Jump to content

Witaj na naszym Fragowym forum!

Przyszły Fragowiczu, zarejestruj się teraz na naszym forum, aby uzyskać na nim dostęp do wszystkich funkcji.
Po zarejestrowaniu lub zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć tematy, zamieszczać odpowiedzi do istniejących wątków, konwersować z innymi użytkownikami forum, dodawać reputację użytkownikom, publikować lub aktualizować własne statusy, a także zarządzać w pełni swoim profilem i wiele, wiele więcej...

Zespół FGTeam

AWP wkracza do akcji...

Na dniach rusza nowy serwer CS:GO AWP No-Scope!

Nowy ranking w CS:GO!

Z przyjemnością informujemy naszych Fragowiczów,
iż udostępniliśmy Wam nową wersję rankingu na naszych serwerach CS:GO!

Graj na naszych serwerach i zdobądź koniecznie rangę Global Elite!

MTA:DayZ wraca w grudniu!

Wraca nasz legendarny serwer MTA:DayZ...

Śledź naszego FanPage, a dowiesz się jak przebiegają beta-testy!

Recommended Posts

20 minut temu, live napisał:

dlatego moja sugestia poelga na obnizeniu odrzutu Broni XM104 ale za to dodac wiecej odpychania.

 

steve harvey wtf GIF

  • Laugh 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też bym poprawił czas stawiania min oraz zbalansowałbym zakupy za pomocą pkt. Szczególnie dla zombie ,extra hp z 5 na 3,Granat zagrażający z 12 do 18.

Poprawił bym jeszcze tą tabele na vipa pro bo to jest bezsensu(po co mi wiedzieć ile mój team ma hp czy kasy ?. Chyba że chodzi o drużynę przeciwną to już ma sens).

Dodał bym coś dodatkowego dla zombie knife np.? 

Co o tym sądzicie ? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, RandyCunningham napisał:

Poprawił bym jeszcze tą tabele na vipa pro bo to jest bezsensu(po co mi wiedzieć ile mój team ma hp czy kasy ?. Chyba że chodzi o drużynę przeciwną to już ma sens).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.10.2019 o 09:53, fOki napisał:

Kredka moim zdaniem pomysl slaby.

Zeby postawic laser trzeba uszbierac pkt ( co nie jest takie latwe przy zmniejszonych obrazeniach ) i miec na to hajs.

Jesli taki pomysl by przeszedl to za chwile ktos bedzie pisal by skrocic czas szalonego o polowe bo lasery nie pomagaja przetrwac.

Co do zmian.... hmmmmmm.... gram tu juz  troche czasu.....

Moje zdanie jest nastepujace....

Gra sie dla fun'u i wg mnie kiedys bylo dobrze i teraz tez jest dobrze...

Moze te pompy troche zbyt duzy odrzut maja ale....

Jeszcze taki sie nie urodzil by kazdemu dogodzil a wiec szacunek za wysilek wlozony w ten serwer i oby ludzie przychodzili a nie odchodzili

Pozdrawiam.

Wybacz bardzo ale uzbieranie tych pkt na mine to zaden problem, ba z vipem pro nawet w 1 rundzie idzie postawic laser.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.12 BETA - 16.10.2019:

  • Zaktualizowano dodatek do silnika w celu wprowadzenia zmian po aktualizacji CS 1.6 z 8 października 2019.
     
  • Dodano podgląd HP oraz pieniędzy graczy z drużyny w tabeli TAB.
  • Poprawiono kilka błędów na skutek wprowadzenia aktualizacji CS 1.6 z 8 października 2019.
     
  • Dodano nowy system odpychania zombie.
    a) Od teraz każda broń będzie miała osobny współczynnik odpychania, a nie wspólny jak do tej pory.
    b) Zmniejszono odpychanie zombie przez shotguny.
    [!] Na dniach skonfigurujemy odpychanie zombie przez poszczególne bronie - na razie wszystkie zachowują taki sam współczynnik!
  • Od teraz po respawnie gracze będą cały czas odradzać się jako human.
    [!] Zapobiegnie to sytuacjom, kiedy to nagle po przejściu gracza ze Spectators do drużyny został zombie i zarażał nieświadomych humanów!
  • Od teraz sprawdzanie, czy gracz prawidłowo został zrespiony będzie się odbywać po 3 zamiast 5 sekundach.
    [!] Dzięki temu gracze będą respić się szybciej, co z pewnością ułatwi im bezpieczny wybór broni!
  • Zmiany dotyczące noktowizora:
    a) Przebudowano system wykrywania noktowizora.
    b) Naprawiono krytyczny błąd z brakiem możliwości włączenia i wyłączenia noktowizora przez zombie.
    c) Usunięto dodawanie noktowizora dla humanów na skutek nowego systemu wykrywania go.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym przerzucaniem gracza do drużyny CT, jeśli ten po respawnie był zombie.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym przerzucaniem gracza do drużyny TT, jeśli ten po respawnie był humanem i nie został zombie.
  • Naprawiono rzadki błąd kiedy to gracz był w nieprawidłowej drużynie, przez co nie dało się go zabić.
  • Shoot frag! (+) 4
  • Love Frag (++) 2
  • Extra 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej,

 

pisaliście o zmianach proporcjonalnych - zmniejszenie życia ZM i zmniejszenie zadawanych obrażeń z broni. Mocno odczułem fakt po zmianach, że będąc ZM - nie Matką - mimo wszystko szybciej się "pada".  To jedyna uwaga na minus, tak to zmiany ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje Ci się tak, bo jest mniej HP. Zapewniam Cię, że zombie ginie tak samo, a nieraz troszkę wolniej ( np. wcześniej zombie potrzebował 60 strzałów z M4A1, teraz 65~ ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Nie krytykuje zmian, gdyz wiem ze maja one na celu przyciagniecie nowych graczy oraz utrzymanie stalych.

Przykro  jednak to napisac , ale nie zdaje to egzaminu.

Dzis piatek.... od godziny 11 max 13-16 osob. w godzinach 15-18:30  okolo 10-12. Swiadczy to o niezadowoleniu graczy  ze zmian. Jednak Zmniejszenie obrazen ma duzy wplyw na grywalosc. Szanse humanow bardzo spadaja pomimo zmniejszenia hp zombie. Dlaczego? Poniewaz wczesniej human bil ( nie wiem ile dokladnie) 40-50% wiecej obrazen niz teraz. Co za tym idzie tez w takim samym tempie mogl miec szybciej mine. A wiec (mowimy teraz o graczu bez vip'a) normalnie mine mogl miec po 2-3 kolejkach( przy dobrym ukladzie ) ( tzn( bedac we dwoch w kampie i wygrywajac runde i bijac na zmiane).  Obecnie nawet 3 zwyklych humanow nie ma szans z 3 zombie( a jak jest w tej 3 jeden zm vip to tym bardziej) . Wynika to z wspolczynnika zycia do odpychania.

Ogolnie teraz bez vipa nie ma szans na jakiekolwiek granie. Ludzie maja wybor... Albo kupic vipa, albo meczyc sie co runde.... 

Gram tu troszke czasu i przed zmianami zazwyczaj serwer mial srednio 18-24 graczy ( nie pisze tu o godzinach 23-10). Teraz ta srednia spadla do 12-16 . To jest dosc duzy spadek

Prosze nie odbierac tego jako offensive.....

Moze jednak lepiej wrocic do starego plugin'u ? Moze zmiana modeli i takie male poprawki ale w silnik nie ma co ingerowac.

Pozdrawiam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie panikuj, ponieważ dzisiaj jest piątek i zawsze w tym okresie jest spadek graczy...

Popatrz na wykresy, a z nich jasno wynika, że serwer ma się dobrze -> https://www.gametracker.com/server_info/193.33.176.234:27015/

 

1 godzinę temu, fOki napisał:

Poniewaz wczesniej human bil ( nie wiem ile dokladnie) 40-50% wiecej obrazen niz teraz

 

Bzdura kompletna. Powiedziałem wyraźnie, że przykładowo wcześniej trzeba było z M4A1 uderzyć 60 razy zombiaka, a teraz około 60-65 ( a nawet i mniej, jeśli będą to headshoty ).

Dlatego obrażenia zostały współmiernie zmniejszone do ilości HP zombiaków... Więc wydaje Ci się, że mniej obrażeń się zadaje.

 

1 godzinę temu, fOki napisał:

Wynika to z wspolczynnika zycia do odpychania.

 

Odpychanie jest nieco mniejsze, dla niektórych broni większe - jest to teraz tak, jak być powinno. Co nie zmienia faktu, że nadal będziemy nad tym pracować.

 

1 godzinę temu, fOki napisał:

Ogolnie teraz bez vipa nie ma szans na jakiekolwiek granie. Ludzie maja wybor... Albo kupic vipa, albo meczyc sie co runde.... 

 

Sprawdzaliśmy na serwerze testowym i w praktyce jest to tak, że matka zombie przy 30 trafionych nabojach z AutoKampy ma:

  • ~1200-1250 HP, gdy strzela zwykły gracz
  • ~1150-1200 HP, gdy strzela V.I.P
  • ~1100-1150 HP, gdy strzela V.I.P PRO

Czy to jest aż tak duża różnica? W praktyce wychodzi 100 obrażeń więcej na korzyść V.I.P'a PRO. Więc dlaczego gadasz, że bez V.I.P'a ktoś nie ma szans?

 

Pozdrawiam

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

na dużych mapach( na dużym terenie ) nie widać różnicy jako human z noktowizorem lub bez, taka sama jest widoczność co według mnie jest złe bo na zwykłym noktowizorze human widział więcej niż bez, teraz to jest takie troche pomieszane. Niby w kampie jaśniej ale na otwartym już nie ma różnicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest delikatnie większa - najlepiej to widać na escapetrain.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.10.2019 o 20:31, GET napisał:

Nie panikuj, ponieważ dzisiaj jest piątek i zawsze w tym okresie jest spadek graczy...

Popatrz na wykresy, a z nich jasno wynika, że serwer ma się dobrze -> https://www.gametracker.com/server_info/193.33.176.234:27015/

 

 

Godzina 13.00. Od 1 godziny serwer jest pusty. Pomimo tego , iz mam vip'a przyda sie zmiejszenie obrazen dla zwyklego vip'a oraz super vipa. U zwyklego oraz u vip pro o 5%. A wiec do 10% i 20%. Do tego szybkosc zombie ( jezeli nie zarazonych to matek) to Jak jest multi i 22-24 osob to okolo 5 jest zarazonych... na mniejszych mapach zeby nie zostac zarazonym trzeba miec duzo szczescia. Po raz kolejny no offensive. Nie wiem jak wy to testujecie. Przy ilu osobach . Przy 5,10,15 osobach ( choc watpie). Zupenie inaczej jest na malych mapach typu gbox,horror gdzie to jednak human ma przewage. Konsekwencja tego sa sytuacje gdy  novipy ( tzn Ci ktorzy vipa nie maja) podkadaja sie by walic szyszki ( innego fun'u z mapy miec nie moga ) 

No offensive od course

Pozdrawiam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.13 BETA - 30.10.2019:

  • Zaktualizowano AMX MOD X do najnowszej wersji.
  • Zaktualizowano dodatek do silnika poprawiający kilka błędów w CS 1.6.
  • Dodano nowy kodek głosowy mający na celu skomunikowanie graczy STEAM z NS.
     
  • Naprawiono błąd, kiedy to gracz palił się po zakończeniu rundy.
  • Naprawiono błąd, kiedy to gracz będąc podpalonym po wzięciu antidotum nadal się palił.

Kilka uwag merytorycznych: 

  • Wiemy o tym, że występuje błąd z brakiem wyświetlania ile HP ma zombie, lecz w naszej ocenie jest to spowodowane nowym AMX MOD X oraz aktualizacją CS 1.6. 
    Problem tak naprawdę dotyczy tylko i wyłącznie graczy NonSteam, którzy najprawdopodobniej nie mają najnowszej wersji klienta.
  • Wiemy o tym, że występuje błąd z nieprawidłowo odczytywanymi spawnami po zmianie mapy.
    Najprawdopodobniej błąd wynika z aktualizacji dodatku do silnika.
  • Obu tym sprawom będziemy się bacznie przyglądać i obserwować, dlatego jeśli pojawi się rozwiązanie to zostaniecie poinformowani.
  • Shoot frag! (+) 5
  • Love Frag (++) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.14 BETA - 07.11.2019:

  • Zaktualizowano dodatek do głównego silnika serwera.
  • Zaktualizowano kodek głosowy do komunikacji graczy STEAM z NS po aktualizacji CS 1.6 z 30 października 2019 roku.
     
  • Przebudowano wyświetlane informacje dla graczy w HUD.
  • Przebudowano wyświetlane informacje graczom o serwerze w zakładce Internet oraz Ulubione.
  • Uporządkowano pliki konfiguracyjne serwera.
     
  • Zmiany dotyczące systemu odpychania zombie:
    a) Dodano osobny plik konfiguracyjny.
    b) Poprawiono oraz zoptymalizowano system odpychania zombie.
    c) Przebudowano ponownie współczynnik odpychania zombie przez bronie ( opis poniżej ).
  • Naprawiono błąd z zanikaniem niektórych wiadomości w HUD.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym odczytywaniem spawnów po zmianie mapy. 

Prezentacja systemu odpychania zombie...

  1. Bronie - pistolety
    a) Glock18 - zmniejszono nieznacznie współczynnik odpychania.
    b) USP - zmniejszono nieznacznie współczynnik odpychania. 
    c) FiveSeven - zwiększono mocno współczynnik odpychania. 
    d) Elite - zwiększono mocno współczynnik odpychania. 
  2. Bronie - shotguny 
    a) XM1014 - zmniejszono mocno współczynnik odpychania.
  3. Bronie - drugorzędne
    a) MP5 zwiększono współczynnik odpychania. 
  4. Bronie - snajperki
    a) SG550 ( auto kampa CT ) - zmniejszono mocno współczynnik odpychania.
    b) G3SG1 ( auto kampa TT ) - zmniejszono mocno współczynnik odpychania.
  5. Bronie - główne
    a) M4A1 zwiększono nieznacznie współczynnik odpychania. 
    b) AK47  - zwiększono nieznacznie współczynnik odpychania. 
    c) AUG - zwiększono nieznacznie współczynnik odpychania. 
    d) SG550 - zwiększono nieznacznie współczynnik odpychania. 
    e) FAMAS - zwiększono mocno współczynnik odpychania.
    f) GALIL - zwiększono mocno współczynnik odpychania.
  6. Bronie - pozostałe  
    a) Scout zwiększono mocno współczynnik odpychania.
    b) M249 -zwiększono nieznacznie współczynnik odpychania. 

Można zauważyć, że dość mocno Famas oraz Galil otrzymały buff'y, a także wszystkie główne bronie kosztem snajperek.

 

Pozdrawiam

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (++) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nareszcie grywalne karabiny! ;')

 

Lubię, lubię.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.15 BETA - 09.11.2019:

  • Zmiany dotyczące systemu anty-cheat.
    a) Zaktualizowano listę cheatów.
    b) Poprawiono listę plików, przez które niektórzy gracze mogli nie móc wejść na serwer mimo, że byli czyści.
  • Zmiany dotyczące systemu ochrony serwera.
    a) Naprawiono krytyczny błąd z blokowaniem graczom dostępu do serwera, kiedy ci zbyt często próbowali dołączyć do serwera, ale nie mogli, np. z powodu rezerwacji slota.
    b) Naprawiono błąd z blokowaniem graczowi dostępu do serwera, kiedy ten zbyt często odświeżał status serwera.
    c) Naprawiono błąd z blokowaniem graczowi dostępu do serwera, kiedy ten zbyt często wychodził i dołączał do serwera, np. przez zmianę mapy.
     
  • Zmiany dotyczące systemu V.I.P'a:
    a) Dodano tag V.I.P w tabeli wyników.
    b) Poprawiono wszystkie linki do strony WWW na sklep.fragujemy.com.
  • Poprawiono informacje w HUD oraz na czacie.
     
  • Naprawiono błąd z krwią, kiedy ta leciała z gracza po zakończeniu rundy.
  • Shoot frag! (+) 3
  • Love Frag (++) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcielibyśmy poznać Waszą opinie na temat współczynnika odpychania z autokamp (  SG550 i G3SG1 ), czy faktycznie czuć teraz różnicę i czy jest ona na plus/minus.

 

Jeśli macie jakieś uwagi do innych broni - proszę śmiało pisać.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czuć dużą różnice, będzie ciężej kwestia przyzwyczajenia się. 

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze zmieszycie obrazenia zadawane przez napalm, wczoraj grajac kilka razy hp spadlo mi do 0 nie wiedzac gdzie,kiedy i jak 😁 przydalby sie chyba lekki balans do napalmow.

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (++) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, pEpekkkkkkkkkk napisał:

Moze zmieszycie obrazenia zadawane przez napalm, wczoraj grajac kilka razy hp spadlo mi do 0 nie wiedzac gdzie,kiedy i jak 😁 przydalby sie chyba lekki balans do napalmow.

 

Zdecydowanie NIE!!! Napalm zabiera 50 hp. Jest to 0,1 zycia normalnego zombie a 0,02 zycia matki. Biorac pod uwage ,iz 10 napalmow( by zabic zombie) kosztuje o ile sie nie myle 5000$ jest to dobra cena za jednego fraga ( choc raczej ciezko samemu kogos spalic). Normalne ze na mapach malach typu anekin;horror;fox itp bedac zombie ma sie prze**** i ciezko jest sie ruszyc bo tak pala. Taki urok tych map. 

Na duzych mapach 75% rzucajacych napalmy to vipy bo reszcie szkoda kasy( nie ma co pisac na temat forstow bo i niektorym vipom szkoda keszu :P )

Uwazam , iz odpowiedz wyczerpujaca i nie bedziemy drazyc tego tematu.

Co do broni... Nie ma zadnych minusow.

  • Shoot frag! (+) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem tego samego zdania co f0ki, napalmy są okej. Niech zostaną takie jakie są. Wiadomo, że na małych mapach ma się przejebane, ale można na chwilę przykampić gdzieś z boku, tak żeby przeczekać palaki. Co do odpychania z autokamp, szczerze jeszcze nie grałem. Za to przetestowałem wszystkie karabiny i jestem wniebowzięty. Każdym gra się dobrze. Dzisiaj może pogram coś tymi smg :v

  • Laugh 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przestestowałem wszystkie bronie dostępne do wyboru. Bardzo jestem zadowolony ze zmian, teraz wszystkie bronie dostepne na poczatku rundy sa grywalne poza famasem. Troche boli mnie fakt, ze bron M249 (krowa) sie niczym nie wyroznia, a znajduje sie w sklepie kosztujac 5000$! Dodalbym jej troche obrazen, aby byl sens ja kupowac.

Kolejna bronia jest AWP - moze swietnie odpycha, ale zadaje o wiele za malo obrazen.

Co do granatow... jest to najlatwiejszy sposob dla nowych/poczatkujacych graczy na zebranie pkt lecz dla stalych bywalcow staja sie one uciazliwe. Moim skromnym zdaniem zmniejszylbym obrazenia zadawane przez HE z 50 do 40 lub nawet 35.

Pozdrawiam!

Edited by TheExorcist11 (see edit history)
  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba SMG takie meh. Krowa mogłaby dostać jakiegoś buffa, nie odpycha, długie przeładowanie, a kosztuje fortunę. AWP jest takie bardziej 4fun, ale też można by coś podziałać z nią i ją dodać do sklepu. 

Proponuję też zwiększyć obrażenia z noża... xD

 

//Co do karabinów zapomniałem o famasie, gówno. :D 

  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 7.08.2019 o 03:01, GET napisał:

Dodałbym w ostatniej rundzie rundę "Dzień zombie" oraz "Dzień człowieka" - losowo co mapę.

a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana, zombie regeneruje się HP; wyłączony sklep.
b) Dzień człowieka - grupa kilku zombie otrzymuje 25 tysięcy HP i brak odpychania, człowiek ma nieskończoną ilość amunicji; wyłączony sklep;

 

Tak się cofnę jeszcze do pierwszego posta. Jest to jeszcze w planach? Zamiast tych 2 opcji, nie lepiej byłoby wprowadzić starego dobrego Nemezis/Survivor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Rick Grimes. 乡
      Dzisiejszy update CS:GO przynosi ogromne zmiany. Modyfikacje dotknęły zarówno cen broni jak i premii za przegrane rundy. Dodano także nową skrzynkę, Prisma Case.
      Przedstawione zmiany z pewnością w znaczący sposób wpłyną profesjonalną scenę CS:GO. Lista zmian przedstawia się następująco:
       
      [ROZGRYWKA]
       
      Skorygowano wysokość premii za przegrane rundy w celu zmniejszenia resetu ekonomicznego
      Wysokość premii za rundę jest teraz uzależniona od liczby przegranych rund z rzędu. Wysokość premii wzrasta o jeden próg po każdej stracie i zmniejsza się o jeden stopień po każdej wygranej.
      – Z 0 przegranymi: 1400 $
      – Z 1 przegranymi: 1900 $
      – Z 2 przegranymi: 2400 $
      – Z 3 przegranymi: 2900 $
      – Z 4+ przegranymi: 3400 $
       
      Dotychczas wygrana resetowała premię za przegrane rundy. Teraz wygrana zmniejsza się o jeden próg.
      Drużyny nadal rozpoczynają połowę z liczbą przegranych wynoszącą 1.
      Nowy system jest domyślnie włączony i może być kontrolowany za pomocą ustawienia serwera komendą mp_consecutive_loss_aversion.
      Bonus za stratę rundy jest nadal ograniczony do mp_consecutive_loss_max pomnożonego przez cash_team_winner_bonus_consecutive_rounds.
      Dodano asystę za flashbang. Otrzymuje się w przypadku zabicia przez innego gracza oślepionego przez nas wroga. Informacja o asyście pojawi się na liście zabić. Jeśli jednak inny gracz zadał ofierze powyżej 40 obrażeń to gracz oślepiający flashbangiem nie otrzyma asysty.
      AUG – Teraz, gdy gracze zaakceptowali i pokochali AUGa, wraca on do swojej pierwotnej ceny czyli 3300 $.
      M4A1-S ma teraz 25 pocisków w magazynku i 75 w rezerwie.
      Strzelby – Obniżenie ceny niektórych strzelb: Nova (1050 $), Obrzyn (1100 $), Mag7 (1300 $).
      Penetracja Nova wzrosła do 1.
      Zasięg Obrzyna zwiększono do 1400.
      Pojedynczy strzał wystrzelony podczas sekwencji przeładowywania będzie ją przerywać. Automatyczne ładowanie nie będzie kontynuowane.
      Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie na radarze bomby lub wrogów przez otwarte drzwi.
      Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że wyzwalacz resetowania bomby C4 mógł zresetować bombę do pozycji, która nie znajdowała się na ziemi.
       
      [PRISMA CASE]
      Wprowadzono skrzynię Prisma Case, która zawiera 17 nowych skinów do broni oraz 6 rodzajów wykończeń noży.   
      [MISC]
      Nowa funkcja losowego ładowania jest dostępna w ekwipunku. Wybierz potasowanie dowolnej liczby broni lub zestawów muzycznych, a losowa zostanie wyposażona w każdą mapę. Kilka poprawek do ustawienia komunikacji „Wyczyść nazwy”. Zmieniono nazwę ustawienia warsztatu na „Widok z boku”. Usunięto wizualne artefakty na kilku zasobach obrazu. [MAPY]
      Canals:
      zmniejszona liczba tras wokół bombsite B przeniesiono bombsite B do pałacu dodano drzwi od środkowych schodów do platformy na dziedziniec umożliwiono przeskok do mostu B z rusztowania wprowadzono nowy styl mapy radarowej  
      Vertigo:
      Valve dziękuję wszystkim graczom, którzy kontynuowali testowanie Bombsite B Zablokowano runboost od spawny terro do Bombsite B (nadal będzie możliwy ze strony B) Utrudniony boost z góry reflektora na bombsite A Zmieniono układ tylnej strony bombsite A, wprowadzono dodatkowe wejście, dodano pół ściany przed rusztowaniem Dodano użytkowe drzwi na midzie w kierunku bombsite B Uproszczony model kolizji gniazda pomocniczego Naprawiono niezamierzony boost na rusztowaniu na rampie A Powiększono betonowy blok przy bombsite A Poprawiono krawędzie w szybie windy  
      Mapy społeczności:
      – Zaktualizowano radar dla Abbey and Biome
       
      A tak prezentują się skiny ze skrzynki Prisma Case:


       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      by izaktv
       
       
    • By Rick Grimes. 乡
      Pierwsza po Majorowa aktualizacja zawitała do CS:GO. Valve skupiło się głównie na poprawie wydajności gry, ale nie zabrakło również rzeczy związanych z zakończonym turniejem w Katowicach.
       
      [GRAFIKA]
      Dodano nową komendę “d3d9ex”, która pozwala na zmniejszenie zużycia procesora o około 40%. Jeżeli po uruchomieniu gry z komendą, nadal będziesz miał problemy z grafiką wyślij emaila do CSGOTeamFeedba[email protected] z tematem “D3D9EX”.
       
      [OPCJE KOMUNIKACJI]
      Dodano ustawienia komunikacji w ustawieniach gry, które pozwalają na:
      Wyciszenie drużyny przeciwnej
      Zablokowanie komunikacji od wszystkich, za wyjątkiem znajomych lub graczy w lobby.
      Dodano możliwość zakrywania avatarów
      Od teraz można zmieniać nazwe gracza, który nie jest w twoich znajomych.
       
      [MISC]
      IEM Katowice Major 2019 dobiegł końca: na trofeach wygrawerowano nazwy drużyn, a graffiti Katowice 2019 nie może już być używane w grze.
      Zwiększono czas głosowania na oficjalnych serwerach przed kolejną mapą.
      Naprawiono błąd na tablicy wyników, gdzie ranga gracza nie znikała, kiedy zawodnik został zastąpiony botem.
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy