Skocz do zawartości
Zamasu

Ostatnia aktualizacja CSGO dodała coś zupełnie nowego! Strzelające armaty!

Rekomendowane odpowiedzi

image.png

 

Mało kto wie, że ostatnia aktualizacja w CS:GO wprowadziła pewną bardzo ciekawą nowość, mianowicie armaty.

 

 

Jeżeli gracie w CS:GO okazjonalnie i nie czytacie pełnego opisu zmian w kolejnych aktualizacjach, to mogliście przegapić fakt, że do produkcji Valve dodano armaty. Na pewno nie jest to element będący gamechangerem, ale na pewno w przyszłości będziecie widzieć zagrania z jego udziałem.

Armaty dodano na mapie Ember. Co ciekawe, mają naprawdę duże obrażenia, choć ich używanie i w ogóle sama obecność to raczej ciekawostka, easter egg, niż jakaś wielka i świetnie działająca funkcjonalność.


 

Armaty w CS:GO

 

Armat można normalnie używać, mają nieograniczoną ilość strzałów i stanowią ciekawy dodatek. Jak mówi sam ich twórca, sporym ograniczeniem w tym przypadku był sam silnik, który nie pozwalał zrobić z armatami tego, co chciałby autor.

 

VIDEO

 

Jeżeli traficie tym w gracza, wówczas obrażenia przekraczają nawet 2 tysiące. Cóż, trafienie w ten sposób przeciwnika jest niesamowicie trudne.

 

image.png

 

Armaty to tylko jeden ze zrealizowanych pomysłów. Działają, zostały oficjalnie wprowadzone i wydają się być idealną prezentacją tego, czym może być kiedyś CS:GO.

 

 

źródło

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja nadal większa.

  • Szok 1
  • Śmiech 3
  • Zmieszanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Wheatley
      Wprowadzenie
      W ostatnich dniach z okazji 25-lecia wydania gry Half-Life wyszła aktualizacja, która wprowadziła parę istotnych zmian oraz dodała nową zawartość.
      Dlaczego o tym wspominam? Jak większość może wie, Counter-Strike rozpoczął swoją historię jako mod do produkcji Valve i mniej więcej dalej tak funkcjonuje.
      Niestety podczas aktualizacji trochę nie uwzględniono modów, przez co większości nie można było uruchomić. Na szczęście ostatnie łatki rozwiązały sprawę, chociaż nie do końca.
      Zanim jednak przejdziemy do tego jak wrócić do starej wersji, polecam przejrzeć nowości.
       
      Co się zmieniło?
      Nie będę się zbyt rozpisywał nad każdą zmianą, większość dotyczy samego Half-Life oraz silnika. Dla zainteresowanych: link

      1. Nowe-stare menu
      - tak samo funkcjonalne, lecz w stylu klasycznego Half-Life.



      2. Można tworzyć własny serwer i zapraszać do niego znajomych 
      - będzie publicznie dostępny! Po zaznaczeniu "Enable steam networking" wykorzystujemy platformę Valve do tunelowania połączenia, każdy będzie mógł znaleźć nasz serwer w wyszukiwarce więc pamiętajcie o haśle Steam wykorzystuje swoje serwery przez co IP serwera jest inne niż nasze, czyli jesteśmy chronieni.



      3. Modele HD
      - "Enable original models" - zmieniła się pozycja przycisku, standardowo jest on włączony. Dotyczy on modeli graczy, przełącza on modele z klasycznego i oryginalnego CSa na te nowsze z Condition Zero.
      - "Allow custom addon content" - pozwala na wczytywanie skinów i innych dodatków bez podmieniania oryginałów w folderze gry. (np. ściągniety model AK47 wrzucamy do cstrike_addons/models).


       
      4. Nowe opcje myszki
      - pozwala nam zmniejszyć opóźnienie myszki, czy działa i jakie są różnice tego jeszcze nie udokumentowano. W teorii gra synchronizuje procesor i GPU aby uzyskać jak najmniejsze opóźnienia.



      5. Nowe opcje graficzne
      - dostaliśmy dwie nowe funkcje. "Enable texture filtering" pozwala wyłączyć filtrowanie tekstur, co przekłada się na rozpikselowane lub gładkie tekstury.
      - "Allow widescreen field of view" - najważniejsza zmiana, pozwala przełączyć FOV gracza pod ekrany szerokokątne! Bardzo ważna zmiana, wielu z Was zauważy od razu różnicę - dostajemy szersze pole widzenia, niż z klasycznym FOV. Porównanie: LINK
      - "Use shaders" - jest to opcja, która wyrównuje oświetlenie na mapie i ogranicza zbyt mocne natężenie, zastępuje przestarzałe gl_overbright 1. Uwaga: posiada bugi oraz aby opcja zadziałała, serwer musi na to zezwalać za pomocą cvar: sv_allow_shaders 1. Najlepiej zobaczcie porównanie: LINK


      Czy są jakieś błędy?
      Tak, niestety jeszcze Valve z tego co widzę pracuje nad doprowadzeniem modów do porządku. Jednak z grą online nie ma problemów, większość z nich dotyczy tworzenia własnego serwera.
      Zmieniły się fonty w grze, przez co niektóre elementy na ekranie mogą być niedopasowane - głównie chodzi tutaj o informacje na serwerach społeczności. Czy to poprawą - może, jeśli nie to prawdopodobnie powstanie jakiś fix od społeczności który tu wrzucę.

      Jak wrócić do starej wersji?
      Według mnie, nowe nie zawsze oznacza gorsze. Poprawiony FOV jest chociażby warty rozważenia gry na nowej wersji (o ile tego nie usuną :C ). Trochę zaktualizowany silnik może też być wydajniejszy.
      Każdy może wrócić do starej wersji w prostych krokach.

      1. Wchodzimy w właściwości gry Counter-Strike w aplikacji Steam

       
      2. Wchodzimy w zakładkę Beta i wybieramy jak na obrazku


      3. Po małej aktualizacji możemy odpalić grę w starej wersji.
       
      Jeśli macie uwagi, bądź pytania - śmiało piszcie.


      sniper_scope.spr
    • Przez seventh
      Skarga na:gracza
      Dlaczego składasz skargę: ponieważ chciałbym usunąć osoby toksyczne i niepasujące do tej społeczności

      Nick z gry: seventh
      Nick osoby oskarżonej: goofy, builtdifferently

      Data zdarzenia: 29.04.2022
      Opis zdarzenia: o godzine +- 18 grałem sobie na serwerze i natknąłem sie na wlasnie goofiego i builtdifferently i z poczatku nic nie bylo ale potem gdy raz zwrociłem im uwage aby zaczeli normalnie grac to zaczeli sie do mnie niestosownie odzywac precyzując to to rasistowsko typu idz dla niemca pale opierdolm, hitlerze jebany itp itd na co im oczywiscie odpowiadałem i próbowalem im przemowic do rozsądku ale oni nie chcieli dojsc do porozumienia i po chwili jeden z nich byl u mnie w teamie a drogi w przeciwnej i wnioskujac z zachowania to siedzieli sobie na dc badz ts i dawali sobie info bo jeden caly czas za mną biegał a drogi po chwili ,  przybiegal w te miejsce i mnie zabijał i tak bylo kilka razy

      Dowód: mam jescze krotki filmik jak za mna biegali i trollowali ale nie wrzuce tego tutaj bo nie wiem jak moge ewentualnie jakos udostępnic na prywatnym yt i dac link
    • Przez Emq
      UDAŁO SIĘ! Po wielu latach ponownie zobaczymy na mistrzostwach świata w CS:GO w pełni polski skład! A wszystko dzięki temu, że Polacy z 9INE trzeci raz z rzędu pokonali zdecydowanie wyżej notowanego od siebie rywala i tym samym z bilansem 3-0 zgarnęli bilety na BLAST.tv Paris Major 2023!
       

       
      Mecz zaczął się tak, jak wszyscy się spodziewali, czyli od dwóch wygranych Vitality. Wtedy jeszcze wszystko szło zgodnie z planem podopiecznych francuskiej organizacji, ale w kolejnych minutach sytuacja się skomplikowała. Niespodziewanie bowiem grający w natarciu Polacy nie tylko odrobili straty, ale ponadto zaczęli budować własną przewagę! Ta w pewnym momencie wynosiła już sześć rund i tylko zryw Pszczół przed przerwą pozwolił im zbliżyć się do 9INE na odległość trzech oczek. Po przerwie zaś stan spotkania szybko się wyrównał i w 22. rundzie byliśmy świadkami remisu. Nikt wtedy nie spodziewał się raczej tego, co stało się później. A stało się to – podopieczni Piotra "nawrota" Nawrockiego zgarnęli aż pięć rund z rzędu i ograli o wiele wyżej notowanego rywala 16:11!
      Rozwścieczone Vitality pojawiło się na Anubisie z zapasem nowych sił i od pierwszych minut wzięło się ostro do pracy. Efektem tego było szybkie prowadzenie 6:1. Problem w tym, że i 9INE miało w talii kilka asów. Największymi z nich byli Olek "hades" Miśkiewicz i Kacper "Kylar" Walukiewicz, którzy wielokrotnie zapewniali rodzimej ekipie wygrane rundy. Dla TV był to niespodziewany obrót spraw i po udanym starcie międzynarodowa piątka wyraźnie spuściła z tonu i do przerwy przeważała już tylko w stosunku 8:7. Ale to było jeszcze nic, bo w drugiej połowie w Polaków wstąpił prawdziwy demon! Zawodnicy nawrota nic nie robili sobie z tego, że byli skazywani na pożarcie. Bezlitośnie wykorzystywali najmniejsze błędy po stronie TV, by z szybkością karabinu maszynowego inkasować kolejne punkty. Nawet pojedynczy zryw po stronie Vitality nic nie zmienił, bo Polacy byli po prostu zbyt mocni i mimo pewnych problemów przypieczętowali swój awans, triumfując 16:11!
       
      Statystyki uczestników meczu 9INE vs Team Vitality:

       
      W końcu mamy Polską drużynę na Majorze!
      Źródło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności