Jump to content
xDEADSHOTx

MOTO NOWOŚCI #14

Recommended Posts

pixiz-23-12-2020-11-14-38.jpg

 

pixiz-23-12-2020-11-25-14.jpg

 

Ford Mustang Mach-e Będzie dostępny z akumulatorami litowo-jonowymi o pojemności 68 kWh lub 88 kWh netto. Pierwszy z nich składa się z 288 ogniw, a drugi z 376 ogniw. Niezależnie od pojemności akumulator zabudowano w podłodze między osiami, co zapewnia niskie położenie środka ciężkości. Akumulatory są umieszczone w wodoodpornej obudowie otoczonej zabezpieczeniami pochłaniającymi energię ewentualnego zderzenia. Aktywny system ogrzewania i chłodzenia cieczą reguluje temperaturę pracy akumulatora, co pozwala na skrócenie czasu ładowania i zoptymalizowanie osiągów w ekstremalnych warunkach pogodowych oraz podczas jazdy z dużą prędkością.

 

ford-mustang-mach-e-w-czterech-wersjach-36236_v1.jpg
 

Prąd z akumulatorów jest przekazywany do chłodzonego olejem, montowanego z tyłu silnika prądu przemiennego napędzającego tylne koła oraz do dodatkowego silnika montowanego z przodu w modelach wyposażonych w system napędu kół obu osi. Synchroniczny silnik tylny z magnesami stałymi umożliwia osiągnięcie maksymalnego momentu obrotowego w ciągu 0,5 sekundy, co zapewnia błyskawiczną reakcję na wciśnięcie pedału gazu.

 

ford-mustang-mach-e-w-czterech-wersjach-36231_v1.jpg
 

Mustang Mach-E będzie oferowany w kilku wersjach napędowych:

 

 

  •  Mustang Mach-E z napędem na tylne koła posiada moc 269 KM przy akumulatorze standardowym i 294 KM przy powiększonym. Maksymalny moment obrotowy 430 Nm zapewnia przyspieszenia 0-100 km/h w czasie od 6,1 do 6,2 sekundy.

 

  • Mustang Mach-E z napędem na wszystkie koła osiąga moc maksymalną 269 KM z akumulatorem standardowym i 351 KM przy akumulatorze powiększonym, a 580 Nm maksymalnego momentu obrotowego pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w czasie od 5,1 do 5,6 sekundy.

 

  • Na początek do sprzedaży trafi Mustang Mach-E First Edition. Jest on standardowo wyposażony w napęd na wszystkie koła i powiększony akumulator. Moc wynosi 351 KM, maksymalny moment obrotowy osiąga 580 Nm, a przyspieszenia 0-100 km/h zajmuje mu 5,1 sekundy.

 

  • Jesienią przyszłego roku gama zostanie poszerzona o Mustanga Mach-E GT. Ten samochód będzie wyposażony w napęd na wszystkie koła i powiększony akumulator. Moc to 487 KM, maksymalny moment wynosi 860 Nm, co pozwala na przyśpieszanie 0-100 km/h w czasie 3,7 sekundy.

 

ford-mustang-mach-e-w-czterech-wersjach-36234_v1.jpg

 

Układ napędu na wszystkie koła Mach-E przenosi moment obrotowy niezależnie na przednią i tylną oś. Przygotowane specjalnie dla Europy charakterystyki amortyzatorów, sprężyn, drążków stabilizujących, układu kierowniczego i napędowego zostały dostosowane do typowych dla Starego Kontynentu węższych, bardziej krętych dróg i wyższych limitów prędkości. Zasięg wynosi do 610 km (cykl WLTP) w przypadku Mustanga Mach-E z napędem na tylne koła oraz do 540 km dla napędzanych na wszystkie koła Mustanga Mach-E i wersji First Edition.

Ford zaoferuje nabywcom Mustanga Mach-E opcjonalny zestaw Ford Connected Wallbox, by ładowanie z domu było szybsze. Dostępna w wersjach 7,4 kW i 11 kW, ładowarka ścienna może doładować baterię Mustanga Mach-E od 10% do 80% w ciągu około 6 godzin. Nabywcy Mustanga Mach-E otrzymają również w standardzie dwa kable ładujące. 6-metrowy kabel jest zgodny ze uniwersalnym europejskim standardem ładowania, co umożliwia podłączenie do ładowarek prądu przemiennego.

 

ford-mustang-mach-e-w-czterech-wersjach-36232_v1.jpg
 

 

6,7-metrowy uniwersalny domowy przewód ładujący umożliwia podłączenie do standardowych gniazdek domowych i 32-amperowych niebieskich gniazd przemysłowych, co pozwala na szybsze ładowanie nawet bez użycia wallboxa. Zapewniono również kompatybilność ze standardem szybkiego ładowania prądem stałym. Mustang Mach-E z napędem na tylne koła i z powiększonym akumulatorem, ładowany z mocą do 150 kW za pomocą ładowarki IONITY, zyska średnio 119 km zasięgu jazdy w ciągu około 10 minut ładowania. Wersje z napędem na tylne koła i z napędem na wszystkie koła z powiększonymi akumulatorami osiągają poziom naładowania od 10 do 80 procent pojemności akumulatora w ciągu 45 minut.

Auto trafi do salonów już na początku 2021 roku.

 

 Mam nadzieję że materiał się podoba , zapraszam do kolejnej części serii

MOTO NOWOŚCI #15

 

 

 

 

  • Shoot frag! (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli serio ten kokpit będzie taki brzydki, to zacznę faktycznie wątpić w słuszność tego, w jaki sposób podąża obecna "moda" w motoryzacji.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co oni zrobili z mustangiem... aż przykro się robi jak się na to patrzy

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GET  niestety jeśli chodzi o hybrydy lamią strasznie jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny auta ja jestem za standardowymi autami z silnikami spalinowymi z tych starszych modeli tak do 2015 / 2018 roku gdzie auta nie wyglądają jeszcze jak space ship xd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ xDEADSHOTx  nie wiem jak Tobie, ale mi ten mustang wygląda bardziej jak crossover bmwxtesla niż mustang :c 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, crunchy oreo napisał:

@ xDEADSHOTx  nie wiem jak Tobie, ale mi ten mustang wygląda bardziej jak crossover bmwxtesla niż mustang :c 

Mi to przypomina crossover przód focusa tył jakiegoś citroena xd

 

  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy