Skocz do zawartości
spod

Nowy mod do Fallouta 4 upiększa tekstury terenu

Rekomendowane odpowiedzi

Fallout 4 doczekał się moda, który zwiększa rozdzielczość i szczegółowość tekstur terenu. Co najciekawsze, modyfikacja nie tylko nie wymaga lepszego sprzętu, ale "pożera" mniej zasobów niż oryginał!

 

To, że Fallout 4 będzie grą nagminnie modowaną, było mniej więcej tak pewne jak wschód słońca każdego poranka czy kolejna odsłona Assassin's Creed co roku. W ponad dwa tygodnie od premiery doczekaliśmy się więc pierwszej modyfikacji tekstur terenu, która poprawia wygląd gry, nie wymagając jednocześnie lepszego sprzętu. Jej autorem jest użytkownik Hein84. Poniżej możecie zobaczyć, jak prezentują się wyniki jego prac.

 

L73YDBv.jpg

 

UhMjv13.jpg

 

TfsnSkE.jpg

 

zqSR3YK.jpg

 

Mod można pobrać pod tym adresem (tam też możecie zobaczyć, jak prezentuje się on w porównaniu z oryginałem). Sam twórca zapowiada, że choć większość pracy jest już za nim, nadal stara się poprawiać swoje dzieło. Rezultaty jego starań już są jednak godne podziwu: tekstury terenu są w wyższej rozdzielczości i wyglądają bardziej szczegółowo, zużywając przy tym nieco mniej pamięci VRAM. Poprawione zostały także efekty świetlne oraz cieniowanie dotyczące elementów podłoża. Oczywiście to tylko pierwszy krok w stronę uczynienia z Fallouta 4 prawdziwego wizualnego cuda: biorąc pod uwagę to, co moderzy potrafili wyczyniać z o cztery lata starszym The Elder Scrolls V: Skyrim, możemy być pewni, że w przeciągu najbliższych miesięcy bostońskie Pustkowia znacznie nam wypięknieją.

 

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=95354

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez sCOUTER|PITERr
      Witam wiem że nie tu ale do końca nie wiem gdzie to dodać, wspólnie z graczami zdecydowaliśmy że w ich równiez imieniu dodam tutaj post a mianowicie chodzi o tekstury na serwerze 4fun mapa new_italy
       
      Ludzie sobie biegają po dachach mimo że zwraca się im uwage... Jeśli można jakoś edytować tą mapke i zablokować wejście na dachy bylibyśmy wdzięczni  


    • Przez TygryS
      CD Projekt RED poinformował, że niebawem startują prace produkcyjne nad projektem Polaris, czyli nową produkcją osadzoną w wykreowanym przez Andrzeja Sapkowskiego wiedźmińskim uniwersum. O planach firmy powiedział Adam Badowski, dyrektor generalny studia.
       
      Nowy Wiedźmin na horyzoncie? Jak donosi Reuters, Adam Badowski potwierdził, że CD Projekt RED ma zamiar rozpocząć prace produkcyjne nad projektem Polaris już w 2024 r. Przypomnijmy, że kryptonimem Polaris określa się nową trylogię, która ma zostać osadzona w uniwersum Wiedźmina.
       
      Jak powiedział Reutersowi Adam Badowski, studio chciałoby, by przy projekcie pracowało ok. 400 osób w połowie 2024 r. Nie podano żadnych, nawet orientacyjnych dat premiery nowej gry z wiedźmińskiego uniwersum. Jak jednak podaje agencja, według analityków pierwsza produkcja z nowej trylogii Wiedźmina ma trafić na rynek 2026 lub 2027 r. Oznaczałoby to, że studio nie wyda żadnej "dużej" przez co najmniej dwa lata.
       
      CD Projekt RED liczy na nowe otwarcie?
      Kiepski start Cyberpunka 2077 przyniósł reakcję ze strony studia. Ogłoszono kilka istotnych projektów, które, nie da się ukryć, wzbudziły podekscytowanie u graczy. Poza projektem Polaris zapowiedziano kontynuację Cyberpunka o kryptonimie "Orion". Do końca roku nad projektem, który obecnie znajduje się w fazie koncepcyjnej, ma pracować ok. 80 osób. Michał Nowakowski zdradził, że studio rozważa wdrożenie do niej elementów związanych z rozgrywką wieloosobową, ale nie chciał podawać żadnych szczegółów.
       
      źródło: benchmark.pl
    • Przez GET
      Nowy skład Administracji
       
      Drodzy Fragowicze,
       
      Kilka dni temu w temacie urodzinowym zapowiadaliśmy jedną ze zmian w tym roku, czyli nowy skład Administracji.
      Z przyjemnością możemy ogłosić dziś, że spełniamy ten plan i możemy zaprezentować Wam odświeżony skład drużyny czerwonych!
       
       
      Administrator główny
       
      Nowym Głównym Administratorem został Szymon zwany @ luter
      Po kilku latach zastąpi on naszego weterana, czyli Daniela zwanego @ danse.
       
      @ danse.  przejdzie nieco wyżej na stanowisko Właściciela projektu.
      Jego głównym zadaniem będzie zastępowanie Głównego właściciela w razie nieobecności.
      Zatem nie będzie on ingerował w nowy skład administracji, lecz wciąż może sprawować pieczę nad projektem.
       
      Z kolei @ luter  w odróżnieniu od @ danse.  zajmie się opieką nad nowym składem administracji.
      Jego wiedza, doświadczenie i znajomość gier czy funkcjonowania naszego projektu z pewnością pomoże im w wypełnianiu obowiązków.
      Ponadto, jako Administrator główny będzie zapewniał porządek i skład w projekcie oraz czuwał nad przestrzeganiem zasad przez inne osoby funkcyjne.
       
      - - -
       
      Administrator rozwoju
       
      Nowym Administratorem rozwoju został Adam zwany @ Czekoladowy
      Powraca on, lecz na nowe stanowisko z nowymi pomysłami i ogromną chęcią do działania.
       
      Jego głównym zadaniem będzie dbanie o rozwój naszego projektu.
      W skrócie, docieraniem do aktualnych, ale przede wszystkim nowych użytkowników czy graczy.
       
      Ponadto, będzie wspomagał organizacyjnie Administratora forum i wprowadzał o wiele więcej nowości czy innowacji.
       
      - - -
       
      Administrator forum
       
      Nowym Administratorem forum został Mateusz zwany @ Majtol
      Wcześniej Typer, Moderator forum, a także Opiekun serwerów CS 2, który udowodnił niejednokrotnie na co go stać.
       
      Jego głównym zadaniem będzie dbanie o nasze forum.
      Zajmie się przede wszystkim organizacją moderatorów, redaktorów i typerów.
       
      Ponadto, będzie czuwał nad przestrzeganiem porządku na forum, a także wprowadzał osoby funkcyjne będące w procesie rekrutacji. 
       
      - - -
       
      Administrator serwerów
       
      Nowym Administratorem serwerów został Kamil zwany @ Kasto
      Były Opiekun serwerów CS 1.6 oraz człowiek do zadań specjalnych, będący tak naprawdę od początku istnienia naszego projektu.
       
      Jego głównym zadaniem będzie dbanie o nasze serwery.
      Zajmie się przede wszystkim organizacją Opiekunów serwerów CS 1.6.
       
      Ponadto, będzie czuwał nad przestrzeganiem porządku na serwerach, a także ustalał ich kształt bądź w razie konieczności wprowadzał zmiany.
       
       
      Podsumowując...
       
      Nowa administracja ma zadanie usprawnić funkcjonowanie naszego projektu.
      Nowi ludzie to nie tylko nowe pomysły, ale i też szybsza realizacja zadań, jakie czekają nas w tym roku.
       
      Pełen opis i zakres ich obowiązków czy zadań znajdziecie w specjalnej zakładce zwanej na forum Katalogiem personelu.
       
      Na koniec, byłej Administracji dziękujemy raz jeszcze za wieloletnią współpracę.
      Pożegnaliśmy się we własnym gronie, dlatego aktualnej życzymy zaś powodzenia, uśmiechu i radości!
       
      Pozdrawiamy,
      FGTeam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności