Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od miesiąca mam problem z pingiem, gram tylko na fragujemy.com. Sprawdziłem również inne serwery, inny komputer na ns [przy tym internecie] i jest bez różnicy.

Przejawia się to w ten sposób, iż ZAZWYCZAJ grając rano do 12 opóźnienie wynosi około 25-30, później z każdą godziną ping wzrasta i praktycznie od popołudnia do godzin nocnych ping jest 50-60 i dosłownie NIE DA SIĘ GRAĆ. Czasem miałem ping po 100 ale to nie to samo, przy tym 50/60 po prostu masakra.

Dostawca jak to dostawca uważa że wszystko jest ok, i że problem może leżeć po stronie samego csa. Ktoś polecił mi zrobienie testu WinMTR.

Proszę o pomoc w związku z tym programem, a konkretnie o sprawdzenie co jest nie tak.

Jestem trochę zielony, dlatego proszę swoje sugestie przedstawiać w jasny sposób.

:D

Opublikowano

Radiówka zwykła. 

W Krakowie na UPC nie ma żadnych problemów. W domu na tej radiówce tak jak pisałem wyżej. 

• Legendarny Fragowicz
Opublikowano

To masz już wyjaśnione, dlaczego wieczorem jest duży ping - radiówka ;) 

• Ustrzel fraga! (+) 1
Opublikowano (edytowane)

radiówka. i co dalej ? 4 lata mam internet od nich, nigdy nie było problemów- najmniejszych bo zawsze był internet, prędkość maksymalna i w ogóle. 

Edytowane przez Fryzjer
  • Legendarny Fragowicz
Opublikowano

Też kiedyś miałem radiówkę, też nie miałem problemów do czasu jak było więcej użytkowników. Siedzi Ci bydła na jednym odbiorniku i muli neta. Akurat "młodzież" wraca ze szkoły. Z radiówką to ciężko co poradzić, najlepiej zmienić dostawcę. 

Po za tym prędkość i ping to dwa inne światy, możesz mieć prędkość maksymalną i duży ping. 

• Ustrzel fraga! (+) 1
Opublikowano (edytowane)

nie takie łatwe, umowa na 3 lata. :)

ktoś pomyśli że naiwne albo coś. w mojej okolicy nie ma "innych dostawców"... 

jeśli to wina "bydła" to czy pomoże zmiana nadajnika ?