Jump to content
[BOT] Fraguś

[FORUM] Regulamin Managera Social Media

Recommended Posts

Regulamin Managera Social Media

 

Czyli najważniejsze zasady, które dotyczące każdego Managera Social Media.

Złamanie poniższych zasad skutkować może odebraniem praw.

 


 

Informacje ogólne

  • Manager Social Media jest odpowiedzialny za swoje decyzje i musi się liczyć, że za błędy ponosi odpowiedzialność tak jak każdy.
     
  • Manager Social Media ma prawo usunąć post innego użytkownika, jeżeli uzna to za konieczne lub łamie on zasady wewnętrzne portali społecznościowych.
  • Manager Social Media ma prawo przenieść temat, jeżeli uzna, że zawiera treści niezgodne z regulaminem lub z innych, podanych przyczyn.
  • Manager Social Media ma prawo używać innych narzędzi moderacji, jeśli uzna to za działanie konieczne. 
     
  • Manager Social Media ma obowiązek utrzymywania aktywności na Fragowych Social Media.
     

Zabronione

  • Łamanie regulaminów obowiązujących na całym forum.
  • Zmienianie treści postów i tematów z nieuzasadnionego powodu. 
  • Obrażanie i wyszydzanie użytkowników forum w jakikolwiek sposób.
  • Wszczynanie kłótni pomiędzy Managerami Social Media i osobami wewnątrz, a w szczególności na forum publicznym.

Pamiętaj

  • Gdy jesteś Managerem Social Media, dbaj o swoich kolegów "po fachu". 
  • Dbaj o swoją posadę i wypełniaj swoje obowiązki należycie.
  • Administracja ma prawo dać Ci ostrzeżenie jak zwykłemu użytkownikowi.
  • Regulamin forum, oraz inne regulaminy powinieneś znać oraz przestrzegać tak, jak pozostali użytkownicy.

 

---

 

Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.

 

Ostatnia aktualizacja: 01.03.2023r

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By [BOT] Fraguś
      Ogólny Regulamin serwerów
      Pamiętaj, że regulamin danego serwera jest nadrzędny niż ogólny regulamin!
       
      Ogólne zasady rozgrywki...

      Zabronione:
      Oszukiwanie poprzez: Używanie cheatów i programów oszukujących rozgrywkę, np. VPN.
      [!] Niezależnie od intencji, korzystanie z programów uniemożliwiających identyfikację będą karane! Używanie skryptów i programów zewnętrznych wspomagających grę, np. AutoBH. Używanie informacji przekazywanych przez cheatera o pozycji graczy oraz współpraca z nim. Używanie zewnętrznych komunikatorów w celu podawania informacji o pozycji graczy, np. TS3 czy Discord.
      [!] W przypadku udowodnienia współpracy, gracze mogą zostać całkowicie wykluczeni z dostępu do serwerów! Używanie komend dostępnych w grze, które dają przewagę nad innymi graczami, np. obniżających jakość Smoków. Utrudnianie gry graczom poprzez: Blokowanie. Trollowanie. Celowe lamienie. Celowe zabijanie hostów. Celowe flashowanie swojej drużyny. Wyrzucanie bomby w niedostępne miejsca na mapie. Wyrzucanie bomby w celu oddania jej w ręce przeciwników. Podpowiadanie na czacie głównym [przeciwnej drużynie]. Działanie na szkodę serwera poprzez: Destabilizowanie rozgrywki przez floodowanie serwera. Wykorzystywanie błędów w grze powodujących problemy na serwerze. Podbieranie graczy z serwera poprzez: Oferowanie możliwości zagrania matchmakingów lub mixów. Reklamowanie konkurencyjnych serwerów wraz z ich adresami IP. Reklamowanie stron www lub ich nazw, które: Zawierają treści zabronione, np. link do cheatów. Zawierają treści o charakterze pedofilskim lub pornograficznym. Posiadają taką samą treść tudzież tematykę jak nasza sieć serwerów. Celowe unikanie lub omijanie kary poprzez: Ucieczkę przed jej nadaniem. Wchodzenie na współdzielonych lub innych kontach. Ustawianie obraźliwych nicków podczas mute bądź gaga. [!] Jeśli otrzymałeś karę, złóż odwołanie na naszym forum by uniknąć dalszych problemów! Zawyżanie pingu bądź lagowanie.
      [!] Ping nie powinien przekraczać wartości 120 - 125 ms! Wykorzystywanie bugów na mapach lub na serwerze. Wchodzenie, chodzenie bądź wskakiwanie na tekstury map. Stosowanie nieczytelnego lub niewidocznego dla innych graczy nicku. Ustawianie w nicku lub nazwie grupy steam tagu V.I.P mimo braku jego posiadania. Handlowanie na serwerze poprzez ogłaszanie ofert o wymianę, zakup lub sprzedaż jakichkolwiek rzeczy. Dozwolone:
      Granie na jakimkolwiek nicku niełamiącym regulaminu.
      [!] Z uwagi na dużą ilość graczy o podobnych nickach, nie wnikamy w podszywanie się pod innego gracza! Wchodzenie, chodzenie bądź wskakiwanie w różne miejsca na mapach, jeśli są one łatwo dostępne.  
       
      Zasady dotyczące zachowania na serwerach....

      Zabronione:
      Szkodzenie projektowi poprzez: Doprowadzanie do konfliktów i podziałów wśród społeczności. Rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na temat osób funkcyjnych. Manipulowanie treściami i sianie oszczerczej propagandy, stawiającą projekt w złym świetle. Nadużywanie mikrofonu poprzez: Puszczanie bindów lub innych dźwięków. Zagłuszanie rozgrywki, np. muzyką, śpiewem lub piszczeniem.
      [!] Jeśli chcesz puszczać muzykę lub nie posiadasz mutacji, zapytaj graczy o zgodę na używanie mikrofonu! Zachowywanie się w sposób gorszący innych graczy, np. bekając. Tworzenie niesmacznej atmosfery poprzez: Nadmierne przeklinanie. Propagowanie negatywnych postaci historycznych. Kłócenie się w sposób zagłuszający normalną rozgrywkę.  Prowokowanie i podpuszczanie graczy poprzez: Używanie zwrotów typu 'ez' czy 'łatwo'.
      [!] Słowo 'essa' ma inne znaczenie niż 'ez' i nie stanowi prowokacji! Włączanie do dyskusji osób trzecich, niezwiązanych z tematem, np. rodzinę. Nagabywanie do złamania regulaminu i zasad lub celowe wprowadzanie w błąd. Obrażanie i poniżanie graczy na czacie, mikrofonie czy w nicku bądź tagu i grupie steam poprzez: Wyśmiewanie, np. na tle orientacji seksualnej. Dyskryminowanie ze względu na, np. wygląd, płeć czy rasę. Ujmowanie godności drugiego człowieka ze względu na, np. wiarę, kulturę czy przekonania Udostępnianie prywatnych danych osób niepublicznych. Notoryczne bezpodstawne oskarżanie graczy, np. o posiadanie cheatów. Spamowanie tudzież floodowanie przez mikrofon lub wiadomościami na czacie. Dozwolone:
      Używanie mikrofonu, jeśli: Głos gracza przeszedł mutację głosową. Głos gracza nie przeszedł mutacji głosowej, ale otrzymał zgodę od graczy lub admina serwera. Dawanie informacji o pozycji gracza, gdy ten jest AFK lub nadmiernie kampi. Prowadzanie spokojnych i merytorycznych dyskusji z graczami niezagłuszających rozgrywki.  
       
      Zasady dotyczące zachowania względem administracji...

      Zabronione:
      Podszywanie się pod admina poprzez: Celowe granie na jego nicku. Celowe ustawianie tagów adminowskich. Utożsamianie się z jego rolą mimo braku posiadania uprawnień. Podważanie autorytetu admina poprzez: Kwestionowanie jego decyzji. Dyskutowanie o słuszności nadanej kary. Szydzenie z kar nadanych lub nadawanych przez administrację. Stosowanie gróźb i obelg w stosunku do admina. Męczenie lub nagabywanie admina, np. do zmiany mapy na serwerze. Kłamanie admina, np. w celu nałożenie bezpodstawnej kary na innego gracza. Dozwolone:
      Proszenie admina o wykonanie czynności niełamiącej regulaminu.
      [!] Jeżeli większość graczy prosi, np. o zmianę mapy lub zbanowanie gracza, nie uznaje się tego za czyny zabronione! Zgłaszanie uwag bądź skarg na admin chat o łamaniu przez graczy regulaminu.  
       
      Zasady dotyczące serwerów Counter-Strike 1.6...
       
      Zabronione:
      Wargod: Odmowa wykonania skanu. Ucieczka z serwera po interwencji admina. Posiadanie czerwonego raportu WarGod ( tzw. "Red WarGod" ) po 01 stycznia 2022. Używanie SGS Jump i jego pokrewnych. Używanie modeli postaci wpływających znacząco na grę.
      [!] W tym również modele ESL - przykłady niewłaściwych: 1 | 2 | 3. Używanie innej metody renderowania grafiki niż domyślnej, tj. OpenGL.
      [!] Jeżeli nie możesz grać na OpenGL, skontaktuj się z administracją i napisz stosowną argumentację! Używanie sprayów łamiących regulamin i zasady obowiązujące na serwerze.  
      - - -
       
      Zasady dotyczące serwerów Counter-Strike: Global Offensive...
      Zabronione:
      Używanie komend w celu sprawdzania konfiguracji serwera. Używanie znaków specjalnych powodujących kolorowanie wiadomości na czacie. Używanie nametagów broni łamiących regulamin i zasady obowiązujące na serwerze.  

      Wyjaśnienie kwestii spornych...  
      Czy jeśli udostępnię innym graczom metodę, która powoduje destabilizowanie gry na serwerze, to działam na szkodę serwera?
      Odp.: Tak - jeśli znalazłeś lukę lub błąd na serwerze, to powinieneś zgłosić to nam na forum.
        Czy jeśli chcę puścić bind lub inny dźwięk mogący zakłócić rozgrywkę, a gracze wyrażą to na zgodę, to łamię regulamin?
      Odp.: Nie - jeśli jednak admin przebywa na serwerze i zwróci na to uwagę mimo, iż gracze się zgodzili, to masz obowiązek stosowania się do jego wytycznych.
        Czy jeśli nie mam mutacji głosowej, a jeden z adminów zezwolił mi na rozmowę na serwerze, a drugi zakazał, to otrzymam karę?
      Odp.: Nie - jeśli dostałeś pozwolenie od innego admina, to obowiązkiem adminów jest dogadanie się w tej sprawie. Jeśli otrzymałbyś karę od drugiego admina, to powinieneś w pierwszej kolejności odwołać się od niej na naszym forum. Wyjątek stanowi sytuacja, kiedy poprzedni admin przed opuszczeniem serwera zezwolił na rozmowę, ponieważ kolejny admin nie może wiedzieć, że ten poprzedni przed wyjściem wydał pozwolenie, stąd może on zakazać Ci dalszych rozmów.
        Czy jeśli nie mam mutacji głosowej, a gracze zezwolili mi na rozmowę na serwerze, to czy admin po wejściu na serwer może mi tego zakazać?
      Odp.: Tak - admin to jest osoba zarządzająca rozgrywką, dlatego powinieneś podporządkowywać się do jego decyzji. 
        Czy jeśli przeklinam na serwerze, ale nie tworzę tym niemiłej atmosfery, to może zostać uznane jako nadmierne przeklinanie?
      Odp.: Nie - w nowym zapisie regulaminu jasno jest wskazane, że tworzenie niesmacznej atmosfery jest zakazane, co za tym idzie należy zachować zdrowy rozsądek. Jeśli przekroczysz pewne granice, to na pewno zostaniesz za to ukarany, dlatego zachowaj umiar, gdyż na serwerze przebywają różni gracze.
        Czy jeśli wyciągam jakieś brudy na danego gracza, to może to zostać uznane jako prowokowanie bądź podpuszczanie go?
      Odp.: Tak - serwer to nie jest miejsce do rozstrzygania prywatnych animozji, dlatego wyjaśniaj takie sprawy prywatnie.
        Czy jeśli gracz ma podobny, zbliżony a nawet taki sam nick, jakim posługuje się na serwerze, to może zostać ukarany?
      Odp.: Nie - wynika to z faktu, iż często niektóre nicki są bardzo popularne, dlatego rezerwowanie ich nie ma najmniejszego sensu. 
        Czy jeśli mam zbliżony, a nie identyczny nick jak admin serwera, to może to zostać uznane jako podszywanie się pod niego?
      Odp.: Nie - jeśli nick nie jest identyczny, to nie zostaniesz ukarany za podszywanie się pod admina, Jeśli jednak nick jest karykaturą wyszydzającą tego admina, to możesz zostać ukarany za jego obrażanie, a nie podszywanie się.
        Czy jeśli użyję w stosunku do admina zwrotów w stylu "stracisz admina, zobaczysz", "złożę skargę na ciebie", to mogę zostać ukarany?
      Odp.: Tak - stosujesz w ten sposób groźby, dlatego powstrzymaj się od niepotrzebnych komentarzy.
        Czy jeśli admin według mnie wykonuje swoje obowiązki nieudolnie i zwrócę mu na to uwagę to zostanie to uznane jako podważanie jego autorytetu?
      Odp.: Tak - jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia co do pracy admina, to powinieneś złożyć na niego skargę na naszym forum. - - -
       
      Słowniczek pojęć...
       
      Cheaty - Niedozwolone oprogramowania zewnętrzne, np. Wallhack, AimBot. Skrypty - Niedozwolone modyfikacje gry ułatwiające grę, np. AutoBh, Celownik do AWP. Tekstury - Niedozwolone powierzchnie lub miejsca na mapie, do których dostęp jest utrudniony.  
      Lamienie - Robienie czegoś źle, byle jak, nieudolnie. Kampienie - Chowanie się w miejscach skrytych bądź pozostawanie przez dłuższy czas w jednym miejscu lub obszarze. Bugowanie - Wykorzystywanie błędów bądź problemów danej mapy, serwera lub samej w sobie gry. Floodowanie / Spamowanie - Wielokrotnie wykonywanie danej czynności w krótkich odstępach czasowych.  
      Admin Chat - Chat widoczny tylko przez administrację serwera. Aktywny ban - Ban, który został nałożony na gracza, a ten poprzez, np. zmianę IP, nie stosuje się do niego. ---

      Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
      Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.
      Ostatnia aktualizacja: 01 marca 2023r
    • By [BOT] Fraguś
      Regulamin forum - Fragujemy.com

      Zbiór wszelkich zasad obowiązujących na całym obszarze naszego forum.
      Są one nadrzędne wobec wszystkich pozostałych punktów regulaminu obowiązujących w działach.
       
      Zasady funkcjonowania forum...
       
      I. Ogólne:
      Na naszym forum postępujemy zgodnie z netykietą. Za złamanie danego punktu regulaminu, użytkownik może zostać ukarany w różny sposób.
      [!] Przewidziany kary to m.in. ostrzeżenia słowne, notatki do postów, ostrzeżenie czy nawet blokada! Dostęp do danych użytkowników, tj: adres IP, host, e-mail, mają użytkownicy do tego uprawnieni, inaczej zespół moderujący. Zabrania się reklamowania stron oraz wszelkich adresów o analogicznej tematyce.
      [!] Służy do tego odpowiedni dział nazwany Reklamy serwisów! Zabrania się umieszczania linków, tudzież zdjęć o tematyce pornograficznej lub ogólnie uchodzącej za gorszącą. Krytyka wobec użytkowników jest dozwolona, jednakże musi ona prezentować pewien określony poziom i nie naruszać zasad. Obrażanie w jakikolwiek sposób innych użytkowników jest niedozwolone ( prywatne animozje rozwiązujemy za pośrednictwem Prywatnej Wiadomości ). II. Rejestracja użytkownika:
      Rejestrując się, akceptujesz Regulamin Forum, Politykę Prywatności oraz Standardy społeczności. W ramach akceptacji Polityki Prywatności, użytkownik zezwala na przesyłanie wiadomości na wskazaną skrzynkę pocztową. Zabrania się tworzenia dodatkowych kont ( tzw. multikont'a ), a w szczególności tych z jednorazowych oraz tymczasowych adresów e-mail.
      [!] Tego typu konta mogą zostać zostaną połączone lub też usunięte! Nick użytkownika nie może posiadać adresów do innych stron ( nie dotyczy przedstawicieli firm ), podszywać się pod inne strony ani łamać niniejszych zasad.
      [!] Tego rodzaju konta będą banowane permanentnie zaś nicki zmieniane, a w konieczności usuwane! III. Pisanie tematów:
      Jeżeli próbujesz napisać poradnik, propozycję, pytanie, problem, proponujemy skorzystanie z opcji szukaj. Ma to na celu sprawdzić czy aktualnie nie ma takiego samego wątku ( być może już zakończonego ) na forum w danym dziale. Jeżeli informacje, które chcesz przekazać są w jakiś sposób powiązane, staraj się je zawrzeć w jednym temacie.
      [!] Jeżeli uważasz, iż twój, np. poradnik jest znacznie bardziej rozwinięty oraz zawiera bogatszą treść od aktualnie występującego, możesz go umieścić! Staraj się pisać temat w odpowiednim do tego dziale. Nie umieszczaj takich samych wątków w kilku działach. Nazwa tematu powinna być adekwatna do treści umieszczonego postu. Staraj się dokładnie sprecyzować lub określić swój problem bądź pytanie. Nie odświeżaj starych tematów, chyba, że masz do tego odpowiednie przesłanki.  Gdy próbujesz kopiować cudzą własność ( np. poradnik ), pamiętaj o podaniu źródła. IV. Zasady "postowe":
      Post musi być powiązany z treścią tematu – tzw. off-topic, będzie odpowiednio karany.
      [!] Jeśli nie masz nic konkretnego lub merytorycznego do przekazania w temacie - nie pisz! Pisząc nowy post, staraj się, aby wyglądał on czytelnie, a przede wszystkim klarownie. Staraj się nie popełniać znaczących błędów ortograficznych oraz interpunkcyjnych. Zabrania się stosowania nadmiernie wulgarnych słów w treści pisanej na forum. Zabrania się wszczynania kłótni, a także prowokowania użytkowników forum.
      [!] Wszelkiego rodzaju kłótnie rozwiązujemy prywatnie; chyba, że są zasadniczym elementem tematu! W miarę możliwości staraj się używać opcji edytuj. V. Załączniki oraz reputacja:
      Opcję "reputacja" używaj tylko w potrzebie. Zakazuje się upraszanie użytkowników o reputację. Cały zespół moderujący zastrzega sobie prawo do dawania negatywnej reputacji wtedy, gdy wymaga tego sytuacja. Dawanie negatywnych punktów reputacji przez użytkowników w nieadekwatnych do tego sytuacjach może być ukarane przez zespół moderujący. Zabrania się udostępnianie plików, które zawierają wszelkiego rodzaju wirusy oraz treści pirackie bądź uchodzące za nielegalne. Jeśli chciałbyś udostępnić duży plik, spakuj go do formatu .rar / .zip. VI. Edycja profilu:
      Treść twojego profilu nie może w jakikolwiek sposób obrażać innych użytkowników lub ich całej grupy.
      [!] Dotyczy to bezpośredniej obrazy jak i rozmaitych aluzji, tudzież subtelnych sugestii! Avatar jak i wszelakie zdjęcia oraz linki w podpisach, nie mogą zawierać tematów pornograficznych ani ogólnie uznawanych za gorszące. Obrazki w sygnaturze nie mogą być dużych rozmiarów ani zawierać żadnych reklam stron o takiej samej tematyce. Sygnaturę jak i avatar uznaje się jako treść forum, w związku z tym tę strefę również obowiązuje regulamin forum. Nie wolno zamieszczać żadnych konkurencyjnych adresów IP lub stron w profilu. VII. Pozostałe:
      Absolutny zakaz kopiowania treść forum Fragujemy.com na inne serwisy o podobnej lub tej samej tematyce. Administracja zastrzega sobie prawo do udostępniania Twoich wszelkich danych organom do tego uprawnionym. W razie jakichkolwiek pytań, problemów prosimy o kontakt poprzez e-mail: kontakt[at]fragujemy.com | at = @
      Tabela kar za przewinienia...
      Spamowanie - zakres punktowy: 0-1 Naruszenie regulaminu forum - zakres punktowy: 1-2 Naruszenie regulaminu działu - zakres punktowy: 0-1 Stosowanie niewłaściwego języka - zakres punktowy: 1-3 Ewidentny brak umiejętności edytowania postów - zakres punktowy: 0-1 Inne wykroczenia - zakres punktowy 0-5  
      Jeśli suma punktów ostrzeżeń przekroczy liczbę 5, wtedy na konto zostaje automatycznie nałożona blokada!

      ---
       
      Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
      Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.
       
      Ostatnia aktualizacja: 01 marca 2023r
    • By [BOT] Fraguś
      Regulamin chatu - FragBox

      FragBox to miejsce, gdzie można rozmawiać na dowolny temat z każdym zarejestrowanym użytkownikiem forum.
      Znajduje się on na górze strony, a oprócz niniejszego regulaminu obowiązuje na nim Regulamin Forum!
       
       
      Ogólne informacje i zasady...
       
      Chat dostępny jest dla wszystkich użytkowników z wyjątkiem tych posiadających rangę Nowy Fragowicz.
      Rangę Nowy Fragowicz uzyskują użytkownicy tuż po rejestracji konta - po dwóch dniach system automatycznie przydziela rangę Fragowicz.
       
      Zabrania się nadmiernego przeklinania. Zabrania się obrażania jakiegokolwiek użytkownika. Zabrania się wszczynania kłótni i awantur oraz prowokowania użytkowników. Zabrania się prowadzenia handlu szeroko rozumianego, jako chęć sprzedaży lub kupna przedmiotów.
        Zabrania się zgłaszania problemów technicznych z forum lub naszych serwerów. Zabrania się umieszczania linków do tematów z naszego forum w celu ich szybszego rozpatrzenia. Zabrania się zgłaszania użytkowników forum naruszających regulamin forum lub graczy łamiących zasad na naszych serwerach.
        Surowo zabrania się reklamowania wszelkich stron i adresów IP stanowiących konkurencję dla naszego projektu. Surowo zabrania się publikowanie linków pornograficznych, naruszających czyjąś prywatność i obrażających jakąkolwiek mniejszość, kulturę czy religię.  
      Moderatorzy forum są odpowiedzialni za przestrzeganie zasad korzystania z chatu.
      Użytkownicy naruszający regulamin chatu mogą zostać ukarani czasową lub permanentną blokadą pisania na chacie!
       
       
      [FAQ] Nie mogę pisać na FragBox'ie, co zrobić?
       
      Jeśli jesteś zalogowany do konta upewnij się, że nie posiadasz rangi Nowy Fragowicz.
      Jeśli mimo to nadal masz problem z pisaniem na FragBox'ie, to prawdopodobnie otrzymałeś karę.
       
      Aby odwołać się od blokady, napisz wniosek w temacie: __TUTAJ__
       
      ---
       
      Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
      Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.
       
      Ostatnia aktualizacja: 01 marca 2023r
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy