Skocz do zawartości
GET

[ARCHIWUM] Go to update 2.12

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- przenieść w kolejności jajko za minę, wiele graczy w sklepie kupuje z pamięci i niemiła niespodzianka gdy chcemy postawić minę a jej nie kupiliśmy

 

To tylko chwilowo więc jak w przypadku Halloween lepiej zostawić jak teraz.

 

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- szansa na premium jest zbyt duża

 

Zmniejszyłem szanse.

 

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- efekt eksplozji może trochę zmniejszyć? Chodzi o sprite

 

Będzie inny sprite przy wybuchu.

 

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- może dodać do losowania bonus zajączka (podwójny skok lub bunnyhop)

 

Ok, dodam autobh.

 

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- czy ten granat odpycha zombie przy eksplozji? Chodzi, aby ludzie innym nie wpychali do kamp

 

Nie powinien.

 

4 godziny temu, Wheatley napisał:

- nie zauważyłem rundy kinder infekcja, jest on inicjowany przez admina lub na mapę?
- brakuje multi infekcji

 

Poprawione.

 

41 minut temu, Damo napisał:

Wychwyciłem jedną rzecz... Nie jestem do końca pewny, ale prawdopodobnie w momencie kiedy gracz rzuci granat jajko niespodziankę i przed jego wybuchem zostanie zarażony, to granat zamienia się w smoke'a.

 

Poprawione.

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

fajnie ze aktualizacje ale nie bede mogl se pograc!! bo dostalem bana

  • Śmiech 3
  • Smutek 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem jeszcze parę rzeczy:

  • Dodałem inny sprite i dźwięk, jeśli Jajko niespodzianka wybuchnie.
  • Dodałem możliwość wylosowania AutoBH z Jajka niespodzianki.
     
  • Zwiększyłem szanse na pojawienie się rundy Kinder.
  • Zwiększyłem regenerację HP u Zombie w rundzie Kinder.
  • Zwiększyłem cenę Jajka niespodzianki z 300 do 400 pieniążków.
  • Zmniejszyłem bazowe HP zombie z 5000 do 3000 w rundzie Kinder ( regeneracja HP do 2500 ).
  • Zmniejszyłem ilość pieniędzy uzyskiwanego z Jajka niespodzianki, gdyż nieraz zdarzało się, że gracze spamowali tym Jajem.
     
  • Od teraz sklep będzie wyłączony na czas trwania rundy Kinder.
  • Od teraz w czasie trwania rundy Kinder humani będą zadawać zombie obrażenia większe o 25%.
  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, GET napisał:

Od teraz sklep będzie wyłączony na czas trwania rundy Kinder.

To oraz brak możliwości zdobywania punktów sprawia, że nie ma ona obecnie racji bytu - całkowicie znika motywacja wypełniania celów, sprawę potęguje częstość pojawiania się Kinder rund.


Jajka mogłyby kosztować sporo więcej albo mieć ograniczoną liczbę użyć w czasie jednej rundy (na gracza). Podczas rund nie-Kinder jajka zdają się dawać całkiem sporą przewagę humanom (przynajmniej w teorii), może jakiś odpowiednik jajka dla zombie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, User napisał:

Podczas rund nie-Kinder jajka zdają się dawać całkiem sporą przewagę humanom (przynajmniej w teorii), może jakiś odpowiednik jajka dla zombie?

 

Nie ma jak.

 

3 minuty temu, User napisał:

To oraz brak możliwości zdobywania punktów sprawia, że nie ma ona obecnie racji bytu - całkowicie znika motywacja wypełniania celów, sprawę potęguje częstość pojawiania się Kinder rund.

 

Bo ta runda jest rundą "for fun"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Idea "Kinder rund" wydawała się spoko ale... nikomu nie sprawia to frajdy w tej postaci :( tylko irytuje (jest to moja subiektywna opinia jak i osób które akurat są na serwerze w trakcie trwania tego psikusa).  Po po prostu nie czuć motywacji grania tej rundy bo jest jałowa. Na przyszłość można zrobić burzę mózgów aby lepiej to wyglądało :)

  • Ustrzel fraga! (+) 1
  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dobry moment, aby sprawdzić w jaki sposób reagujecie na tego typu rundy. Będziemy w przyszłości dopracowywać taki tryb, także spokojnie.

  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powracam, niestety z kolejnym błędem... Mianowicie przy kinder multi-infekcji, niektórym graczom, w losowych momentach, broń przestaje zadawać obrażenia. Taki przypadek spotkał również mnie, dzisiaj na mapie zm_effect.

 

http://217725.node30.pukawka.pl/hltv-2104101521-zm_effect-1618060860-1618062960.zip

10:22 - moje ak nagle zaczęło strzelać ślepakami :fg_pepe_weird:

Edytowane przez Damo
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Smutek 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Event a przede wszystkim Kinder Infekcja była bardzo dobrym testem na nadchodzące inne tego typu dodatki m.in.

 

W dniu 3.02.2021 o 01:06, GET napisał:

a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana przez zmutowanego wirusa, dzięki któremu zombie regeneruje się HP.
b) Dzień człowieka - kilkoro zombie na skutek infekcji otrzyma 10k HP, a dzięki wsparciu z zewnątrz, człowiek dostanie nieskończoną ilość amunicji.

 

 

Opinie były podzielone a Ci którzy byli na nie to w większości 'starzy wyjadacze' dla których jakiekolwiek zmiany oraz dodanie czegoś nowego to jest krok wstecz.

Według mnie wyszło to fajnie.

 

  • Ustrzel fraga! (+) 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Event się dziś skończył i mam pytanie odnośnie losowania/ruletki czy wróci bo po wpisaniu /los nic się nie dzieje.

  • Ustrzel fraga! (+) 2
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przywrócone.

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dzisiaj na mapie zm_horror rzucił mi się w oczy pewien błąd związany z informacją o granatach na czacie.

 

IOyviTm.png

 

NBxSIKa.png

 

EDIT: Dorzucam jeszcze błąd, który niestety nadal występuje, a dokładnie losowe sytuacje kiedy to jesteśmy zombie i inny zombiak zabije się podpalając od nas, a my tracimy fraga i pieniądze.

 

yP92PJa.png

 

Edytowane przez Damo
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.12.04 BETA z dnia 28 czerwca 2021:

  • Dodano możliwość wyłączenia sklepu na dowolnej mapie.
     
  • Naprawiono błąd z możliwością używania komendy /skins gdy gracz nie żył.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym pokazywaniem typu rzuconego granatu [ test ] - @ Damo

  • Zaktualizowano silnik serwera.
    a) Zaimplementowano poprawne działanie komendy sv_usercmd_custom_random_seed.
    b) Naprawiono sprawdzanie głośności odtwarzanych dźwięków.
    c) Naprawiono rzadkie crashe HLTV.
  • Zaktualizowano dodatek do silnika.
    a) Naprawiono działanie broni SG 550.
    b) Naprawiono funkcję usuwania broni graczom.
    c) Poprawiono funkcję odpowiedzialną za respawnowanie graczy.
  • Zaktualizowano moduł serwera weryfikujący pliki graczy przy wchodzeniu na serwer.
  • Zaktualizowano moduł serwera odpowiedzialny za działanie niektórych funkcji pluginów.

[!] Z uwagi na sporą ilość zmian, prosimy o zachowanie czujności i zgłaszanie błędów serwera, jeśli pojawiły się one po tej aktualizacji!

  • Ustrzel fraga! (+) 4
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Legenda głosi, że Power Rangers mają zagościć przejazdem na naszym serwerze - kiedy, nie wiadomo...

  • Ustrzel fraga! (+) 1
  • Serduszko fragowe (+) 3
  • Szok 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.12.05 BETA z dnia 09 września 2021:

  • Zaktualizowano AMX MOD X.

  • Zaktualizowano silnik serwera i jego dodatki.
    a) Poprawiono precyzję strzelania - błąd znany od wielu lat w CS 1.6.

    b) Poprawiono kilka błędów w zachowaniu botów ( dla przyszłych eventów ).

  • Poprawiono pisanie na chacie po śmierci.


  • Zaktualizowano system banów.
     
  • Dodano nowy item: Snark Infector.
    [!] Robaki te będą ganiać za graczem, aby go zainfekować ( można je zabić, najlepiej nożem )!
  • Dodano efekt krwi po wybraniu Antidotum.
  • Zmiany dotyczące map Escape:
    a) Dodano przenikanie graczy na początku rundy.
    b) Usunięto Granat Infekujący oraz PipeNade.
  • Zmiany dotyczące systemu losowania:
    a) Dodano możliwość wylosowania antidotum oraz super szybkości dla zombie.
    b) Zmieniono proporcje wylosowania niektórych dodatków dla zombie oraz humanów.
    c) Poprawiono odtwarzanie dźwięków przy wylosowaniu itemów.
    d) Poprawiono dźwięk przy odtwarzaniu efektu piorunu.
  • Naprawiono błąd z możliwością uzyskiwania punktów człowieka i zombie po wyłączenia sklepu.
  • Naprawiono błąd z możliwością rzucania granatów infekujących, jeśli tuż po zakupie gracz wybrał AntiDotum.

[!] W ramach testów, item będzie dostępny na wszystkich mapach ( docelowo tylko na Escape )!

  • Ustrzel fraga! (+) 5
  • Serduszko fragowe (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.12.06 BETA z dnia 17 września 2021:

  • Dodano efekt większego kąta widzenia po wybraniu Szaleństwa.
  • Naprawiono błąd, kiedy to gracz biorąc Szaleństwo nie miał efektu czerwonego ekranu.
    [!] Błąd istniał od momentu poprawki w UPDATE 2.09 -> https://fragujemy.com/topic/59813-archiwum-go-to-update-209/?do=findComment&comment=333171
  • Naprawiono błąd, kiedy to gracz po wylosowaniu AntiDotum mógł mieć więcej niż 100 HP - @ Fandorinn
  • Poprawiono efekt kolorowania ekranu po użyciu AntiDotoum.
  • Usunięto Snark Infector z map podstawowych.
  • Ustrzel fraga! (+) 6
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bug.

 

Gdy jesteśmy zombie i zostaniemy zamrożeni frostem w locie ( prawdopodobnie trzymając również Ctrl ), po odmrożeniu otrzymujemy bardzo niską grawitacje.

http://217725.node30.pukawka.pl/hltv-2109171930-zm_2day-1631899800-1631901960.zip 

Minuta 13:56 - Proszę oglądać gracza "Fandorin"

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd.

Jeżeli pod koniec rundy gracz wylosuje szybkość (10s)  i w trakcie trwania szybkości rozpocznie się nowa runda to gracz ginie w nowej rundzie.

Sytuacja dotyczy tylko los w którym otrzymujemy szybkość a na koniec giniemy.

Widziałem tylko jednorazowo taką sytuacje  ,próbowałem to znaleźć na demku ale nie mogłem zlokalizować tego momentu.

Edytowane przez Flow
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.12.07 BETA z dnia 19 września 2021:

  • Zaktualizowano AMX MOD X.
  • Zaktualizowano szereg podstawowych pluginów.
     
  • Zmiany dotyczące map Escape:
    a) Usunięto dla humanów item - PrzeGranat.
    b) Naprawiono błąd z brakiem wyświetlania typu rzuconego granatu.
  • Zmiany dotyczące systemu losowania:
    a) Od teraz gracze będą mieli tylko 33% ( zamiast 50% ) szans na wylosowanie przedmiotu za darmo.
    b) Naprawiono błąd z przechodzeniem SuperSpeed'a na kolejną rundę, przez co gracz mógł zginąć lub dostać wyższą szybkosć - @ Flow
  • Zmniejszono czas trwania kolorowania ekranu, gdy gracz wziął AntiDotum.
  • Naprawiono błąd z pozostawaniem laserów w kolejnych rundach, kiedy to gracz znajdował się na Spectatorach.
  • Naprawiono błąd z brakiem usuwania laserów, gdy gracz został przeniesiony ręcznie przez adminów do Spectatorów.
  • Poprawiono wyświetlanie kolorów w menu broni, kiedy ostatnią bronią gracza były Shotguny.
  • Ustrzel fraga! (+) 5
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.12.075 BETA z dnia 21 września 2021:

  • Usunięto możliwość wylosowania podwójnego skoku przez Humanów.
    [!] Zombie nadal ma możliwość wylosowania tego przedmiotu!
  • Naprawiono błąd, kiedy to przedmiot mógł zostać wylosowany tuż po wygranej rundzie.
  • Poprawiono odtwarzanie dźwięków przy wylosowaniu niektórych dodatków.

[!] Aktualizacja jest uzupełnieniem poprzedniej aktualizacji!

  • Ustrzel fraga! (+) 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.12.08 BETA z dnia 31 września 2021:

  • Zaktualizowano silnik serwera i jego dodatki.
     

  • Od teraz PipeNade można kupić tylko, jeśli jest więcej niż 3 żywych zombie.

  • Naprawiono krytyczny błąd, kiedy gracz mógł otrzymać niezamierzoną niską grawitację przez spadochron, przez co byli wybijani w górę mapy - @ Arek297

  • Naprawiono błąd, kiedy gracz mając grawitację mógł posiadać ją do końca rundy, gdy przed końcem itemu został zamrożony i kupił szalonego zombie - @ Crazy

  • Poprawiono kilka błędów w Snark Infector, m.in. przy infekowaniu graczy.


  • Rozpoczynamy event - Power Rangers!
     
  • Dodano tryb - Zordon.
    a) Zombie zamienia się w Zordona.
    b) Human może wcielić się w jednego z Power Rangers by walczyć z Zordonem.
    c) Zordon posiada 25 tysięcy HP i kontroluje sklep, ponadto nie infekuje on humanów, lecz ich zabija.
  • Zmieniono mgłę na kolor fioletowy.
  • Zmieniono modele zombie na szkielety.
  • Zmieniono item PrzeGranat na Pumpkin ( w tamtym roku Napalm był wyłączony ).

[!] Jeszcze dziś dojdą nowe dźwięki dla Zordon'a i zapewne poprawki - jeśli zauważycie błędy, piszcie!

  • Ustrzel fraga! (+) 4
  • Serduszko fragowe (+) 4
  • Ekstra 2
  • Szok 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Kupując pumpkina, bugują się inne granaty. Dopiero po wyrzuceniu broni można wybrać napalm/frost.
  • Mgła jest ciut za jasna.
  • Zordon ma za dużo życia. 18 osób nie było wstanie go zabić, gdy ten był trzymany w kampie.
  • Losowanie infekcji jest zbyt długie.
  • Model zordona unosi się w powietrzu 
    Spoiler

    20211031103757_1.thumb.jpg.3813768974ac2699917e96a0f9d430e2.jpg20211031104338_1.thumb.jpg.31d27f718daadc6f247c8716035f5e98.jpg

     

  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może by to miało większy sens gdyby:

  • zmniejszyć hp Zordonowi
  • zmniejszyć odrzut Zordona lub dodać mu "longjumpa" - przy pełnym serwerze można go spokojnie zagonić do kąta i trzymać przez reszte rundy 
  • poprawić teksture Zordona
  • dodać jakieś "moce" Power Rangers np. zadaje więcej obrażeń, może korzystać ze sklepu, odradza się dopóki  nie zostanie ostatnim humanem, ma nieskończone ammo...

 

Na serwerze pojawiają się opinie typu: "To samo co rok temu" "lipa" "słaby event" itp.

Można by go czymś urozmaicić i np. na czas rundy z Zordonem zapada prawie całkowita ciemność, nie ma noktowizorów, a Zordon (oczywiśnie ze zmniejszoną ilością hp) świeci się na czerwono oraz niewielki obszar wokół niego, tak aby dało się go dostrzec zanim wyjdzie zza rogu czy bramy.

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Hayu napisał:

Mgła jest ciut za jasna.

 

Pokombinowałem troszkę i powinno być dobrze :)

 

2 godziny temu, Hayu napisał:

Zordon ma za dużo życia. 18 osób nie było wstanie go zabić, gdy ten był trzymany w kampie.

 

Power Rangers będą mieli moce tak, jak napisał @ Zarazek , więc na razie pozostanie 25 tysięcy.

 

1 godzinę temu, Hayu napisał:

Losowanie infekcji jest zbyt długie.

 

Jest krócej niż na escape, a poza tym jak wsłuchasz się w muzykę to łatwo oszacować kiedy będzie infekcja. Chyba, że Ci chodzi o standardowe rundy?

 

2 godziny temu, Hayu napisał:

Model zordona unosi się w powietrzu

 

Zaraz zmienimy model

  • Ustrzel fraga! (+) 2
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, GET napisał:

Chyba, że Ci chodzi o standardowe rundy?

 

Chodzi o standardowe rundy. Raz jest normalnie, a raz jakby się buguje i jest czas losowania jak przy zordonie (gdzie zordona wtedy nie ma). Gdy jest multi jeszcze idzie to przetrawić, ale gdy jest jedna matka to praktycznie nie ma szans, bo wszyscy pochowani już dawno w kampach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez -Damian
      @ GET nie psuj wyboru map 
    • Przez GET
      Go to update 2.22
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.22
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
      [ UWAGA! ] 
       
      Od tej aktualizacji zmienia się numeracja wersji serwera!
      Innymi słowy, wersja będzie posiadać końcówkę roku, w którym aktualizowany jest serwer, np. 2.23.01 ( co oznacza rok 2023 ).
       
       
      W planach: 
      Dodanie systemu Anty-AFK.

      a) System będzie sprawdzał aktywność graczy zombie.
      b) Jeśli system wykryje, że gracz się nie rusza to przeniesie go do Spektów.
      c) System będzie wyrzucał graczy ze Spectatorów tylko, gdy serwer będzie pełny.
        Dodanie nowych dźwięków przy pierwszej infekcji. Dodanie nowego systemu informowania o rzucanych granatach.
        Nowe usprawnienia strzelania do zombie.

      a) Dodanie łatki naprawiającej hitboxy w grze.
      b) Testowanie zadawania obrażeń przez różne bronie.
        Dalsze usprawnianie losowania przedmiotów.

      a) W ramach testów dodamy możliwość wylosowania AutoBH.
      b) W ramach testów zwykli gracze będą mogli korzystać z kamizelki.
      c) Poprawimy działanie systemu po wylosowaniu przedmiotów, które są już w ekwipunku.
        Dalsze usprawnianie rozgrywki na mapach Escape.

      a) Dodanie nowego systemu anty-blokującego obiekty, np. helikoptery.
      b) Kilka innych mniejszych zmian, m.in. dopasowanie światła czy noktowizora.
      c) Sprawdzimy w jaki sposób wykorzystywany jest przedmiot - Snark.
        Kilka innych usprawnień, m.in. przebudowanie informacji znajdujących się w hudzie. ---
       
      UPDATE 2.22.01 - XXX:
      Wkrótce więcej informacji!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności