. Grałeś pod innym nickiem?+Rejestracja: 14 lut 2016???

Twoje argumenty mnie nie przekonują. Jestem na nie

Edytowane przez Francsk13
Opublikowano

Założyłem nowe konto,ponieważ zapomniałem hasła do mojego pierwszego.Grałem również na innych nickach około 2 lata temu ale tego nie brałem pod uwagę ;)

Opublikowano

Jestem na tak. Gracz bardzo pomocny , a to , że czasami przeklnie to może mu się wysmyknąć tak jak np. Frankowi :-)

Opublikowano

Jestem na TAK, choć mam wątpliwości co do czasu, jaki będziesz spędzał na serwerze, sam chodzę do technikum informatycznego ledwo wyrabiam, więc jakim cudem Ty masz czas?  :x