Jump to content
GET

[CS 1.6] Propozycje nowych map na serwer ZOMBIE INFECTION

Recommended Posts

Propozycje nowych map

 

W związku z tym, iż powstaje bardzo dużo tematów związanych z mapami na serwerze,

postanowiliśmy utworzyć specjalny do tego temat tak, aby nie robić spamu w dziale Propozycje i uwagi.

 

Zapraszamy do składania propozycji, uwag, a przede wszystkim pisania opinii.

 


 

Podstawowe informacje...

 

Dozwolona jest wszelka dyskusja w temacie, ale tylko dotycząca zaproponowanej mapy!

 

Zanim jednak napiszesz, postaraj się dostosować do wzoru:

 

Nazwa mapy:

Link do mapy:

Screeny lub opis mapy:

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: zm_arctic

Screen z mapy (przynajmniej jeden):

52d3e2fad34ac.jpg.4d483782399fce0f5e653114aa72582c.thumb.jpg.d3591556e50a777a34d78ec034d3f028.jpg

Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/178511

Dlaczego chciałbyś ją zobaczyć u nas na serwerze: Proponowałem ją w poprzednim wątku i sądząc po reakcjach forumowicze byli chętni zobaczyć ją w grze. Mapa jest rozmiarowo bardzo dobra i ma zbalansowane kampy, które wymagają jako takich umiejętności żeby do nich wejść - nie są zbyt długie i kręte przez co zombie nie ma szans wejść i musi odpalać szalonego ale nie są też bezsensownymi dziurami w ścianie, przy których wystarczy takowego szalonego odpalić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopowiedzenie do map zaproponowanych w poprzednim temacie:
-zm_chatoyant - mapa wprowadzona na serwera
-zm_lostproject - dodana i szybko usunięta, nie nadawała się na naszego moda
-zm_ugly_house_2020 - odrzucona z powodu ogromnych spadków FPS
-zm hornsund - mapa wprowadzona na serwer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: zm_energy_neon

Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/193477

Screeny lub opis mapy:

 

 5861559d038a0.jpg

 

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: Myślę, że jest to lepsza wersja mapy zm_energy, ponieważ posiada więcej kamp. Mapa była kiedyś i myślę, że zostanie przywrócona. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: zm_domek_zk

Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/175165

Screeny lub opis mapy: 51db73610a475.jpg

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: Jestem autorem tej mapy jak się jeszcze bawiłem w tworzenie jakieś 7-8 lat temu. Zrobiona była na zakład-karny który miał też podobny system serwera zombie infection jak jest tutaj. Chciałbym zobaczyć czy tutaj się sprawdzi ta mapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: ze_RadioActiveLab_WZ_CSO

Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/204019

Screeny lub opis mapy: filmik :

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: Brakuje escape, więc sprawdziłem osobiście tę mapę i jest obiecująca. Polecam sprawdzić opiekunowi :)
 

Nazwa mapy: ze_isla_nublar_lg

Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/166835

Screeny lub opis mapy:
530-90_4feb2532b0476.jpg
4feb23fb39184.jpg

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: Powód jak wyżej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: zm_minifive_lab

Link do mapy:  https://gamebanana.com/maps/209427

Screeny lub opis mapy:

5eb33a690fb9a.jpg

5eb33a6790d0f.jpg

5eb33a674ddad.jpg

 

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze:  Bardzo świeża mała mapka z trzema pomieszczeniami i paroma kampami, stworzona na wzór zm_five. Myślę, że nawet na cykl nocny się nada - na dużą liczbę graczy mogą się blokować ale mógłby być fun! :D

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: zm_camp_mono

Link do mapy: https://www65.zippyshare.com/v/imP4SxGE/file.html

Screeny lub opis mapy:

zm_camp_mono0000.thumb.jpg.1306a999cb5de123942649635f7aa29f.jpg

zm_camp_mono0001.thumb.jpg.d661c86244df560356ba699611ed80df.jpg

zm_camp_mono0002.thumb.jpg.520b6ca15943fb7ae1f33c95e65bfb3b.jpg

zm_camp_mono0003.thumb.jpg.e2b754f885882e3809951a6d3d365025.jpg

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: Chciałbym tę mape na serwerze, ponieważ jest duża i jest pare fajnych kamp. Ta mapka nadawała by się na godziny wieczorne, gdy jest więcej graczy bo mapa jest spora.

 

 

Nazwa mapy: zm_kancl3r

Link do mapy: https://www65.zippyshare.com/v/YAH3t1hn/file.html

Screeny lub opis mapy:

zm_kancl3r0000.thumb.jpg.12a10090c3394aa64267c2b92e0965a2.jpg

zm_kancl3r0001.thumb.jpg.d291f9bcd06fca04646cbcd9d1922420.jpg

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: Mapka jest interesująca, mogła by się nadawać na mniejszą ilość graczy. Na mapce jest pare fajnych kamp i to coś nowego.

 

 

Nazwa mapy: zm_nokaut

Link do mapy: https://www65.zippyshare.com/v/KdF8mVoD/file.html

Screeny lub opis mapy: 

nokaut.thumb.jpg.eedeb031f09e8ef9c7ebae5c050e235c.jpg

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: Ta mapka jest moim faworytem, ponieważ mapka jest mała i bardzo interesująca. Mapka na starym zombie modzie sprawdzała się bardzo dobrze, może tutaj też się sprawdzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: zm_silent_hill

 

Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/140085

 

Screeny lub opis mapy:

 image.thumb.png.1f8cad902064ca03c2c99377ddc7af5c.pngimage.thumb.png.e611765f84f667fe342a2d1884157365.png

 

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze:

Mapa jest fenomenalna. Jedna z najbardziej klimatycznych jakie dane mi było sprawdzić. Mnóstwo easter eggów, jak np. krzyki zza ściany, albo delikatnych jump scarów jak potwory uderzające w drzwi czy załamujące się piętra. Mapa doskonale oddaje grozę a przez dobrze zrobione kampy np. zabarykadowane sale i pokoje jest bardzo grywalna. Kapmy wydają się naturalne i wkomponowane w mapę, nie są jedynie klocami z dziurą w środku jak to wygląda na innych mapach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: zm_ilc_resident_evil2

 

Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/140091

 

Screeny lub opis mapy:

140090b.thumb.jpg.0fefbc249375a1ef768495c503f9d96f.jpg140090d.thumb.jpg.121bc89406f0e9d1ea6d4a752295c36a.jpg

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze:

Kolejna dobra mapa użytkownika "Cep}I{". Mniejsza niż zm_silent_hill i ma łatwiejsze do znalezienia kampy. No i oczywiście jest klimacik, warto sprawdzić bo na pewno ma więcej sensu niż grany 70x dziennie zm_anekin_house.

Edited by Kshakov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: zm_happymix_blk

Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/198226

Screeny lub opis mapy:

1.thumb.jpg.a408c84bb9c25055d45ecbcf9e9a646a.jpg2.thumb.jpg.fde2dd888c3331a0f7ab764eb1edc690.jpg

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze:  Jest to  świąteczna wersja zm_oblivion. Myślę, że się spodoba i przyjmie.

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: zm_westwood_click21

Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/158014

Screeny lub opis mapy:

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: Brakuje mi na serwerze map opartych o klasyki z podstawowej wersji 1.6, ta mapa wydaje się mieć sensowne jak na nasz serwer kampy, dlatego chciałbym, żeby przynajmniej była wypróbowana.

Edited by User
dodanie zdjęć
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: zm_volume_1

Link do mapy:  https://gofile.io/d/Nu8f3z  natrafiłem na nią przeglądając zapisane na dysku mapki. Nie mogłem znaleźć na gamebanana a do tego to ta mapka była robiona specjalnie dla Zakladu Karnego więc marne szanse, że znajduje się gdziekolwiek w sieci, stąd sam wrzuciłem na hosting.

Screeny lub opis mapy: w załączniku

 

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze:  Mapka wpasowuje się w styl grania jaki panuje na serwerze: kilka banalnych kamp od razu obok respa, ambitniejsze kampy znajdujące się trochę dalej, do których trzeba wejść przez schodki. Odnoszę wrażenie, że na serwerze ostatnio zapanowała monotonia grania tych samych mapek, dlatego mam nadzieję, że uda się przekonać graczy do spróbowania czegoś nowego.

20210121233146_1.jpg

20210121233152_1.jpg

  • Shoot frag! (+) 3
  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: ze_hospital_kingcounty_lg

Link do mapy: Link

Screeny lub opis mapy: Fajna mapa, kilka pomieszczeń na spawny, rozgałęzienia, średni dystans do pokonania i z fajnym klimatem. Mało miejsc gdzie można spychać, helikopter ma jedno wejście przez co łatwo się wybronić (nie licząc okien, gdzie trzeba się podsadzić). Sporo miejsca.

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: Jak widzę te nasze mapy po raz n-ty to mam ochotę się rozpłakać. 

 

Spoiler

DsqiUId.jpg

Jz9cjuZ.jpg

o05rVpa.jpg

AmB6vdM.jpg

dTmTa4S.jpg

f3FHXeg.jpg

CWHpAiI.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazwa mapy: ze_egypt_underground

link do mapy: https://gamebanana.com/maps/212604

Screeny lub opis mapy: Mapa jest nawet fajna, grałem na niej kilka razy jak innych serwerach, myślę że jest to dobra

propozycja. Jest przestronna i myślę że gracze nie będą się blokować 

 

20210122121052_1.thumb.jpg.efaebe30de42d1a95c37bf9633b0a33e.jpg20210122121205_1.thumb.jpg.e1435081495246ca47030f4348885840.jpg20210122121125_1.thumb.jpg.673314afa6026d9a6d3c9c360dbe7ef1.jpg20210122121023_1.thumb.jpg.a20024d781d4f737d98fc6eb56c7807f.jpg

Nazwa mapy: ze_egypt

link do mapy:https://gamebanana.com/maps/175652

Screeny lub opis mapy: Kolejna moja propozycja mapy escape. Ze_egypt naprawdę bardzo dobrze ją wspominam, grałem na niej bardzo często, przestronna a przede wszystkim ma mało ciasnych miejsc. Dosyć dobra propozycja escape.

P.s przydały by się jakieś nowe ze bo ten które są (oczywiście nie wszystkie) są już dość długo i powoli robią się nudne ;>

20210122122039_1.thumb.jpg.5230ce933a48f047b241c2f814b22027.jpg20210122122335_1.thumb.jpg.2fcd4291694aad97b64775f28078da48.jpg20210122122023_1.thumb.jpg.069c1a6df8c5b456beb94efab23f1390.jpg20210122122013_1.thumb.jpg.dec4ceb106c98848b3a888668c2e2375.jpg20210122121955_1.thumb.jpg.e20dc87674c45632f953fe303692d286.jpg

 

Nazwa mapy:ze_black_train_v1

Link do mapy:https://gamebanana.com/maps/185105

Screeny lub opis mapy:

20210122141152_1.thumb.jpg.2f13356cfa3fd8fa812f21a3a8fe8aef.jpg20210122141055_1.thumb.jpg.6a7b584ff16b5275abe2845c6a0d57d5.jpg20210122141041_1.thumb.jpg.044e2774c7035bed6f55af6a55fa181a.jpg20210122141021_1.thumb.jpg.96363e4b41cfab4c59067ebfd8654ebc.jpg20210122140958_1.thumb.jpg.d4e7a806b6aa73be08c4226d4d17d24a.jpg20210122140950_1.thumb.jpg.ecd8b475f007a4e37d2dfaf02e3014f1.jpg20210122140947_1.thumb.jpg.bd8d66bb8b2f9590abcbdcec2cfff565.jpg

 

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: Również według mnie bardzo fajny escape, duże przejścia, dość fajnie zrobiona

 

 

Nazwa mapy:ze_campescape_lg

Link do mapy:https://gamebanana.com/maps/153637

Screeny lub opis mapy:

20210122141624_1.thumb.jpg.9187b85ca710bbba7f336e525b236812.jpg20210122141622_1.thumb.jpg.5ca73db173eac0fb5d79079705bef425.jpg20210122141610_1.thumb.jpg.a4830a0a34982bc85850899cf821270d.jpg20210122141559_1.thumb.jpg.e9c8cdefe57f248ce47a8357c6687c25.jpg20210122141550_1.thumb.jpg.2fc629f4d5b3092294c3a00d2f98bb6d.jpg20210122141537_1.thumb.jpg.6a8ccbf85053a9645d1868b8593f199d.jpg20210122141459_1.thumb.jpg.7138d11aeab5a0649bf2d65a4c411905.jpg20210122141457_1.thumb.jpg.f0501db0d34962af2e9fdb35898d90b3.jpg20210122141446_1.thumb.jpg.6ac89b7fa963016d3b5d75f5bb0b6a83.jpg

Dlaczego chciałbyś tę mapę u nas na serwerze: tak jak wyżej napisałem, dobrze zrobiona oraz bardzo przestronna bez małych przejść 

 

P.s zdjęcia są od tyły tak jakoś się dodały :) 

P.x2 odpowiedź do notatki rozumie to są tylko moje propozycję. uznałem że warto było by napisać o tych mapka. 

20210122121922_1.jpg

Edited by pajper
napisałem złą nazwę mapy oraz dałem nie ten link
  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może przywrócilibyśmy zm_max_payne i zm_kopalnia_v2 ?

Grałem przed chwilą zm_kopalnia_v2 na testowym i widze, że boxy są postawione przed windą

 

Gracze też chcą, dużo zapytań kiedy te mapy zostaną przywrócone.

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ pajper  pamiętam ze_egypt sprzed wielu, wielu lat... Ja osobiście tę mapę lubiłem, ale wiem, że jest ona dosyć ciężka ( graczom trudno się na niej połapać, szczególnie na początku i na końcu ), dlatego jestem przeciwny dodawaniu zwykłego egiptu nawet, jeśli była to u nas mapa grana od czasu do czasu.

 

@ ĸυroĸ  jestem sceptyczny co do zm_max_payne, ale kopnia to bardzo dobra mapa, no ale dobra przywrócę.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By adisiek0406
      Zapomnaielm hasla do konta na ten serwer a mam nick na cs adeo i czy da rade jakos to odzywskac ? posiadam tam tez vipa tylko nie moge sie zalogowac 
       
    • By Damo
      Modyfikacje map czyli niewidzialne ściany
       
      W tym temacie znajdziemy informacje dotyczące boxów czyli potocznie zwanymi niewidzialnymi ścianami,
      które oprócz uniknięcia bugowania na serwerze, zostały również wykorzystane do modyfikacji kamp.
       
       
       
      zm_2010_fix
       





       
       
      zm_2day
       



       
       
      zm_3rooms
       




       
       
      zm_aztec_infinity
       

       
       
      zm_aztec_kamp_garf
       


       
       
      zm_bunkiery
       

       
       
      zm_caca
       

       
       
      zm_cobra
       



       
       
      zm_colors
       

       
       
      zm_cross
       

       
       
      zm_crystal
       

       
       
      zm_delta_zone
       




       
       
      zm_domek
       




       
       
      zm_dust2_long
       

       
       
      zm_dust_world
       




       
       
      zm_dust_world_wwz
       


       
       
      zm_ez
       

       
       
      zm_fg_defense
       


       
       
      zm_fg_scary_house
       

       
       
      zm_five
       


       
       
      zm_forffun
       

       
       
      zm_frosty
       


       
       
      zm_fun_world_b
       

       
       
      zm_gbox5
       

       
       
      zm_gbox6
       

       
       
      zm_good_kamp_v2
       


       
       
      zm_horror
       

       
       
      zm_ice_attackv2_lg
       

       
       
      zm_jw
       

       
       
      zm_killdust2
       


       
       
      zm_krkestyle
       

       
       
      zm_neris
       




       
       
      zm_nokaut
       


       
       
      zm_ojciec
       

       
       
      zm_perfect
       

       
       
      zm_sadage
       

       
       
      zm_toxic_house2
       





       
       
      zm_winterdust_mini
       



       
       
      zm_wooden_house_rmx
       



       
      ---
       
      Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
      Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.
    • By GET
      Regulamin dotyczący serwera ZOMBIE INFECTION
       
      Zanim zapoznasz się z poniższym regulaminem serwera, przeczytaj nasz Ogólny Regulamin Serwerów
       
       
      Ogólny zasady rozgrywki...
       
      Zabrania się granie na rozjaśnieniach. Za rozjaśnienia uznaje się brak posiadania czarnej mgły, która powinna ograniczać dalsze widzenie mapy. [!] Niedopuszczalne jest zatem używanie grafiki D3D, SOFTWARE, GAMMA bądź komend które ją wyłączają.
      [!] Szczegółowe wyjaśnienia dotyczące rozjaśnień znajdziesz w temacie -> tutaj. Zabrania się bugowania tudzież skanowania. Wlicza się w to zarażanie przez teksturę, czyli ścianę oraz podsadzania się poprzez wpychanie drugiego gracza przez teksturę. Zabrania się utrudniania gry innym graczom poprzez: Używanie pułapek blokujących przejścia innym graczom z drużyny. Spychanie graczy z tej samej drużyny z ruchomych obiektów, np. kładek czy pociągów. Niszczenie kładek lub skrzynek w momencie dobiegania lub przechodzenia przez nie przez innych członków drużyny. Zabrania się jakiegokolwiek zabijania graczy pułapkami dostępnymi na mapie.
      [!] Nieistotny jest fakt używania takich przyrządów przeciwko graczom z przeciwnej czy tej samej drużyny.  Zabrania się używania wszelkich działek i innych urządzeń dostępnych na mapie, które służą do zabijania graczy lub zadawania im obrażeń.
        Pozwala się na granie szybkiej rundy.
      [!] Szybka runda to zabicie na początku rundy matki zombie tak, aby infekcja się nie rozprzestrzeniła. Pozwala się na wzajemne podsadzanie graczy, np. do kampy lub przeciwnika. Pozwala się na odpalanie urządzeń ruchomych, gdy w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny lub pojawia się zombie.
      [!] Jeśli w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny i żaden inny nie znajduje się w polu widzenia, aby nie spowalniać rozgrywki, gracze mogą uruchomić, np. kładkę, aby szybciej dostać się do wyznaczonego punktu.
      [!] Jeśli w pobliżu pojawia się zombie, gracze obowiązani są osłaniać dobiegających ocalałych, aby nie zostali zainfekowani i mogli bezpiecznie dotrzeć do, np. ruchomej kładki. Pozwala się na rozwalanie kładek lub skrzynek, gdy w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny lub pojawia się zombie.
      [!] Jeśli w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny i żaden inny nie znajduje się w polu widzenia, gracze mogą rozwalić, np. skrzynkę, aby uchronić się przed infekcją.
      [!] Jeśli w pobliżu pojawia się zombie, gracze obowiązani są osłaniać dobiegających ocalałych, aby nie zostali zainfekowani i mogli bezpiecznie dotrzeć do, np. kampy. Pozwala się na rozwalanie kładek, skrzynek, ścian lub generatorów, które stanowią blokadę dalszego przejścia lub utrudniają dostanie się do kampy, np.
      a) ze_escapetrain - generator niszczący lasery, które utrudniają dojście do pociągu.
      b) zm_bunkiery - ściana blokująca przejście na dolnej części mapy lub skrzynka blokująca przejście do teleportu.
        Staraj się wykonywać cele aktualnie posiadanej klasy ( człowiek lub zombie ) poprzez współpracowanie z innymi graczami z drużyny.  
      Zasady używania laserów przez ocalałych...
       
      Zabronione jest stawianie lasera w powietrzu.
      [!] Wyjątkiem stanowi laser postawiony na boxie czyli niewidzialnej ścianie. Zabronione jest stawianie lasera na lub za teksturami. Zabronione jest zdejmowanie lasera, który jest niszczony przez zombie.
      [!] Takie zachowanie podlega pod dawanie się zarażać! Zabronione jest podsadzanie się naprzemiennie laserami i używanie ich jako podest powyżej 3m od podłoża. Dozwolone jest zdejmowanie lasera w celu poprawienia jego pozycji. Dozwolone jest podsadzanie się naprzemiennie laserami i używanie ich jako podest do 3m od podłoża.  
      Zasady stawiania laserów w małych przejściach. Zabronione jest stawiania więcej niż 2 laserów blokujących
      [!] Niezależnie od ilości osób znajdujących się w małej kampie! Zabronione jest stawianie trzeciego lasera, jeśli jeden z dwóch jest niszczony przez zombie. Dozwolone jest postawienie drugiego lasera, jeśli poprzedni uległ zniszczeniu przez zombie. [!] Małe przejście jest to, np. tunel, gdzie wystarczy położyć 1 laser blokujący by uniemożliwić swobodne przejście graczy do kampy.
      [!] Kampy typu iglo posiadają wejście, które traktowane jest jako małe przejście! Zasady stawiania laserów w dużych przejściach Dozwolone jest swobodne stawianie więcej niż 2 laserów w dużych przejściach. Dozwolone jest stawianie kolejnych laserów, jeśli którykolwiek z nich jest niszczony lub uległ zniszczeniu przez zombie. Zasady stawiania laserów w pobliżu drabinek oraz schodów. Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający swobodne przejście zombie przez drabinki lub schody.
      [!] Dotyczy to również laserów postawionych od strony drabinek, schodów - przykłady 1 | 2 | 3.
      [!] Jeśli zombie jest w stanie przejść obok lasera bez użycia itemów ze sklepu, to umożliwia on przejście Zasady stawiania laserów w pobliżu drzwi, wind lub wody. Zabronione jest stawiania bezpośrednio na lub przy drzwiach.
      [!] Za drzwi nie uważa się bramy, np. jak na mapie de_dust2! Zabronione jest stawianie bezpośrednio w, na lub przy windach. Zabronione jest stawianie bezpośrednio nad lub pod wodą. Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający wejście lub wyjście zombie przez drzwi, windy lub wodę. Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający pływanie zombie w wodzie. Zasady stawiania laserów w pobliżu teleportów. Zabronione jest stawianie przy wejściu, wyjściu jak i w samym teleporcie. Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający swobodne przechodzenie zombie przez teleport.
      [!] Jeśli teleport zawiera tunel, np. jak na mapie zm_defense2_v2, to w tym tunelu można postawić laser! Zasady dotyczące niszczenia laserów. Zabronione jest niszczenie jakichkolwiek laserów, np. w celu ułatwienia dostępu zombie do kampy.
      [!] Takie zachowanie podlega pod dawanie się zarażać! Dozwolone jest niszczenie swoich laserów, gdy nie umożliwiają swobodnego przejścia zombie do kampy. Dozwolone jest zniszczenie nieswojego lasera, gdy właściciel zablokował nim innego gracza lub wyraził na to zgodę.
      [!] Na przykład, gdy gracz chce zmienić położenie lasera. Dozwolone jest zniszczenie nieswojego lasera, gdy właściciel jego jest zombie lub AFK, nie jest żywy albo nie znajduje się w pobliżu lasera. Zasady dotyczące blokowania laserami. Zabronione jest stawianie lasera na innym graczu.
      [!] Niezależnie czy będzie to człowiek, czy zombie, podlega to pod utrudnianie gry innym graczom! Zabronione jest stawianie lasera na innym laserze. Dozwolone jest blokowanie laserami swobodnego przejścia zombie do kampy.   Zasady gry człowiekiem...
       
      Zabronione jest dawanie się zarażać zombie.
      [!] Szczegółowe informacje znajdziesz w temacie ( click ). Zabronione jest celowe spychanie zombie na innych ocalałych. Zabronione jest celowe wpychanie zombie do kampy, gdzie znajdują się pozostali gracze z drużyny. Zabronione jest bawienie się przyciskami oraz pułapkami znajdującymi się na mapie. Zabronione jest wykorzystywanie wszystkich leżących granatów na mapie tylko dla siebie.
      [!] Jeśli chcesz użyć wszystkich granatów leżących na mapie, zapytaj graczy w pobliżu ciebie o zgodę! Zabronione jest robienie reconnectów, celowe zabicie się przed zombie, np. w celu ucieczki przed zarażaniem oraz będąc ostatnim humanem.
      [!] Jeśli z przyczyn niezależnych od Ciebie zostałeś wyrzucony, zgłoś to adminowi! Zabronione jest blokowanie innych graczy celem zajęcia kampy lub dojścia zombie do pozostałych ocalałych.
      [!] Takie zachowanie podlega pod utrudnianie gry innym graczom Dozwolone jest zabijanie zombie posiadaną bronią. Dozwolone jest spamowanie kupionymi w sklepie granatami.  
      Zasady gry zombie...
       
      Zabronione jest bezwiedne chodzenie po mapie.
      [!] Zombie ma zarażać ocalałych, a nie zwiedzać mapę! Zabronione jest blokowanie dojścia innym zombie do ocalałych.
      [!] Zombie ma ze sobą współpracować, zatem niedopuszczalne jest blokowanie przede wszystkim szalonego zombie! Zabronione jest zarażanie ocalałych przez ścianę czyli teksturę, siatkę, ogrodzenie bądź druty kolczaste.
      [!] Takie zachowanie podlega pod bugowanie! Zabronione jest robienie reconnect'ów będąc ostatnim zombie.
      [!] Jeśli z przyczyn niezależnych od Ciebie zostałeś wyrzucony, zgłoś to adminowi! Dozwolone jest pchanie się do kampy razem z pozostałymi zombie
      [!] Staraj się grać zespołowo i unikaj utrudniania gry innym graczom z drużyny. Dozwolone jest zarażanie ocalałych przez okno, okienko lub szczeliny. Dozwolone jest wielokrotne używanie szaleństwa lub granatu zarażającego.  
      Zasady gry na mapach escape...
       
      Zabronione jest spychanie graczy z drużyny z ruchomych obiektów.
      [!] Więcej przeczytasz w ogólnych zasadach rozgrywki. Zabronione jest odpalenie kładki lub ruchomych obiektów, jeżeli dotarłeś do nich przez itemy w sklepie. Dozwolone jest uciekanie ocalałych na koniec mapy w celu wygrania rundy. Dozwolone jest przebywanie na respie mapy, jeśli tam znajdują się miejsca do kampienia na zombie.  
      Słowniczek pojęć...

      Ocalały - to człowiek, który nie jest zainfekowany podczas danej rundy.
      Zombie - to istota zainfekowana przez wirusa podczas danej rundy. 
      Tekstury - to obszar na mapie powyżej 3m od podłoża, do którego dostęp jest zabroniony. 
      Małe przejście - to, np. tunel, gdzie wystarczy położyć 1 laser blokujący by zablokować swobodne przejście graczy do kampy.
      Schody - są to przynajmniej 3 stopnie umożliwiające wchodzenie do góry lub w dół (nie muszą być połączone ze sobą).
      Laser blokujący ( poziomy lub pionowy ) - jest to laser, który stawiany jest w taki sposób, aby uniemożliwić dalsze przejście graczy do danej kampy ( click )
      Laser równoległy ( wzdłuż ) - jest to laser, który postawiony nie szkodzi w dalszym przejściu gracza do danej kampy, np. przy użyciu Szaleństwa ( click )
       
      ---
       
      Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
      Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy