Jump to content

Recommended Posts

pixiz-23-12-2020-11-14-38.jpg

pixiz-13-01-2021-10-54-43.jpg

 

W lipcu ubiegłego roku Bentley zaprezentował swojego pierwszego i jedynego SUV-a, czyli Bentaygę po liftingu. Wówczas jednak modernizacji poddano wyłącznie wersje benzynowe, czyli samochody napędzane silnikiem V8 o mocy 550 KM i V12 o mocy 635 KM.

Nie stanowi więc zaskoczenia, że pół roku później światło dzienne ujrzała Bentayga Hybrid po liftingu. Zmiany jakim poddano samochód są analogiczne, jak w przypadku wersji benzynowych, skupiono się głównie na stylizacji przedniej i tylnej części nadwozia, które są dość mocno zmienione.

 

000AY9NVFXE8Y3MT-C122-F4.jpg

 

W przedniej części samochodu znajdziemy nowy zderzak, osłona chłodnicy i pas przedni, inny jest również kształt reflektorów i maski. Jeszcze większe zmiany znajdziemy z tyłu - pojawiła się nowa, wyraźnie szersza i zachodząca na błotniki pokrywa bagażnika z zespolonymi światłami w owalnym kształcie (wcześniej światła były prostokątne). Nowa klapa wymusiła zmianę kształtu tylnych błotników. Inny jest również zderzak.

 

2021-bentley-bentayga-hybrid-facelift-exterior-2.jpg

 

We wnętrzu pojawiły się zmienione fotele i nowe wzory tapicerek. Nowy jest też system infotainment z ekran o przekątnej zwiększonej do 10,9 cala, zmieniono także system cyfrowych zegarów. Nie ma natomiast żadnych nowości w układzie napędowym hybrydowej Bentaygi.

 

gf-JTEn-9r1q-XZDo_bentley-bentayga-po-liftingu-1920x1080-nocrop.jpg

 

Samochód nadal napędzany jest przez podwójnie doładowany benzynowy silnik 3.0V6, który wspomagany jest silnikiem elektrycznym o mocy 128 KM. Moc systemowa tego tandemu to 443 KM, moment obrotowy wynosi 700 Nm. Samochód wyposażono w akumulator o pojemności 17,3 kWh, które można ładować z mocą 7,2 kW. Zasięg w trybie elektrycznym ma sięgać 50 km.

 

000AY9NXVHRH4335-C122-F4.jpg

 

Mam nadzieję że materiał się podoba i zapraszam do kolejnej części serii

MOTO NOWOŚCI #19

 

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

z tyłu ten bentley wygląda jakby miał downa XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By xDEADSHOTx
      Jeep zaprezentował oficjalnie Grand Cherokee nowej
      generacji. Na początek pokazano siedmioosobową wersję
      o zwiększonym rozstawi osi o nazwie Grand Cherokee L.
       

       
      Samochód został zaprojektowany z myślą o rynku
      amerykańskim, gdzie będzie należał do segmentu tzw.
      Full-size SUV (czyli z europejskiego punktu widzenia -
      bardzo dużych SUV-ów). Nadwozie ma 5,2 m długości, 2
      m szerokości i 1,8 m wysokości przy rozstawie osi 3,09 m.
      To oznacza, że Grand Cherokee L jest o 38 cm dłuższy i
      ma o 18 cm większy rozstaw osi niż Grand Cherokee
      obecnej generacji. Trzeba przy czym pamiętać, że ten
      model nie występuje w wersji siedmioosobowej.
       

       
      Pojemność przestrzeni bagażowej w konfiguracji
      siemiomiejscowej Grand Cherokee L wynosi 484 litry. Przy
      pięciu fotelach pojemność bagażnika sięga 1328 litrów,
      natomiast po złożeniu foteli w bagażniku oraz tylnej
      kanapy można przewieźć nawet 2400 litrów bagażu.
       

       
      Całkowicie nowe jest wnętrze, w którym dominuje szeroka
      konsola środkowa z ekranem systemu infotainment. Jego
      wielkość - w zależności od wersji - sięga od 8,4 do 10,1
      cala. Przed kierowcą znajduje się ekran cyfrowych
      zegarów o wielkości 10,3 cala. Na szczęście zachowano
      fizyczny panel sterowania klimatyzacją.

       
      Co ciekawe, pod maskę nowego Grand Cherokee L trafią
      silniki dobrze już znane z obecnej generacji. Będą to
      jednostki benzynowe 3.6V6 Pentastar o mocy 290 KM i
      5.7V8 HEMI o mocy 358 KM, które będą współpracowały z
      automatyczną, ośmiostopniową skrzynią biegów. Za jej
      pośrednictwem moment obrotowy będzie trafiał wszystkie
      koła, przy czym samochód będzie wyposażony w układ
      4x4 z automatycznym odcinaniem napędu przedniej osi,
      gdy nie będzie on potrzebny.
       

       
      To pierwszy Grand
      Cherokee w historii z takim rozwiązaniem. Jeep Grand
      Cherokee w wersji standardowej (bez L) pojawi się nieco
      później, jego wnętrze i stylizacja nadwozia mają być
      podobne, jak w Grand Cherokee L. Oba modele trafią na
      rynku europejskie. Ma to nastąpić pod koniec 2021 roku.
      Można się spodziewać, że w Europie dostępne będą z
      innymi jednostkami napędowymi - zapewne pojawi się
      silnik Diesla oraz hybrydowy układ napędowy.
       
      Mam nadzieję że materiał się podoba i zapraszam do kolejnej części serii
      MOTO NOWOŚCI #20
       
       
    • By xDEADSHOTx
      Poznaliśmy finalistów plebiscytu Car of the Year 2021. Z ogłoszonej we wrześniu listy 38 modeli ubyło dziewięć, na placu boju pozostało więc 29 konkurentów. Przypomnijmy, że warunkiem udziału w konkursie jest wejście do sprzedaży danego modelu na przynajmniej pięciu rynkach europejskich przed końcem 2020 roku. Teraz głosowanie będzie dwuetapowe. Ścisłych finalistów poznamy już dziś , będzie to siedem pojazdów. Spośród nich wyłoniony zostanie zwycięzca, którego poznamy 1 marca. Przypomnijmy, że wyboru dokonuje jury złożone z kilkudziesięciu europejskich dziennikarzy motoryzacyjnych. W tym gronie jest dwóch przedstawicieli Polski. Poniżej prezentujemy samochody zakwalifikowane do finału. Statystycznie rzecz, biorąc największe szanse na zwycięstwo ma Mercedes, którego reprezentują aż cztery modele. Trzech przedstawicieli ma Hyundai, a po dwóch: BMW, Ford, Honda i Volkswagen. Zwraca uwagę, że w gronie 29 finalistów aż pięć modeli ma napęd wyłącznie elektryczny (Fiat 500, Honda e, Mazda MX-30, Polestar 2, Volkswagen ID.3), a jeden (Toyota Mirai) - wodorowy.
       
      1. Audi A3
      2. BMW 2 Gran Coupé
      3. BMW 4
      4. Citroën C4
      5. Cupra Formentor
      6. Dacia Sandero
      7. Fiat 500
      8. Ford Explorer
      9. Ford Kuga
      10. Honda e
      11. Honda Jazz
      12. Hyundai i10
      13. Hyundai i20
      14. Hyundai Tucson
      15. Kia Sorento
      16. Land Rover Defender
      17. Mazda MX-30
      18. Mercedes GLA
      19. Mercedes GLB
      20. Mercedes GLS
      21. Mercedes klasy S
      22. Peugeot 2008
      23. Polestar 2
      24. Seat Leon
      25. Skoda Octavia
      26. Toyota Mirai
      27. Toyota Yaris
      28. Volkswagen Golf
      29. Volkswagen ID.3
       
      Mam nadzieję ,że materiał się podoba i zapraszam do kolejnej części serii
      MOTO NOWOŚCI #18
       
       
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy