Kylu:) Opublikowano 21 Października 2014 Fragowicz Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) Ciekawi mnie to ilu z nas przepada za PIlka Nozna , wiec z racji tej chcialem zaproponowac , by kazdy kto lubi grac w pilke i gra w jakims klubie (obojetna liga ) , niech napisze tutaj :) 1.Klub , 2.Liga , 3.Wiek :) Zobaczymy ilu mamy pilkarzy na FG:) Zaczne od Siebie :) 1.Ceramika Opoczno 2.Okregowka :( 3.18 Lat Edytowane 21 Października 2014 przez Kylu:)
Zasłużony Fragowicz PiKaChU ^.^ Opublikowano 21 Października 2014 Zasłużony Fragowicz Opublikowano 21 Października 2014 Górnik Zabrze Centralna liga Juniorów 3.17 lat w piłkę gram od 6 roku życia
c0nst Opublikowano 21 Października 2014 Fragowicz Opublikowano 21 Października 2014 Legia Warszawa!!! Nie gram w piłke :) 16 lat. Nie gram w piłke chyba że rekreacyjnie na orliku z kolegami :) I interesuje sie piłka :D
Zasłużony Fragowicz Nikoś Opublikowano 2 Grudnia 2014 Zasłużony Fragowicz Opublikowano 2 Grudnia 2014 W piłkę nożną gram od 7 roku życia tzn. w lidze normalnej Ulubionym moim klubem jest Jagiellonia Białystok Z racji, że pochodzę z małego miasta to nie miałem wielkiej szansy przebić się dalej niż Puszcza Hajnówka, ale udało mi się o trafiłem do Jagiellonii na dwa lata gry. Grałem sparingi m.in. z młodą Lechią i Polonią.Mam 16 lat. 1
Sisterosss Opublikowano 8 Kwietnia 2015 Elitarny Fragowicz Opublikowano 8 Kwietnia 2015 No to ja powiem inaczej do żadnego klubu nie należałam poza klubem "miejscowym" , który grał tylko i wyłącznie mecze towarzyskie , ulubiony sport to piłka nożna niestety nigdy nie doświadczyłam prawdziwej gry poza kopaniem z ziomeczkami na boiskuuu w moich regionach , ale mimo wszystko jestem nadal wiernym i zaciętym kibicem :D 1