Jump to content
Sign in to follow this  
[BOT] Fraguś

[CS 1.6] Pełna lista zmian na serwerze GUNGAME

Recommended Posts

Zmiany z dnia 22.03.2014:

  • Przechodzenie przez graczy powinno działać już w 100% poprawnie.
  • Poziom będzie już poprawnie wyświetlany w tabeli zabójstw (nie będzie bugu na rozgrzewce oraz trybie drużynowym).
  • Kilka drobnych ustawień.

Niebawem więcej zmian, szczególnie w kwestii fragów, map i nie tylko :)

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 01.04.2014:

  • Całkowita poprawa vote z wyborem drużyny; potrzeba 70% graczy, aby zagrać drużynówkę.
  • Vote map zostało ograniczone do 3 map.
  • Kilka drobnych ustawień.
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 06.04.2014:

  • Wreszcie działa poprawnie system killi do zdobycia kolejnej broni.
  • Zapowiadaliśmy niejednolitość i tak jest, np. mając deagle, trzeba zabić 3 graczy, ak47 i m4a1 4 graczy.
  • Shoot frag! (+) 2
  • Shock 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 18.07.2014:

  • Respawn na mapie będzie losowy.
  • Wprowadzono V.I.P'a (w sklepie szczegóły, co posiada).
  • Nowa, specjalnie napisana rozgrzewka wraz z nową muzyką.
  • Po wpisaniu /spec nie stracimy poziomu.
  • Całkowita naprawa drużynowego i indywidualnego gungame (były istotne problemy, np. z pokazywaniem się czasem rundy).
    [!] Obecnie jest tak, że oczywiście na drużynówce czas istnieje, można podkładać pakę, a na indyw. nie można żadnych tych czynności + brak czasu rundy.
  • Nowy kolor pokazywanego lidera..
  • Nowy kolor pokazanej ochrony na spawnie (złoto).
  • Wprowadzono nowy system "combo", po zabiciu gracza pokaże nam się statystyki z combo; jeżeli zabiliśmy z HS'a, dodatkowo wyświetli się czaszka.
  • Przeorganizowany mapcycle.
  • Nowy autobalance.
  • Kolorowy ranking, m.in. TOP3 wyróżnionych graczy.
  • Losowość broni w trybie indywidualnym co mapę będzie inna (5 trybów)

Niebawem druga aktualizacja. W przyszłości planujemy system rankingu, optymalizacja całkowita silnika gry, edycja drużynowego trybu i wiele innych :) 

  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.0 BETA z dnia 01.11.2014:

  • Całkowicie nowy silnik sprawił, że nastąpił gwałtowny wzrost w kwestii optymalności serwera, bowiem wszelkie lagi i ściny, które obecnie miewają na serwerze od samego początku, zostały zlikwidowane
  • Cele GunGame i priorytety również uległy zmianie, np. od teraz ważniejsze będzie zabicie gracza z danej broni, a nie z kosy.
    [!] Za zabicie gracza z noża otrzymujesz jedno zabicie, a nie awans do następnego poziomu.
  • Nowy hud, ulokowany w przyjemnym miejscu, bo na dole ekranu ( niezależnie od ustawień rozdzielczości! ):
    FKBBeZb.png

    Legenda:

    Broń - Twoja aktualna broń
    Poziom - Twój aktualny poziom / maksymalna ilość poziomów
    -> obok poziomu może pojawić się napis (+x) - x to liczba graczy, która jest na takim samym poziomie jak Ty
    Zabić - potrzebna ilość zabić do przejścia na wyższy poziom
    Rank - Twoja pozycja na serwerze względem innych graczy
    -> zliczana pod kątem Twojego poziomu oraz liczby fragów
    -> jeśli jest 3 graczy na takim samym poziomie jak Ty, to rank będzie liczony pod względem liczby fragów
    Lider - to prowadzący gracz na mapie
     
  • Nowa rozgrzewka - trwa 60 sekund, tylko na kosy, a także każdy gracz ma na niej tylko 35 HP w celu wyrównania szans na zabicie innego gracza.
  • Likwidacja podziału gungame na indywidualny i drużynowy - od teraz gungame przebiega tylko i wyłącznie jako indywidualny tryb.
    [!] W związku z tym zlikwidowany zostanie vote na początku mapy w celu wybrania trybu gungame.
  • Łącząc się z serwerem, następuje auto dołączenie do drużyny.
  • Na stałe został zlikwidowany czas rundy, a także cele mapy tj. paka.
  • Nowy "ekran" powitania po wejściu na serwer.
  • Zlikwidowana została ochrona początkowa dla graczy, natomiast V.I.P będzie teraz posiadać nieśmiertelność na 2 sekund po odrodzeniu.
  • Nowy efekt przy zdobywaniu poziomu.
  • Poprawiono przechodzenie graczy w drużynie CT.
  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.1 BETA z dnia 01.11.2014:

  • Poprawiłem napis informujący o graczu, który zwyciężył - aby był bardziej widoczny.
  • Dodałem AWP przed krową.
  • Naprawa wyboru map na koniec mapy.
  • Poprawiłem język serwera + drobne poprawki w języku gungame.
  • V.I.P będzie miał otoczkę czerwoną przy włączonym godmode.
  • Brak wyłączania się muzyki końcowej przy zmianie mapy.
  • HLTV nie będzie wliczany ani wyświetlany jako gracz.
  • Dodałem 2 sloty na serwer, jutro będą widoczne.
  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.2 BETA z dnia 02.11.2014:

  • Immunitet dla V.I.P na przenoszenie do innego teamu podczas balansowania drużyn.
  • Naprawiony problem z granatami.
  • Poprawa pre'cachowania dźwięków podczas ładowania do serwera.
  • Combo sprite ( nad danym graczem ) nie pojawi się, gdy popełnimy samobójstwo.
  • Przy zdobyciu nowego poziomu, nie będzie odnawiało się HP.
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.3 BETA z dnia 02.11.2014:

  • Poprawiłem antyreklamę.
  • Przenikanie przez siebie będzie wyłączone na czas rozgrzewki.
  • Odradzamy się co 2 sekundy.
  • Poprawione info po wejściu na serwer.
  • Poprawiony został plugin przeciwko kamperom.
  • Spawn editor zainstalowany, w nocy porobi się spawny na mapach i przeorganizuje mapcycle.
  • Shoot frag! (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.4 BETA z dnia 09.11.2014:

  • Poprawiono spawny na mapach.
  • Poprawki w teambalancer, nie będzie już spamował tak.
  • Poprawnie będzie napisane gdzie zostałeś przeniesiony.
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.5 BETA z dnia 28.11.2014:

  • Ukryta została ilość pieniędzy.
  • Naprawa bugujących się broni.
  • Nowy gracz otrzyma poprawnie broń, która jest zależna od średniej poziomu serwera.
  • Usunięty spam informacji o uzyskiwanej broni po prawej stronie.
  • Po osiągnięciu poziomu, po prawej stronie wyświetlą się trzy następne poziomy.
  • Usunięta ikona kupna.
  • Poprawka przy tekście, gdy osiągniemy ostatni poziom.
  • Drobne poprawki w rozgrzewce.
  • Drobne poprawki w cvarach.
  • Drobne poprawki w dźwiękach.
  • Latarka została wyłączona.
  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.6 BETA z dnia 30.11.2014:

  • Częściowo rozwiązałem problem z 1 nabojem AWP.
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.0 FULL z dnia 01.11.2015:

  • Naprawiony problem z wyrzucaniem non-steamów.
  • Naprawiony problem z wyrzucaniem HLTV.
  • Naprawiony magazynek AWP - będzie normalnie 10 naboi.
  • Całkowita przebudowa systemu usuwania obiektów ( ogromna aktualizacja ).
  • Zniknęła ikonka "buy".
  • Usunięte bronie leżące na ziemi.
  • Przeorganizowany config z broniami ( testy w kwestii deagle na rozgrzewce ).
  • Nowy dźwięk przy utracie poziomu.
  • Wydłużono o 2 sekundy pokazywanie rankingu graczy po zakończeniu gry.
  • Plugin przeciwko kamperom wyłączy się podczas zakończenia gry.
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.0.5 FIX z dnia 19.01.2015:

  • Poprawiony czas dodawania granatów HE.
  • Poprawiony błąd z wygrywaniem rundy przez CT.
  • Będzie trzeba zabić 4 graczy na AWP, a nie 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.1 z dnia 26.04.2015:

  • Dodana opcja mute, wpisz /mute.

W trosce o nasz serwer, niebawem wszystkie mapy zostaną sprawdzone pod kątem spawnów oraz użyteczności.

Ponadto, przeprowadzimy najbardziej oczekiwaną zmianę: blokada ostatnio granych map ( limit 4-5 ). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.2 z dnia 24.06.2015:

  • Nowy, rozszerzony tryb wybierania map zapowiadany od kilku miesięcy:
    -> blokada 5 ostatnich map
    -> możliwość wpisania rtv po 5 minutach od grania mapy
    -> możliwość przedłużania mapy o 10 minut, maksymalnie 30 minut
    -> gdy będzie mniej niż 8 osób będzie można wybierać mniejsze mapy!
    -> nowy, odświeżony tryb wybierania map

Wiele osób prosiło o wdrożenie powyższych opcji i oto pojawiam się :)

  • Shoot frag! (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.3 z dnia 08.09.2015:

  • Dodano muzykę na rozgrzewkę.
  • Wykonano reset TOP15.
  • Wyłączony autorestart na serwerze ( aktywny od kilku miesięcy - moje niedopatrzenie ).
  • Nowe przenikanie przez graczy dla testu w celu weryfikacji optymalności.

Uprzejmie informuję, iż na weekend zostaną poprawione ( sprawdzone ) spawny na wszystkich mapach.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.3.5 z dnia 18.10.2015:

  • Sprawdzone zostały wszystkie mapy pod kątem pobierania i FastDL.
  • Większość spawnów została poprawiona - jeśli na danych mapach czegoś brakowało, to zostało dodane.
  • Przywrócony voter map sprzed 3 miesięcy do czasu naprawy obecnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.4 z dnia 04.11.2015:

  • Reset rankingu.
  • Losowanie V.I.P'a po skończeniu rozgrzewki - jeden z graczy otrzymuje przywileje.
  • Poprawa opisu V.I.P'a w MOTD.
  • NOWOŚĆ! V.I.P ma szybszy wybuch granatu HE
  • Drobne optymalizacje. 
  • Poprawki w systemie V.I.P:
    -> będzie mógł posiadać maks 150 AP
    -> nie dostanie żadnego dodatkowego granatu, ponieważ podczas gry denerwuje ten fakt
    -> cennik aktualizowany pod komendą /vip
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.4.5 FIX z dnia 07.11.2015:

  • Alltalk został włączony na prośbę graczy - obie drużyny mogą ze sobą rozmawiać.
  • Poprawione losowanie V.I.P oraz informacja o wygranej będzie pojawiać się w HUD; ponadto gracz, który uzyskał V.I.P-a również otrzyma indywidualną informacje o otrzymaniu prezentu na mapę.
  • Poprawiona ochrona V.I.P po spawnie - skrócenie jej do 1.5 sekundy. 
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.4.9 FIX z dnia 08.11.2015:

  • Wyłączenie na rozgrzewce większości opcji V.I.P, np. dodawanie życia, godmode.
  • Poprawa szybszego wybuchania granatów HE przez V.I.P.
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.5 z dnia 24.12.2015:

  • Nowy mapcycle serwera.
  • Wyłącznie głosowania na następna mapę ( będzie losowo wybierać ).
  • Ponownie włączony plugin przeciwko kamperom.
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.6 z dnia 08.02.2016:

  • Nowa lista map.
  • Powrót do starego systemu głosowania map.
  • Reset rankingu.
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.7 z dnia 05.03.2016:

  • Przywrócenie mapy gg_buzz, oraz dodanie nowej mapy 17new
  • Dodanie losowych respawnów na mapie gg_buzz oraz gg_india3
  • Poprawienie spawnów na mapie gg_ak-colt_palm_beach
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.7.5 z dnia 07.03.2016:

  • Zmiana piosenki odtwarzanej podczas rozgrzewki (nazwa piosenki to Tiësto - Adagio for Strings)
  • Dodanie losowych respawnów na mapie gg_33_mario
  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By [BOT] Fraguś
      Spis map dostępnych na serwerze FFA
       
      W tym temacie znajdziesz listę map dostępnych w danych godzinach w kolejności alfabetycznej!
       
       
      Mapy dostępne w danych godzinach...
       
      Skrócony [ 02:00 - 12:00 ]
      cs_office de_aztec de_dust od 12 graczy de_dust2 de_fg_dust2 od 15 graczy de_inferno de_kabul_32 od 12 graczy de_mirage de_nuke de_prodigy od 15 graczy de_survivor od 18 graczy de_train de_tuscan od 12 graczy de_westwood Pełny [ 12:00 - 22:00 ]
      cs_assault_1337 od 24 graczy cs_office de_amr od 18 graczy de_aztec de_aztec_new od 24 graczy de_cbble od 12 graczy de_chateau od 18 graczy de_cpl_mill od 12 graczy de_css_cache od 24 graczy de_css_cbblestone od 24 graczy de_css_mirage od 24 graczy de_css_overpass od 24 graczy de_css_vertigo od 24 graczy de_dust_new od 18 graczy de_dust_2002 od 18 graczy de_dust2 de_dust2_bsa od 18 graczy de_dustier od 18 graczy de_fabryka2 od 18 graczy de_fg_dust2 od 18 graczy de_hell od 24 graczy de_inferno de_kabul_32 od 12 graczy de_mirage de_nuke de_piranesi od 18 graczy de_prodigy de_russka_fix od 18 graczy de_stacja od 18 graczy de_tmar32 od 18 graczy de_sunny od 18 graczy de_survivor od 18 graczy de_train de_tuscan de_westwood de_wildywest od 18 graczy Nocny [ 22:00 - 02:00 ]
      cs_office de_amr od 18 graczy de_aztec de_cbble od 18 graczy de_chateau od 18 graczy de_cpl_mill de_css_cache od 24 graczy de_css_mirage od 24 graczy de_css_vertigo od 24 graczy de_dust2 de_fabryka2 od 18 graczy de_fg_dust2 od 18 graczy de_inferno de_kabul_32 od 18 graczy de_mirage de_nuke de_piranesi od 18 graczy de_prodigy de_russka_fix od 18 graczy de_sunny od 18 graczy de_survivor od 18 graczy de_train de_tuscan de_westwood  
      Chciałbyś, aby Twoja mapa znalazła się na tej liście?
      Złóż propozycję w tym temacie: https://fragujemy.com/topic/77446-cs-16-propozycje-nowych-map-na-serwer-ffa/
    • By [BOT] Fraguś
      Lista obecnej administracji serwera ONLY DD2 #02
       

       
      @ Raa(PSM)

       
       

      @ kasto23

       
       

       
      @ RafaBiceps

       
      @ [e-SporTEAM] hOpeXs


      @ comando


      @ Lunatyk^^

       
      @ Canal955


      @ NaKashi

       
      @ Bodzio ZM

    • By [BOT] Fraguś
      Spis dostępnych map na serwerze ZOMBIE INFECTION
       
      W tym temacie znajdziesz listę dostępnych map w danych godzinach w kolejności alfabetycznej!
       

      Mapy dostępne w danych godzinach...
       
       
      Nocno-Poranny [ 01:00 - 11:59 ]
      zm_colores zm_domek zm_dust2_long zm_fg_anekin_house_rc3 zm_fg_danielo_kt6 zm_fg_defense zm_fg_energy2000_final zm_fg_ez zm_fg_fox_final zm_fg_frosty zm_fg_horror_mix zm_fg_kart_kt5 zm_fg_kurnik zm_fg_oblivion_final zm_fun_world_night zm_gbox2 zm_gbox5 zm_gbox7 zm_jw zm_krkestyle zm_minecraft_sdl zm_minifive_lab zm_nokaut zm_ojciec zm_perfect zm_sdl_house zm_wiocha_final2 Dzienny [ 12:00 - 21:59 ]
      zm_2day zm_adytzasfantu zm_aztec_infinity od 18 graczy zm_battleground_foda od 18 graczy zm_bunkiery zm_camp_place od 18 graczy zm_clinic_emergency od 18 graczy zm_cobra  zm_colores zm_colors zm_compilation od 18 graczy zm_cross zm_crystal zm_csdevils zm_darktown_2020 zm_domek zm_dust2_2k15 od 18 graczy zm_dust2_long zm_dust_world zm_effect zm_energy_neon zm_epic_kamp od 18 graczy zm_fa_world_3 zm_fg_anekin_beta2 od 18 graczy zm_fg_anekin_house_rc3 zm_fg_anekin_remix2 od 18 graczy zm_fg_bunkiery_final_rc8 od 18 graczy zm_fg_danielo_kt6 zm_fg_defense zm_fg_dust_world zm_fg_energy2000_final zm_fg_ez zm_fg_family_house zm_fg_fox_final zm_fg_frosty zm_fg_graveyard_rd zm_fg_horror_b2 od 12 graczy zm_fg_horror_mix zm_fg_kart_kt5 zm_fg_kurnik zm_fg_las zm_fg_oblivion_final zm_fg_snail_beta1 od 18 graczy zm_fg_vietnam_d zm_five od 18 graczy zm_forffun od 18 graczy zm_fun_world_b zm_fun_world_night zm_gbox2 do 18 graczy zm_gbox5 zm_gbox6 zm_gbox7 zm_good_kamp_v2 od 18 graczy zm_green od 18 graczy zm_hs_hangar zm_ice_attack_af od 18 graczy zm_ice_attackv2_lg od 18 graczy zm_iceworld_humans  zm_inferno_nature od 18 graczy zm_jw zm_killdust2 od 18 graczy zm_kopalnia_v2  zm_krkestyle do 18 graczy zm_madafakus zm_madera_box zm_max_payne zm_minifive_lab zm_nokaut zm_ojciec zm_perfect zm_poland zm_poland_v2 zm_queens_d2 od 18 graczy zm_snow_attack zm_snowing zm_terrible_invasion_v2 zm_trakinax_tubo zm_urbanstep od 18 graczy zm_vicetone od 18 graczy zm_virus od 18 graczy zm_westwood od 18 graczy zm_wiocha_final2 zm_wooden_house_rmx zm_zonecs Escape [ 16:00 - 21:59 ]
      ze_airstrike_dp od 18 graczy ze_area51_v1 od 18 graczy ze_dust_escape_remake_dp od 18 graczy ze_escapetrain od 18 graczy ze_jurassicpark od 18 graczy Nocny-skrócony [ 22:00 - 00:59 ]
      zm_2day od 12 graczy zm_aztec_kamp_garf od 12 graczy zm_bunkiery zm_cobra zm_colores zm_crystal od 12 graczy zm_csdevils zm_darktown_2020 zm_domek zm_dust2_long zm_energy zm_fa_world_3 zm_fg_anekin_house_rc3 zm_fg_bunkiery_final_rc8 od 18 graczy zm_fg_danielo_kt6 zm_fg_defense zm_fg_dust_world zm_fg_energy2000_final zm_fg_ez zm_fg_family_house zm_fg_fox_final zm_fg_frosty zm_fg_graveyard_rd zm_fg_horror_b2 od 12 graczy zm_fg_horror_mix zm_fg_kart_kt5 zm_fg_kurnik zm_fg_oblivion_final zm_fg_vietnam_d zm_fun_world_night zm_gbox2 zm_gbox5 zm_gbox6 od 16 graczy zm_gbox7  zm_good_kamp_v2 zm_ice_csd od 16 graczy zm_jw zm_krkestyle zm_madera_box zm_minecraft_sdl zm_minifive_lab zm_nokaut zm_ojciec od 12 graczy zm_perfect zm_poland_v2 zm_sdl_house zm_terrible_invasion_v2 od 12 graczy zm_trakinax_tubo od 12 graczy zm_westwood od 16 graczy zm_wiocha_final2  
      Chciałbyś, aby Twoja mapa znalazła się na tej liście?
      Złóż propozycję w tym temacie: https://fragujemy.com/topic/67397-cs-16-propozycje-nowych-map-na-serwer-zombie-infection/
       
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy