Jump to content

Recommended Posts

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- przenieść w kolejności jajko za minę, wiele graczy w sklepie kupuje z pamięci i niemiła niespodzianka gdy chcemy postawić minę a jej nie kupiliśmy

 

To tylko chwilowo więc jak w przypadku Halloween lepiej zostawić jak teraz.

 

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- szansa na premium jest zbyt duża

 

Zmniejszyłem szanse.

 

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- efekt eksplozji może trochę zmniejszyć? Chodzi o sprite

 

Będzie inny sprite przy wybuchu.

 

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- może dodać do losowania bonus zajączka (podwójny skok lub bunnyhop)

 

Ok, dodam autobh.

 

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- czy ten granat odpycha zombie przy eksplozji? Chodzi, aby ludzie innym nie wpychali do kamp

 

Nie powinien.

 

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- nie zauważyłem rundy kinder infekcja, jest on inicjowany przez admina lub na mapę?
- brakuje multi infekcji

 

Poprawione.

 

41 minut temu, Damo napisał:

Wychwyciłem jedną rzecz... Nie jestem do końca pewny, ale prawdopodobnie w momencie kiedy gracz rzuci granat jajko niespodziankę i przed jego wybuchem zostanie zarażony, to granat zamienia się w smoke'a.

 

Poprawione.

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajnie ze aktualizacje ale nie bede mogl se pograc!! bo dostalem bana

  • Laugh 2
  • Smutek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniłem jeszcze parę rzeczy:

  • Dodałem inny sprite i dźwięk, jeśli Jajko niespodzianka wybuchnie.
  • Dodałem możliwość wylosowania AutoBH z Jajka niespodzianki.
     
  • Zwiększyłem szanse na pojawienie się rundy Kinder.
  • Zwiększyłem regenerację HP u Zombie w rundzie Kinder.
  • Zwiększyłem cenę Jajka niespodzianki z 300 do 400 pieniążków.
  • Zmniejszyłem bazowe HP zombie z 5000 do 3000 w rundzie Kinder ( regeneracja HP do 2500 ).
  • Zmniejszyłem ilość pieniędzy uzyskiwanego z Jajka niespodzianki, gdyż nieraz zdarzało się, że gracze spamowali tym Jajem.
     
  • Od teraz sklep będzie wyłączony na czas trwania rundy Kinder.
  • Od teraz w czasie trwania rundy Kinder humani będą zadawać zombie obrażenia większe o 25%.
  • Shoot frag! (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, GET napisał:

Od teraz sklep będzie wyłączony na czas trwania rundy Kinder.

To oraz brak możliwości zdobywania punktów sprawia, że nie ma ona obecnie racji bytu - całkowicie znika motywacja wypełniania celów, sprawę potęguje częstość pojawiania się Kinder rund.


Jajka mogłyby kosztować sporo więcej albo mieć ograniczoną liczbę użyć w czasie jednej rundy (na gracza). Podczas rund nie-Kinder jajka zdają się dawać całkiem sporą przewagę humanom (przynajmniej w teorii), może jakiś odpowiednik jajka dla zombie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, User napisał:

Podczas rund nie-Kinder jajka zdają się dawać całkiem sporą przewagę humanom (przynajmniej w teorii), może jakiś odpowiednik jajka dla zombie?

 

Nie ma jak.

 

3 minuty temu, User napisał:

To oraz brak możliwości zdobywania punktów sprawia, że nie ma ona obecnie racji bytu - całkowicie znika motywacja wypełniania celów, sprawę potęguje częstość pojawiania się Kinder rund.

 

Bo ta runda jest rundą "for fun"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Idea "Kinder rund" wydawała się spoko ale... nikomu nie sprawia to frajdy w tej postaci :( tylko irytuje (jest to moja subiektywna opinia jak i osób które akurat są na serwerze w trakcie trwania tego psikusa).  Po po prostu nie czuć motywacji grania tej rundy bo jest jałowa. Na przyszłość można zrobić burzę mózgów aby lepiej to wyglądało :)

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

To dobry moment, aby sprawdzić w jaki sposób reagujecie na tego typu rundy. Będziemy w przyszłości dopracowywać taki tryb, także spokojnie.

  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usunąć rundy kinder, zastąpić animacje oraz dźwięk anime girl do czegoś kojarzącego się z Wielkanocą tyczy się to również modelów postaci, nie widzę powiązania ze świętem jedyne co tu jak na razie pasuje to kinder niespodzianka oraz model P90  wiem, że to event, ale pomysł większości nie podpadł przynajmniej mówię o reakcjach na serwerze, na przyszłość burza mózgów przed wprowadzeniem eventu w życie dla wielu był to po prostu nie miły szok pozdrawiam, kicha original.

Edited by kicha original
  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie pierdol, bo jak niespodzianka to nie musi Ci zajączek wyskakiwać. I nie pouczaj mnie co mamy robić, bo jesteś ostatnią osobą do tego. 

  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GET To są tylko moje sugestie nikt Ci nie każe ich realizować "Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera." Pozdrawiam, kicha original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powracam, niestety z kolejnym błędem... Mianowicie przy kinder multi-infekcji, niektórym graczom, w losowych momentach, broń przestaje zadawać obrażenia. Taki przypadek spotkał również mnie, dzisiaj na mapie zm_effect.

 

http://217725.node30.pukawka.pl/hltv-2104101521-zm_effect-1618060860-1618062960.zip

10:22 - moje ak nagle zaczęło strzelać ślepakami :fg_pepe_weird:

Edited by Damo
  • Shoot frag! (+) 3
  • Smutek 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Event a przede wszystkim Kinder Infekcja była bardzo dobrym testem na nadchodzące inne tego typu dodatki m.in.

 

W dniu 3.02.2021 o 01:06, GET napisał:

a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana przez zmutowanego wirusa, dzięki któremu zombie regeneruje się HP.
b) Dzień człowieka - kilkoro zombie na skutek infekcji otrzyma 10k HP, a dzięki wsparciu z zewnątrz, człowiek dostanie nieskończoną ilość amunicji.

 

 

Opinie były podzielone a Ci którzy byli na nie to w większości 'starzy wyjadacze' dla których jakiekolwiek zmiany oraz dodanie czegoś nowego to jest krok wstecz.

Według mnie wyszło to fajnie.

 

  • Shoot frag! (+) 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Event się dziś skończył i mam pytanie odnośnie losowania/ruletki czy wróci bo po wpisaniu /los nic się nie dzieje.

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przywrócone.

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By GET
      Go to update 2.11
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.11
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
       
      W planach: 
      Dodanie nowej usługo - Premium.

      a) Premium będzie można zakupić i używać wraz z V.I.P'em.
      b) Premium będzie czymś w rodzaju dodatków kosmetycznych z mini usprawnieniami. 
      c) Premium nie jest czymś w rodzaju V.I.P'a, więc nie zawiera dodatków z innej usługi.
        Dodanie nowych eventów sezonowych.

      a) Event Halloween, m.in. kościotrupy zamiast zombie, rzucanie dyniami zamiast napalmów czy nowymi dźwiękami.
      b) Event Grudniowy na święta, m.in. rzucanie bałwankami zamiast standardowych granatów, zmieniony kolor mgły czy dźwięk sani.
        Dodanie nowego item dla humanów - PrzeGranat.

      a) Granat odpychałby wszystkie zombie.
      b) Granat zadawałby stałe obrażenia wszystkim zombie dookoła wybuchu.
        Dodanie nowego menu pod M dla graczy nieżyjących.

      a) Możliwość sprawdzenia opisu serwera wraz z regulaminem.
      b) Możliwość przejścia do menu V.I.P'a oraz innych usług na serwerze.
      c) Możliwość samodzielnego przechodzenia do Spectatorów i ponownego wejścia do gry.
        Dodanie losowania różnych przedmiotów z użyciem punktów zombie lub punktów człowieka. Dodanie wstępnie wsparcia językowego tudzież przetłumaczenie wszystkich istotnych wiadomości dla graczy zza granicy. Naprawienie błędów związanych z samoczynnym resetowaniem się rund, np. gdy matka zombie opuści serwer. ---
       
      UPDATE 2.11.01 BETA - 05.01.2020:
      Dodano nowy item: PrzeGranat.
      [!] Granat ten wybucha od razu po zetknięciu się z jakimkolwiek bytem lub ścianą i zadaje stałe ( 250 ) obrażeń wszystkim zombie! Zmiany dotyczące PipeNade:
      a) Od teraz gracz posiadający PipeNade nie będzie mógł zakupić PrzeGranat i odwrotnie.
      b) Wdrożono wszelkie poprawki mające zapobiegać sytuacjom kolizyjnym z nowym itemem PrzeGranat.
      c) Poprawiono nazwę w niektórych miejscach z Pipe Nade na PipeNade.
      d) Poprawiono tekst wyświetlany po dokonaniu zakupu. Naprawiono błąd ze statystykami na koniec rundy, kiedy to system dodawał pieniądze mimo, że nie wyświetlał nazw graczy.
      [!] Jeśli wyświetlał się napis "brak", to dodawało pieniądze nieznanemu graczowi; teraz nie tylko nie będą dodawane, ale i również kwota wyświetli się jako 0 a nie 500/1000$! Poprawiono odpychanie zombie przez M249.
      [!] Od teraz zakup MachineGun będzie opłacalny dla wszystkich graczy! Poprawiono kolejność wyświetlanych itemów w menu. Usunięto przestarzały kod oraz zoptymalizowano item Napalm Nade. Nowy rok to nowe zmiany - mamy nadzieję, że się podobają!  
    • By GET
      Go to update 2.10
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.10
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
       
      W planach: 
      Dodanie efektu "traila" za graczem po użyciu Szaleństwa, aby zombie był bardziej widoczny ( zrealizowane ).
      -> Usunąć efekt renderingu gracza po użyciu Szaleństwa, gdyż się buguje i nie widać czy to jest szalony zombie. Wyrównanie szans zombie we wszystkich rundach ( zrealizowane ).
      -> Uproszczenie systemu HP zombie oraz ukrócenie zbyt szybkie pozyskiwanie przedmiotów przez Humanów.
      Zbalansowanie odpychania zombie przez poszczególne bronie ( zrealizowane ).
      Zbalansowanie zadawania obrażeń z poszczególnych broni, np. by P90 czy Galil lub Famas by spełniały swoje role ( zrealizowane ).
      Zbalansowanie autokamp, czyli odpychanie, obrażenia a także to, że gracze wybierają tylko i wyłącznie jedne i te same bronie ( zrealizowane ).
      ---
      UPDATE 2.10.01 BETA - 29.07.2019:
      Wprowadzono system małych map, gdy na serwerze jest mniej niż 14 graczy.
        Od teraz ekran kolorowy po starcie rundy będzie wyraźniejszy. Od teraz V.I.P PRO będzie otrzymywał co rundę 1 kamizelkę chroniącą przed zarażeniem.
      [!] Jeśli V.I.P PRO przeżyje rundę i nie zostanie zainfekowany, to w następnej otrzyma drugą ( maks może mieć dwie ). BETA: Przebudowano system kamizelek infekujących, co powinno wyeliminować problem z natychmiastową infekcją V.I.P'ów. BETA: Przebudowano system losowania multi-infekcji oraz wyłączania go na innych mapach, upraszczając go. BETA: Przebudowano system wykrywania śmierci zombie oraz humanów.  
      UPDATE 2.10.02 BETA - 07.08.2019:
      Dodano nowe modele dla Napalm Nade oraz Frost Nade.
      [!] Modele granatów będą widoczne zarówno podczas trzymania ich w ręce, jak i rzucania. Zmieniono w celach testowych model V.I.P'a oraz V.I.P'a PRO.
        Naprawiono krytyczny błąd z możliwością wybrania dwóch broni.
      [!] Od teraz, gdy gracz nigdy nie wybrał broni nie może wyjść z menu. Naprawiono krytyczny błąd z możliwością zarażenia drugiego człowieka pociskami, które zostały wystrzelone tuż przed infekcją. Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym wykrywaniem matki zombie, przez co czasem gracze nie otrzymywali 3000 HP i innych dodatków.
        Usunięto migotanie przy wyświetlaniu HP gracza. Zoptymalizowano nieco główny plugin zombie.
    • By SZNYCEL
      Nie wiem z kim się zgadzam, ale wiem jedno spalić szalonego to przesada. 
       
       
      Popieram. Fajnie byłoby przesunąć przegranat na drugą stronę lub usunąć całkowicie, PipeNade wystarczy. Ale To tylko moja opinia
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy