Jump to content
GET

Uwagi związane z nowymi mapami na ARENACH

Recommended Posts

Uwagi związane z nowymi mapami na ARENACH

 

W ostatnim czasie wielu z Was zdążyło zauważyć, iż wymieniamy mapy na te naszego autorstwa.

Proces ten wymaga stworzenia wszystkich map od zera, dlatego prosimy Was o pomoc...

 


 

Poniżej lista map, jakie pojawiają się na naszych arenach z podziałem na serwery:

 

 

[ 64 TR i 128 TR ]

  1. am_fg_breakout - zrobiona
  2. am_fg_grass - zrobiona
  3. am_fg_map1v1 - zrobiona
  4. am_fg_must - zrobiona
  5. am_fg_plain -  - zrobiona, ale wymaga poprawek
  6. am_fg_redline - zrobiona
  7. am_fg_sky_clouds - zrobiona
  8. am_fg_water - zrobiona
     
  9. am_fg_custom_aztec - zrobiona
  10. am_fg_custom_cache - zrobiona, ale wymaga poprawek
  11. am_fg_custom_dust - zrobiona
  12. am_fg_custom_nuke - zrobiona
     
  13. am_fg_mix_mirage
    -> BombSite A ( resp TT - rampa; CT - od strony respa )
    -> Short B ( TT - resp od mida; CT - resp od BS'a )
    -> Mid ( TT - bliżej respa TT; CT - Jungla oraz dół )
  14. am_fg_mix_warmup - zrobiona, ale wymaga poprawek
    -> mirage
    -> cache
    -> inferno
    -> vertigo
    -> overpass
     
  15. am_fg_headshot_sidestep - zrobiona, ale wymaga poprawek
  16. am_fg_mirage_mid - zrobiona, ale oczekuje na dodanie
  17. am_fg_inferno_banana - zrobiona

[ 64 TR  ]

  1. am_fg_basement - zrobiona, ale wymaga poprawek
  2. am_fg_bionic - zrobiona
  3. am_fg_desert_island - zrobiona
  4. am_fg_minecraft_blue_night - zrobiona
  5. am_fg_minecraft_orange_day - zrobiona
  6. am_fg_surf_burken - zrobiona
     
  7. am_fg_custom_vertigo - zrobiona
  8. am_fg_custom_nuke_2018 - zrobiona
     
  9. am_fg_headshot_sky_drop_fun  - zrobiona
  10. am_fg_headshot_multimust  - zrobiona
     
  11. am_fg_brick_snow - zrobiona, ale wymaga poprawek

[ 128 TR  ]

  1. am_fg_ramps - zrobiona
  2. am_fg_grubashi_rain - zrobiona
     
  3. am_fg_headshot_sky_drop  - zrobiona
  4. am_fg_headshot_grass - zrobiona
  5. am_fg_headshot_ramps - zrobiona

[ MAPY NOCNE  ]

  • am_fg_breakout_night - zrobiona
  • am_fg_must_night - zrobiona
  • am_fg_water_night - zrobiona

[ MAPY WSTRZYMANE ]

  • am_fg_custom_nuke2020 ( https://gamebanana.com/maps/210502 )
     
  • am_fg_cache_mid ( realna mapa )
  • am_fg_nuke_bombsite ( realna mapa z bombsite A )
  • am_fg_inferno_mid ( realna mapa z drugim midem )
  • am_fg_vertigo_bombsite ( realna mapa z bombsite B )
     
  • am_fg_grass_neon ( wersja neonowa 4fun dla https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=279697343 )
  • am_fg_crash_bandicoot ( mapa w stylu dżungli z teleportem przenoszącym do bonusu; teleportowanie do bonusu widać dobrze na filmiku niżej )

 

 

- - -

 

Jeśli macie propozycje lub uwagi związane z nowymi mapami albo zauważyliście na nich jakiekolwiek błędy,

prosimy o zgłoszenie tych faktów w tym temacie - każdą pomoc nagrodzimy! 

 

Pozdrawiam

  • Shoot frag! (+) 3
  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Uwaga do jednej mapy mapy zgłoszona przez gracza: Vercity o godzinie 16:10 16.10.2020

 

am_fg_headshot_sidestep_beta
Gdy spawnujemy się u góry (na schodkach) to w pozycji startowej przy namierzaniu z AWP przez ścianę trafiamy od razu w głowę przeciwnika.

  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dziś grałem na arenie 64tick to jeden z graczy zauważył iż co drugą rundę przeciwnik respi się naprzeciwko Ciebie przez co można łatwo wychylić i wiedzieć gdzie jest przeciwnik było to na mapie breakout_night z moich krótkich obserwacji wydawało się to prawdą. Jak na razie ja sam osobiście nic nie zauważyłem lecz jak zauważę to na pewno o tym poinformuję. 

  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy zmianie mapy na nowego banana połowa liczba graczy odeszła z serwera. Jeden gracz powiedział, że mapa bardzo długo się ładuje i 60mb jak na mapę to dużo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, popracujemy nad tym by mapa szybciej się wczytywała, ale waga wątpię by się zmieniła. Mapy do CS:GO potrafią ważyć 4x więcej.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg opinii zebranych od graczy, to wygląda tak:

am_fg_headshot_sky_drop

  • Poprawić słońce na respie, gdyż razi graczy.
  • Coś zrobić, aby więcej graczy spadało na dół...

am_fg_plain

  • Jeden z przycisków na którejś arenie nie działa.

am_fg_desert_island

  • Wywalić krzewy lub przesunąć je, gdyż gracze chowają się za nimi.
  • Z uwagi na to, że mapa jest w formie wyspy, na respach jest znaczny spadek, na którym nie widać graczy ( choć ja uważam że jest ok ).

am_fg_map1v1

  • Skrzynki na górze powinny niszczyć się od razu - w chwili obecnej trzeba strzelić do każdej 3 razy.

am_fg_basement

  • Przeszkadza logo na środku - nie widać zawsze głowy przeciwnika.

am_fg_water

  • Usunąć na skrzynkach od respów krzak z uwagi na to, że przeszkadza.
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Moje uwagi co do nowych map:

 

am_fg_map1v1:

-dodać drugiego spawna na górzę, gdzyż jak jest jeden to łatwo przeskanować i odrazu zabić przeciwnika.

 

am_fg_inferno_banana_beta:

-zmniejszyć spawn ct

-przy beczkach, na górzę banana (gdzie kiedyś był samochód) można utknąc na drewnianych deskach, pewnie jest to wina jednego piksela.

 

  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, GET napisał:

am_fg_desert_island

  • Wywalić krzewy lub przesunąć je, gdyż gracze chowają się za nimi.
  • Z uwagi na to, że mapa jest w formie wyspy, na respach jest znaczny spadek, na którym nie widać graczy ( choć ja uważam że jest ok ).

Bardzo lubię tę mapę osobiście zdarzało mi się że sam używałem tych (krzewów) żeby zaskoczyć przeciwnika. Nie sądzę żeby było potrzebne przesuwanie ich ponieważ chowając się za nimi również mam problem z zobaczeniem przeciwnika. (To tylko moje odczucia)

Co do respów i różnic poziomów zgadzam się z tobą @ GET  Na pewno nie jest ten spadek tak duży żeby zakryć całkiem gracza (chyba że weźmiemy pod uwagę skrzynki rozmieszczone po mapie).

15 godzin temu, GET napisał:

am_fg_map1v1

  • Skrzynki na górze powinny niszczyć się od razu - w chwili obecnej trzeba strzelić do każdej 3 razy.

Osobiście tego bym nie zmieniał. (Moja opinia) Jeśli jednak by do tego doszło proponował bym dodać drugi zestaw tych samych skrzyń na środku "balkonu" w celu jakiejkolwiek ochrony przed przeciwnikiem. Do tego były by one nie zniszczalne ale do przeskanowania (przykładowo) jedna wyższa zakrywająca całą postać, druga niższa (wystaje głowa tryb HS xd) Wszystko po to żeby dodać taki smaczek. Ktoś wychyla ma 2 opcje starać się od razu zabić przeciwnika albo uciec za solidną zaporę z za której może mieć przewagę.

To tyle aktualnie z mojej strony. Wypowiadać się chce wiedzieć co myślicie na te temaciki kochani ;) 

 

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

am_fg_inferno_banana_beta
 

Bardzo fajna mapa, ale no właśnie, 

Masakrycznie w chuj długo się ładuje i nie ważne jakie masz połączenie z netem jaki dysk jaka pamięć itd. 

Przykład na mapie przed inferno pełny serwer, na inferno maks 20 ludzików. To jest wydaje mi się największy problem tej mapy 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich

 

Poniżej podaję listę zmian jakie zostały wprowadzone na poszczególnych

mapach uwzględniając w nich wasze uwagi i pomysły. Zestaw poniższych

map powinien niedługo znaleźć się na waszym serwerze.

 


 

am_fg_headshot_sidestep

 

- Zwiększono intensywność światła przy respach,

- obniżono podłogę za respami,

- poprawiono logo znajdującą się na mapie (Napis fragujemy),

 

am_fg_headshot_skydrop

 

- powiększono, poprawiono graficznie i przesuniętą do tyłu logo fragujemy

- usunięto blokadę za respami,

- przesunięto schody wraz z platformą przy respie,

- poprawiono skyboxa,

- dodano kładkę, którą można rozwalić poprzez kilka strzałów,

- skrócono platformę przy respach,

 

am_fg_plain

 

- Naprawiono błąd powodujący, że na jednej arenie nie działał przycisk,

- poprawiono logo znajdującą się na mapie (Napis fragujemy),

 

am_fg_water

 

- Usunięto krzak znajdujący się na skrzynkach przy respach.

- poprawiono logo znajdującą się na mapie (Napis fragujemy),

 

am_fg_sky_clouds

 

- poprawiono logo znajdującą się na mapie (Napis fragujemy),

- dodano dźwięk uruchamiany po wejściu na most,

- poprawiono niektóre tekstury,

- poprawiono skybox'a

 

am_fg_custom_aztec

 

- przeniesiono respy:
a) przy skrzynkach lekko w bok,
b) środkowy spawn bliżej skrzynek naprzeciwko (na schodach),

  • Love Frag (+) 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

am_fg_desert_island

Propozycja dodania "puszek lub butelek" w kształcie piramidy do zestrzelenia. Znajdowały by się one na pojedynczej skrzyni.    

 

am_fg_custom_vertigo_beta

Propozycja przeniesienia przewodu wentylacyjnego lub usunięcia (tych obniżonych wylotów?) tak żeby nie przeszkadzało w rzucaniu granatów. Nie mówię tu osobie? Używam tylko przeciwko staremu dziadkowi i adminom.

  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

am_fg_water

Coś jest nie tak z mapką. Var utrzymuje sie w granicach 1.5 czasem podbija do 6

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodam jeszcze swoją uwagę odnośnie am_fg_brick_snow : często zdarza się, że śnieg zakrywa nam pole widzenia przez co nie widać przeciwnika/ nie widać nic (zależnie od tego gdzie śnieg „odłamujący” się od box’ów się zespawnuje). Jednak jest to jeden z atutów tej mapy, przez co nie wiem jak ten problem rozwiązać.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawki do niektórych map zostały wdrożone. @ Samurai Tajrox 龙  wypisze listę zmian.

 

Ponadto, na obu serwerach pojawiła się mixowa mapa: am_fg_mix_warmup - to pierwsza z cyklu mieszanych plansz w ramach jednej mapy.

Na mapie znajdziemy 4 różne lokalizacje nawiązujące do oryginalnych rozgrzewek z map cache, inferno, overpass i vertigo.

 

Już wkrótce nowa mapa am_cutom_cache z odwróconymi do siebie BombSite'ami w starym stylu cache.

Chciałbym zapytać co sądzicie o am_custom_vertigo - czy mapa powinna być? Bo widzę, że jest dość często grana.

 

PS. Poprawiony sky_clouds został również dodany na ARENĘ 128 TR!

  • Love Frag (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka,

poniżej macie listę zmian konkretnych map.

 


 

am_fg_desert_island

 

- powiększono, a także oddalono logo,

- zmieniono położenie beczki i koła ratowniczego na środku (beczkę dano bardziej w prawo, a koło w lewo)

- poprawiono ułożenie piasku,

- obniżono, a także zmieniono jego stan na przenikalny (no solid),

- dodano od strony ct bar po lewej stronie,

- poprawiono dwie drewniane kładki na środku mapy, a konkretnie ich położenie,

- usunięto słońce na samej górze skyboxa, które w ogólnym rozrachunku, było nie potrzebne,

- poprawiono położenie, a także teksturę skrzynek, przy respach,

- zmieniono położenie drzew przy respach,

- zmieniono położenie zadawanych obrażeń,

- poprawiono położenie niewidzialnych ścian wokół wyspy,

- poprawiono tekstury tabliczki z logiem, na skałach obok respa tt,

 

am_fg_headshot_skydrop

 

- dodano funkcje na mapie, która sprawia, że po podejściu na tylną stonę respa,

- zmniejszono odstęp przy rozwalanych kładkach, aby dało się przeskoczyć na drugą stronę,

- poprawiono skyboxa,

- poprawiono wygląd schodów,

- usunięto część kładki po bokach od respów,

 

am_fg_sky_clouds

 

- poprawiono dźwięk wydawany po przejściu przez most (od teraz jest jednorazowy, aż do końca rundy)

- zmniejszenie miejsca w którym dźwięk zostaje odtwarzany,

- zmniejszono niewidzialną rampę przy moście, która miała ułatwić wchodzenie,

- zmieniono skyboxa,

- poprawiono respy na mapie.

 

am_fg_water

 

- usuniętą ptaki znajdujące się nad mapą,

- dodano wgłębienie na środku,

- zmniejszono ilość ryb, a także ich promień poruszania się,

 

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam chciałbym zgłosić błąd na jednej mapie...

 

am_fg_redline

Jak wiadomo V.I.P nie ma obrażeń od upadku i właśnie w tym problem.

Gdy się skoczy z okna przed siebie lub na środek wszystko działa i się umiera natomiast gdy się zrobi strafe i wyląduje na bocznej platformie to V.I.P nie dostaje obrażeń i może sobie biegać na dole. Mam nadzieje, że dobrze wytłumaczyłem na czym błąd polega.

  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bartuś1231  z pewnością Tajrox się temu przyjrzy i poprawi. Ponawiam moje pytanie: 

W dniu 30.10.2020 o 05:11, GET napisał:

Chciałbym zapytać co sądzicie o am_custom_vertigo - czy mapa powinna być? Bo widzę, że jest dość często grana.

 

Nie rozumiem fenomenu w postaci dawania lajków do postu, a tym że jak proszę i pytam to jestem olewany. Więc wniosek jest prosty: nie czytacie a potem jak cioty zalatacie po privach zdziwieni co się stało. 

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem mapa am_custom_vertigo powinna być na serwerze,ponieważ uważam ,że mapa jest fajna i przyjemnie się na niej gra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cóż co do map:

- am_custom_vertigo

ja osobiście nie lubię tej mapy ,kolejna z rzędu z jednym spawn-em.

Do tego ten środek mapy, trochę tam tego za wiele, mało czytelna przez te graty i czasem fartowne fragi wpadają. Szczelina dla kamperów.

Najlepsza taktyka: raschowanie 

 

- am_fg_mix_warmup

Pierwszy raz dzisiaj grałem i co zauważyłem, fajna mapka nawet bardzo, ale widziałem tylko jedną no chyba dwie max i tu jest minus 

te cztery mapki powinny sie miksować losowo, a mamy tak że arena od 1 do 4 jedna mapka, 5 do 8 druga mapka itd przynajmniej ja to tak widze.

Dla mnie bez sens żeby spadać z areny żeby zagrać na innej mapce.

 

am_fg_desert_island

Moja chyba ulubiona mapa ze względu na  idealnie widoczne głowy :) niebieskie tło i piasek ale, zawsze te ale 

moim zdaniem największy minus to jeden spawn, czasem bywa tak że strzelanie sprowadza sie do szybkiego wychylenia i strzału na oślep, trochę to psuje rozgrywkę zresztą nie tylko na tej mapie ale na każdej z jednym spawn-em

 

- am_fg_inferno_bananas

Już pisałem o tej mapce i długim ładowaniu sie mapy, ostatni mniej mam czasu na siedzenie przy kompie taki dziwny okres, może to przez to ale od 3 no może od 5 dni nie grałem na tej mapie, mam wrażenie że rzadziej jest wybierana przez graczy, może się mylę 

 

 

to na razie tyle 

Wasz Zapp :)

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Zapp napisał:

ja osobiście nie lubię tej mapy ,kolejna z rzędu z jednym spawn-em.

Do tego ten środek mapy, trochę tam tego za wiele, mało czytelna przez te graty i czasem fartowne fragi wpadają. Szczelina dla kamperów.

 

Zgadza się. @ Samurai Tajrox 龙  posiada już drugą wersję tej mapy przerobioną nieco i jest już dawno uwzględnione by środek oczyścić. Niemniej, pierwotnie zamierzaliśmy ją usunąć na rzecz am_fg_mix_warmup, gdzie występuje wariant z vertigo, niemniej zauważyłem, że o dziwo ta mapa jest dość często grana. Stąd pytam czy wg Waszej oceny powinniśmy tę mapę zostawić? 

 

15 minut temu, Zapp napisał:

Pierwszy raz dzisiaj grałem i co zauważyłem, fajna mapka nawet bardzo, ale widziałem tylko jedną no chyba dwie max i tu jest minus 

te cztery mapki powinny sie miksować losowo, a mamy tak że arena od 1 do 4 jedna mapka, 5 do 8 druga mapka itd przynajmniej ja to tak widze.

Dla mnie bez sens żeby spadać z areny żeby zagrać na innej mapce.

 

Nie da się zrobić w taki sposób, bo plugin na areny sam dobierze spawn na konkretnej planszy. Przez to może zdarzyć się, że raz będziemy na arenie nr 2 ( wg mapy, a nie pozycji w tabeli ), a raz na arenie nr 10. co w konsekwencji oznacza, że jeśli arena nr 2 i 10 to jest plansza z inferno, to zespawnujesz się dwa razy na inferno.

 

 Ewentualnie, można spróbować je wymieszać, czyli @ Samurai Tajrox 龙  tworzy arenę nr 1 z mapą inferno, 2 arena - cache itd. zamiast 3 mapy pod rząd inferno i kolejne trzy dla cache.

 

21 minut temu, Zapp napisał:

Moja chyba ulubiona mapa ze względu na  idealnie widoczne głowy :) niebieskie tło i piasek ale, zawsze te ale 

moim zdaniem największy minus to jeden spawn, czasem bywa tak że strzelanie sprowadza sie do szybkiego wychylenia i strzału na oślep, trochę to psuje rozgrywkę zresztą nie tylko na tej mapie ale na każdej z jednym spawn-em

 

Nie zawsze da się zrobić tak, aby konkretna mapa miała więcej niż 1 spawn na arenie, bo nie pozwalają na to warunki. Prostym przykładem jest właśnie desert_island, o którym wspomniałeś. Mapa ta ma strasznie odsłonięty teren i jeśli dodać spawn, np. po bokach to może się okazać, że drugi raz tez tam się zespawnuje i strzelą sobie od razu głowę.

 

Ale mam na to jeden pomysł w postaci statycznych spawnów zamiast dynamicznych. Czyli każda arena będzie taka sama, ale będą różnić się spawnami z góry utworzonymi. 

Przykładowo: na arenie nr 1 spawn CT będzie po prawej stronie, ale żeby TT go nie widział, to będzie on musiał mieć spawn za skrzynką, zaś na arenie nr 2 odwrotnie czyli CT za skrzynką, a TT po lewej.

 

28 minut temu, Zapp napisał:

Już pisałem o tej mapce i długim ładowaniu sie mapy,

 

Mapa jest czasem grana, ale z uwagi na to, że bardzo długo się wczytuje to pewnie to powoduje, że nie jest wybierana. Zrobimy co w naszej mocy by ten problem załatwić i mam na to pewne rozwiązanie. Czyli 3 rodzaje bananów: pierwsza arena z obecnym układem jak teraz, druga arena bez długiego respu TT, zaś trzecia arena bez bombsite A. Czyli taki naprzemienny wygląd mapy, co powinno być kompromisem dla tych, którzy lubią wydłużony banan, a tymi, co wolą krótszy.

  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam przychodzę tutaj z paroma uwagami do mapy am_fg_mix_warmup:

- Arenka inferno jest za mała 

- Na ten mapie jest wysoki var

- FPS przy pełnym serwerze nie są zbyt zadowalające

- Na cachu gracze często chowają się do tego hangaru za skrzynkę przez co nie widać ich i zabijają z zaskoczenia

 

(Większość z tego są to opinie graczy)

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 30.10.2020 o 05:11, GET napisał:

Chciałbym zapytać co sądzicie o am_custom_vertigo - czy mapa powinna być? Bo widzę, że jest dość często grana.

Mam parę sugestii. 

- Usunąć ze środka mapy (stępel,podporę) oraz żółty halogen. Te przedmioty bardzo zmniejszają widoczność. 

- Usunąć szparę pomiędzy czerwonymi skrzyniami a środkową. Częste miejsce dla kamperów. Upomnienie za brak dynamicznej gry = częste nie potrzebne  sapanie do admina.

- Zwiększenie mapy. (czyli) Po prostu wydłużył bym ja trochę. Wiemy dobrze że mapa jest jedną z mniejszych, dodatkowo mamy tutaj jeden resp. Chodzi mi głownie o to że mapa ma potencjał i nie chciał bym jej usuwać. Niech zostanie !!!! Tylko w obecnej wersji nie da się czegokolwiek dodać żeby nie nasyfić.

W dniu 30.10.2020 o 22:43, GET napisał:

Mapa jest czasem grana, ale z uwagi na to, że bardzo długo się wczytuje to pewnie to powoduje, że nie jest wybierana. Zrobimy co w naszej mocy by ten problem załatwić i mam na to pewne rozwiązanie. Czyli 3 rodzaje bananów: pierwsza arena z obecnym układem jak teraz, druga arena bez długiego respu TT, zaś trzecia arena bez bombsite A. Czyli taki naprzemienny wygląd mapy, co powinno być kompromisem dla tych, którzy lubią wydłużony banan, a tymi, co wolą krótszy.

Nie znam sie ale logicznie myśląc. Czy mapa nie ładowała by się szybciej gdybyśmy usuneli niepotrzebne dodatki czyli cały bombsite a oraz resp tt. Jedna stała wersja mapy :)  Wiem że ten rozjebany bombsite a robi wrażenie ale nie o to tu chodzi żeby podziwiać uroki mapy ale żeby się strzelać.   

CIĄG DALSZY NASTĄPI!!!

 

W dniu 30.10.2020 o 23:13, wiszu napisał:

am_fg_mix_warmup

Problem konkretnie dotyczy mapy cache. Jest strasznie drewniana. Respimy się na przeciw siebie z celownikiem na głowie. Nawet z usp-s głowa za -7 wchodzi przez dwie skrzynie. DMG z awp ponad 100

  • Shoot frag! (+) 4
  • Love Frag (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie aspekty, które poruszyłeś ws. mapy vertigo zostały przez nas już dawno wykonane. Wyjątek to powiększenie mapy, co uważam za wielki nonsens. Nie ma jak ją powiększyć, bo vertgo samo w sobie jest ciasne, czyli jak Twój tylek <laught>

 

Powtórzę: prace na vertigo zostały wstrzymane. Stąd poprawiona wersja nie została dodana. Poproszę @ Samurai Tajrox 龙  by wysłał mi tę wersję. 

 

PS. Nie zgodzę się, że na inferno ładowanie ma związek z wielkością. Są mapy ważące więcej i ładujące się od razu, dlatego uważam że potrzebny jest kompromis.

  • Shoot frag! (+) 3
  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa wersja am_fg_cutom_vertigo została wgrana. Wkrótce poprawki na am_fg_inferno_bananaam_fg_mix_warmup oraz nowe mapy: am_fg_custom_cache i am_fg_custom_nuke2018. Potem zrobimy sobie przerwę z nowymi mapami i będziemy dostosowywać mapy do skutku.

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (+) 5
  • Extra 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc tak, oczyściłem trochę ten temat i uporządkowałem wszystkie informacje. Dodałem notatki i wykreśliłem rzeczy, które zostały zrobione.

 

W dniu 17.10.2020 o 01:46, wiszu napisał:

Jak dziś grałem na arenie 64tick to jeden z graczy zauważył iż co drugą rundę przeciwnik respi się naprzeciwko Ciebie przez co można łatwo wychylić i wiedzieć gdzie jest przeciwnik było to na mapie breakout_night z moich krótkich obserwacji wydawało się to prawdą. Jak na razie ja sam osobiście nic nie zauważyłem lecz jak zauważę to na pewno o tym poinformuję. 

 

Nadal nie rozumiem o co chodzi, bo tak naprawdę jeśli dana arena posiada dwa spawny to plugin sam losuje i jest 50% szans. I niestety tak się może zdarzyć, że 3 razy pod rząd zrespimy się po jednej stronie, ale na to wpływu szczerze nie mamy. Poza tym, spawny zostały z oryginalnej mapy, a nigdy nie było na nie narzekań.

 

W dniu 29.10.2020 o 22:33, crunchy oreo napisał:

Dodam jeszcze swoją uwagę odnośnie am_fg_brick_snow : często zdarza się, że śnieg zakrywa nam pole widzenia przez co nie widać przeciwnika/ nie widać nic (zależnie od tego gdzie śnieg „odłamujący” się od box’ów się zespawnuje). Jednak jest to jeden z atutów tej mapy, przez co nie wiem jak ten problem rozwiązać.

 

Tego też nie do końca rozumiem Osobiście mi ten śnieg nigdy nie przeszkadzał, a poza tym żaden z graczy dotychczasowo nie skarżył się na to. Więc możemy śmiało uznać, że taki jest urok tej mapy, dokładnie taki sam jak na mapie grubashi_rain.

 

PS. Redline poprawiony został wdrożony. @ Samurai Tajrox 龙  da niebawem listę zmian na mapach.

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...