Skocz do zawartości
Zamasu

Antyterroryści też mogą używać bomby w CS:GO - fanowska mapa robi furorę

Rekomendowane odpowiedzi

Praca jednego z graczy Counter-Strike’a: Global Offensive zyskuje na popularności w Warsztacie Steam. Stworzył on mapę, która kompletnie zmienia grę za sprawą możliwości podnoszenia podłożonej bomby.
 

image.png

 

Zasady Counter-Strike’a: Global Offensive (a przynajmniej większości jego trybów) są stare jak świat i niezmienne od czasów kultowej „jeden-szóstki”. Terroryści starają się podłożyć bombę w wyznaczonym miejscu, a jednostka specjalna usiłuje ich powstrzymać.

 

Większość rund przeprowadzanych w ten sposób kończyła się „walką o bombsite”, gdzie drużyna atakująca broniła podłożonego ładunku przed nacierającymi antyterrorystami. A co by było, gdyby tykającą bombę można było po prostu podnieść i wynieść z zagrożonego obszaru? Dzięki pracy gracza o pseudonimie Useless Mouth nie musimy już dłużej gdybać. Jego mapa pozwala na rozgrywanie meczów właśnie w taki sposób.

 


Zawijam kable i lecę

Mapa Cliff dostępna jest w Warsztacie Steam i nabiera popularności. Do tej pory została pobrana już prawie 7 tysięcy razy. Modyfikacja nie umknęła również uwagi społeczności Reddita. Czym Cliff różni się od typowych aren CSGO? Przede wszystkim aspektami dotyczącymi podkładania bomby.

 

 

  • Na klasycznych mapach można to zrobić tylko w wyznaczonych bombsite’ach. Tutaj terroryści mogą zrobić to wszędzie.
  • Zwycięstwo zapewni im jednak tylko wybuch w wyznaczonych miejscach, muszą więc uważać, by przypadkiem się nie pomylić.
  • Największą różnicą jest to, że na tej mapie bombę podnosić mogą również antyterroryści. Tym samym rozbrojenie bomby przestaje być jedyną drogą do wygranej. Wyniesienie „paczki” poza bombsite również zapewni im wiktorię.
  • Niemniej jednak będzie to zwycięstwo okupione stratami – za wyniesienie bomby jest mniejsza nagroda pieniężna niż za jej rozbrojenie.

 

Poniżej znajduje się materiał przedstawiający mapę Cliff w pełnej krasie:

 

 


 


Nie tylko bomba

 

Innymi cechami wyróżniającymi mapę Cliff są szeroko pojęte zabawy światłem. Arena stworzona przez Useless Mouth jest dosyć ciemna, więc z pomocą przyjdą tu przymocowane przy karabinach latarki.

 

  • Do rozświetlania ciemnych przestrzeni będą mogły posłużyć również granaty zapalające oraz koktajle Mołotowa, które, w odróżnieniu od zwykłych trybów gry, nie wywołują tu wyłącznie tekstur ognia zadających obrażenia. Płomienie dają również światło.
  • Dodatkowo zmianie ulega tu ekonomia gry – na Cliffie przegrywająca drużyna oprócz bonusu finansowego będzie otrzymywać co jakiś czas skrzynki z przedmiotami i pieniędzmi. Te zapasy mają pomóc w przypadku znacznej przewagi jednej ze stron.

 

Nie da się ukryć, że modyfikacje rozgrywki wprowadzone na tej arenie budzą ciekawość. Jeśli sami chcecie wypróbować ową mapę, znajdziecie ją w Warsztacie Steam.

 

źródło
 

  • Szok 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez B A R D Z O K U L T U R A L N Y
      Siemanko,
      Przychodzę do was z małym problemem, ponieważ myślałem, że na nowym kompie, to pójdzie w niepamięć, lecz po przegraniu kilkunastu godzin na nim w CS'ka odczuwam dziwne wrażenie iż gdy poruszam myszką  podczas gry, odczuwam lekkie nie wiem jak to nazwać "Przycinki?" To mikrosekundowe "pauzy", nie wiem czy ktoś zrozumie o co mi chodzi, ale jest to uciążliwy problem, gdy masz styl powiedzmy dynamicznego gracza, który dużo się porusza podczas rundy, przejdźmy więc do konkretów:
      - Monitor 240 hz https://www.x-kom.pl/p/444657-monitor-led-24-acer-kg251qdbmiipx-czarny-240hz.html
      Temperatury bardzo niskie podczas gry, poinstalowane sterowniki do kart dźwiękowych, grafiki również najnowsze, na nividi również wszystko pod jak najlepszą wydajność, i tutaj może być zgryz bo słyszałem, nie wiem czy to prawda, że gdy ma się powiedzmy już takie solidniejszy sprzęcior do gierki, gdzie klatkarz nie spada nawet o 60 fps, gdy ma się limit 400 ustawiony przy tam 20 osobach na serwerze taki przykład oczywiście, to że te ustawienia gierki, powinny być wyżej ustawione? Z low na wyższe? Choć nie wydaję mi się, żeby był w tym jakiś sens, ale parę osób się wypowiadało, że niektórym poprawia to wydajność. Komendy również internetu mam dobrze ustawione g-sync OFF, synchronizacja pionowa OFF, z myszką również problemów nie mam bo sprawdzałem na 2 już, jednej starszej G Pro Superlight 3 letniej jakoś, a na razer dseathadder v3 która mam od niedawna, lecz serduszkiem zawsze za Logitechem. Nie dodawałem żadnych komend z przed x lat, które mogły by wpłynąć na wydajność na przysłowiowe "Polepszenie" wydajności, które jak wyczytałem w internecie już dawno nie działa, więc się zastanawiam czym może byc to spowodowane, gdzie podczas tego ruchu myszką FPS, Var ani nic się nie rusza... Nie ukrywam.... Uratujecie mi życie gdy rozwiąże ten problem, bo czas reakcji mi się znacznie poprawi i przestanie mnie to rozpraszać podczas rozgrywki za wszelkie rady B A R D Z O D Z I E K U J E <3
       
      ps. W razie jakichkolwiek pytań, co mam ustawione itp śmiało na wszystko odpowiem jeżeli to w czymś pomoże
      Ps. 2x Taka refleksja mnie naszła, czy może to jest spowodowane tą moją dynamiką, że jak bardzo szybko poruszam myszką to sensor może nie nadąża czytać z podkładką myszki? I występuję owa przycinka? A gram na sensie 1.9 inne ustawienia myszy w CS:GO na 0, bo nie chcę z żadną akceleracją ani nic podobnym grać, a i 1000hz myszka tak dla jasności.
    • Przez [BOT] Fraguś
      #
      *NEW* 1v1 Challenge Map | 4 Challenges | Compete against your friends 1v1 (Training/Aim) 1v1_stone ARENA MAP
      1vs1 cargohall
      35 HP
      35 HP | Minecraft Map
      35hp_aztec_fx
      35hp_cell
      35hp_gladiators_go_v2
      35hp_KuatanPalace
      35hp_orange
      35hp_Paper
      35hp_skyarena_rangers
      3on3 Colt Depot
      A
      Abyss Acceleration Achievement Clusterstruck Aim Course Aim Course 2 Aim Map (Developer Textures) Aim Map | Gamma
      Aim USP BlackStudio
      Aim Warm-up AK-47
      aim_aetherland
      aim_ak47_colt
      aim_ak47_nuke
      aim_ares
      aim_asteria
      aim_awp
      aim_billy
      Aim_caz
      Aim_Cinek
      AIM_COBBLE
      aim_deagle_hangar
      aim_deagle_jungle
      aim_deagle_ultra
      aim_deagle_v1
      aim_deagle7k
      Aim_delux_ak-47
      aim_drain
      aim_drain
      aim_dust2
      aim_dust2_awp
      Aim_Ecliptic
      aim_epro
      aim_fn_inferno
      aim_fort
      Aim_HeadShot aim_headshot_csgo aim_headshot2_csgo aim_icemap_RD
      aim_island
      aim_jungle
      aim_landofheadshot
      aim_lostvillage_csgo
      Aim_M4A4_AK47
      aim_map Aim_Map_3G aim_map_c aim_map_italy
      aim_map_training
      aim_map_usp_s
      aim_map2_go
      aim_maximillion_deagle
      aim_notsocrazyjump
      aim_nq_usp
      aim_only_ak
      Aim_Phosphor
      aim_pistol
      aim_proper
      aim_redline
      aim_redline_dm_e
      Aim_Repair
      aim_shooting_gallery
      aim_shootout
      aim_skyline
      aim_spacestation04
      aim_square
      aim_storage
      aim_stw_usp_s
      aim_sunnyday
      aim_syntax_b
      aim_tacokvell
      aim_train
      aim_usp
      aim_vli
      aim_warehouse
      aim_warmup_d
      aim_wasteland
      aim_westwar_lucker
      aim_wildfire
      aim_X_speedball_s01
      aim_Zig
      AimHelp Training Map Animation version fixed
      AimShootKill 2 - Weapon training
      AK-47_hedshot_carm
      AK-M4A4_aztec_carm
      All Grenade Achievements
      All Weapon Achievements 50+
      am_brick
      am_lanii
      am_marble
      am_nuke
      am_fg_renuke
      am_fg_candy
      AWP - INDIA NITROS
      AWP Battle
      Awp Desert II
      AWP DUST TARGET
      awp_battle
      awp_bureau
      awp_dustyard
      awp_fort_lego_s
      AWP_Gallery
      awp_geyser
      awp_glass2
      awp_inclinc awp_india_skill_pro
      Awp_Industry
      awp_islands
      awp_latvia
      Awp_LeetGamerZ_1v1
      awp_lego_2015
      awp_lego_expert
      awp_metro2015
      awp_nuke_ramp
      awp_obstruct
      awp_orange
      awp_orangeline
      awp_prison
      awp_prison 0.6
      awp_proxide
      awp_rooftop
      awp_snow_container
      awp_tower_def
      awp_trainhard
      Awp4one_new_fg
      awp4one_v1
      B
      ba_jail_closed_v2
      ba_jail_e-block_fix
      ba_jail_mini_gregor_v6
      BF3 Caspian Border
      bhop_collapse_fix
      bhop_eazy_improved
      bhop_gottagofast
      bhop_japan
      Bourg
      Bs_sandstorm2
      C
      Cache - Smoke Practice Calm
      Capistrano Night
      Cargo
      Company
      Crash
      Crazyjump
      Crossfire
      cs_house
      cs_max_a3
      D
      de_Bagra de_Capistrano
      De_Coldwater
      de_disclosure
      de_fend
      de_fire
      de_frost_se
      de_Hotel Gellert [original]
      de_inferno Banana training
      de_mill_ce
      de_mojave_beta
      de_Port
      de_poula
      de_pripyat
      de_rooftop_terror_final
      de_shed
      de_shock
      de_shorttrain
      de_simokitazawa
      de_Snowfall
      de_sparity
      de_subliminal
      de_Toscan
      de_venezia
      de_vo
      Deagle inferno style
      Deagle_dust_carm
      Deathrun_Ecliptic
      Dm_BlackMesa
      dm_rust_mw2
      dm_shipment
      DM_Storm
      DM_Storm
      Dodgeball Gymnasium
      Dust 2 - Smoke Practice
      Dust 2 2X2
      Dust 2 Night
      Dust_1v1 v.2
      Dust_Italy_2x2
      E
      Evoled F
      Fight (1v1-5v5) Fy_Badlands Fy_deagle_factory_go fy_desert
      fy_iceworld_go_v3
      fy_jungleworld
      fy_snow_dev
      fy_switch
      fy_tepaneca
      fy_tibet
      G
      gg_4z_texture_arena
      gg_4z_texture_shotty
      Grenade Arena
      I
      he_tennis_lost_place
      Inferno Smoke Training
      Inferno Terrorist Smokes
      Inferno Training
      J
      jb_gk_MasterMati | PublicTest 0.3 K
      King Of The Kill Achievement L
      Loading Dock M
      Map_Aim_Dust
      McDonald's
      mg_azure
      Mirage Bombsite A T Smokes
      Mirage Training by Dolnma
      MMM | 1vs1 | only ak47
      N
      Neutron Nuclear Zone O
      Orion Overpass Training P
      Pool_day
       
      pro_rats_go
      R
      Rime - Hostage Rescue Map Rising Runoff S
      Siege Snow2 2014 (fy_snow2_2014) Super Aim/Reflex Arena surf_lt_omnific_csgo surf_ski_2_go surf_water-run_pb
      T
      The Pit Timberland Training - Dust2 SiteA
      Training - Dust2 SiteB
      Training - Inferno SiteA
      Training Center 1.5b
      training_aim_csgo2
      Training: Bot Aim V5
      U
      usp_bulding_fg
      Z
      Zoo
    • Przez Emq
      UDAŁO SIĘ! Po wielu latach ponownie zobaczymy na mistrzostwach świata w CS:GO w pełni polski skład! A wszystko dzięki temu, że Polacy z 9INE trzeci raz z rzędu pokonali zdecydowanie wyżej notowanego od siebie rywala i tym samym z bilansem 3-0 zgarnęli bilety na BLAST.tv Paris Major 2023!
       

       
      Mecz zaczął się tak, jak wszyscy się spodziewali, czyli od dwóch wygranych Vitality. Wtedy jeszcze wszystko szło zgodnie z planem podopiecznych francuskiej organizacji, ale w kolejnych minutach sytuacja się skomplikowała. Niespodziewanie bowiem grający w natarciu Polacy nie tylko odrobili straty, ale ponadto zaczęli budować własną przewagę! Ta w pewnym momencie wynosiła już sześć rund i tylko zryw Pszczół przed przerwą pozwolił im zbliżyć się do 9INE na odległość trzech oczek. Po przerwie zaś stan spotkania szybko się wyrównał i w 22. rundzie byliśmy świadkami remisu. Nikt wtedy nie spodziewał się raczej tego, co stało się później. A stało się to – podopieczni Piotra "nawrota" Nawrockiego zgarnęli aż pięć rund z rzędu i ograli o wiele wyżej notowanego rywala 16:11!
      Rozwścieczone Vitality pojawiło się na Anubisie z zapasem nowych sił i od pierwszych minut wzięło się ostro do pracy. Efektem tego było szybkie prowadzenie 6:1. Problem w tym, że i 9INE miało w talii kilka asów. Największymi z nich byli Olek "hades" Miśkiewicz i Kacper "Kylar" Walukiewicz, którzy wielokrotnie zapewniali rodzimej ekipie wygrane rundy. Dla TV był to niespodziewany obrót spraw i po udanym starcie międzynarodowa piątka wyraźnie spuściła z tonu i do przerwy przeważała już tylko w stosunku 8:7. Ale to było jeszcze nic, bo w drugiej połowie w Polaków wstąpił prawdziwy demon! Zawodnicy nawrota nic nie robili sobie z tego, że byli skazywani na pożarcie. Bezlitośnie wykorzystywali najmniejsze błędy po stronie TV, by z szybkością karabinu maszynowego inkasować kolejne punkty. Nawet pojedynczy zryw po stronie Vitality nic nie zmienił, bo Polacy byli po prostu zbyt mocni i mimo pewnych problemów przypieczętowali swój awans, triumfując 16:11!
       
      Statystyki uczestników meczu 9INE vs Team Vitality:

       
      W końcu mamy Polską drużynę na Majorze!
      Źródło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności