Jump to content

Recommended Posts

Go to update 2.12

 

W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.12

Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.

 


 

W planach: 

  1. Dodanie rankingu najlepszych graczy.

    a) Wyświetlanie ilości zabić zombie.
    b) Wyświetlanie ilości zadanych obrażeń zombie.
    c) Wyświetlanie ilości zainfekowanych ocalałych.
     
  2. Dodanie nowego systemu laserów dostępnych w sklepie.

    a) Możliwość stawiania i zdejmowania laserów pod jednym przyciskiem.
    b) Możliwość rzeczywistego podglądu ile laserów gracz posiada w ekwipunku.
    c) Możliwość automatycznego usuwania laserów, gdy gracz nie będzie żył.
    d) Możliwość usuwania laserów graczowi przez adminów, gdy ten łamie regulamin.
     
  3. Dodanie rzadkich eventów Dzień zombie oraz Dzień człowieka.

    a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana przez zmutowanego wirusa, dzięki któremu zombie regeneruje się HP.
    b) Dzień człowieka - kilkoro zombie na skutek infekcji otrzyma 10k HP, a dzięki wsparciu z zewnątrz, człowiek dostanie nieskończoną ilość amunicji.
     
  4. Dodanie nowych efektów przy infekowaniu ocalałych czy rzucaniu Napalmów i Frostów.
  5. Kontynuacja wsparcia językowego, czyli rozszerzenie przetłumaczenia większości dodatków serwera dla graczy zza granicy.

---

 

UPDATE 2.12.01 BETA - XXX:

  • Wkrótce więcej informacji!
  • Shoot frag! (+) 6
  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.02.2021 o 01:06, GET napisał:

Dodanie nowego systemu laserów dostępnych w sklepie.

a) Możliwość stawiania i zdejmowania laserów pod jednym przyciskiem.
b) Możliwość rzeczywistego podglądu ile laserów gracz posiada w ekwipunku.
b) Możliwość automatycznego usuwania laserów, gdy gracz nie będzie żył.
c) Możliwość usuwania laserów graczowi przez adminów, gdy ten łamie regulamin.

 

drugie b) Jak to będzie działać? Po śmierci lasery automatycznie znikają czy gracz ma możliwość usunięcia swoich laserów - np poprzez menu martwego gracza (pod M)?

c) rozumiem, że wtedy laser wraca do ekwipunku gracza jeżeli ten cały czas żyje jako human?

 

W dniu 3.02.2021 o 01:06, GET napisał:

Dodanie eventów Dzień zombie, Dzień człowieka oraz Dzień snajpera.


a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana przez zmutowanego wirusa, dzięki któremu zombie regeneruje się HP.
b) Dzień człowieka - kilkoro zombie na skutek infekcji otrzyma 10k HP, a dzięki wsparciu z zewnątrz, człowiek dostanie nieskończoną ilość amunicji.
c) Dzień snajpera - wkurzony ocalały nie mogąc poradzić sobie z hordą zombie pracował w podziemiach nad ciężką bronią, która będzie zabijać na hita zombie.
 

Wszystkie eventy jakoś jednorazowo się pojawią z odpowiednio wczesną zapowiedzią czy może będą występować cyklicznie?

Ogólnie one mi się nie podobają i moim zdaniem nie pasują do serwera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, User napisał:

drugie b) Jak to będzie działać? Po śmierci lasery automatycznie znikają czy gracz ma możliwość usunięcia swoich laserów - np poprzez menu martwego gracza (pod M)?

c) rozumiem, że wtedy laser wraca do ekwipunku gracza jeżeli ten cały czas żyje jako human?

 

AD 1. Jeśli chodzi o podgląd to zastanawiam się nad wklepaniem informacji w sklepie.

AD 2. No jeśli nie będzie żył to po co ma wracać do ekwipunku? Chodzi o usuwanie zbędnych laserów, dlatego celowo nie chcę by po infekcji usuwało lasery, a dopiero po śmierci ( nieraz zdarza się, że po zainfekowaniu ktoś ginie od własnych laserów, przez co jest śmiesznie na serwerze :D ).

 

2 godziny temu, User napisał:

Wszystkie eventy jakoś jednorazowo się pojawią z odpowiednio wczesną zapowiedzią czy może będą występować cyklicznie?

 

Będą cyklicznie co jakiś czas ( na pewno nie co mapę ). Myślę raczej o weekendzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GET  jebnąłeś się w numeracji podpunktów w punkcie 2. - masz dwa razy "b)", więc też mu źle odpowiedziałeś.

 

Chodzi mu o to, że jak admin zdejmie jego laser, to czy ten wróci mu do ekwipunku (bo jest HM i nadal żyje). Wg mnie admin nie powinien mieć w ogóle takiej opcji, a przynajmniej do czasu aż będzie jasne dla wszystkich co gdzie i jak wolno, a gdzie nie.  (to słabe jak teraz wmawiają, że "tak nie wolno", podczas gdy poprzednia ekipa tego nie broniła i sama tak stawiała-laser przy drabince na zm_clinic_emergency).

 

Jeśli chodzi o automatyczne znikanie laserów po śmierci gracza - z tym też się zdecydowanie nie zgadzam. Co jesli gracz który stawia laser pójdzie sobie polować i zginie (tzn. podłozy sie i go zabiją od razu), jego laser zniknie w mojej kampie, co jest jednoznaczne z tym, że i ja będę biegać jako ZM (przez jakiegoś amatora polowań), bo nie mam pkt lub hajsu na swój laser. 

Inny przykład to wychylanie z kampy - idealny przykład na colors, gdzie ludzie nie mogą wysiedzieć na końcu tych podłużnych kamp, łatwo tam kogoś zarazic.. zniknięcie lasera tam to wyrok "infekcji" na gracza.

Bardziej popsujesz rozgrywkę wprowadzając do rozgrywki takie zniknięcie lasera po śmierci gracza ! Laser powinien znikać po przejściu gracza na spect, bo (chyba) nadal nie znika po zakonczeniu rundy lub oczywiście po wyjściu z serwa i w żadnym innym przypadku.

Edited by Szyderca
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, Szyderca napisał:

@ GET  jebnąłeś się w numeracji podpunktów w punkcie 2. - masz dwa razy "b)", więc też mu źle odpowiedziałeś.

 

Masz rację, poprawione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli można to ten zm obecnie jest hybrydą biohazardu i plagi a tu widze idzie jeszcze bardziej w strone plagi (snajper chociażby). Mi jako graczowi nie bardzo podoba się wprowadzenie takich modów jak survivor, nemesis, snajper, assasin. Zapożyczenia takie jak szalony, granat infekcjny, ruletka ( loowanie) czy kamizelka antyinf. myślę że wystarczą. Nie ma sensu ulepszać czegoś co dobrze działa. Ten serwer jest wyjątkowy i niech tak zostanie.

W dniu 3.02.2021 o 01:06, GET napisał:

 

  1. Dodanie eventów Dzień zombie, Dzień człowieka oraz Dzień snajpera.

    a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana przez zmutowanego wirusa, dzięki któremu zombie regeneruje się HP.
    b) Dzień człowieka - kilkoro zombie na skutek infekcji otrzyma 10k HP, a dzięki wsparciu z zewnątrz, człowiek dostanie nieskończoną ilość amunicji.
    c) Dzień snajpera - wkurzony ocalały nie mogąc poradzić sobie z hordą zombie pracował w podziemiach nad ciężką bronią, która będzie zabijać na hita zombie.
     

 

Edited by ct75

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.02.2021 o 01:06, GET napisał:

 

 
  1. Dodanie rankingu najlepszych graczy.

    a) Wyświetlanie ilości zabić zombie.
    b) Wyświetlanie ilości zadanych obrażeń zombie.
    c) Wyświetlanie ilości zainfekowanych ocalałych.

Jak dla mnie to ranking jest zgubą, każdy będzie walczył o fragi. Taką sytuację można już zaobserwować na serwerze, podkładki byle mieć na szyszkę, strzelanie z pistoletu aby tylko dobić co skutkuje zarażeniem innych w kampie. Jak dla mnie ten pomysł jest słaby

 

W dniu 3.02.2021 o 01:06, GET napisał:

 

3.Dodanie eventów Dzień zombie, Dzień człowieka oraz Dzień snajpera.

a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana przez zmutowanego wirusa, dzięki któremu zombie regeneruje się HP.
b) Dzień człowieka - kilkoro zombie na skutek infekcji otrzyma 10k HP, a dzięki wsparciu z zewnątrz, człowiek dostanie nieskończoną ilość amunicji.
c) Dzień snajpera - wkurzony ocalały nie mogąc poradzić sobie z hordą zombie pracował w podziemiach nad ciężką bronią, która będzie zabijać na hita zombie.

Co do tych eventów to bardzo dobry pomysł, grając na innych serwerach (zanim poznałem fragujemy) naprawdę była to fajna odskocznia od ciągłego strzelania do zm. Mogło by to się pojawiać co jakiś czas, bo co mapę to według mnie było by za często. Ale sam pomysł wprowadzenie jest jak najbardziej na +

 

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, pajper napisał:

Jak dla mnie to ranking jest zgubą, każdy będzie walczył o fragi. Taką sytuację można już zaobserwować na serwerze, podkładki byle mieć na szyszkę, strzelanie z pistoletu aby tylko dobić co skutkuje zarażeniem innych w kampie. Jak dla mnie ten pomysł jest słaby

 

 

Z rankingiem czy bez i tak ma to miejsce, więc różnicy praktycznie widać nie będzie :) 

 

38 minut temu, ct75 napisał:

Jeśli można to ten zm obecnie jest hybrydą biohazardu i plagi a tu widze idzie jeszcze bardziej w strone plagi (snajper chociażby). Mi jako graczowi nie bardzo podoba się wprowadzenie takich modów jak survivor, nemesis, snajper, assasin. Zapożyczenia takie jak szalony, granat infekcjny, ruletka ( loowanie) czy kamizelka antyinf. myślę że wystarczą. Nie ma sensu ulepszać czegoś co dobrze działa. Ten serwer jest wyjątkowy i niech tak zostanie.

 

Dlatego są to eventy, a nie zmiana wprowadzona na stałe. Ja też lubię serwer taki jaki jest teraz, ale ileż można. Takie eventy myślę że dobrze się przyjmą :) 

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 3.02.2021 o 01:06, GET napisał:

Dodanie rankingu najlepszych graczy.

 

2 godziny temu, pajper napisał:

Jak dla mnie to ranking jest zgubą, każdy będzie walczył o fragi. Taką sytuację można już zaobserwować na serwerze, podkładki byle mieć na szyszkę, strzelanie z pistoletu aby tylko dobić co skutkuje zarażeniem innych w kampie. Jak dla mnie ten pomysł jest słaby

 

Coś w tym prawdy jest, ale z drugiej strony możliwe, że ranking będzie motywował do "lepszej gry". Niestety, wszystko ma swoje plusy i minusy. Zgubą na pewno nie będzie bo w końcu jesteście Wy, czyli admini, żeby nad tym wszystkim czuwać.

 

2 godziny temu, Nocturnal napisał:

Z rankingiem czy bez i tak ma to miejsce, więc różnicy praktycznie widać nie będzie :)

 

Tutaj obawą jest, że to nasili się jeszcze bardziej. Gracze w większości będą lecieć tylko pod statystyki, ale nie ma co przesądzać dopóki nie spróbujemy.

 

W dniu 3.02.2021 o 01:06, GET napisał:

Dodanie nowego systemu laserów dostępnych w sklepie.

a) Możliwość stawiania i zdejmowania laserów pod jednym przyciskiem.
b) Możliwość rzeczywistego podglądu ile laserów gracz posiada w ekwipunku.
c) Możliwość automatycznego usuwania laserów, gdy gracz nie będzie żył.
d) Możliwość usuwania laserów graczowi przez adminów, gdy ten łamie regulamin.

 

a) +

b) - uważam, że jest to zbędne. Najbardziej istotny jest podgląd ile gracz posiada punktów. Jeszcze w tej kwestii szkoda trochę graczy na non-steam ponieważ nie widzą w tabeli ile kompan z drużyny posiada pieniędzy, a chyba ciężko byłoby to dodać do HUD'u.

c) + troszkę kontrowersyjny podpunkt, ale ja jestem za. Wiele razy zdarzają się sytuacje kiedy to milion* laserów jest postawionych przy przejściu, których nawet nie da się zniszczyć / swobodnie obejść i w pewnym sensie utrudniają grę reszcie zombiaków. Nawet jeśli właściciel będzie specjalnie grał na zwłokę, to z pewnością pośpieszy go któryś z adminów.

d) - opcja trochę do niańczenia graczy, którzy dalej będą stawiać lasery według "własnego" regulaminu. Poza tym obawiam się, że w niektórych sytuacjach mogłoby to być nadużywane przez adminów.

 

W dniu 3.02.2021 o 01:06, GET napisał:

Dodanie eventów Dzień zombie, Dzień człowieka oraz Dzień snajpera.

a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana przez zmutowanego wirusa, dzięki któremu zombie regeneruje się HP.
b) Dzień człowieka - kilkoro zombie na skutek infekcji otrzyma 10k HP, a dzięki wsparciu z zewnątrz, człowiek dostanie nieskończoną ilość amunicji.
c) Dzień snajpera - wkurzony ocalały nie mogąc poradzić sobie z hordą zombie pracował w podziemiach nad ciężką bronią, która będzie zabijać na hita zombie.

 

a) +

b) +

c) +

 

Takie eventy to zawsze jakieś urozmaicenie, które obecnie JEST POTRZEBNE na serwerze ( tak jak miało to miejsce np. przy evencie Halloween ). Dlaczego napisałem JEST POTRZEBNE, otóż uważam, że na serwer wkrada się coraz większa monotonia. Cały czas ten sam schemat + w kółko grane te same mapy aż do porzygu. Ktoś stwierdzi: "No najlepiej to zrób plaga czy escape z tego serwera..." - podkreślam, że dni wymienione wyżej miałyby odbyć się na podstawie EVENTÓW, a nie na stałe, gdzie zauważyłem, że niektórzy to tak interpretują.

 

Chciałbym jeszcze wspomnieć o propozycji @ Szyderca , czyli efekcie odpychania od siebie reszty zombiaków kiedy to weźmiemy szalonego, w celu uniknięcia wszelkiego blokowania, utrudniania gry. Czy jest szansa na zrealizowanie tego?

Edited by Damo
  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, ct75 napisał:

Jeśli można to ten zm obecnie jest hybrydą biohazardu i plagi a tu widze idzie jeszcze bardziej w strone plagi (snajper chociażby).

 

Nie rozumiesz, co to znaczy słowo "event". Ale z jednym masz rację, że event Snajper jest bardzo sporny, dlatego póki co wykasowałem go :) 

 

3 godziny temu, ct75 napisał:

Ten serwer jest wyjątkowy i niech tak zostanie.

 

Oczywiście, dlatego patrząc na rozwój serwera chociażby od aktualizacji 2.10, to idziemy w bardzo dobrym kierunku. UPDATE 2.11 był bardzo przełomowy i pokazał, że eventy czyli inaczej "wydarzenia" bardzo dobrze przyjęły się wśród graczy, stąd wersja FINAL wprowadza szereg zmian, aby w przyszłości móc dodawać podobne urozmaicenia.

 

3 godziny temu, pajper napisał:

naprawdę była to fajna odskocznia od ciągłego strzelania do zm

 

Właśnie o to chodzi z tymi eventami. To ma być odskoczenia, czyli jakieś wydarzenie, które przecież nie będzie codzienne. Bardziej myślałem, aby ten "dzień zombie" i "dzień człowieka" był dostępny tylko w weekend, ale to jest wstępna koncepcja i na etapie konsultacji z Wami, drodzy @Fragowicz'e.

 

28 minut temu, Damo napisał:

Jak dla mnie to ranking jest zgubą, każdy będzie walczył o fragi. Taką sytuację można już zaobserwować na serwerze, podkładki byle mieć na szyszkę, strzelanie z pistoletu aby tylko dobić co skutkuje zarażeniem innych w kampie. Jak dla mnie ten pomysł jest słaby

 

A jak myślisz, dlaczego wyłączyliśmy ranking dostępny w CS 1.6? Dlatego, że pokazywał on tylko i wyłącznie ilość zabić zombie, przez co gracze nie chcieli nawet grać po stronie zombie. Co prawda nadal tak się zdarza, choć w mniejszej skali, dlatego ranking będzie całkowicie inny czyli z podziałem na humanów i zombie. 

 

28 minut temu, Damo napisał:

Gracze w większości będą lecieć tylko pod statystyki, ale nie ma co przesądzać dopóki nie spróbujemy.

 

Taka sama była argumentacja przy wyłączaniu rankingu. Chcieliśmy, aby każdy bawił się na serwerze, a nie grał tylko pod statystyki, ale prawda jest taka, że od zawsze chcieliśmy uregulować tę sprawę i wreszcie mamy ku temu okazje. Jestem pewny, że na pewno wiele osób zwiększy agresywne podejście na serwerze, ale może jak zrobi się konkurs najlepszego humana i najlepszego zombie, to jakoś to wszystko się wyrówna? Poza tym, za TOPKĘ ZOMBIE będą lepsze nagrody niż za TOPKĘ HUMAN'ów, więc wszystko jest kwestią organizacji ;) 

 

To samo było z PipeNade, gdzie większość osób była sceptyczna, a jak dopracowaliśmy ten Item to stał się bardzo lubiany.

 

28 minut temu, Damo napisał:

Jeszcze w tej kwestii szkoda trochę graczy na non-steam ponieważ nie widzą w tabeli ile kompan z drużyny posiada pieniędzy, a chyba ciężko byłoby to dodać do HUD'u.

 

Niestety, taki urok nieaktualnej wersji gry. A tak poważniej, częściowo po śmierci rekompensujemy te straty w postaci widocznych informacji na dole ekranu oraz po najechaniu celownikiem na gracza.

 

28 minut temu, Damo napisał:

Chciałbym jeszcze wspomnieć o propozycji @ Szyderca , czyli efekcie odpychania od siebie reszty zombiaków kiedy to weźmiemy szalonego, w celu uniknięcia wszelkiego blokowania, utrudniania gry. Czy jest szansa na zrealizowanie tego?

 

Myślałem o tym i to będzie bardzo trudne w szczególności w małych kampach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, GET napisał:
Godzinę temu, Damo napisał:

Chciałbym jeszcze wspomnieć o propozycji @ Szyderca , czyli efekcie odpychania od siebie reszty zombiaków kiedy to weźmiemy szalonego, w celu uniknięcia wszelkiego blokowania, utrudniania gry. Czy jest szansa na zrealizowanie tego?

 

Myślałem o tym i to będzie bardzo trudne w szczególności w małych kampach.

 

A może przenikanie? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, GET napisał:

Nie rozumiesz, co to znaczy słowo "event". Ale z jednym masz rację, że event Snajper jest bardzo sporny, dlatego póki co wykasowałem go :) 

Wiem co to event. :) W snajperze sporne jest to że ma tyle hp co survek czyli kilka tysi + mniejsza grawitacja + 1 hitkill (przy scout to już wcale bo szybkostrzelność wieksza niż awp). Widziałem też snajperów bijących stały określony dmg np.500 więc można by nie usuwać ale ustawić odpowiednie staty + zakaz kampienia w regulaminie. ;)

 

Godzinę temu, Nocturnal napisał:

 

A może przenikanie? 

Przenikanie sprawia pare problemów mianowicie: kilka zm bije 1 humana i  żaden nie może trafić lub mogą tankować dmg jeśli są w sobie dajmy na to 5 zm to albo 1 otrzyma cały dmg albo każdy minimalne obrażenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, ct75 napisał:

W snajperze sporne jest to że ma tyle hp co survek czyli kilka tysi + mniejsza grawitacja + 1 hitkill (przy scout to już wcale bo szybkostrzelność wieksza niż awp). Widziałem też snajperów bijących stały określony dmg np.500

 

Właśnie problem w tym, że ja nic takiego nie napisałem więc nie wiem skąd wziąłeś takie coś. Zapewne z zombie plague, ale to nie zmienia faktu, że błędnie patrzysz na te propozycje przez pryzmat innego moda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ct75 napisał:

Przenikanie sprawia pare problemów mianowicie: kilka zm bije 1 humana i  żaden nie może trafić lub mogą tankować dmg jeśli są w sobie dajmy na to 5 zm to albo 1 otrzyma cały dmg albo każdy minimalne obrażenia.

 

"Efekt ducha" tylko dla szalonego, to miałem na myśli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.02.2021 o 19:08, Nocturnal napisał:

"Efekt ducha" tylko dla szalonego, to miałem na myśli.

 

Moim zdaniem byłoby to zbyt op bo trzeba pamiętać, że często szalonego używa się razem ze speedem. Dodatkowo nienaturalne i mogłoby dezorientować humanów. Jak już mowa o jakimś przenikaniu to tylko na mapach escape.

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest możliwość przywrócenia mapki zm_max_payne oraz zm_kopalnia_v2 do menu votowania?

Edited by SPORTOWA WARSZAWA (L)
  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.02.2021 o 15:45, GET napisał:

Myślałem o tym i to będzie bardzo trudne w szczególności w małych kampach.

 

Żeby była jasność - chodzi o to, żeby odepchnąć ZM które próbuje wejść nam w drogę, np. gdy w przejściu na 2 ZM stoi po środku (tym samym blokując); próbuje wbić do małej kampy przed nami (odpychasz go w bok przy wejściu); blokuje na schodkach itd. Samo odpychanie mogłoby też pomóc szalonemu pchnąć innego ZM w stronę ocalałych. Na pewno wiesz jak to działa na serwach gdzie takie odpychanie jest (tyle, że dla wszystkich ZM).

 

W dniu 17.02.2021 o 11:32, SPORTOWA WARSZAWA (L) napisał:

Jest możliwość przywrócenia mapki zm_max_payne oraz zm_kopalnia_v2 do menu votowania?

A od tego to masz inny temat ;)

  • Karambit (-) 2
  • Laugh 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.12.01 BETA z dnia 21 marca 2021:

  • Zaktualizowano silnik serwera oraz AMX MOD X.
  • Poprawiono ilość fpsów graczy na systemie Windows 10.
     
  • Przebudowano mapcykl serwera.
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.12.02 BETA z dnia 24 marca 2021:

  • Zaktualizowano silnik serwera - naprawia to kilka błędów powstałych w poprzedniej aktualizacji.
     
  • Zwiększono obrażenia zadawane przez noże - @ IHopeSheIs9
  • Naprawiono błąd z brakiem usuwania lasera, gdy gracz przeszedł do Spectatorów.
     
  • Poprawiono menu V.I.P'a.
  • Shoot frag! (+) 3
  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, GET napisał:

Naprawiono błąd z brakiem usuwania lasera, gdy gracz przeszedł do Spectatorów.

 

Błąd nadal występuje - screen.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błąd został częściowo naprawiony, ale nie chciałem o tym wspominać. Wydam jeszcze jeden fix w nocy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.12.03 BETA z dnia 06 kwietnia 2021:

  • Event Kinder z okazji WielkiejNocy dodany!
     
  • Dodano nowy przedmiot: Jajko niespodzianka
    [!] Przedmiot losuje parę przedmiotów, m.in. Uszate P90 lub wybucha, zadając obrażenia zombie!
  • Dodano nową rundę: Kinder Infekcja
    [!] Zombie otrzymuje na starcie 5000 HP, którym regeneruje się HP ( do 2500 ) zaś Ocaleli mają nieskończoną amunicję!
     
  • Zmieniono kolor mgły na zielony.
  • Usunięto Losowanie oraz PrzeGranat na czas eventu.
  • Shoot frag! (+) 9

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, GET napisał:

UPDATE 2.12.03 BETA z dnia 06 kwietnia 2021:

  • Event Kinder z okazji WielkiejNocy dodany!
     
  • Dodano nowy przedmiot: Jajko niespodzianka
    [!] Przedmiot losuje parę przedmiotów, m.in. Uszate P90 lub wybucha, zadając obrażenia zombie!
  • Dodano nową rundę: Kinder Infekcja
    [!] Zombie otrzymuje na starcie 5000 HP, którym regeneruje się HP ( do 2500 ) zaś Ocaleli mają nieskończoną amunicję!
     
  • Zmieniono kolor mgły na zielony.
  • Usunięto Losowanie oraz PrzeGranat na czas eventu.


Mam parę uwag co do eventu:
a) Sklep:
- przenieść w kolejności jajko za minę, wiele graczy w sklepie kupuje z pamięci i niemiła niespodzianka gdy chcemy postawić minę a jej nie kupiliśmy
- brakuje pipe-nade w sklepie
b) Jajko niespodzianka:
- szansa na premium jest zbyt duża
- efekt eksplozji może trochę zmniejszyć? Chodzi o sprite
- może dodać do losowania bonus zajączka (podwójny skok lub bunnyhop)
- czy ten granat odpycha zombie przy eksplozji? Chodzi, aby ludzie innym nie wpychali do kamp
c) Gameplay
- nie zauważyłem rundy kinder infekcja, jest on inicjowany przez admina lub na mapę?
- brakuje multi infekcji

Ogólnie jest w pytke, a p90 zabójcze :D

  • Shoot frag! (+) 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Podpinam się pod tym co napisał @ Wheatley . Cały event bardzo fajny i zmiany jak zwykle udane.

 

Wychwyciłem jedną rzecz... Nie jestem do końca pewny, ale prawdopodobnie w momencie kiedy gracz rzuci granat jajko niespodziankę i przed jego wybuchem zostanie zarażony, to granat zamienia się w smoke'a.

 

88iEcQa.png

Edited by Damo
  • Shoot frag! (+) 2
  • Shock 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By GET
      Go to update 2.11
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.11
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
       
      W planach: 
      Dodanie nowej usługo - Premium.

      a) Premium będzie można zakupić i używać wraz z V.I.P'em.
      b) Premium będzie czymś w rodzaju dodatków kosmetycznych z mini usprawnieniami. 
      c) Premium nie jest czymś w rodzaju V.I.P'a, więc nie zawiera dodatków z innej usługi.
        Dodanie nowych eventów sezonowych.

      a) Event Halloween, m.in. kościotrupy zamiast zombie, rzucanie dyniami zamiast napalmów czy nowymi dźwiękami.
      b) Event Grudniowy na święta, m.in. rzucanie bałwankami zamiast standardowych granatów, zmieniony kolor mgły czy dźwięk sani.
        Dodanie nowego item dla humanów - PrzeGranat.

      a) Granat odpychałby wszystkie zombie.
      b) Granat zadawałby stałe obrażenia wszystkim zombie dookoła wybuchu.
        Dodanie nowego menu pod M dla graczy nieżyjących.

      a) Możliwość sprawdzenia opisu serwera wraz z regulaminem.
      b) Możliwość przejścia do menu V.I.P'a oraz innych usług na serwerze.
      c) Możliwość samodzielnego przechodzenia do Spectatorów i ponownego wejścia do gry.
        Dodanie losowania różnych przedmiotów z użyciem punktów zombie lub punktów człowieka. Dodanie wstępnie wsparcia językowego tudzież przetłumaczenie wszystkich istotnych wiadomości dla graczy zza granicy. Naprawienie błędów związanych z samoczynnym resetowaniem się rund, np. gdy matka zombie opuści serwer. ---
       
      UPDATE 2.11.01 BETA - 05.01.2020:
      Dodano nowy item: PrzeGranat.
      [!] Granat ten wybucha od razu po zetknięciu się z jakimkolwiek bytem lub ścianą i zadaje stałe ( 250 ) obrażeń wszystkim zombie! Zmiany dotyczące PipeNade:
      a) Od teraz gracz posiadający PipeNade nie będzie mógł zakupić PrzeGranat i odwrotnie.
      b) Wdrożono wszelkie poprawki mające zapobiegać sytuacjom kolizyjnym z nowym itemem PrzeGranat.
      c) Poprawiono nazwę w niektórych miejscach z Pipe Nade na PipeNade.
      d) Poprawiono tekst wyświetlany po dokonaniu zakupu. Naprawiono błąd ze statystykami na koniec rundy, kiedy to system dodawał pieniądze mimo, że nie wyświetlał nazw graczy.
      [!] Jeśli wyświetlał się napis "brak", to dodawało pieniądze nieznanemu graczowi; teraz nie tylko nie będą dodawane, ale i również kwota wyświetli się jako 0 a nie 500/1000$! Poprawiono odpychanie zombie przez M249.
      [!] Od teraz zakup MachineGun będzie opłacalny dla wszystkich graczy! Poprawiono kolejność wyświetlanych itemów w menu. Usunięto przestarzały kod oraz zoptymalizowano item Napalm Nade. Nowy rok to nowe zmiany - mamy nadzieję, że się podobają!  
    • By GET
      Go to update 2.10
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.10
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
       
      W planach: 
      Dodanie efektu "traila" za graczem po użyciu Szaleństwa, aby zombie był bardziej widoczny ( zrealizowane ).
      -> Usunąć efekt renderingu gracza po użyciu Szaleństwa, gdyż się buguje i nie widać czy to jest szalony zombie. Wyrównanie szans zombie we wszystkich rundach ( zrealizowane ).
      -> Uproszczenie systemu HP zombie oraz ukrócenie zbyt szybkie pozyskiwanie przedmiotów przez Humanów.
      Zbalansowanie odpychania zombie przez poszczególne bronie ( zrealizowane ).
      Zbalansowanie zadawania obrażeń z poszczególnych broni, np. by P90 czy Galil lub Famas by spełniały swoje role ( zrealizowane ).
      Zbalansowanie autokamp, czyli odpychanie, obrażenia a także to, że gracze wybierają tylko i wyłącznie jedne i te same bronie ( zrealizowane ).
      ---
      UPDATE 2.10.01 BETA - 29.07.2019:
      Wprowadzono system małych map, gdy na serwerze jest mniej niż 14 graczy.
        Od teraz ekran kolorowy po starcie rundy będzie wyraźniejszy. Od teraz V.I.P PRO będzie otrzymywał co rundę 1 kamizelkę chroniącą przed zarażeniem.
      [!] Jeśli V.I.P PRO przeżyje rundę i nie zostanie zainfekowany, to w następnej otrzyma drugą ( maks może mieć dwie ). BETA: Przebudowano system kamizelek infekujących, co powinno wyeliminować problem z natychmiastową infekcją V.I.P'ów. BETA: Przebudowano system losowania multi-infekcji oraz wyłączania go na innych mapach, upraszczając go. BETA: Przebudowano system wykrywania śmierci zombie oraz humanów.  
      UPDATE 2.10.02 BETA - 07.08.2019:
      Dodano nowe modele dla Napalm Nade oraz Frost Nade.
      [!] Modele granatów będą widoczne zarówno podczas trzymania ich w ręce, jak i rzucania. Zmieniono w celach testowych model V.I.P'a oraz V.I.P'a PRO.
        Naprawiono krytyczny błąd z możliwością wybrania dwóch broni.
      [!] Od teraz, gdy gracz nigdy nie wybrał broni nie może wyjść z menu. Naprawiono krytyczny błąd z możliwością zarażenia drugiego człowieka pociskami, które zostały wystrzelone tuż przed infekcją. Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym wykrywaniem matki zombie, przez co czasem gracze nie otrzymywali 3000 HP i innych dodatków.
        Usunięto migotanie przy wyświetlaniu HP gracza. Zoptymalizowano nieco główny plugin zombie.
    • By SZNYCEL
      Nie wiem z kim się zgadzam, ale wiem jedno spalić szalonego to przesada. 
       
       
      Popieram. Fajnie byłoby przesunąć przegranat na drugą stronę lub usunąć całkowicie, PipeNade wystarczy. Ale To tylko moja opinia
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy