Jump to content
GET

[CS 1.6] Pełna lista zmian na serwerze GunGame

Recommended Posts

Pełna lista zmian na serwerze GunGame

 

  1. Dodano PTB - 03.03.2014.
  2. W trybie indywidualny, alltalk włączony - 03.03.2014.
  3. Poprawa vote na rodzaj gry na początku rundy - 03.03.2014.
  4. Przechodzenie przez graczy działa poprawnie - 22.03.2014.
  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj też kilka rzeczy się zmieniło:

 

-> przechodzenie przez graczy powinno działać już w 100% poprawnie

-> poziom będzie już poprawnie wyświetlany w tabeli zabójstw (nie będzie bugu na rozgrzewce oraz trybie drużynowym)

-> kilka drobnych ustawień

 

Niebawem więcej zmian, szczególnie w kwestii fragów, map i nie tylko :)

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> całkowita poprawa vote z wyborem drużyny; potrzeba 70% graczy, aby zagrać drużynówkę

-> vote map zostało ograniczone do 3 map

-> kilka drobnych ustawień

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

-> wreszcie działa poprawnie system killi do zdobycia kolejnej broni; zapowiadaliśmy niejednolitość i tak jest, np. mając deagle, trzeba zabić 3 graczy, ak47 i m4a1 4  graczy

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.0 beta

 

-> respawn na mapie będzie losowy

-> wprowadzono V.I.P'a (w sklepie szczegóły, co posiada)

-> nowa, specjalnie napisana rozgrzewka wraz z nową muzyką

-> po wpisaniu /spec nie stracimy poziomu 

-> całkowita naprawa drużynowego i indywidualnego gungame (były istotne problemy, np. z pokazywaniem się czasem rundy); obecnie jest tak, że oczywiście na drużynówce czas istnieje, można podkładać pakę, a na indyw. nie można żadnych tych czynności + brak czasu rundy

-> nowy kolor pokazywanego lidera

-> nowy kolor pokazanej ochrony na spawnie (złoto)

-> wprowadzono nowy system "combo", po zabiciu gracza pokaże nam się statystyki z combo; jeżeli zabiliśmy z HS'a, dodatkowo wyświetli się czaszka

-> przeorganizowany mapcycle

-> nowy autobalance (prawdopodobnie jutro zostanie wgrany)

-> kolorowy ranking

-> TOP3 wyróżnionych graczy

-> losowość broni w trybie indywidualnym co mapę będzie inna (5 trybów)

 

Niebawem druga aktualizacja. W przyszłości planujemy system rankingu, optymalizacja całkowita silnika gry, edycja drużynowego trybu i wiele innych :)

  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 3.0 - 1.11.2014

 

-> całkowicie nowy silnik sprawił, że nastąpił gwałtowny wzrost w kwestii optymalności serwera, bowiem wszelkie lagi i ściny, które obecnie miewają na serwerze od samego początku, zostały zlikwidowane
-> cele GunGame i priorytety również uległy zmianie, np. od teraz ważniejsze będzie zabicie gracza z danej broni, a nie z kosy.
-> za zabicie gracza z noża otrzymujesz jedno zabicie, a nie awans do następnego poziomu
 
-> nowy hud, ulokowany w przyjemnym miejscu, bo na dole ekranu ( niezależnie od ustawień rozdzielczości! ):
FKBBeZb.png
 
Legenda:
  • Broń - Twoja aktualna broń
  • Poziom - Twój aktualny poziom / maksymalna ilość poziomów
    -> obok poziomu może pojawić się napis (+x) - x to liczba graczy, która jest na takim samym poziomie jak Ty
  • Zabić - potrzebna ilość zabić do przejścia na wyższy poziom
  • Rank - Twoja pozycja na serwerze względem innych graczy
    -> zliczana pod kątem Twojego poziomu oraz liczby fragów
    -> jeśli jest 3 graczy na takim samym poziomie jak Ty, to rank będzie liczony pod względem liczby fragów
  • Lider - to prowadzący gracz na mapie
-> nowa rozgrzewka - trwa 60 sekund, tylko na kosy, a także każdy gracz ma na niej tylko 35 HP w celu wyrównania szans na zabicie innego gracza
-> likwidacja podziału gungame na indywidualny i drużynowy - od teraz gungame przebiega tylko i wyłącznie jako indywidualny tryb. W związku z tym zlikwidowany zostanie vote na początku mapy w celu wybrania trybu gungame.
-> łącząc się z serwerem, następuje auto dołączenie do drużyny
-> na stałe został zlikwidowany czas rundy, a także cele mapy tj. paka.
-> nowy "ekran" powitania po wejściu na serwer
-> zlikwidowana została ochrona początkowa dla graczy, natomiast V.I.P będzie teraz posiadać nieśmiertelność na 2 sekund po odrodzeniu
-> nowy efekt przy zdobywaniu poziomu
-> poprawiono przechodzenie graczy w drużynie CT
-> kilka drobnych poprawek
  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest zrobione tak, że są widoczne dalej. Rozgrzewka to takie preludium przed zabawą, a dlaczego nie ma być wliczana do dalszej gry? :)

 

Jeszcze takie małe UPDATE:

 

-> poprawiłem napis informujący o graczu, który zwyciężył - aby był bardziej widoczny

-> dodałem AWP przed krową

-> naprawa wyboru map na koniec mapy

-> poprawiłem język serwera + drobne poprawki w języku gungame

-> V.I.P będzie miał otoczkę czerwoną przy włączonym godmode

-> brak wyłączania się muzyki końcowej przy zmianie mapy

-> HLTV nie będzie wliczany ani wyświetlany jako gracz

-> dodałem 2 sloty na serwer, jutro będą widoczne

 

PS. Nie wiem jak Wam, ale mi same banie wchodzą teraz :P

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe info:

 

-> immunitet dla V.I.P na przenoszenie do innego teamu podczas balansowania drużyn 

-> naprawiony problem z granatami

-> poprawa pre'cachowania dźwięków podczas ładowania do serwera

-> combo sprite ( nad danym graczem ) nie pojawi się, gdy popełnimy samobójstwo 

-> przy zdobyciu nowego poziomu, nie będzie odnawiało się HP

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejne drobnostki:

 

-> poprawiłem antyreklamę

-> przenikanie przez siebie będzie wyłączone na czas rozgrzewki

-> odradzamy się co 2 sekundy

-> poprawione info po wejściu na serwer

-> poprawiony został plugin przeciwko kamperom

-> spawn editor zainstalowany, w nocy porobi się spawny na mapach i przeorganizuje mapcycle

  • Shoot frag! (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany 8 i 9.11.2014r:

 

-> poprawiono spawny na mapie gg_mini_skilluj

-> poprawki w teambalancer, nie będzie już spamował tak

-> poprawnie będzie napisane gdzie zostałeś przeniesiony

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany 28.11.2014r:

 

-> ukryta została ilość pieniędzy

-> naprawa bugujących się broni

-> nowy gracz otrzyma poprawnie broń, która jest zależna od średniej poziomu serwera

-> usunięty spam informacji o uzyskiwanej broni po prawej stronie

-> po osiągnięciu poziomu, po prawej stronie wyświetlą się trzy następne poziomy

-> usunięta ikona kupna

-> poprawka przy tekście, gdy osiągniemy ostatni poziom

-> drobne poprawki w rozgrzewce

-> drobne poprawki w cvarach 

-> drobne poprawki w dźwiękach

-> latarka została wyłączona

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Częściowo rozwiązałem problem z 1 nabojem AWP.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany 16.01.2015:

  • naprawiony problem z wyrzucaniem non-steamów
  • naprawiony problem z wyrzucaniem HLTV
  • naprawiony magazynek AWP - będzie normalnie 10 naboi
  • całkowita przebudowa systemu usuwania obiektów ( ogromna aktualizacja )
  • zniknęła ikonka "buy"
  • usunięte bronie leżące na ziemi
  • przeorganizowany config z broniami ( testy w kwestii deagle na rozgrzewce )
  • nowy dźwięk przy utracie poziomu
  • wydłużono o 2 sekundy pokazywanie rankingu graczy po zakończeniu gry
  • plugin przeciwko kamperom wyłączy się podczas zakończenia gry
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany 19.01.2015:

  • poprawiony czas dodawania granatów HE
  • poprawiony błąd z wygrywaniem rundy przez CT
  • będzie trzeba zabić 4 graczy na AWP, a nie 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 26.04.2015:

  • dodana opcja mute, wpisz /mute

 

Oświadczenie:

 

W trosce o nasz serwer, niebawem wszystkie mapy zostaną sprawdzone pod kątem spawnów oraz użyteczności. Ponadto, przeprowadzimy najbardziej oczekiwaną zmianę: blokada ostatnio granych map ( limit 4-5 ). Zapraszamy na serwer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 24.06.2015:

  • Nowy, rozszerzony tryb wybierania map zapowiadany od kilku miesięcy:
    -> blokada 5 ostatnich map
    -> możliwość wpisania rtv po 5 minutach od grania mapy
    -> możliwość przedłużania mapy o 10 minut, maksymalnie 30 minut
    -> gdy będzie mniej niż 8 osób będzie można wybierać mniejsze mapy!
    -> nowy, odświeżony tryb wybierania map

Wiele osób prosiło o wdrożenie powyższych opcji i oto pojawiam się :)

  • Shoot frag! (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 08.09.2015:

  • dodano muzykę na rozgrzewkę
  • wykonano reset TOP15
  • wyłączony autorestart na serwerze ( aktywny od kilku miesięcy - moje niedopatrzenie )
  • nowe przenikanie przez graczy dla testu w celu weryfikacji optymalności

Uprzejmie informuję, iż na weekend zostaną poprawione ( sprawdzone ) spawny na wszystkich mapach.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 18.10.2015:

  • Sprawdzone zostały wszystkie mapy pod kątem pobierania i FastDL.
  • Większość spawnów została poprawiona - jeśli na danych mapach czegoś brakowało, to zostało dodane.
  • Przywrócony voter map sprzed 3 miesięcy do czasu naprawy obecnego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 04.11.2015:

  • Reset rankingu.
  • Losowanie V.I.P'a po skończeniu rozgrzewki - jeden z graczy otrzymuje przywileje.
  • Poprawa opisu V.I.P'a w MOTD.
  • NOWOŚĆ! V.I.P ma szybszy wybuch granatu HE
  • Drobne optymalizacje. 
  • Poprawki w systemie V.I.P:
    -> będzie mógł posiadać maks 150 AP
    -> nie dostanie żadnego dodatkowego granatu, ponieważ podczas gry denerwuje ten fakt
    -> cennik aktualizowany pod komendą /vip
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dniu 07.11.2015:

  • Alltalk został włączony na prośbę graczy - obie drużyny mogą ze sobą rozmawiać.
  • Poprawione losowanie V.I.P oraz informacja o wygranej będzie pojawiać się w HUD; ponadto gracz, który uzyskał V.I.P-a również otrzyma indywidualną informacje o otrzymaniu prezentu na mapę.
  • Poprawiona ochrona V.I.P po spawnie - skrócenie jej do 1.5 sekundy. 
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 08.11.2015: 

  • Wyłączenie na rozgrzewce większości opcji V.I.P, np. dodawanie życia, godmode.
  • Poprawa szybszego wybuchania granatów HE przez V.I.P.
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany a dnia 24.12.2015:

  • Nowy mapcycle serwera.
  • Wyłącznie głosowania na następna mapę ( będzie losowo wybierać ).
  • Ponownie włączony plugin przeciwko kamperom.
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 08.02.2016:

  • Nowa lista map.
  • Powrót do starego systemu głosowania map.
  • Reset rankingu.
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 05.03.2016:

  • Przywrócenie mapy gg_buzz, oraz dodanie nowej mapy 17new
  • Dodanie losowych respawnów na mapie gg_buzz oraz gg_india3
  • Poprawienie spawnów na mapie gg_ak-colt_palm_beach
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiany z dnia 07.03.2016:

  • Zmiana piosenki odtwarzanej podczas rozgrzewki (nazwa piosenki to Tiësto - Adagio for Strings)
  • Dodanie losowych respawnów na mapie gg_33_mario
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...