Jump to content

Witaj na naszym Fragowym forum!

Przyszły Fragowiczu, zarejestruj się teraz na naszym forum, aby uzyskać na nim dostęp do wszystkich funkcji.
Po zarejestrowaniu lub zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć tematy, zamieszczać odpowiedzi do istniejących wątków, konwersować z innymi użytkownikami forum, dodawać reputację użytkownikom, publikować lub aktualizować własne statusy, a także zarządzać w pełni swoim profilem i wiele, wiele więcej...

Zespół FGTeam

AWP wkracza do akcji...

Na dniach rusza nowy serwer CS:GO AWP No-Scope!

Nowy ranking w CS:GO!

Z przyjemnością informujemy naszych Fragowiczów,
iż udostępniliśmy Wam nową wersję rankingu na naszych serwerach CS:GO!

Graj na naszych serwerach i zdobądź koniecznie rangę Global Elite!

MTA:DayZ wraca w grudniu!

Wraca nasz legendarny serwer MTA:DayZ...

Śledź naszego FanPage, a dowiesz się jak przebiegają beta-testy!

gtx

Lokacje na mapie de_dust2!

Recommended Posts

Witam,

 

W tym poradniku przedstawię wszystkie możliwe nazwy lokacji na de_dust2 które były stosowane przede wszystkim kiedyś w meczach ESL i są stosowne do dzisiaj na zwykłych publicznych serwerach.

 

1. KOMIN

 

PeBLNls.jpg

 

2. BS A

 

Ui24xiC.jpg

 

3. POCHYLNIA TT

 

JAJY9Mh.jpg

 

4. WEJŚCIE DO GÓRNEGO TRUPA

 

kanCUQm.jpg

 

5. DOLNY TRUP

 

RRtrOEK.png

 

6. SPIRALA/SCHODY TRUP

 

eLDIBld.jpg

 

7. GÓRNY TRUP

 

KWVAANc.png

 

8. TUNEL

 

lxDhWQL.png

 

9. GET RIGHT

 

gqkuG89.jpg

 

10. PODEST B

 

XT0tZmR.jpg

 

11. OKNO

 

posg1Qe.jpg

N5G3SQW.jpg

 

12. BS B

 

toL7sfl.jpg

 

13. BRAMA B

 

qoWIz8a.jpg

 

14. PĄCZKI

 

yoZKBJa.jpg

 

15. BRAMA ŚRODEK

 

PJrZ5NW.jpg

 

16. CIEMNIA TT

 

2Oonksx.png

 

17. GALA

 

bZqb7ME.jpg

urKZdDi.jpg

 

18. ZIELONE

 

gozW3WT.jpg

 

19. KWADRAT

 

hclGf5t.jpg

 

20. BRAMA ANARCHIA

 

svnCLhD.jpg

 

21. ANARCHIA

 

XwAoS8R.jpg

 

22. PIACH

 

pzqV0Ag.jpg

 

23. PODEST DŁUGA

 

dopSPV6.jpg

 

24. DŁUGA

 

bgHp4om.jpg

 

25. POCHYLNIA A

 

5rlzeD8.jpg

 

26. ROMAN

 

Gxky47v.jpg

 

27. REKLAMA

 

YEORf8G.jpg

 

28. WINDA

 

Zf871h3.jpg

 

29. SKRZYNIE NA GALE

 

PDGebvC.jpg

 

30. CIEMNIA CT

 

isDwnGH.png

 

31. RESP CT

 

jLiuE6N.png

 

 

W niedalekiej przyszłości zrobię kolejne podstawowe mapy!

 

Pozdrawiam ;)

  • Shoot frag! (+) 4
  • Love Frag (++) 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Heisenberg
      Uzillo zaproponował aby dodać takie znaczniki na mapie (F11), ale przed wprowadzeniem tego pytam was - graczy.

      Ewentualnie zamiast znaczników mogłaby być na mapie zaznaczona strefa jakimś kolorem (tak jak tereny gangu w singlu)
    • By frez
      Niszczyciele (TD)
       

      [fot. Objekt  704]
       
      Pozycja na liście?
      Wysoka:
      Gdzie jechać?
      To zależy. Jeśli wasz TD jest twardy i wytrzymały z przodu jak np. JagdTiger, francuski Foch lub T95, spokojnie możecie jechać razem z ciężkimi, czyli na tzw. "mordownie". Jeśli są to gęste zabudowania unikajcie wjeżdżania w sam środek, gdyż przy małej zwrotności i braku możliwości obracania lufy, nie jesteście w stanie skutecznie reagować na ataki z flanki. Najlepiej ustawić się na obrzeżach miasta, pokrywając jakąś długą drogę. W ten sposób chronicie ciężkie czołgi przed flankowaniem. Przy takim stylu gry nie liczcie za bardzo na kamuflaż, więc warto przemyśleć kwestie perków.
      Natomiast, jeśli wasz TD jest miękki jak np. Dicker Max, pozostaje tylko i wyłącznie kampa i liczenie na kamuflaż, ponieważ każde wykrycie najczęściej kończy się śmiercią. Jednak jesteśmy w "topce", od nas zależą losy bitwy, co zrobić? Kampić w bazie i czekać, aż HT z przodu się wykrwawią? Tak. Jeśli HT są głupie i prą do przodu na rzeź, nic nie poradzicie, jeśli mądre i korzystają ze wsparcie TD to sobie postrzelacie. Na szczęście są mapy na których zakamuflowani z drugiej linii możecie wspierać HT na mordowni i właśnie tam koniecznie się ustawcie. Nawet jeśli nasze HT na mordowni padną, ogarnięty dowódca TDka potrafi podobijać wrogie nacierające już "ogryzki". Miękkimi TDkami nigdy nie pchajcie się w miasto. Jeśli wylosowało wam mapę miejską koniecznie znajdźcie jakąś naturalną przeszkodę (np. okno), tak żeby wystawała tylko lufa.
      Jaka sytuacja na polu bitwy jest najlepsza dla TD?
      Najlepiej dla was, gdy przeciwnik będzie mocno parł do przodu. Wtedy często macie okazje wbić rekordowe ilości DMG. Jeśli wasza drużyna gra bardzo agresywnie i szybko niszczy przeciwnika to mimo iż wygracie to będzie dla was słaba bitwa, ponieważ sobie nie postrzelacie. Jeśli widzicie sytuację, że wasz team nie stracił żadnego czołgu, a u przeciwnika już połowy nie ma to wtedy nie ma co czekać, jedziecie co sił w gąskach, żeby strzelić sobie chociaż na sępa.
      Jakie cele obierać?
      Podstawowa zasada wszystkich czołgów to strzelacie do tego co ma najmniej HP lub jest najgroźniejszy. Lepszy 1 martwy niż 2 z połową HP, ponieważ ten jeden już ani razu nie wystrzeli. Wszystko pięknie i ładnie, ale jest małe ale. Działa są różne o różnym czasie przeładowania, jeżeli mamy działo co zadaje 1000 DMG i przeładowuje co pół minuty to wydaje się: "...jakie to marnotrawstwo dobijać czołg z 10% HP". Czy to znaczy, że czołg z dużym kalibrem i wolnym czasem przeładowania ma nie dobijać? To zależy. Jeśli obok nas (najlepiej w plutonie) jest czołg z działem "spamerskim", które zadaje niewielkie ilość DMG, ale bardzo często to lepiej zostawcie dobijanie takim czołgom. Spamer dostanie fraga, a Ty dużo DMG i każdy zadowolony. Oczywiście każdy "spamerski" TD (czy to inny czołg) obowiązkowo tylko i wyłącznie dobija cele. Dodam jeszcze, że "spamerskimi" działami warto strzelać w gąsienice, dużo więcej wtedy zyskacie.
      Czego unikać?
      Samotności. Nigdy nie pozwólcie doprowadzić do sytuacji, że jesteście osamotnienie w jakims rejonie mapy. Wszystkie medy tylko czekają i szukają osamotnionych TDków, ponieważ to dla nich łatwy frag. Unikajcie otwartych przestrzeni bez skałek lub zarośli i środka miasta.
      Kiedy i jak często zmieniać pozycję?
      Najlepiej jak najmniej. Dlaczego? Ponieważ TD podczas podróży jest bezbronny i bezużyteczny, wieży nie obróci by strzelić w ruchu, podczas jazdy nie korzysta z kamuflażu. Kiedy jednak warto zmienić pozycję?
      1. Na pewno, gdy zostaniemy wykryci, a u wroga widzimy artylerię.
      2. Gdy padnie jakaś flanka - należy się przestawić by załatać lukę w obronie.
      3. Gdy nasz team wygrywa.
      4. Gdy trzeba decapować.
      5. Gdy nie macie żadnego wsparcia.
       
      Średnia:
      To samo co wyżej z tym, że musicie ocenić czy wasz TD w starciu oko w oko z przeciwnym czołgiem wyższego tieru da radę coś zrykoszetować czy nie? Jeśli nie to odradzam parcie na mordownie razem z HT. Osłaniajcie wtedy mordownie z drugiej linii. Jeśli wasz TD jest miękki to również to samo co wyżej z tym wyjątkiem, że możecie sobie pozwolić na obstawienie innej pozycji niż tylko osłona mordowni np. możecie ostrzeliwać miejsca strategiczne (tam gdzie zbierają się medy).
       
      Niska:
      Przy niskich losowaniach raczej odpuśćcie sobie mordownie, zarówno front jak i druga linia, chyba, że ocenicie, że wasz TD jednak da radę z czołgami przeciwnika (zerkajcie na listę przed rozpoczęciem bitwy). Wtedy dużo lepiej obrać inną kampę i wypatrywać medów, które będą chciały oflankować nasze HT. Dodatkowo w medy sobie postrzelacie (coś przebijecie), natomiast ciężkie o 2 tiery wyższe może być ciężko przebić.
       
      Czołgi lekkie (LT)
       

      [fot. AMX ELC Bis]
       
      Pozycja na liście?
      Wysoka:
      Spotować czy strzelać?
      Głównym zadaniem czołgów lekkich jest tzw. rozpoznanie czyli podświetlanie wrogów dla naszej drużyny. Strzelanie jest absolutnie drugorzędną sprawą. Działa czołgów lekkich są słabe i nie mogą konkurować z żadnym innym typem czołgów. W zamian otrzymujecie mobilność, zwrotność, dobry bazowy kamuflaż - nawet podczas ruchu, tego atutu nie ma żaden inny typ czołgu! Niewielkie gabaryty sprawiają, że zasłoni was nawet mały krzaczek na mapie. Jeśli podświetlicie cel a wasz sojusznik go trafi otrzymujecie połowę jego dmg (po wykryciu). Więc zamiast skupiać się na strzelaniu, skupcie się na podświetlaniu.
      Gdzie jechać?
      Wszystko zależy od mapy i miejscówek dla spoterów. Jeśli mapa jest bardzo kamperska np. Redshire, bardziej doradzam bawić się w spot pasywny, jeśli otwarta typu Step, polecam spot aktywny. Jeśli nie znacie dobrych miejscówek do spotowania polecam zabrać kolegę na mapę treningową i poćwiczyć, poczytać lub pooglądać dobrych graczy na YT. Wiedza odnośnie miejscówek na mapie jest dla spotera najważniejsza. Bez takiej wiedzy nawet nie próbujcie bawić się w podświetlanie bo zazwyczaj bitwa skończy się szybko i boleśnie dla was jak i dla całej drużyny. Dodatkowo jeśli jesteśmy wysoko na liście możemy sobie czasem "posnajpić" i postrzelać, a także możemy próbować grać jak czołg średni w pewnych okolicznościach. Taki styl gry niestety wymuszają na czołgach lekkich mapy miejskie np. Himmelsdorf.
      Jak spotować pasywnie a jak aktywnie?
      Spot pasywny - jak najszybciej dojeżdżamy do naszego ulubionego krzaczka i po prostu stoimy bez strzelania. Jeśli was wykryją taka miejscówka-krzaczek jest już spalona i nie zalecam do niej wracać, wtedy możecie albo poszukać innego krzaka albo przejść na spot aktywny. Żeby spotować pasywnie koniecznie należy wyszkolić załogę w kamuflażu i obowiązkowo żarówka dla dowódcy, dobrze jest również mieć siatkę kamuflującą. Bez tych perków darujcie sobie spotowanie pasywne, to się po prostu nie uda.
      Spot aktywny - polega na byciu ciągle w ruchu, podjeżdżaniu co jakiś czas pod pozycje wroga i ucieczce. Każde nasze zatrzymanie może skończyć się śmiercią. Bardzo istotną kwestią dla spoterów aktywnych jest planowanie drogi ucieczki. Jeśli wykryliście pozycje wrogów należy wybrać taką drogę ucieczki, która da wam najwięcej osłony. Jeśli jest to mapa płaska (Malinówka lub Murowanka) zataczamy kręgi, jeśli jest dużo pagórków (Piaszczysta rzeka, Step) możemy podświetlać na zasadzie "a kuku" czyli wychylamy się z za górki świecimy i chowamy przy czym nie musimy czekać, aż się coś wyświetli, mechanika gry powoduje, że wyspotowani pokazują się po jakiejś sekundzie od faktycznego ich zobaczenia. Zastosowanie ma tutaj również święta zasada spoterów: Nigdy nie wychylaj się dwa razy w tym samym miejscu. Pamiętajcie również, że za podświetlanie głównie odpowiada wizjer (często na wieży), więc nie musicie pokazywać całego czołgu, żeby skutecznie wykrywać pozycje wroga, o ile to możliwe wystawcie tylko wizjer. Kolejna istotna sprawa - jeśli chcecie zniknąć z radaru przeciwnikowi, schowajcie się gdzieś i odczekajcie 10 sekund po czym znowu wracajcie do gry - należy często tak robić żeby kamperzy się od nas odczepili.
      Czego unikać?
      Nie pędźcie na pałę w pierwszej minucie gry żeby tylko coś podświetlić, zamiast tego zataczajcie coraz większe kręgi, aż w końcu coś się podświetli. Nie spotujcie sami dla siebie, jeśli nie ma kto bić waszych podświetlonych celów, na darmo wasz trud.
       
      Średnia:
      To samo co wysoka z tym, że zalecam większą ostrożność, ponieważ im wyższy tier tym więcej widzi i łatwiej was wykryją, strzelajcie tylko w tył/boki czołgów pod koniec bitwy.
       
      Niska:
      To samo co średnia.
       
      Poradnik autorstwa Gromixa - http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/282458-gdzie-sie-ustawiac-na-mapie-poradnik/
    • By frez
      Czołgi ciężkie (HT)
       

      [fot. IS-3]
       
      Pozycja na liście czołgów?
      Wysoka:
      Gdzie jechać?
      Jeśli jesteśmy topowymi czołgami ciężkimi to w dużej mierze na naszych barkach spoczywa wynik bitwy. Powinniśmy jechać w najtrudniejsze rejony na mapie tzw. "mordownie" (rowy, przesmyki, tunele, wąwozy, gęste zabudowania), są to najczęściej miejsca gdzie średnie i lekkie czołgi nie mają pola manewru, nie mogą flankować przeciwnika, a podczas wymiany ognia przegrywają z HT. Jeśli my nie pojedziemy na mordownie i nie obronimy to kto? Nie chowajmy się za mniej opancerzonymi sojusznikami, to my mamy najtwardszy pancerz. Dodatkowo zwróćcie uwagę na możliwości waszego czołgu. Jeśli ma twardą wierze (T29), szukajcie wyboistych miejsc, pagórków i dolin, by schronić słaby kadłub. Jeśli macie czołg z twardym kadłubem i ze słabą depresją działa (Tiger P), to koniecznie szukajcie płaskich miejsc do walki np. centrum miasta.
      Czego unikać?
      Unikajmy otwartych przestrzeni, jeśli po środku pustyni/stepu/łąki zostaniemy wyspotowani nie będziemy w stanie szybko podjechać pod budynek czy skałkę i się schować, a po zdjęciu nam gąski radośnie wracamy do garażu. Dodatkowo HT mają dość mały współczynnik camo-factor, szybko stają się widoczne nawet przy 500 metrach.
      Jak daleko jechać w głąb mapy? 
      Odpowiedź: to zależy od waszego silnika/prędkości, jeśli macie bardzo wolny czołg, nie ma sensu jechać na drugą stronę mapy i jeszcze pod jakąś górkę, ponieważ zanim tam dojedziecie, połowa waszego teamu może zostać już wybita, a gdy wróg zacznie przejmować waszą bazę, nie zdążycie się wrócić, żeby jej bronić.
      Kiedy snajpić/campić jeśli w ogóle? 
      O ile dobrze pamiętam jest tylko kilka map/wariantów, gdzie można snajpić ciężkim, na pewno mapa Malinówka (standardowa) i tryby obrony. W innych przypadkach odradzam, ponieważ taka kupa grubej stali powinna znajdować się na pierwszej linii frontu. Wyjątkiem są magazynkowce i w niektórych przypadkach czołgi z działem snajperskim (0.33), ale o tym później.
      Kiedy grać defensywanie a kiedy agresywnie na "mordowni"?
      To proste, jeśli przeciwników jest mniej, gramy agresywnie (uwzględniając jednak pochowane TD i arty), jeśli tyle samo, więcej lub nie wiemy ilu jest, lepiej grać defensywnie, a więc czekamy aż wróg podjedzie pod nasze lufy, mamy wtedy support TD i art bijących z tyłu.
      Kiedy i jak często zmieniać pozycję? 
      Jeśli wygracie na "mordowni", nie pędźcie ślepo do przodu, zerknijcie wtedy na mini-mapę i zobaczcie czy druga flanka daje rade. Bywa, że lepiej się wrócić i obronić własną bazę. Generalnie ciężkie czołgi są dość wolne i mało manewrowe (z małymi wyjątkami), tak więc nie warto ciągle zmieniać pozycji, to za duża strata czasu. Dlatego bardzo ważny jest wybór początkowego miejsca na mapie, gdyż najprawdopodobniej zostaniemy tam do końca bitwy.
      Średnia:
      To samo co dla wysokiej, z tym wyjątkiem, że ustawiamy się w drugiej linii lub za topowymi czołgami. Wyjątkiem są sytuację, kiedy nasze topowe czołgi to TDki lub MT.
      Niska:
      Tutaj wybór należy do was, w bliskich starciach z podobną łatwością możecie zostać zniszczeni zarówno na "mordowni" jak i na otwartych przestrzeniach. Ustawiajmy się w drugiej linii, warto snajpić. Wynik bitwy nadal zależy od nas, jednak w najmniejszym stopniu, krótko mówiąc to nie nasza bitwa ;). Mimo wszystko warto się starać i grać jak najlepiej, ponieważ za te same obrażenia zadane wyższym tierom dostajemy dużo więcej doświadczenia niż topowe czołgi.
       
       
      Czołgi średnie (Mt)
       

      [fot. AMX CDC]
       
      Pozycja na liście czołgów?
      Wysoka:
      Gdzie jechać?
      Medy to czołgi do zadań specjalnych typu flankowanie, ale mogą również z powodzeniem snajpić na początku rozgrywki.Najpierw ustalmy czy na mapie jest jakieś strategiczne miejsce do którego możemy dojechać szybciej niż wróg, jeśli tak, to tam właśnie jedziemy. Co rozumiem poprzez strategiczne miejsca? Są to miejsca typu górki z dobrym widokiem na sporą część mapy, do których trudno dojechać zaraz na samym początku rozgrywki innym czołgom. Takie miejsca to również punkty obronne przy bazie w trybie spotkaniowym np. Stepy. Typowym miejscem strategicznym jest górka na mapie prochorowka. Jeśli już uda nam się dojechać, zajmujemy dobrą pozycję strzelecką i możemy tłuc HT z górki lub odpierać atak innych medów. Z górki świetnie się również spotuje. Jednak jeszcze zanim ruszymy warto spojrzeć na listę czołgów drużyny przeciwnej. Jeśli jesteśmy jedynym szybkim medem, a u przeciwników są np. 3x Bat.Chatillon, to odradzam ten pomysł, ponieważ prawdopodobnie dla BatChatów to również będzie atrakcyjne miejsce, a w starciu z trzema nie mamy za bardzo szans. Medami najlepiej grać stadnie i w takie punkty jechać razem. Jednak jeśli jesteśmy wysoko na liście, a u przeciwnika nie ma szybkich medów, możemy zaryzykować samotny wypad.
      Co robić jeśli nie ma punktów strategicznych dla medów?
      Możemy na samym początki gry snajpić z bazy, ciągle zerkając na mini-mapę i wypatrując jakiejś luki w naszym systemie obronnym lub przeciwnika lub np. samotnego TDka, który jest łatwym kąskiem dla MT. W mapach miejskich szukajmy nie pilnowanych alejek, by szybko oflankować przeciwnika, a na mapach otwartych, samotnych nie pilnowanych czołgów, by później również przejść do flankowania większej grupy. Tutaj zalecam cierpliwość, ponieważ zbyt szybki wypad na tyły wroga zazwyczaj źle się kończy.
      Jaka faza rozgrywki jest najlepsza dla medów?
      Zdecydowanie końcówka rozgrywki, kiedy na mapie zostaje kilka czołgów ciężkich lub TDków w różnych krańcach mapy i my. Zaczyna się prawdziwe eldorado dla MT. W większości przypadków każdy samotny czołg ciężki przegra z doświadczonym kierowcą MT. Po prostu na ogół prędkość obrotu wieży czołgów ciężkich jest wolniejsza niż prędkość poruszania się MT, więc łatwo objeżdżać, dobrać się do tyłu i próbować podpalać, nie zapominając o gąskowaniu. Jeszcze łatwiej jest z TDkami, którym wystarczy zdjąć gąskę i po sprawie. Jednak wyczekiwanie na końcową fazę rozgrywki jest trochę ryzykowne. Gra pisze różne scenariusze. Jeśli nasz team będzie mocno parł do przodu i wygrywał.... stojąc w bazie i czekając do końca rozgrywki nic nie zarobimy, trzeba się wtedy ruszyć. Tak samo jest w sytuacji, gdy któraś nasza flanka przegrywa lub potrzebuje pomocy, należy wtedy ruszyć lub pokryć ogniem ten obszar, nawet jeśli jest to "mordownia".
      Czego unikać?
      Nie pchajcie się na "mordownie" gdy nie ma takiej potrzeby. Unikajcie skupiska czołgów ciężkich ustawionych przodem do was. Zabawa w "a kuku" z czołgiem ciężkim obróconym do nas przodem źle się kończy. Nie gińcie na samym początku, gdyż wasz potencjał ujawnia się pod koniec bitwy. Nie bójmy się uciekać. Jeśli jest dla nas za ciężko, zmieniajmy pozycję na inną bardziej dla nas dogodną.
      Kiedy i jak często zmieniać pozycję?
      Często. W zasadzie każdy dobry kierowca MT nie powinien spuszczać z oczu mini-mapy, ciągle wyszukując luki w obronie naszej lub przeciwnika i samotnych, nie krytych czołgów. Jeśli jest za trudno, należy uciekać, jeśli wygraliśmy starcie, należy wjechać na tyły wroga i flankować, flankować i jeszcze raz flankować. Jeśli nasza baza jest zajmowana, jedźcie decapować. Ciężkie czołgi często są zbyt wolne lub zbyt daleko, żeby skutecznie to robić. Decapowanie to zadanie dla MT!
      Dlaczego gracze z najlepszymi statystykami wybierają MT?
      Ponieważ MT daje największy wachlarz możliwości, jednocześnie jest jednym z najtrudniejszych czołgów do opanowania dla większości graczy. Za mały błąd płaci się wypadem do garażu. Grając MT często capujemy i decapujemy, a jest to bardzo dobrze punktowane. Dobry dowódca MT strzela w boki lub w tył wroga, a więc nie ma problemu z częstymi rykoszetami. Pod koniec bitwy sieją zniszczenie, wbijając największą ilość DMG. W dobijaniu resztek sił wroga nikt ich nie prześcignie. Szybkostrzelność pozwala na częste detrackowanie, a celne działo na snajpienie w pierwszej fazie gry. MT mają zazwyczaj duże pole widzenia, a więc również dobrze sobie radzą ze spotowaniem, dostają za to sporo dodatkowych punktów.
      Średnia:
      To samo co wysoka z tym wyjątkiem, że w ogóle nie próbujemy samotnych wypadów.
      Niska:
      To samo co średnia z tym, że zalecam dłużej snajpić i ruszyć dopiero gdy towarzystwo się bardziej przerzedzi. Generalnie nawet gdy jesteś nisko na liście to nie ma tragedi, naszym zdaniem jest flankowanie i strzelanie w boki i w tył a z tym poradzi sobie nawet czołg o dwa/trzy tiery niższy. Problemem jest tylko mała ilość DMG i konieczna jest dużo większa ostrożność, gdyż często schodzimy na "hita".
       
      Poradnik autorstwa Gromixa - http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/282458-gdzie-sie-ustawiac-na-mapie-poradnik/
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy