Jump to content

Hopsialala

[CS 1.6] Server guardian FFA
  • Content Count

    1,373
  • Donations

    30.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Hopsialala last won the day on November 7

Hopsialala had the most liked content!

Community Reputation

2,108 Mistrzowska

About Hopsialala

  • Other groups Sędzia ocen CS 1.6,
    [CS 1.6] Server guardian ONLY DD2
  • Rank
    malyzbirek.
  • Birthday December 8

Profile information

  • Name
    Daniel
  • Sex
    mężczyzna
  • City
    Gdańsk
  • Interest
    Dziewuszki

Information about Fragowicz

  • Nick
    Hops
  • I play on servers
    CS 1.6 - COD MOD
    CS 1.6 - ONLY DD2

Fragowicz Hardware

  • System
    Windows 10
  • Processor
    AMD Ryzen 5 1600
  • Graphics Card
    GeForce GTX 970
  • RAM
    16GB

Recent Profile Visitors

4,276 profile views
  1. O to to. Połamania długopisów @ Lovely boy ♥ !
  2. Co tam się musiało dziać, że chop cole rozlał Tylko grzecznie teraz
  3. @ PAPIN dyskusja jest o wszelakich zmianach, ale masz rację, przeoczyłem temat map ponieważ trochę go ostatnio wałkowaliśmy. Cieszę się, że z kolejnym Danielem (sam mam tak na imię :D) podobnie podchodzę do kwestii klasycznej zabawy i szukaniu balansu w pluginach. Co do map, też jestem starszym graczem i uwielbiam mieć odskocznie od serwerów gdzie wiecznie jest grana jedna mapa. Jednak temat map to ciężki temat. Często jest tak że każdy chce grać coś innego. W ostatnim czasie specjalnie dodaliśmy ograniczenie liczby nominacji na serwerze na test, ponieważ przy 30 graczach na serwerze łatwo było o sytuację, kiedy każda dostępna mapa była nominowana, a w głosowaniu rzecz jasna może pojawić się ich ograniczona ilość. Znowu mieliśmy problem. Przy takiej liczbie graczy, kiedy każdy chce grać coś innego, niemożliwym jest znalezienie wyjścia, które zadowoli wszystkich - po prostu jest to nierealne. Aby dać jednak możliwość grania różnych i ciekawych map, rozważamy w najbliższym czasie dodanie do systemu jeszcze 2 map, które będą grywalne i urozmaicą zabawę na naszym serwerze. PS: Jak podoba Wam się wprowadzony system rozgrzewki w 3 różnych trybach, zamiast jednego?
  4. @ Największy Fan Sanah Już notuje Twoją aktywność w kajeciku
  5. Dużo zależy od samych graczy. Balans w obecnej chwili weryfikuje liczbę wygranych drużynowo i na takiej podstawie decyduje o przerzucaniu graczy. Taka sytuacja z moich obserwacji najczęściej występuje w dwóch przypadkach: Jeśli na początku jedna drużyna ma o wiele lepszy team od drugiej, przez co osiąga wynik drużynowy 5-0, 7-0, [...] itp. Wtedy system zanim uzyska odpowiedni wynik drużynowy, zdąży przerzucić wszystkich "oporów" z jednego teamu do drugiego, przez co odwraca sytuację z początku mapy. Jeśli drużyny są dość wyrównane, ale mimo tego nawet "o wiele gorsza drużyna" wygrywa kolejne rundy, np. ze względu na mape pod TT czy CT. Wtedy sytem próbuje zbalansować drużyny (wynik na mapie), przez co ostatnie osoby kumające co się dzieje na mapie, zostają przerzucane z wspomnianej drużyny, a zostają tylko owieczki bez liderów (tak... pozostawione na rzeź). Mój wniosek jest taki, że dużo zależy od samych graczy, szczególnie tych lepszych, czy tylko zależy im na klepaniu fragów, czy na wyrównanej i czasami wymagającej rozgrywce. Inne rozwiązanie to obliczanie sił drużyn na podstawie osobistych statystyk graczy, a nie wyniku drużynowego.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy