Jump to content

Recommended Posts

Go to update 2.11

 

W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.11

Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.

 


 

W planach: 

  1. Dodanie nowego item dla człowieka - PrzeGranat ( zrealizowane ).

    a) Granat odpychałby wszystkie zombie.
    b) Granat zadawałby stałe obrażenia wszystkim zombie dookoła wybuchu.
     
  2. Dodanie w ostatniej rundzie rundę "Dzień zombie" oraz "Dzień człowieka" - losowo co mapę.

    a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana, zombie regeneruje się HP; wyłączony sklep;
    b) Dzień człowieka - grupa kilku zombie otrzymuje 25 tysięcy HP i brak odpychania, człowiek ma nieskończoną ilość amunicji; wyłączony sklep.
  3. Naprawienie błędów związanych z samoczynnym resetowaniem się rund, np. gdy matka zombie opuści serwer.

---

 

UPDATE 2.11.01 BETA - 05.01.2020:

  • Dodano nowy item: PrzeGranat.
    [!] Granat ten wybucha od razu po zetknięciu się z jakimkolwiek bytem lub ścianą i zadaje stałe ( 250 ) obrażeń wszystkim zombie!
  • Zmiany dotyczące PipeNade:
    a) Od teraz gracz posiadający PipeNade nie będzie mógł zakupić PrzeGranat i odwrotnie.
    b) Wdrożono wszelkie poprawki mające zapobiegać sytuacjom kolizyjnym z nowym itemem PrzeGranat.
    c) Poprawiono nazwę w niektórych miejscach z Pipe Nade na PipeNade.
    d) Poprawiono tekst wyświetlany po dokonaniu zakupu.
  • Naprawiono błąd ze statystykami na koniec rundy, kiedy to system dodawał pieniądze mimo, że nie wyświetlał nazw graczy.
    [!] Jeśli wyświetlał się napis "brak", to dodawało pieniądze nieznanemu graczowi; teraz nie tylko nie będą dodawane, ale i również kwota wyświetli się jako 0 a nie 500/1000$!
  • Poprawiono odpychanie zombie przez M249.
    [!] Od teraz zakup MachineGun będzie opłacalny dla wszystkich graczy!
  • Poprawiono kolejność wyświetlanych itemów w menu.
  • Usunięto przestarzały kod oraz zoptymalizowano item Napalm Nade.

Nowy rok to nowe zmiany - mamy nadzieję, że się podobają! ;) 

  • Shoot frag! (+) 10
  • Love Frag (+) 5
  • Extra 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

PIERWSZE WRAŻENIA PO ZMIANIE

-zamiast miny kupuje się teraz przegranat który wcale nie bije,

-nawet nie wiadomo czy kogoś walnął czy nie

-przegranat jest tak slaby, że nie widze sensu uzywania go, pipenade jest chyba wystarczająca

proponuje 

- wywalic granat na drugą stronę obok machineguna

 

dziekuje

 

Edited by veroz
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do kolejności itemów w sklepie, uważam że PrzeGranat powinien znajdować się na kolejnej stronie, a mina pod 3 - jest spore zamieszanie z kupowaniem miny.

Co do samego PrzeGranatu - zadaje zaledwie 250 obrażeń i kosztuje 5000$. Pipenade kosztuje 2x tyle co przegranat, a zabija i przyciąga wszystkich zm w pobliżu. Proponuję zwiększyć obrażenia przegranatu do 500 [tak aby 2 granaty wystarczyły do ubicia zombiaczka, który ma startowe (po zarażeniu) 1000HP]

  • Shoot frag! (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tego granatu nie używałbym jako broni do zadawania dmg, bardziej jako obrony przed szalonym (odpycha go) Ten granat już teraz daję zajebistą przewagę humanom, którzy kampią w miejscach gdzie łatwo zrzucić ZM (dachy, schodki, wenty itd.) Dobrze wiemy jak wygląda sytuacja np. na mapie zm_horror. Jeden human kampi na szczycie schodków i jak ogarnia to nawet 15 zombie tam nie wejdzie. Ratunek przychodzi, gdy ktoś odpali szalonego (co w pierwszych rundach jest rzadkie, ta kampa na tej mapie jest nie do zdobycia we wczesnej fazie gry.) Teraz mamy przechujgranat i szalony nie ma opcji, żeby się do nas dostać. Uważam, że cena takiego granatu jest okej, tylko trzeba go używać z głową, jego się nie spamuje. 

 

Pozycjonowanie w menu, rzeczywiście wprowadziło sporo zamieszania i nie jedna osoba się skarżyła (dwa złe kliknięcia i zamiast wybronić się w kampie minami, my wyjebaliśmy 10000$ totalnie w błoto)

Można by cofnąć pozycje starego menu, a przegranat dać na drugą stronę, będziemy wybierać go tylko w określonych kampach, więc pozycja na pierwszej stronie jest nie potrzebna. 

 

Zmiana i upgrade M249 jak najbardziej na plus. W końcu ta broń jest coś warta i kupienie jej z menu nie jest błędem.

 

Dostaliśmy spory bonus do przetrwania jako human - kontra na szalonego. To może teraz coś dla zombie? Granat, który wyłączy na kilka sekund miny? 

  • Shoot frag! (+) 9

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, TheExorcist11 napisał:

Co do kolejności itemów w sklepie, uważam że PrzeGranat powinien znajdować się na kolejnej stronie, a mina pod 3 - jest spore zamieszanie z kupowaniem miny.

 

Normalnym jest to, że będzie zamieszanie skoro kolejność przedmiotów została zmieniona. Teraz przynajmniej jest to wszystko posegregowane. Kwestia paru dni i się przyzwyczaicie. 

 

3 godziny temu, Hayu napisał:

Dostaliśmy spory bonus do przetrwania jako human - kontra na szalonego. To może teraz coś dla zombie? Granat, który wyłączy na kilka sekund miny? 

 

Human dostało bonus, to prawda, ale dla zombie póki co nie ma szans na cokolwiek. Nie ma tak naprawę dobrego pomysłu. Jedynie co, to ew. podwójny skok.

  • Shock 1
  • Smutek 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

A moze zombiakom tez dodac granat odpychajacy? Doskonala kontra na kampe u góry na mapie zm_horror jak to hayu napisal, powiedzmy za 8pkt zombie i 3,5k fajna alternatywa zamiast szalonego.

Edited by ZjemCiKredki
  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GET  PrzeGranat zadaje również damage oraz odpycha zombiaki na szalonym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpychanie jest ok, tylko że można zabić szalonego tym granatem, a to już trochę przesada :D

  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprawione. 

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem było dobrze jak można było zabić szalonego bo tak to ten PrzeGranat nie ma sensu jak tylko ma odpychać zm to już bardziej opłaca się kupić minę.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Hayu napisał:

Odpychanie jest ok, tylko że można zabić szalonego tym granatem, a to już trochę przesada :D

 

Średnio, bo dobrze wiesz, że każda sekunda szalonego jest cenna. Dodatkowo jeśli miałbyś zniszczyć dwa lasery blokujące i do tego jeszcze być odpychanym? No nie za bardzo.

 

10 minut temu, rafix1482 napisał:

Moim zdaniem było dobrze jak można było zabić szalonego bo tak to ten PrzeGranat nie ma sensu jak tylko ma odpychać zm to już bardziej opłaca się kupić minę.

 

To już zależy indywidualnie od każdego gracza. Jeśli PrzeGranat miałby zabijać / zabierać HP szalonemu, to wtedy ten item nie miałby do końca sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie,

 

W tym temacie dyskutujemy tylko i wyłącznie na temat wprowadzanych zmian na serwerze oraz zgłaszamy do nich błędy i uwagi.

Wszelkie inne propozycje należy składać w specjalnie do tego przygotowanym temacie: 

@ Damo  osobista prośba - zgłaszanie niestabilności serwera dotyczy tylko jego lagów, a nie błędów, np. z unduck.

 

20 godzin temu, rafix1482 napisał:

Moim zdaniem było dobrze jak można było zabić szalonego bo tak to ten PrzeGranat nie ma sensu jak tylko ma odpychać zm to już bardziej opłaca się kupić minę.

 

A kto powiedział, że PrzeGranat ma służyć tylko i wyłącznie dla szalonych zombie? Dziś wprowadziłem następujące zmiany:

  1. Nie będzie działał na Szalonych zombie ( z wyjątkiem obrotu ekranu ).
  2. Obrażenia zostały zwiększone dla wszystkich zombie, niezależnie od tego jak daleko są od wybuchu.
  3. Odpychanie zostało zwiększone dla wszystkich zombie znajdujących się dookoła.

Ten granat na dniach zmieni swoją funkcję, ponieważ jego celem będzie odepchnięcie hordy zombie, która wkracza do kampy. Nieuniknione, że dodamy efekt ogłuszenia, czyli trzęsienie ekranu oraz 1-1.5 sekundowe zatrzymanie w miejscu. Nie będzie to może takie samo jak frost, ale raczej forma dezorientacji. 

 

Pozdrawiam

  • Shoot frag! (+) 5
  • Love Frag (+) 1
  • Smutek 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.11.02 BETA - 13.01.2020:

  • Zmiany dotyczące PrzeGranat:
    a) Zmniejszono cenę z 5000 do 4000$.
    b) Dodano efekt stunu, czy ogłuszenie zombie.
    [!] Ogłuszenie będzie trwać losowo między 1 - 2 sekundy!
    [!] Ogłuszenie nie będzie działać dla zombie, u którego aktualnie działa SuperSpeed!

    c) Od teraz odpychanie oraz przekręcanie ekranu nie będzie działało na Szalonego zombie.
    [!] Granat będzie jedynie ogłuszał Szalonego zombie na 1 - 2 sekundy!
    d) Zwiększono odpychanie wszystkich zombie.
    e) Zwiększono zadawanie obrażeń przez granat z 250 do 300 dla wszystkich zombie.
    f) Naprawiono błąd z odpychaniem zombie, które były zamrożone.
    g) Naprawiono błąd z zadawaniem obrażeń oraz zabijaniem Szalonego zombie.
    h) Usunięto efekt czerwonego ekranu.
  • Poprawiono wyświetlanie MOTD informujące o modzie, czyli pomoc dla nowych graczy.
  • Shoot frag! (+) 10
  • Love Frag (+) 2
  • Extra 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, GET napisał:


b) Dodano efekt stunu, czy ogłuszenie zombie.
[!] Ogłuszenie będzie trwać losowo między 1 - 2 sekundy!
[!] Ogłuszenie nie będzie działać dla zombie, u którego aktualnie działa SuperSpeed!

Mam co do tego wątpliwości, dokladniej co do 2 podpunktu. Dlaczego zombie, który kupił speeda za 3000$ ma nie dostawać ogłuszenia od granatu za 4000$? (Tak wiem że chcesz, aby służył do odpychania grupy zombie, ale skoro mozna mrozic zombie na speedzie to dlaczego ma on nie otrzymywac ogluszenia?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie otrzymuje ogłuszenia, ale odpycha go. 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

 

giphy.gif

 

Powie mi ktoś czemu szalony  nie został ogłuszony czy odepchnięty ? 

 

Miał SuperSpeeda wiec  powinien  zostać odepchnięty , a tak się  nie stało.  ( Sory pojebało mi się ) 

 

@ GET  Tyle to i ja wiem że nie wiesz :) 

 

 

 

 

Edited by Taba™ タバ

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Laugh 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj na mapie zm_fox, razem z @ Yellowski1  pospamowaliśmy przegranatami w szalonego, którego użył gracz "eit" i nie miał praktycznie podejścia, więc wszystko wydaje się być w porządku. Chyba, że trafiają się pojedyncze przypadki kiedy nie działa.

 

http://217725.node39.pukawka.pl/hltv-2004151641-zm_fox-1586961660-1586963820.zip

22:25

 

 

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By GET
      Go to update 2.10
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.10
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
       
      W planach: 
      Dodanie efektu "traila" za graczem po użyciu Szaleństwa, aby zombie był bardziej widoczny ( zrealizowane ).
      -> Usunąć efekt renderingu gracza po użyciu Szaleństwa, gdyż się buguje i nie widać czy to jest szalony zombie. Wyrównanie szans zombie we wszystkich rundach ( zrealizowane ).
      -> Uproszczenie systemu HP zombie oraz ukrócenie zbyt szybkie pozyskiwanie przedmiotów przez Humanów.
      Zbalansowanie odpychania zombie przez poszczególne bronie ( zrealizowane ).
      Zbalansowanie zadawania obrażeń z poszczególnych broni, np. by P90 czy Galil lub Famas by spełniały swoje role ( zrealizowane ).
      Zbalansowanie autokamp, czyli odpychanie, obrażenia a także to, że gracze wybierają tylko i wyłącznie jedne i te same bronie ( zrealizowane ).
      ---
      UPDATE 2.10.01 BETA - 29.07.2019:
      Wprowadzono system małych map, gdy na serwerze jest mniej niż 14 graczy.
        Od teraz ekran kolorowy po starcie rundy będzie wyraźniejszy. Od teraz V.I.P PRO będzie otrzymywał co rundę 1 kamizelkę chroniącą przed zarażeniem.
      [!] Jeśli V.I.P PRO przeżyje rundę i nie zostanie zainfekowany, to w następnej otrzyma drugą ( maks może mieć dwie ). BETA: Przebudowano system kamizelek infekujących, co powinno wyeliminować problem z natychmiastową infekcją V.I.P'ów. BETA: Przebudowano system losowania multi-infekcji oraz wyłączania go na innych mapach, upraszczając go. BETA: Przebudowano system wykrywania śmierci zombie oraz humanów.  
      UPDATE 2.10.02 BETA - 07.08.2019:
      Dodano nowe modele dla Napalm Nade oraz Frost Nade.
      [!] Modele granatów będą widoczne zarówno podczas trzymania ich w ręce, jak i rzucania. Zmieniono w celach testowych model V.I.P'a oraz V.I.P'a PRO.
        Naprawiono krytyczny błąd z możliwością wybrania dwóch broni.
      [!] Od teraz, gdy gracz nigdy nie wybrał broni nie może wyjść z menu. Naprawiono krytyczny błąd z możliwością zarażenia drugiego człowieka pociskami, które zostały wystrzelone tuż przed infekcją. Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym wykrywaniem matki zombie, przez co czasem gracze nie otrzymywali 3000 HP i innych dodatków.
        Usunięto migotanie przy wyświetlaniu HP gracza. Zoptymalizowano nieco główny plugin zombie.
    • By SZNYCEL
      Nie wiem z kim się zgadzam, ale wiem jedno spalić szalonego to przesada. 
       
       
      Popieram. Fajnie byłoby przesunąć przegranat na drugą stronę lub usunąć całkowicie, PipeNade wystarczy. Ale To tylko moja opinia
    • By Fandorinn
      Zmiany  są ok, jak sam podkreślasz wszystko jest na testy, więc będzie można wrócić do poprzednich czy zmodyfikować obecne jeszcze bardziej.
      Co do zwiększenia frekwencji to uważam że jest jeszcze jeden ważdny aspekt tego, mianowicie administracja przestała być tak wścipska w niktórych momentach rozgrywki w stosunku do nowych jak i starych graczy i ograniczyła banowanie, co według mnie skutkuje przyjemniejszą atmosferą na serwerze, przez co więcej graczy zostaje i gra dalej. Oby tak było nie tylko do świąt
       
×
×
  • Create New...