Jump to content

Recommended Posts

Uwagi związane z nowymi mapami na AWP


W związku z zbliżającym się resecie oraz przerwy technicznej, mamy parę uwag co do niektórych nowych map, jakie zostały wprowadzone jakiś czas temu.


__________________________________________________________________________________________________________________________________


Pierwszą z nich jest mapa awp_fg_orange:


Po 1. Według mnie oraz nie niektórych graczy owa mapa jest za mała.
Po 2. Na rampie po środku mapy jest cos w stylu piramidy, która zajmuje zbyt dużo miejsca.


Propozycje:


- powiększenie mapy
- powiększenie rampy 
- gdyby mapa została powiększona, można by dodać nowe elementy np. cos w stylu daszku
gdzie można by było wejść za pomocą drabiny lub przeskoczyć z innego elementu mapy

 

- - -


Drugą z nich jest mapa awp_fg_gade:


Na całej mapie jest zbyt mało elementów np. piramid itp


Propozycje:


- dodanie więcej elementów
- dodanie pietra na respie 

 


 

Jeśli macie inne propozycje lub uwagi związane z innymi mapami, zapraszam do pisania wszystkiego w tym temacie!

 

Pozdrawiam

  • Shoot frag! (+) 4
  • Love Frag (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z mojego nocnego obchodu:

1. awp_fg_batson_rm:

- błąd z oświetleniem po jednej stronie mapy, pod rampą przy respie tt (?) dziwnie naświetlone miejsce

 

Moim zdaniem również mapa poprzez użycie strasznie jaskrawych kolorów tekstur stała się zbyt agresywna dla oczu. Doszło to do takiego stopnia, że nie mogłem na nią patrzyć przez więcej niż dwie minuty bo już oczy zaczęły mi łzawić.

 

2. awp_fg_deluxe_rm:

- brak symetryczności na szczycie środkowej wieżyczki - wejście na jej szczyt znajduje się tylko po jednej stronie, ale przecież przez okienka bocznych wieżyczek można przeskakiwać, dlatego też środek góry powinien być bardziej otwarty, drabina w środku budynku może pozostać po jednej stronie

- brak drabinek na respie na bokach - mamy drabinkę tylko na środkowym pilarze, warto by było również dodać drabinki na pilarach bocznych

 

3. awp_fg_garden_rm:

- pod schodami znajdującymi się obok logo na środku mapy pomimo ogromnej dziury nie da się przejść, powinno to zostać albo odblokowane, albo zakryte

 

4. awp_fg_india_lego:

- na białe platformy po bokach mapy nie da się wskoczyć stojąc na podłożu nawet używając double jumpa, trzeba by było to obniżyć (tak, wiem, można wskoczyć na to jednak z użyciem niebieskiego bloku "zaraz obok" i double jumpa)

 

5. awp_fg_lego_infinity_arena:

- próba wykonania napisu na wieżach w takim stylu nawet ciekawa, jednak zamiast użycia całego wyrazu "fragujemy" użyłbym po prostu skrótu FG, duże i proste FG na wieży wyglądałoby znacznie lepiej niż dość krzywe FRAGUJEMY, będzie też łatwiejsze do dopasowania na niezbyt okrągłej wieży

 

6. awp_fg_neon_rm:

- znów napis fragujemy na wieżyczce, tutaj również można by wykorzystać skrót FG i postawić go pionowo i również umieścić go w prostokącie (w sumie tak jak teraz, a loga na mapie przecież i tak są)

 

W chwili obecnej napis wygląda tragicznie, zwłaszcza te G

 

7. awp_fg_neon_tower_final:

- o ile zazwyczaj nie zwracam uwagi na takie pierdoły, to jednak ten ogromny napis Fragujemy strasznie się wyróżnia i moim zdaniem calkowicie psuje koncepcję mapy o charakterze futurystycznym. wygląda to jak próba (nieskuteczna) pomieszania lat 50. z cyberpunkiem, ale wyszedł z tego ogromny i dość niezjadliwy miszmasz, czcionka do zmiany

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od siebie dodam, że respy są do poprawy na niektórych mapach, np. 4one.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z mojego przeglądania map:

 

1.  awp_fg_gony_rm:

-  Mostek, który łączy praktycznie ze sobą nie rampy jest za bardzo odsłonięty z każdej strony. Proponowałbym wstawić boxa, który przynajmniej zakryje gracza przed rampą przeciwnika.

 

20201015230124_1.thumb.jpg.a7c6d2a6632f5afd77d6123138943ceb.jpg

 

2. awp_fg_city_final:

- Za dużo miejsc, z których możemy zostać zabici. Na przykład zamurować niektóre okienka, żeby powstało jedno.

 

  Czarne kwadraciki otaczają to co bym zmienił, w tym przypadku zamurował wszystko i stworzył łącznie 3 okna w tym ciągu, a nie 6 jak jest teraz.20201015230000_1.thumb.jpg.51044ac81a63eeafed2f2a3728cbac43.jpg

 

Natomiast tutaj okna oznaczone czarnymi otoczkami bym zamurował. powstałoby łącznie 3 spoty zamiast 5.

20201015225956_1.thumb.jpg.527bc96c0cfbe68a3f3dc979b8562ff7.jpg

 

3. awp_fg_garden_rm:

- Odrodzenie na środku respa powoduje, że gracz nie jesteś w stanie dobiec do bocznych obiektów, ani podbiec wystarczająco blisko środka, żeby się uchronić przed tzw. spawn killem.

 

4. awp_fg_india_dust_rm

- Brak antyrush'a.

- Możliwość wskakiwania na piramidę na moście przez vipy, co powoduje, że widzą cały resp przeciwników.

 

5. awp_fg_india_lego 

- Bug tekstur przy drzewkach zbudowanych z lego, wizualnie są w jednym miejscu, a teksturowo są trochę przesunięte.

20201016194139_1.thumb.jpg.ed078caacca8aaec2178f019f03d8f0e.jpg

 

6. awp_fg_neon_rm:

- Rozjaśnienie mapy, terroryści nie widzą antyterrorystów zbyt dobrze, a w szczególności na początku rundy.

 

7. awp_fg_neon_tower_rm:

- Schody zmienić na rampie, ponieważ jak wychodzimy po tych schodach to wygląda jakbyśmy nagle się pojawiali i znikali, za strome są.

20201016005655_1.thumb.jpg.814609d623cc39f6a9ad59454561deab.jpg

 

- Usunięcie lub dodanie mniejszego klocka do boxa przy ścianie, nie można wskoczyć na tą ścianę.
20201016005730_1.thumb.jpg.5414ea66d1b80692b7186543c202c899.jpg

 

8. awp_fg_zvk_final_rm:

- Ścianki albo boxy postawić przy wychodzeniu z lewej strony respa CT i prawej strony respa TT, zbyt krótki czas aby przebiec np. na środek. 

20201016192826_1.thumb.jpg.fc413a873c1999209132f6d7d71ed71e.jpg

 

9. scout_fg_scoutknivez:

- Występuje bug jak kolce się po stronie CT pojawiają, można tam tak się ustawić, że kolce nie biją obrażeń, a gracz na nich stoi i się wydostać nie może.

 

 

 

 

 

  • Shoot frag! (+) 3
  • Love Frag (+) 3
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie uwagi zostaną przeanalizowane z Tajrox'em i myślę, że w listopadzie pojawi się zestaw nowych, poprawionych map. 

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anty-rush został skorygowany na większościach map.

  • Love Frag (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drodzy Fragowicze,

 

Poniżej znajdziecie proponowaną listę map dla obu serwerów, które zostaną wrzucone w nocy z czwartku na piątek!

Jeśli macie jakiekolwiek uwagi, to serdecznie zapraszamy do wypowiedzi, szczególnie adminów.

 

 @ olusia  @ --ToM--  @ 777Moneymaker  @ Eslowy  @ Koyot  @ Vesp3r  @ Żywy

@ Haizo  @ Orzel02.pl  @ Rusekk

 


 

Mapcykl na serwer AWP ( dzienny od 8 do 22 )

  1. awp_fg_arena [ dawniej -> awp_arena_old ]
  2. awp_fg_deluxe
  3. awp_fg_dust
  4. awp_fg_gade
  5. awp_fg_garden
  6. awp_fg_gony
  7. awp_fg_india [ dawniej -> awp_fg_india_dust ]
  8. awp_fg_india_ng
  9. awp_fg_kox
  10. awp_fg_lego_2
  11. awp_fg_lego_2_remake dawniej -> awp_fg_lego_crash_day ]
  12. awp_fg_lego_2_towers dawniej -> awp_fg_lego_towers_night ]
  13. awp_fg_lego_3 dawniej -> awp_fg_lego_small_arena ]
  14. awp_fg_lego_4
  15. awp_fg_lego_2019 dawniej -> awp_fg_lego_big_tower_night ]
  16. awp_fg_lego_arena
  17. awp_fg_lego_india
  18. awp_fg_lego_rome
  19. awp_fg_neon_tower [ dawniej -> awp_fg_neon_tower_night ]
  20. awp_fg_nuke
  21. awp_fg_pro
  22. awp_fg_roost
  23. awp_fg_vio
  24. awp_fg_zvk
     
  25. scout_fg_neon_small_tower
  26. scout_fg_lego_dark
  27. scout_fg_scoutknivez_street

Mapcykl na serwer AWP ( nocny od 22 do 8 )

  1. awp_fg_deluxe_night
  2. awp_fg_india_ng_night
  3. awp_fg_kox
  4. awp_fg_lego_2_night
  5. awp_fg_lego_3
  6. awp_fg_lego_rome
  7. awp_fg_neon_tower
  8. awp_fg_nuke
  9. awp_fg_zvk_night

Opis zmian w pigułce:

  • Mapy, które zostały usunięte w nowym mapcyklu: 

    a) awp_fg_4one_final
    b) awp_fg_batson_rm
    c) awp_fg_city_final
    d) awp_fg_india_big_rm
    e) awp_fg_kazki_rm
    f) awp_fg_lego_infinity_arena
    g) awp_fg_neon_rm
    i) awp_fg_orange_arena
     
  • W kolorze zielonym zaznaczyliśmy nowe mapy, które pojawią się na serwerze.
  • W kolorze żółtym znajdziemy mapy, które zmienią swoje nazwy by ułatwić nowym graczom ich rozpoznawanie.

 

Mapcykl na serwer AWP - NO SCOPE ( całą dobę )

  1. awp_fg_deluxe
  2. awp_fg_dust
  3. awp_fg_fort
  4. awp_fg_india [ dawniej -> awp_fg_india_dust ]
  5. awp_fg_india_big
  6. awp_fg_kazki
  7. awp_fg_kox
  8. awp_fg_lego_2
  9. awp_fg_lego_2_remake [ dawniej -> awp_fg_lego_crash_day ]
  10. awp_fg_lego_3 dawniej -> awp_fg_lego_small_arena ]
  11. awp_fg_lego_4
  12. awp_fg_lego_arena
  13. awp_fg_lego_dark [ identyczna jak -> scout_fg_lego_dark ]
  14. awp_fg_lego_rome
  15. awp_fg_neon_small_tower identyczna jak -> scout_fg_small_neon ]
  16. awp_fg_nuke
  17. awp_fg_orange dawniej -> awp_fg_orange_arena ]
  18. awp_fg_roost
  19. awp_fg_vio
  20. awp_fg_zvk

Opis zmian w pigułce:

  • Mapy, które zostały usunięte w nowym mapcyklu: 

    a) awp_fg_4one_final
    b) awp_fg_batson_rm

    c) awp_fg_gade_rm
    d) awp_fg_garden_rm
    e) awp_fg_lego_towers_night
    f) awp_fg_neon_rm
    g) awp_fg_neon_tower
    h) awp_fg_pro_rm
     

  • W kolorze zielonym znajdziemy nowe mapy, które pojawią się na serwerze.
  • W kolorze fioletowym zaznaczyliśmy mapy, które znajdą się tylko i wyłącznie na tym serwerze.
  • W kolorze żółtym zaznaczyliśmy mapy, które zmienią swoje nazwy by ułatwić nowym graczom ich rozpoznawanie.
  • Love Frag (+) 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od siebie dodam że usunął bym mape awp_fg_fort. Powód mapa niezbyt lubiana przez graczy wnioskuję po szybkim tempie wychodzenia graczy z serwera gdy jest grana. (średnio z 15 graczy zostaje tam 5 do końca mapy). Co do reszty nie mam jakichś uwag. Daje za robotę. 

  • Shoot frag! (+) 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sądziłem że to ulubiona mapa, bo jest dość często grana. Słyszę na no-scope pozytywne opinie. I tak wiem, że zwykłe AWP są inne, dlatego ktoś mógłby się odnieść do tego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Eslowy said:

 Powód mapa niezbyt lubiana przez graczy wnioskuję po szybkim tempie wychodzenia graczy z serwera gdy jest grana. (średnio z 15 graczy zostaje tam 5 do końca mapy).

 

Rzeczywiście tak się dzieje. Gracze wychodzą podczas mapy i zostaje ich garstka. Niektórzy narzekają na forta, ale też są jego zwolennicy (zdecydowana mniejszość). 

Jakoś mi ta mapa umknęła przy rozmowie @ GET

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skorygowałem zatem mapcykl.

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe mapy już są! ;) 

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZVK nigdy nie było i nie będzie mapą symetryczną. Twoja propozycja jest bezsensu z uwagi na to, że po drugiej stronie jest podest, a poza tym po jakiego grzyba to, jak od tamtego respa jest wejście od razu na górę budynku? 

  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi chodzi o to żeby ten murek był po tej stronie jak na zdjęciu które wstawił @ Lovely boy ♥ , nawet w tym miejscu co jest zaznaczone. Lovely wspominał o tym ale murek został tylko postawiony od strony CT a od TT już nie 

image.png

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Koyot to była propozycja, jednak z  uwagi na to, że tt po tamtej stronie ma po prawo podwójne boxy, wejście do góry i jeszcze mogą od razu rashować prawo do ściany to, postanowiliśmy wstawić tylko po stronie ct ten murek...

  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mapie scout_fg_neon_beta występują straszne lagi, przez które ciężko trafić przeciwnika. Var jest w porządku. Gracze od razu wpisują rtv w celu zmienienia mapy na inną :/

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do czasu rozwiązania problemu z mapą wycofam ją. @ Samurai Tajrox 龙  przyjrzy się temu. 

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wgrana została nowa wersja scoutknivez. Niebawem nowa wersja map:

  • awp_zvk - poprawki do aktualnej mapy
  • awp_fg_garden - nowa wersja, aktualnie mapy nie ma na serwerze
  • awp_fg_orange - nowa wersja, aktualnie mapy nie ma na serwerze

Proponuję @ Koyot  byś się ze mną skontaktował i wtedy sprawdzimy razem mapy. Jeśli ktoś ma coś do dodania to zapraszam.

  • Love Frag (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka, podsyłam wam zestaw zmian na waszych mapa, od razu uprzedzam, że lista nie jest długa więc szybko ją przeczytacie :)

 


 

awp_fg_arena

- przesunięto, powiększono, a także dodano animacje do loga za respem ct,
- dodano dodatkowe loga w rogach mapy,
- poprawiono teksturę wszystkich log znajdujących się na mapie,
- usunięto niektóre obiekty, dla lepszej optymalizacji,
- poprawiono położenie skyboxa.

 

awp_fg_deluxe

- poprawiono strukturę, a także tekstury większości budowli,
- dodano możliwość wspięcia się na środkową wieże od strony bocznej,
- poprawiono i powiększono teksturę loga.

 

awp_fg_dust

- usunięto podest niedaleko respa ct,
- obniżono, a także przeniesiono skrzynkę nad podestem,
- zmieniono położenie i poprawiono teksturę loga,
- przesunięto wielką skrzynkę do strony ct do przodu i lekko w lewo,
- dodano od strony tt małą skrzynkę, aby dało się lepiej wskakiwać na inne skrzynki,
- usunięto jedną środkową skrzynkę, a drugą dano podwójną,
- zmieniono położenie niektórych respów od strony ct,
- dodano kilka skrzynek i podest na po bocznej stronie mapy (obok schodów i drzewa),
- dodano w rogu tt lekkie wzniesienie z piasku,
- poprawiono teksturę niektórych skrzynek,
- dodano beczkę po boczne stronie mapy na przeciwko skrzynek z podestem.

 

awp_fg_fort

- zmniejszono ilość scoutów
- poprawiono teksturę loga
- zamiast amunicji przy samochodzie od strony tt, dodano kilka opon,
- dodano wejścia do budynków znajdujących się obok pojazdów,
- usunięto jedną ze skrzynek z amunicją obok pojazdu wojskowego.

 

awp_fg_gade

- dodano respy na platformach znajdujących się na respach,
- poprawiono teksturę loga,
- usunięto ściany znajdujących się w małym korytarzu,
- pozbyto się błędu z prześwitem na bocznych ścianach,
- zmieniono położenie słońca,
- zmieniono położenie murków w korytarzu.

 

awp_fg_garden

- usunięto wszystkie krzaki znajdujące się na podestach,
- lekko obniżono rośliny znajdujące się na środku
- zmieniono wygląd schodów,
- zmieniono położenie skrzyń po bokach mapy,
- dodano wodospad po bocznych ścianach mapy,
- dodano w środkowej budowli dziurę, aby było widoczne całe wnętrze.

 

awp_fg_gony

- dodano drabinki po prawej stronie od mostu,
- dodano skrzynkę nad mostem,
- poprawiono teksturę loga,
- dodano niewidzialną ścianę obok drabinek.

 

awp_fg_india

- poprawiono teksturę loga,
- usunięto mgłę nad mapą, która powodowała lekkie spadki fps,
- usunięto i poprawiono niektóre skrzynki na mapie.

 

awp_fg_kazki

- poprawiono teksturę loga.

 

awp_fg_2_remake

- poprawiono teksturę loga.

 

awp_fg_lego_2_towers

- poprawiono teksturę loga.

 

awp_fg_lego_3

- poprawiono teksturę loga,
- zmieniono wygląd skybox'a.


awp_fg_lego_2019

- poprawiono teksturę loga i innych obiektów.


awp_fg_lego_arena

- poprawiono teksturę loga.

 

awp_fg_lego_india

- poprawiono teksturę loga,
- usunięto błąd z blokującym drzewem,
- dodano schody do białych pięciokątów po bokach mapy,
- poprawiono położenie respów,

 

awp_fg_lego_rome

- poprawiono teksturę loga,
- usunięto błąd z poświatą na bocznych ścianach mapy,


awp_fg_neon

- poprawiono niektóre tekstury
- dodano, aby kreska pod logiem (środkowa wieża), była przenikalna,

 

awp_fg_nuke

- poprawiono teksturę loga,

 

awp_fg_pro

- poprawiono teksturę,
- usunięto reflektory na środkowej budowli,

 

awp_fg_roost

- poprawiono teksturę loga,

 

awp_fg_vio

- poprawiono teksturę loga i niektórych bloków,

 

awp_fg_zvk

- poprawiono teksturę loga,
- zmieniono położenie ściany na respie ct (w jej miejsce dodano skrzynki)
- przesunięto lekko skałę od strony tt,


scout_fg_lego_dark

- poprawiono teksturę loga,

 

scout_fg_scoutknivez_street

- skrócono czas jaki potrzeba, aby każda z pułapek się zakończyła
- poprawiono, aby kolce zabijały
- dodano obrażenia do drzwi od strony ct
- usunięto doniczkę z kwiatkami na balkonie ct

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na awp_fg_lego_2 jest błąd, wszyscy gracze posiadają kamizelkę kuloodporną, a powinny tylko vipy.

  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe mapy zostały dodane:

  1. awp_fg_garden - ONLY AWP #01
  2. awp_fg_orange - ONLY AWP #02

Dodatkowo, zaktualizowaliśmy mapy tj.: 

  • awp_fg_deluxe_beta
  • awp_fg_deluxe_night_beta
  • awp_fg_dust_beta
  • awp_fg_gade_beta
  • awp_fg_kox_beta
  • awp_fg_lego_2_beta
  • awp_fg_lego_2_remake_beta
  • awp_fg_vio_beta
  • awp_fg_zvk_beta
  • awp_fg_zvk_night_beta
     
  • scout_fg_neon_beta

@ Samurai Tajrox 龙  wypisze Wam co konkretnie zmieniło się na mapach. Prosiłbym o ocenę map szczególnie garden i orange.

  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemanko, ponownie

podsyłam wam koleją listę zmian w poszczególnych mapach 😄

 


 

awp_fg_deluxe / night

- zmieniono wygląd skyboxa,
- poprawiono teksturę podłoża w niektórych miejscach mapy,
- zmieniono położenie wież, a także niektórych obiektów, w taki sposób, aby mniej przeszkadzał i lepiej się prezentowały.

 

awp_fg_dust

- zmieniono położenie drzewa obok podestu, a także usunięto niepotrzebną (niewidzialną) ścianę, która blokowała czasami graczy.
- pod wcześniej wspomnianym podestem dodano blokadę, by uniemożliwić kampienie w tamtym miejscu graczom,

- skrócono rampę przy schodach po prawej stronie mapy (patrząc od respa TT), a także dodano niewidzialną rampę, aby celownik nie skakał w trakcie chodzenia po nich,
- całkowicie po lewej stronie mapy (patrząc od respa TT):
a) wyrównano teren,
b) dodano schody, aby można było na niego wejść,
c) dodano budynek, dla lepszej osłony,
d) zmieniono położenie dużej skrzynki przy wzniesieniu (tam gdzie kiedyś był długi podest, niedaleko ct), a na jego miejsce dodano kilka mniejszych skrzynek.

 

awp_fg_gade_beta

- poprawiono niektóre tekstury,
- dodano kilka murków, niedaleko mostów,

 

awp_fg_kox_beta

- dodano za respami budowle, które znajdowały się już wcześniejszej wersji mapy (chodzi, głównie o te okręgi),
- poprawiono, a w szczególności dodano brakujące tekstury,
- usunięto trójkątne podesty, obok schodów, na rzecz jednego, większego,

 

awp_fg_lego_2

- usunięto funkcje z mapy, która dodawała kewlar,

 

awp_fg_lego_2_remake

- zmieniono kolorystykę niektórych tekstur,
- zmieniono intensywność światła,
- dodano inną teksture skyboxa,
- obniżono murki znajdujące się na wieży,

 

awp_fg_vio

- poprawiono tekstury większości budowli
- pozbyto się błędu z cieniami

 

awp_fg_zvk / night

- przywrócono stare położenie murku od strony ct (wcześniej były tam skrzynki),
- dodano trzy skrzynki po lewej stronie budowli (patrząc od strony CT), a także jedną skrzynkę przy prawym murku od ct,
- przestawiono jedną skrzynkę z trzech, obok środkowej budowli, w taki sposób, aby nie dało się wejść pomiędzy nimi.

 

scout_fg_neon_beta

- poprawiono niektóre tekstury
- podjęto się próby zoptymalizowania mapy, aby ta nie powodowała lagów,

 

awp_fg_garden

- skrócono mapę od tylnej strony respów,
- zmieniono położenie drzew,
- podwyższono wszystkie cztery murki
- dodano kilka krzaków obok wodospadu,
- zmieniono położenie pochodni, obok murków, w miejsce przy wodospadzie,
- obrócono kilka skrzynek przy bocznych stronach mapy,
- powiększono wielkość szlaku wodnego z wodospadu do środkowej budowli,
- dodano dwie deski, nad dziurą do środkowej budowli, dodatkowo usunięto możliwość wrzucenia tam broni,
- zmieniono teksturę trawy,
- usunięto możliwość chodzenia po bocznych murkach mapy,

 

awp_fg_orange

- zmieniono intensywność, a także położenie światła,
- obniżono podesty za respami
- pozbyto się bocznych ścianek,
- dodano "balkony", tzn. więcej przestrzeni, obok środkowej budowli,
- poprawiono niektóre tekstury,

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (+) 4
  • Extra 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By kicha original
      siema nie mogę wbić na serwer gdy jest rozgrywana nowa mapka komunikat jaki się pojawia:
      Cannot continue without model maps/zm_fg_ez_b3.bsp, disconnecting.
      taki problem pojawia mi się przy nowych mapkach moja wersja cs 1.6 v48 ktoś zna rozwiązanie problemu?:
    • By GET
      Regulamin dotyczący serwera ONLY AWP NO SCOPE
       
      Zanim zapoznasz się z poniższym regulaminem serwera, przeczytaj nasz Ogólny Regulamin Serwerów
       

      Ogólny zasady rozgrywki...
      Obowiązkowo gramy dynamicznie Zabrania się nadmiernego kampienia.
      [!] Kampienie to inaczej chowania się w miejscach ciemnych, skrytych, niewidocznych dla graczy. Zabrania się wykorzystywania bugów na mapie oraz wchodzenia na tekstury. Zabrania się przechodzenia do przeciwnej drużyny i destabilizowania tym rozgrywki. Można rushować na mapach.
      [!] Rushowanie jest to przechodzenie w wyznaczonych miejscach w zależności od typu mapy na teren wroga.
       
      ---
       
      Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
      Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy