Skocz do zawartości

[KOSZ] Pilka Nozna :)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ciekawi mnie to ilu z nas przepada za PIlka Nozna , wiec z racji tej chcialem zaproponowac , by kazdy kto lubi grac w pilke i gra w jakims klubie (obojetna liga ) , niech napisze tutaj :) 1.Klub , 2.Liga , 3.Wiek   :)

Zobaczymy ilu mamy pilkarzy na FG:) 

Zaczne od Siebie :) 

1.Ceramika Opoczno

2.Okregowka :(

3.18 Lat

Edytowane przez Kylu:)
Opublikowano

Legia Warszawa!!!

Nie gram w piłke :)

16 lat.

Nie gram w piłke chyba że rekreacyjnie na orliku z kolegami :) I interesuje sie piłka :D

• 1 miesiąc temu...
  • Zasłużony Fragowicz
Opublikowano

W piłkę nożną gram od 7 roku życia tzn. w lidze normalnej

Ulubionym moim klubem jest Jagiellonia Białystok

Z racji, że pochodzę z małego miasta to nie miałem wielkiej szansy przebić się dalej niż Puszcza Hajnówka, ale udało mi się o trafiłem do Jagiellonii na dwa lata gry.

Grałem sparingi m.in. z młodą Lechią i Polonią.Mam 16 lat.

• Ustrzel fraga! (+) 1
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

No to ja powiem inaczej do żadnego klubu nie należałam poza klubem "miejscowym" , który grał tylko i wyłącznie mecze towarzyskie , ulubiony sport to piłka nożna niestety nigdy nie doświadczyłam prawdziwej gry poza kopaniem z ziomeczkami na boiskuuu w moich regionach , ale mimo wszystko jestem nadal wiernym i zaciętym kibicem  :D

• Ustrzel fraga! (+) 1
Opublikowano

Ja gram w piłkę od 10 roku życia, grałem w klubie do niedawna, ale mimo wszystko preferuję grać na tzw. streecie. Lubię się "bawić" z piłką, oraz grać z innymi na "dziury" :), sprawia mi to większą radość niż granie na boisku, ponieważ na ulicy mam swobodę, nie muszę się zastanawiać nad skutkami mojej decyzji, poprostu pełen luz ;). Co nie zmienia faktu, iż bardzo często gram na Orlikach, albo innych boiskach z kolegami ^_^.

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Kiedyś grałam przez chwilę w klubie, ale nie wystąpiłam podczas meczu. Długi grałam nieźle, ale amatorsko.