Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nick jakiego używasz: Karos64
Staż gry Counter-Strike: Około 5 lat
Staż gry na serwerze: Około 6-7 tygodni
Czy kiedykolwiek byłeś karany na Fragujemy.com: Tak, raz
Czy kiedykolwiek sprawowałeś tę funkcję?: Nie :/
Znajomość komend oraz funkcji admina: Nie mam doświadczenia praktycznego ale w teorii to w miarę dobrze
Godziny w jakich grasz: Rano 9-13 potem 16-20, czasami do 23
Kilka argumentów dlaczego właśnie Ty powinieneś zostać adminem: Mam głos po mutacji i jestem w miarę ogarnięty. Bardzo lubię ten serwer, graczy i atmosferę. Chcę pomóc w jego rozwoju jak tylko mogę. Zauważyłem osoby, które łamią niejeden punkt w regulaminie ;)  Często kiedy jestem na serwerze, nie ma admina i robi się... jakby to ładnie ująć - bałagan. Zaczyna się disco na mikrofonach, skracanie map, wyzwiska itp. Mam dość sporo wolnego czasu więc mogę się zająć serwerem. Wiem, że nigdy nie byłem adminem, ale jeżeli mam w którymś podaniu napisać przy tym punkcie TAK to muszę na jakimś serwerze nim być - tak zyskam doświadczenie z tą posadą. Pragnę pomagać graczom jak tylko mogę, ponieważ ten serwer jest naprawdę nielicznym, który ma taką świetną atmosferę, graczy i skrypty. Mam nadzieję, że nie będziecie oceniać książki po okładce. Dziękuje za poświęcony czas na przeczytanie mego podania i zachęcam do komentarzy.
Oświadczam, że posiadam STEAM. Mój SID:  STEAM_0:1:1521639

• Zasłużony Fragowicz
Opublikowano

Tak czułem, że złożysz podanie na admina, po napływie dzisiejszych postów na forum.

Bardzo duża część osób odrzuconych na stanowisko admina, robiła podobnie jak ty. Zakładała konto i pisała dużo mało konstruktywnych postów. 

Jesteś młody, nigdy nie miałeś wcześniej admina, zero jakiegokolwiek doświadczenia z tą funkcją. Konto na forum też de facto używasz od wczoraj.