Skocz do zawartości
ola.

Laptop powystawowy - wady

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

W poniedziałek zakupiłam laptopa powystawowego na promocji, obniżką (czarny piątek)  w mediamarkt lecz nie wiem dokładnie czego obniżka dotyczyła bo też doszły mnie słuchy iż powystawowe rzeczy też są przecenione - nie wiem, nie znam się.

Ogólnie sprawa dotyczy CO MAM ZROBIĆ jeśli  dopiero po dwóch dniach zobaczyłam uszkodzenia laptopa

- po włączeniu czarnego tła w prawym dolnym rogu jest lekkie rozjaśnienie ( punktowe wgięcie ekranu?)

- gdy kładę laptopa na podłogę, stół, biurko to jest niestabilny

- słaba bateria

- ekran 360 i gdy składam monitor na tryb tableta to nie przylega równomiernie do podstawy klawiatury

- oraz mam wrażenie, że odstęp pomiędzy monitorem a klawiaturą jest nierówny i krzywe zawiasy.

 

Oczywiście laptop na gwarancji 2 lata oraz wykupiłam dodatkowe ubezpieczenie.

Wiem, jestem mega ciapkiem, że nie zauważyłam tych wad w sklepie ? 

 

pytanie czy w takiej sytuacji dostaje zwrot kasy? co mogą mi zaproponować? jest możliwość, że nie przyjmą zwrotu laptopa tylko polecą po gwarancji i ubezpieczeniu? 

Laptop  Lenovo YOGA 720 

 

 

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sklep ma prawo odmowic , poniewaz bylas swiadoma tego ze sprzet moze byc minimalnie uszkodzony .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koleżanka pisała ze nie zauważyła wad w sklepie.

Odstąpienie od umowy sprzedaży towaru (tzw  14dni na zwrot) przysługuje tylko wtedy gdy umowa została zawarta poza lokalem, na odległość, czyli dla przykładu przez internet, dlatego nie wprowadzaj koleżanki w błąd.

Edytowane przez HaxaH
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam do tego że koleżanka dokupiła  dodatkowe ubezpieczenie, muszą przyjąć produkt jeśli jest lekko uszkodzony. Przecież za to pieniądze też biorą.