Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

10.01.2020 rozpoczyna się nowy sezon League of Legends!

Graliście już? Jeśli nie to może właśnie ten 10 sezon będzie Waszym pierwszym.

Zapraszam wszystkich do wspólnej gry!

 

 

Summoners Rift is comming!

 

FB_IMG_1578487545897.jpg

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj czekam z niecierpliwością już długi czas.

  • Serduszko fragowe (+) 1
  • Szok 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez *.jar
      Fortnite Aktualizacja 3.0.0! Nowy sezon!
       
      Aktualizacja Fortnite oznaczona numerkiem 3.0.0. to początek nowego sezonu w Fortnite! Pisaliśmy już o nim w artykule o wyglądzie karnetu bojowego. Ponadto aktualizacja ta wprowadza poprawki w trybie budowy oraz 60 klatek na sekundę w na konsolach. Dojdzie nam również nowy watek fabularny w Ratowaniu Świata, nowa symfoniczna ścieżka dźwiękowa oraz bronie i postacie.
       
       
      Ogólne zmiany
      Istotne usprawnienia budowania!
      1. Gracze mogą teraz wznosić budowle praktycznie wszędzie, nawet przez drzewa, kamienie i samochody:
      Znacznie zwiększy to swobodę budowy (koniec z blokowaniem pochylni przez przypadkowe drzewa!). Podpory strukturalne działają tak jak dotychczas, tj. budynki mogą powstać tylko na podłożu lub innych budynkach, a nie na obiektach, przez które budujecie. 2. Jeśli podczas budowy skończą wam się materiały, automatycznie przełączycie się na kolejny dostępny materiał.
      Możecie wyłączyć tę opcję w menu ustawień gry; znajdziecie ją pod nazwą „Automatyczna zmiana materiału”. 3. Możecie teraz ciągle umieszczać wybrany element budowli, trzymając przycisk podstawowego strzału.
      Możecie wyłączyć tę opcję w menu ustawień gry; znajdziecie ją pod nazwą „Turbo-budowanie”. 4. Battle Royale: Przełączanie elementów odbywa się teraz dużo sprawniej, szczególnie przy sterowaniu konsolowym lub w trudnych warunkach sieciowych.
       
      Nowa, symfoniczna ścieżka dźwiękowa!
      1. Ścieżkę dźwiękową stworzyli kompozytorzy muzyki filmowej – Marco Beltrami (m.in. Logan: Wolverine oraz The Hurt Locker. W pułapce wojny) oraz Pinar Toprak (m.in. serial Krypton i dodatkowe utwory do filmu Liga Sprawiedliwości). Ta godzinnej długości ścieżka została nagrana w Nashville przez znakomitą orkiestrę.
      2. Ratowanie Świata: Cały podkład muzyczny został zastąpiony nową ścieżką dźwiękową.
      3. Battle Royale: Ekrany logowania, startu i lobby posiadają nowe tło muzyczne na podstawie nowej ścieżki dźwiękowej.
       
      Dodano opcję dla daltonistów
      1. Można ją znaleźć w nowej zakładce „Ułatwienia dostępu” w opcjach gry.
      2. Posiada ona również wskaźnik intensywności, abyście mogli ustawić stopień, jaki wam pasuje.
      3. Prace nad tą funkcją ciągle trwają. Chętnie poznamy wasze uwagi na jej temat, szczególnie jeżeli nie będziecie w stanie znaleźć poziomu, który dostosuje kolory odpowiednio do waszych potrzeb.


       
      Teraz jeśli gracz przytrzyma przycisk przeszukania/użycia podchodząc do skrzyni lub powalonego towarzysza, automatycznie wykona odpowiednią czynność od razu, gdy znajdzie się w zasięgu.
      1. Działa to również podczas reanimacji towarzyszy.
       
      Specjalny komunikat pojawia się teraz, jeśli na skutek problemów z serwerem pogorszy się funkcjonalność ekip.
      1. Chodzi m.in. o problemy z dołączaniem do ekip lub z wysyłaniem zaproszeń.
       
      Dodano ochronę przeciw oszustwom „Easy Anti-Cheat” na komputerach Mac.
       
      Poprawiono ogólny wygląd i funkcjonalność paska tytułu, przycisków, oraz krawędzi okna w systemie Windows.
       
      Poprawki błędów
      1. Usunięto błąd powodujący przerwanie automatycznego biegu w momencie otwarcia ekranu mapy lub ekwipunku.
      2. Ikony ekwipunku nie powinny już pozostawać w stanie wybrania, gdy zostaną przeciągnięte poza ekwipunek.
      3. Poprawiono wydajność procesora podczas aktywacji nachodzących na siebie elementów, np. pułapek lub wyzwalaczy.
      4. Zoptymalizowano renderowanie trawy w celu poprawy ogólnej wydajności.
      5. Usunięto błąd powodujący wyświetlenie nieprawidłowych wartości po włączeniu opcji statystyk sieciowych.
       
      Znane problemy
      1. Mikrofony podłączone do kontrolerów są wyciszane w momencie zmiany któregoś z poziomów głośności.
       
      Battle Royale
      Bronie i Przedmioty
      1. Dodano rękodziało.
      Korzysta z ciężkich nabojów. Rzadkość epicka i legendarna. Można znaleźć jako łup luzem w świecie gry oraz w skrzyniach i zrzutach zaopatrzenia. 2. Poprawiono działanie strzelby-pompki. Teraz gdy gracz z niej strzeli i natychmiast zmieni broń, nadal będzie musiał przeładować strzelbę przed kolejnym strzałem.
      3. Granaty nie mogą już trafiać krytycznie.
      4. Usunięto walentynkową skórkę kuszy.
      5. Zmieniono szansę na zdobycie pistoletów jako łup luzem w świecie gry:
      Zwiększono częstotliwość występowania niepospolitych pistoletów o 25%. Zwiększono częstotliwość występowania rzadkich pistoletów o 100%. Zmniejszono częstotliwość występowania epickich pistoletów z tłumikami o 33%. Zmniejszono częstotliwość występowania legendarnych pistoletów z tłumikami o 20%.  
      Poprawki błędów
      1. Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie kolorowych obwódek wokół leżących broni.
      2. Usunięto błąd sprawiający, że kusza nie była przeładowywana, jeśli naciśnięto spust przy pustym magazynku.
      3. Usunięto błąd sprawiający, że granat impulsowy nie zawsze przyczepiał się do miejsca trafienia.
      4. Usunięto błąd związany z zanikiem odrzutu, sprawiający, że po zmianie broni celownik był niżej niż powinien.
       
      Wydajność
      1. Dodano tryb 60 klatek/sek. na konsolach PS4, Xbox One, PS4 Pro oraz Xbox One X.
      Domyślnym ustawieniem Battle Royale jest teraz tryb 60 klatek/sek, lecz w ustawieniach można tę liczbę zmniejszyć do 30, jeżeli preferujecie wyższą jakość grafiki. Ten tryb zastępuje tryb nielimitowany. 2. Zoptymalizowano wybór broni i budowli, aby zwiększyć sprawność reakcji w trudnych warunkach sieciowych.
      3. Zoptymalizowano kilka elementów interfejsu w grze w celu poprawy wydajności.
       
      Poprawki błędów
      1. Usunięto zacinanie się gry podczas skoku z bojowego busa.
      2. Usunięto zacinanie się gry podczas spotkania po raz pierwszy graczy używających niektórych skórek.
       
      Rozgrywka
      1. Gracze teraz zachowują kontrolę nad swoją postacią przez 10 sek. po zdobyciu Królewskiego Zwycięstwa!
      2. Gracze, którzy nie założyli żadnego ubioru, będą mieli ten sam strój w grze i w lobby.
       
      Poprawki błędów
      1. Usunięto błąd sprawiający, że podniesienie pierwszej broni czasami nie powodowało jej wyposażenia.
      2. Usunięto błąd powodujący znikanie celownika w pewnych sytuacjach.
      3. Usunięto błąd powodujący upuszczenie niewłaściwego przedmiotu, gdy gracz zmienił pole ekwipunku zaraz po podniesieniu nowego przedmiotu.
      4. Usunięto błąd sprawiający, że czasami zrzuty zaopatrzenia były niewidzialne z większej odległości.
      5. Usunięto błąd sprawiający, że modele innych graczy wydawały się zbyt duże w pewnych warunkach sieciowych.
      6. Usunięto błąd uniemożliwiający uruchomienie pułapek ściennych umieszczonych za pewnymi konfiguracjami scho dów, które nie blokowały tych pułapek wizualnie.
      7. Usunięto błąd czasami powodujący zużycie przedmiotu z niewłaściwego stosu, jeśli na pasku szybkiego wyboru jest kilka stosów.
      8. Usunięto błąd powodujący w rzadkich przypadkach zawieszenie się serwera w momencie dołączania gracza do gry.
      9. Usunięto błąd powodujący opóźnienia graficzne podczas podnoszenia przedmiotów lub otwierania skrzyń.
       
      Interfejs
      1. Teraz można otworzyć pełnoekranową mapę w trybie obserwowania.
      2. Pełnoekranowa mapa wyświetla teraz informacje o działaniu przycisków w prawym górnym rogu.
      3. Droga bojowego busa jest teraz widoczna na mapie jeszcze przed startem.
      4. Podczas podnoszenia przedmiotów ich nazwy i liczba wyświetlane są ponownie w interfejsie w grze w wyraźniejszy sposób.
      5. Liczba nabojów w broni leżącej na ziemi jest teraz wyświetlana w jej opisie.
      6. Do menu opcji dodano nowe ustawienie – „Tryb streamera”, które ukrywa wszystkie nazwy graczy oprócz członków oddziału.
      7. Podczas obserwowania graczy pod ich nazwami widnieją liczby graczy przez nich zlikwidowanych.
      8. Opuszczenie gry przez obserwatora nie powoduje już wyświetlenia komunikatu.
      9. W trybie obserwowania komunikat „Zajmujesz X miejsce” pojawia się tylko na 10 sekund, a nie na 20.
      10. Do zakładki karnetu bojowego dodano przycisk pomocy, zawierający listę najczęściej zadawanych pytań.
       
      Poprawki błędów
      1. Usunięto błąd sprawiający, że po likwidacji ranga przeciwnika na sztandarze nie odpowiadała jego randze, lecz twojej.
      2. Poprawiono opis przypisania przycisku emotki w menu ustawień sterowania.
      3. Usunięto błąd sprawiający, że wiadomości i komunikaty podlegały zmianom ustawienia rozmiaru interfejsu.
      4. Usunięto błąd sprawiający, że czasami przycisk Esc anulował czynności w grze zamiast powodować otwarcie menu.
      Powaleni gracze, którzy byli w trybie budowy, nie mogli otworzyć menu. 6. Usunięto błąd sprawiający, że gdy obserwowany gracz celował ze snajperki plecami do ściany, model jego postaci zasłaniał widok obserwującym.
      7. Usunięto błąd powodujący wyświetlanie powiadomień o dołączeniu obserwatorów mimo wyłączenia tej opcji.
      8. Zwiększono odstęp graficzny między ilością amunicji w magazynku i amunicją pozostałą w rezerwie.
       
      Społecznościowe
      1. Dodano możliwość użycia emotek w lobby przed grą.
      Możecie to zrobić, klikając na swój awatar, a potem na opcję „Emotka”. 2. Sztandary, poziomy wzmocnień i stopnie karnetów bojowych członków ekipy są teraz widoczne w lobby.
      3. Górne menu w lobby pokazuje teraz poszerzone informacje na temat członków ekipy (podobnie do menu podczas gry).
      4. Zmieniono styl wyszukiwarki ekip i uproszczono wygląd opcji zaproszenia/dołączenia.
      Dostępne czynności w kontekście znajomych lub zaproszeń są teraz wyświetlane w jednej linii. 5. Ray nie ogłasza już entuzjastycznie wszystkich zaproszeń do znajomych.
       
      Poprawki błędów
      1. Usunięto kilka błędów uniemożliwiających otrzymanie zaproszenia do ekipy.
       
      Grafika I Animacja
      1. Usunięto rozmycie z powodu głębi ostrości, aby znacznie zwiększyć ostrość obrazu u wszystkich graczy.
       
      Poprawki błędów
      1. Oświetlenie o wszystkich porach dnia i nocy ma teraz identyczną jasność na każdym poziomie szczegółów.
      2. Zmieniono kontrast i intensywność oświetlenia, aby poprawić kontrast w pewnych porach dnia, gdy był on za niski, oraz osłabić cienie w porach dnia, w których były one zbyt ciemne.
      3. Usunięto błąd sprawiający, że powaleni gracze stawali się niewidzialni, jeżeli zostali ożywieni pod wodą.
       
      Dźwięk
      1. Dodano nowe odgłosy trafienia z samopowtarzalnego karabinu snajperskiego, aby nie brzmiało ono tak przytłaczająco.
       
      Poprawki błędów
      1. Wprowadzono poprawkę, która powinna usunąć zacinanie się i opóźnienia dźwięku powstałe w ostatniej aktualizacji.
      2. Usunięto błąd powodujący odtwarzanie odgłosu założenia kilofa w momencie skoku innych graczy z bojowego busa.
       
      Znane problemy
      1. W rzadkich sytuacjach gra może się zawiesić w menu interfejsu, jeśli włączona jest funkcja ShadowPlay Highlights. Aby temu zapobiec, należy zaktualizować program GeForce Experience do najnowszej wersji.
      2. Czasami po otworzeniu zestrzelonego zrzutu zaopatrzenia łupy pojawiają się w powietrzu i powoli opadają na ziemię.
      3. W rzadkich przypadkach gracze nie mogą wejść do budowli zbudowanej przez gracza.
      Aktualnie ten problem można rozwiązać naciskając przycisk edycji na sąsiedniej budowli.  
      Źródło: https://fortnitepolska.pl/aktualizacja
       
    • Przez Icek_Goldsztajn
      Ktoś jeszcze czeka na 5 sezon Prison Break? :D 4 poprzednie sezony dawały radę.
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności