Finish

Gold fragers
  • Content Count

    16
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Czas online

    3h 38m 9s

Community Reputation

16 Positive

1 Follower

About Finish

  • Rank
    Początkujący fragowicz
  • Entries from Chatbox 0

Profile information

  • Name
    Dominik
  • Sex
    mężczyzna
  • City
    Swords

Information about Fragowicz

  • Nick
    Finish
  • Favorite server
    CS 1.6 - 4FUN
  • I play on servers
    Brak...
    CS:GO - FFA
    CS:GO - ONLY MIRAGE
    CS:GO - SURF
  • How did you find out about us?
    Z innych stron

Fragowicz Hardware

  • System
    Windows 10

Recent Profile Visitors

438 profile views
  1. Hmmmm. Praca loga "LSworld" oraz "Orzeł" można nazwać "estetyczne" co do reszty, szczerze to wygląda wszystko, że tak sie wyraże "jaranie się nowym programem" gdie odpalasz np: photoshop robisz napis. dodajesz cieć i podjarany pokazujesz swoje prace innym gdzie można powiedzieć wszystko jest jednowoej niemal czcionki i inne tła nic to cekawego. PS. Pokazująć ludziom prace, pokazuj mieszane tematyki i projektów bo te prace na pierwsze spojżenie wygląda tak jakbys mial .PSD zmienial napisy i tla i z 1 pracy robil 5 myślac że to 5 innych prac. TO TYLKO MOJE SPOSTRZEŻENIE
  2. Moja propozycja. Sorry że tyle czekasz ale za dużo na głowie by spokojnie wejść na forum. P.S. Nic nie pisałeś żeby czaszkę dać ale dodałem dla estetyki bo mi się nie podobało... Pozdrawiam...
  3. Na razie taki byś nie czekał, nie wiadomo ile Jak może być to OK a jak nie to jakoś w weekend Ci zrobię coś lepszego bo ten tak w 5min na szybko..
  4. jutro się tym zajmę Nick taki jak na stronie "Stasiekkk" czy Stasiek ? Pozdrawiam..
  5. Jedyne co mi tak do głowy przyszło to przerobić że to jest za Tobą Ewentualnie coś się pobawić że ciebie przerobić na tego banana lecz to troche bedzie zbawy i 1 zdjęcie by się coś wymysliło tylko że potrzebował bym zdjecie całej twarzy bo tamto ucięte jest. Również więcej zdjęć Mam jakąś wizje że ten banan jako SKEJT (czapka, kaptur i tp, twoje słuchawki ze zdjęcia przy pełnym założeniu (nie na szyi) Pozdrawiam
  6. Pierwszy raz sie spotykam że Avatar 400x400px, do tego "Inne: napisy Maniaczek gg: 55783131" GG ? także to mi pasuje do "plakatu / reklamy" wiec sory ale ja tu bedąc grafikiem robię graczom serwerowni avatary/sygnatury i tp a nie jakieś bannnery i tp..
  7. nie zajmuje się animacjami także sorry, ale nie wykonam tego.
  8. Witajcie Odnośnie działu "zlecenia" zajmę się tym jutro (dzisiaj w dzień) Prosił bym o uwagi jakieś projektu firmy zajmującej się wypożyczaniem kajaków. P.S Klient mówi że jest OK ale mi czegoś tu brakuje i nie wiem czego (moze ten box ostatnie aktualności nie pasuje tu) nie wiem może coś nasuniecie do zmian. Teoretycznie moge juz oddać projekt lecz nie dopracowanych nie oddaje Logo to tak tylko napisane bo ma klient jakąś animacje kajakarza czy coś takiego wiec na to nie patrzcie, bo to tylko oznaczone miejsce. Pozdrawiam.. Wersja 1: Wersja 2 z poprawionym boxem "ostatnie aktualizacje"
  9. "Napisano 28 Czerwiec" Avek jest daj znać czy jesteś by nie robić sygnatury za marne
  10. coś się wymyśli Tylko poproszę o zdjęcie czyste bez napisu do tego jeszcze w animacji. Co prawda dałbym rade przerobić to tylko za dużo pierdzielenia, a w tym czasie co bym zmarnował na uzyskanie zdjęcia bez napisu zrobił bym 3 innym osobom coś także prosił bym o podesłanie czystego zdjęcia Pozdrawiam..
  11. Co prawda tematyka wikingowie to nie dla mnie ale coś zawsze sie zrobi. Wymiar 200x200px >