Fryzjer Opublikowano 21 Grudnia 2015 Fragowicz Opublikowano 21 Grudnia 2015 Witam. Od miesiąca mam problem z pingiem, gram tylko na fragujemy.com. Sprawdziłem również inne serwery, inny komputer na ns [przy tym internecie] i jest bez różnicy. Przejawia się to w ten sposób, iż ZAZWYCZAJ grając rano do 12 opóźnienie wynosi około 25-30, później z każdą godziną ping wzrasta i praktycznie od popołudnia do godzin nocnych ping jest 50-60 i dosłownie NIE DA SIĘ GRAĆ. Czasem miałem ping po 100 ale to nie to samo, przy tym 50/60 po prostu masakra. Dostawca jak to dostawca uważa że wszystko jest ok, i że problem może leżeć po stronie samego csa. Ktoś polecił mi zrobienie testu WinMTR. Proszę o pomoc w związku z tym programem, a konkretnie o sprawdzenie co jest nie tak. Jestem trochę zielony, dlatego proszę swoje sugestie przedstawiać w jasny sposób. :D
Legendarny Fragowicz TygryS Opublikowano 21 Grudnia 2015 Legendarny Fragowicz Opublikowano 21 Grudnia 2015 Jaki dostawca? Tutaj masz wyjaśnione jak zrobić pomiar -> http://fragujemy.com/topic/19539-zgłoś-problem-ze-stabilnością-na-serwerze-4fun/ 1
Fryzjer Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Fragowicz Opublikowano 21 Grudnia 2015 Radiówka zwykła. W Krakowie na UPC nie ma żadnych problemów. W domu na tej radiówce tak jak pisałem wyżej.
Legendarny Fragowicz TygryS Opublikowano 21 Grudnia 2015 Legendarny Fragowicz Opublikowano 21 Grudnia 2015 To masz już wyjaśnione, dlaczego wieczorem jest duży ping - radiówka ;) 1
Fryzjer Opublikowano 21 Grudnia 2015 Autor Fragowicz Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) radiówka. i co dalej ? 4 lata mam internet od nich, nigdy nie było problemów- najmniejszych bo zawsze był internet, prędkość maksymalna i w ogóle. Edytowane 21 Grudnia 2015 przez Fryzjer