-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By Fandorinn
Zmiany są ok, jak sam podkreślasz wszystko jest na testy, więc będzie można wrócić do poprzednich czy zmodyfikować obecne jeszcze bardziej.
Co do zwiększenia frekwencji to uważam że jest jeszcze jeden ważdny aspekt tego, mianowicie administracja przestała być tak wścipska w niktórych momentach rozgrywki w stosunku do nowych jak i starych graczy i ograniczyła banowanie, co według mnie skutkuje przyjemniejszą atmosferą na serwerze, przez co więcej graczy zostaje i gra dalej. Oby tak było nie tylko do świąt
-
By Rick Grimes. 乡
Dzisiejszy update CS:GO przynosi ogromne zmiany. Modyfikacje dotknęły zarówno cen broni jak i premii za przegrane rundy. Dodano także nową skrzynkę, Prisma Case.
Przedstawione zmiany z pewnością w znaczący sposób wpłyną profesjonalną scenę CS:GO. Lista zmian przedstawia się następująco:
[ROZGRYWKA]
Skorygowano wysokość premii za przegrane rundy w celu zmniejszenia resetu ekonomicznego
Wysokość premii za rundę jest teraz uzależniona od liczby przegranych rund z rzędu. Wysokość premii wzrasta o jeden próg po każdej stracie i zmniejsza się o jeden stopień po każdej wygranej.
– Z 0 przegranymi: 1400 $
– Z 1 przegranymi: 1900 $
– Z 2 przegranymi: 2400 $
– Z 3 przegranymi: 2900 $
– Z 4+ przegranymi: 3400 $
Dotychczas wygrana resetowała premię za przegrane rundy. Teraz wygrana zmniejsza się o jeden próg.
Drużyny nadal rozpoczynają połowę z liczbą przegranych wynoszącą 1.
Nowy system jest domyślnie włączony i może być kontrolowany za pomocą ustawienia serwera komendą mp_consecutive_loss_aversion.
Bonus za stratę rundy jest nadal ograniczony do mp_consecutive_loss_max pomnożonego przez cash_team_winner_bonus_consecutive_rounds.
Dodano asystę za flashbang. Otrzymuje się w przypadku zabicia przez innego gracza oślepionego przez nas wroga. Informacja o asyście pojawi się na liście zabić. Jeśli jednak inny gracz zadał ofierze powyżej 40 obrażeń to gracz oślepiający flashbangiem nie otrzyma asysty.
AUG – Teraz, gdy gracze zaakceptowali i pokochali AUGa, wraca on do swojej pierwotnej ceny czyli 3300 $.
M4A1-S ma teraz 25 pocisków w magazynku i 75 w rezerwie.
Strzelby – Obniżenie ceny niektórych strzelb: Nova (1050 $), Obrzyn (1100 $), Mag7 (1300 $).
Penetracja Nova wzrosła do 1.
Zasięg Obrzyna zwiększono do 1400.
Pojedynczy strzał wystrzelony podczas sekwencji przeładowywania będzie ją przerywać. Automatyczne ładowanie nie będzie kontynuowane.
Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie na radarze bomby lub wrogów przez otwarte drzwi.
Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że wyzwalacz resetowania bomby C4 mógł zresetować bombę do pozycji, która nie znajdowała się na ziemi.
[PRISMA CASE]
Wprowadzono skrzynię Prisma Case, która zawiera 17 nowych skinów do broni oraz 6 rodzajów wykończeń noży.
[MISC]
Nowa funkcja losowego ładowania jest dostępna w ekwipunku. Wybierz potasowanie dowolnej liczby broni lub zestawów muzycznych, a losowa zostanie wyposażona w każdą mapę. Kilka poprawek do ustawienia komunikacji „Wyczyść nazwy”. Zmieniono nazwę ustawienia warsztatu na „Widok z boku”. Usunięto wizualne artefakty na kilku zasobach obrazu. [MAPY]
Canals:
zmniejszona liczba tras wokół bombsite B przeniesiono bombsite B do pałacu dodano drzwi od środkowych schodów do platformy na dziedziniec umożliwiono przeskok do mostu B z rusztowania wprowadzono nowy styl mapy radarowej
Vertigo:
Valve dziękuję wszystkim graczom, którzy kontynuowali testowanie Bombsite B Zablokowano runboost od spawny terro do Bombsite B (nadal będzie możliwy ze strony B) Utrudniony boost z góry reflektora na bombsite A Zmieniono układ tylnej strony bombsite A, wprowadzono dodatkowe wejście, dodano pół ściany przed rusztowaniem Dodano użytkowe drzwi na midzie w kierunku bombsite B Uproszczony model kolizji gniazda pomocniczego Naprawiono niezamierzony boost na rusztowaniu na rampie A Powiększono betonowy blok przy bombsite A Poprawiono krawędzie w szybie windy
Mapy społeczności:
– Zaktualizowano radar dla Abbey and Biome
A tak prezentują się skiny ze skrzynki Prisma Case:
by izaktv
-