Jump to content

Recommended Posts

Witam ,

 

Jakis rok temu chciałem stworzyc swoja własna mape w CS 1.6 .

Pomysł odrodził sie aby zrobic unikalna mape Fragujemy w klimacie ELDORADO czy WESTWOOD.

Problem w tym ze rok temu miałem duzy problem aby skonfigurowac Valve Hammer Editor . Mialem jakies bledy plików , mozliwe ze Valve juz nie wspiera tego programu.

Program jest dosc stary i na pewno działał w latach 2012 ..

Czy ktos z was uzywał kiedys tego programu , lub tworzył mape do CS'a 1.6 tym programem ?

Wiem ze sa stronki do tworzenia mapek ale to chyba głownie aim_ , a nie o to mi chodzi : )
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zachęcam do przejrzenia moich poradników które wprowadzają do mappingu : https://fragujemy.com/forum/375-tutoriale-do-map/
Aktualnie dla mnie najlepszym programem do robienia map 1.6 jest jackhammer, potem zmodyfikowany VHE. Interfejsem różnic prawie nie ma poza nowymi funkcjami.
Resztę poradników na temat tworzenia map cs_ lub de_ oraz wielu innych przydatnych rzeczy znajdziesz tutaj: http://hlmaps.noskill.pl/list.php?c=tut_goldsrc (witryna jest stara i z błędami, ale po polsku)

  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki , na pewno sprawdze .

 

VHE ogarniam , nawet udalo sie odpalic dzis i mam juz maly projekt : )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Rick Grimes. 乡
      Wystarczył jeden wpis na oficjalnym koncie CS:GO na Twitterze, aby wzbudzić wiele ciekawy pomysłów. Valve postanowiło umieścić wpis – “Co robicie w środę”, więc wielu graczy rozpoczęło burzę mózgów, co deweloperzy wprowadzą nowego do gry.
       
       
      Na samym początku trzeba dodać, że update najprawdopodobniej pojawi się w nocy ze środy na czwartek. Jednak wszystkich zastanawia, co Valve postanawia wprowadzić do gry. Teorii jest wiele, a te najciekawsze postanowiliśmy zebrać dla was w jednym artykule. Warto zaznaczyć, że wszystko rozpoczęło się od tego wpisu.
       
       
       
      Nowa operacja
      Od ostatniej operacji Hydra minęło już sporo czasu. Wtedy Valve dodało kilka nowych rzeczy, które spodobały się społeczności CS:GO. Warto zaznaczyć, że jest to jedna z najczęściej omawianych opcji, jednak wszystkiego dowiemy się niebawem. Co ciekawe wraz z nową operacją możemy spodziewać się nowych map oraz zmiany w puli map turniejowych. Oprócz tego spora część graczy bierze pod uwagę wprowadzenie odświeżonego Cache’a.
       
      Tick 128
      Wraz z odświeżeniem menu gry, wiele osób chciało wprowadzenie nowego tickrate. Jednak według Valve spowodowałoby to za duże obciążenie, a co za tym idzie spadek ilości graczy. Ta odpowiedź nie została dobrze odebrana przez społeczność, która nadal domaga się zmiany tickrate’u. Warto zaznaczyć, że tickrate 128 znajduję się głównie na serwerach społecznościowych oraz wielu platformach do gry w CS:GO.
       
      Zmiana w puli map turniejowych
      Już od jakiegoś czasu wiemy, że trwają pracę nad odnowieniem mapy Cache. Twórca znanych map do CS:GO w filmiku na Youtubie pokazał kilka nowości związanych właśnie z tą mapą. Oprócz tego Jakub “kuben” Górczyński w jednym z wywiadów powiedział: “Mam również przeczucie, że niedługo pokaże się nowa mapa”. Te słowa od razu wzbudziły lawinę pomysłów. Warto również, zaznaczyć, że ostatnia aktualizacja zawierała tylko zmiany na dwóch mapach: Biome oraz Subzero.
       
      Tryb Survival
      To jeden z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy. Era battle royale trwa w najlepsze, więc i Valve może skusić się na prowadzenie nowego trybu do gry. Jednak to wymusiłoby deweloperów na lekką rekonstrukcję i dobrą optymalizację gry, a jak dobrze wiemy, nie jest to takie proste. Plotki o takim trybie pojawiły się po przetestowaniu deweloperskiej bety gry, która miała zawierać kilka komend związanych z survivalem.
      Zmiany w trybie rankingowym
      Zmiany są potrzebne i nie ma, co tego ukrywać. Wiele graczy odeszło już od trybu rankingowego i przeniosło się na różne platformy. Powodów jest wiele, lecz moim zdaniem najważniejszą, jest brak dobrego antycheat’a. Wielu graczy dostaje “białej gorączki” grając kolejnym mecz na osobę, która używa wspomagaczy. Na dodatek tryb rankingowy jest przestarzały i oprócz odświeżenia rang nic się w nim nie zmieniło.
       
      Podsumowanie
      Teorii jest wiele, jednak nie możemy wykluczać wprowadzenie kilku zmian naraz. Deweloperzy wraz z nową operacją mogliby, wprowadzić tryb survivalu. Warto również dodać, że Danylo “Zeus” Teslenko (zawodnik Natus Vincere) w ostatnim wywiadzie powiedział, że Valve planuję sporo nowości już w przyszłym roku. Ma to być spowodowane tworzeniem nowej gry podobnej do CS:GO.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      Źródło by https://izaktv.pl/nowa-operacja-czy-128-tickrate-co-juz-jutro-wprowadzi-valve-do-csgo/
    • By Krystek
      Firma Valve poinformowała wczoraj o odświeżeniu Dust 2 – jednej z najstarszych i najbardziej ikonicznych map Counter Strike: Global Offensive (a właściwie serii Counter-Strike). Dziś zaprezentowano nową wersję tej klasycznej areny, na razie dostępną wyłącznie w wersji beta. Na oficjalnej stronie gry zamieszczono szczegółowe porównanie nowego i starego wyglądu, wyraźnie obrazujące zamierzenie twórców. Jak sami twierdzą, Dust 2 „przez lata stał się jedną z najbardziej zbalansowanych i rozpoznawalnych map CS:GO”, dlatego zamiast rewolucji zdecydowano się na modyfikację detali w celu poprawienia czytelności w trakcie potyczek. Mamy więc znaną lokację z wszystkimi klasycznymi miejscami, ale i z drobnymi zmianami, na przykład poprawionym oświetleniem tuneli. Usunięcie ciemnych drzwi z punktu A, rynien z rogów i przesunięcie wraku samochodu w punkcie B – te i inne zmiany mają poprawić wrażenia z rozgrywki bez burzenia ogólnego konceptu mapy.
       
      Oczywiście nie wszystko wygląda tak dobrze w wersji beta, a gracze informują o mniej lub bardziej znaczących błędach, na przykład możliwości strzelania przez niektóre ściany i drzwi (i to tylko z jednej strony). Pomijając te problemy, które – miejmy nadzieję – zostaną rozwiązane przed oficjalnym debiutem nowego Dust 2, pozostaje jeszcze kwestia odświeżonego wyglądu. Valve nie ukrywa, że jednym z celów modernizacji mapy było uwspółcześnienie warstwy wizualnej, aczkolwiek nie ograniczono się wyłącznie do poprawienia jakości tekstur. Przy okazji dodano też nowe modele Leet Krew (jednej z frakcji w drużynie terrorystów), które możecie zobaczyć poniżej. Te oraz inne nowości z nadchodzącej aktualizacji są dostępne w wersji beta CS:GO – dostęp do niej uzyskacie po wybraniu stosownej opcji w zakładce Beta we Właściwościach gry.
       

       
      Tutaj możecie porównać nowego Dusta ze starym : CLICK
       
       
      Źródło : Gry-Online
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy