Skocz do zawartości
GET

[ARCHIWUM] Go to update 2.10

Rekomendowane odpowiedzi

Na pewno nie jest to po tej aktualizacji. Nic w tej sprawie nie było zmieniane, jeśli chodzi o Napalm. 

 

Nie zauważyłem czegoś takiego również z @ Damo

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.10 BETA - 19.09.2019:

  • Przebudowano system dodatkowych efektów.
  • Przebudowano działanie Gravity zarówno dla Humanów, jak i Zombie.
  • Przebudowano działanie SuperSpeed zarówno dla Humanów, jak i Zombie.
  • Poprawiono ustawienie serwera.
     
  • Naprawiono krytyczny błąd, kiedy gracz po wzięciu SuperSpeed'a biegał szybciej na bokach.
    [!] Jeśli gracz biegnąc naciskał jednocześnie klawisz A lub D poruszał się szybciej niż na wprost!
  • Naprawiono krytyczny błąd, kiedy gracz po wzięciu SuperSpeed'a mogł biegać szybciej od innych graczy.
    [!] Gracz mógł w ustawieniach zwiększyć sobie prędkość, przez co mógł biegać na tym itemie szybciej od innych!
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowo ustawioną maksymalną prędkością Zombie po wzięciu SuperSpeed'a.
    [!] Ten błąd różni się od wspomnianego wcześniej tym, iż maksymalna prędkość dla Zombie była inna niż dla Humanów!
  • Naprawiono błąd z brakiem dodatkowej krwi po strzale w zombie.
  • Naprawiono błąd z brakiem rozprysku krwi, gdy Human upadając na ziemię tracił HP.
  • Naprawiono rzadki błąd polegający na tym, iż gracz po zakończeniu Gravity mógł nadal posiadać mniejszą grawitację.
  • Ustrzel fraga! (+) 2
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po licznych skargach oraz odwołaniach związanych z "podkładaniem się", postanowiliśmy przejrzeć napisany wcześniej przez @ Szyderca  temat.

W efekcie tego dokonaliśmy szereg zmian mających na celu ujednolicenie przykładów na korzyść graczy naszego serwera... W skrócie:

  • Gracze, którzy ryzykują w czasie rozgrywki nie będą karani.

    Przykład: Często zdarzała się sytuacja, kiedy gracz wychylając się z kampy w celu sprawdzenia czy wokół niej znajduje się zombie, został przez niego zainfekowany. 
    Przykład: Często zdarzała się sytuacja, kiedy gracz podchodził do unieruchomionego zombie przez graczy w czasie polowania, co doprowadzało do zainfekowania.
    Przykład: Czasem zdarzała się sytuacja, kiedy gracz był w nieodpowiedniej odległości lub nie wycofywał się w głąb kampy od zamrożonego zombie, co prowadziło do zainfekowania.

    Wyjaśnienie: tego typu sytuacje nie będą zaliczane jako podkładanie się, ponieważ gracze wykonywali cele mapy, lecz zostali zainfekowany nieumyślnie w wyniku ryzyka tudzież złej decyzji. Na serwerze chcemy, aby gracze ponosili odpowiedzialność za błędnie podejmowane decyzje, dzięki czemu sami nauczą się, że np. zbyt bliskie podchodzenie do zombie zamrożonego zombie lub nie wycofywanie się w głąb kampy może doprowadzić do infekcji!
    [!] Mimo to, gracze, którzy będą celowo i umyślnie podchodzić blisko zombie, będą surowo karani!
    [!] Mimo to, gracze, którzy będą wychodzić z kampy mając świadomość, że wokół niej biegają zombie, będą surowo karani!

     
  • Gracze, którzy wykonują prawidłowo cele gry, ale zostali zainfekowani ze względu na położenie kampy nie będą karani.

    Przykład: Często zdarzała się sytuacja, kiedy gracz strzelający do zombie z górnej kampy ( np. kładka, skrzynka ) został przez niego zainfekowany z dołu.
    Przykład: Czasem zdarzała się sytuacja, kiedy gracz musiał wychylić się z kampy, aby zobaczyć zombie i do nich strzelać ( np. kontener, podest ), a przez nieostrożność został zainfekowany.

    Wyjaśnienie: tego typu sytuacje nie będą zaliczane jako podkładanie się, ponieważ pomimo tego, iż gracze byli w ten sposób łatwo infekowani, to wykonywali cele mapy.
    [!] Mimo to, zalecamy wszystkim graczom chronienie się przed zombie w zamkniętych kampach, aby zapobiec łatwiej infekcji!

Szczegóły każdy z graczy będzie mógł przeczytać w temacie:

Pozdrawiam

  • Ustrzel fraga! (+) 4
  • Serduszko fragowe (+) 1
  • Zmieszanie 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nareście.Świetna zmiana będzie dużo mniej niepotrzebnych banów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy nie do końca zrozumieli nowych przepisów, dlatego wyjaśniam:

  • To nie jest tak, że pozwalamy na podkładanie się pod zombie.
  • To nie jest tak, że regulamin zezwala lub daje możliwość "legalnego" podkładania się.
  • Regulamin oraz zasady zostały jaśniej przedstawione po to, aby za "nieumyślne" podkładanie się nie otrzymywać bana!

Przykłady zostały nieco poprawione, aby bardziej zobrazować sytuacje na serwerze! Dlatego przypominamy, że...:

  1. Jeśli gracz wyszedł z kampy tudzież wychylił się, został zarażony i zaraz od razu rzuca szyszki ( przyjmijmy, że jeszcze wybiega z kampy, idzie do ludzi by rzucić tę szyszkę ), to takie zachowanie będzie traktowane jako podkładanie się!
  2. Jeśli gracz podczas polowania na ostatniego zombie wbiegł ( także wbiegł i zbliżył się do niego bardzo blisko ), co w konsekwencji doprowadziło do infekcji, to takie zachowanie będzie traktowane jako podkładanie się!
    [!] Inna sytuacja jest wtedy, kiedy gracz w trakcie zamrożenia lub po zamrożeniu zombie strzelał do niego, ale nie oddalił się od niego wystarczająco daleko ( jednocześnie nie był tuż przy zombie! ), a przez nieostrożność został zainfekowany, to taka sytuacja nie będzie traktowana jako podkładanie się, gdyż podkładanie się zawsze musi być umyślne!
  3. Jeśli gracz musiał wychylić się z kampy ( tj. kładka, kontener, podest ), np. by spojrzeć w dół czy znajdują się zombie, ponieważ kampa ZASŁANIA pole widzenia ), to ta sytuacja nie bedzie traktowana jako podkładanie się! Idealny podręcznikowy przykład z mapy zm_arabics:
    VtTdLPd.jpg
    YHWEDOL.jpg

Pozdrawiam

  • Ustrzel fraga! (+) 8
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W ramach testów zdecydowałem również przeprowadzić eksperyment, mianowicie:

  • Zmniejszyć HP dla zombie do 1000. 
  • Zmniejszyć HP dla matki zombie do 2500.
  • Zmniejszyć zadawane obrażenia przez człowieka ( w związku ze zmniejszeniem HP u zombie ).

Planuję również ograniczyć ilość kupowanych min do 3 przez gracza na rundę. Dzięki temu zombie miałoby większe szanse i wyrównałoby poziom rozgrywki na serwerze.

Proszę o wypowiedzi graczy co do planowanej zmiany oraz, czy decyzja o zmniejszeniu HP jest słuszna ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ rafix1482  @ TheExorcist11  @ Who NexT?  @ SZNYCEL  @ pEpekkkkkkkkkk  @ Dejwid  @ deverency  @ User  @ ZjemCiKredki  @ Mia.  @ Emcee  @ DaleK  @ In Qontrol by Q-dance z nl

 

Jesteście naszymi stałymi bywalcami na serwerze, przeglądacie w miarę na bieżąco tematy na forum. Proszę, wypowiedzcie się w miarę swoich możliwości ponieważ tutaj głównie chodzi o Was czyli graczy i wszelkie aktualizacje robione są również z myślą o Was, żebyście czerpali jak największy fun z serwera.

  • Ustrzel fraga! (+) 1
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że wraz ze zmniejszeniem hp poszło zmniejszenie obrażeń co się redukuje (na moją logikę zmiana jest nie potrzebna choć nie wiem jak bardzo zmniejszą się obrażenia). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym zmniejszeniem hp i dmg z broni może wyjść tak, że już w ogóle nie będzie się opłacało grać innej broni niż autolama. Ja bym został przy tym 3k matka, 1,5k zarazony i nie kombinował z obrazniami. 
 

Zaproponował bym zmiane shotgunów, bo to co jest teraz to patologia troche. Dajmy sobie przyklad : ze_escapetrain, zombie respi sie pośrodku humanów i ktoś strzeli z M3 od tyłu i mamy przegrana rundę bo zombie wylatuje na poczatek "kolejki" i zaraza odcinajac droge ucieczki innym. Tak samo na normalnych mapach (nie pamietam nazwy, ale to mapa z duzym zoltym boxem na srodku), 1 strzal z shotguna M3 wystarczy aby wybic zombie na owy box, gdzie gracze kampią. (i tu traktowac to jako wpychanie zombie czy podkladke humanow bo nie znalezli "dobrej" kampy?)
 

@EDIT: Wraz ze zmniejszeniem hp zombie, jeszcze szybciej bedzie padał od lasera wiec tez sredniawka bo bot miny juz sa silne..

Edytowane przez ZjemCiKredki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta zmiana ma na głównej mierze na celu:

  • Powrócić do lat 2012-2014, kiedy to HP zombie oscylowało w tych granicach HP.
  • Oczywiście wraz ze zmianą HP zombie trzeba było zmniejszyć obrażenia lub też je "zeskalować". 
  • Wzmocnić pozycję matki zombie ( ta ma o 2.5 razy więcej HP od zwykłego zombiaka, a wcześniej 2 razy więcej ).
  • Ograniczyć szybkie zdobywanie punktów, np. na lasery, ammo, machinegun, aby dać przewagę zombie w następnych rundach.

Kiedyś zwiększyłem HP zombie, co miało zwiększyć przewagę ich, ale efekt widzimy przecież po dzień dzisiejszy, że już w drugiej rundzie nawalonych jest laserów i innych bzdur. 

A dzięki tej zmianie ( niby niewielkiej, a jednak... ) istnieje szansa, że humany będą wolniej zdobywać punkty, a przy okazji czytelniejsze i jaśniejsze jest 1000 zamiast 1500 HP.

Ewentualnie mogę zostawić 1250 HP i matce 2500 HP.

 

@ ZjemCiKredki  jeśli chodzi o shotguny, oczywiście niewątpliwie masz rację. System będzie przebudowany ( mam nadzieję, że w ciągu 2 tygodni ), aby podnosić zombie, gdy strzelamy do nich z góry.

Natomiast nie zgodzę się z Tobą, że nie będzie opłacało się grać na innej broni niż autolama... Dramatyzujesz w tym momencie, bo przykładowo jeśli autolama zadaje teraz zamiast 100 obrażeń tylko 75, to proporcjonalnie mniej obrażeń zadają inne bronie i praktycznie są na tym samym poziomie... Więc argument nietrafiony.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zmniejszenie hp i dmg da ten sam wynik (jeżeli będzie to nerf w podobnym stopniu ofc) więc jest to zbędne. Jeżeli chodzi tylko o zmniejszenie hp matki zombie to jak dla mnie na +. Co do min myślę, że jest to złe rozwiązanie zważając na to, że spora część graczy nie ogarnia jak zdjąć minę i często ją rozwala (a później płacz) . Fakt faktem to ich wina i dlaczego ktoś miałby się tym przejmować, ale myślę, że lepiej wspomóc niż negować.

Edytowane przez Emcee
  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, ZjemCiKredki napisał:

@EDIT: Wraz ze zmniejszeniem hp zombie, jeszcze szybciej bedzie padał od lasera wiec tez sredniawka bo bot miny juz sa silne..

 

Mogę zmniejszyć obrażenia, to nie ma problemu.

 

1 minutę temu, Emcee napisał:

Moim zdaniem zmniejszenie hp i dmg da ten sam wynik (jeżeli będzie to nerf w podobnym stopniu ofc) więc jest to zbędne.

 

Masz rację, ale nie do końca jest to zbędne, bo dzięki temu Human zdobędzie generalnie mniejszą ilość punktów.

 

1 minutę temu, Emcee napisał:

Co do min myślę, że jest to złe rozwiązanie zważając na to, że spora część graczy nie ogarnia zdjąć minę i często ją rozwala (a później płacz)

 

Chcemy wprowadzić coś takiego, że zarówno pod E będzie można kłaść minę, jak i zdjąć ją. Ale abstrahując od tego, czy nie jest czasem tak, że po rozwaleniu mina do nas wraca? To nie będzie zaliczane jako kupiona mina, dlatego nie ma tu zastosowania takiego, o jakim mówisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ GET  argument trafiony, dajmy na to p90 czy mp5 zadaje teraz 10 obrazen w ciało? Nie mowiąc o tym ze w niektorych kampach nie da sie strzelac z nich w glowe, bo nie skanuja scian. Teraz porownajmy Autolama 30ammo=75obrazen w glowe czyli 2250 obrazen (przyjmujac ze wszystko trafimy), PM = 30ammo=40obrazen w glowe  czyli 1200dmg, a biorac jeszcze pod uwage zdolnosc odpychania broni Autolama jest w stanie wypchnac naraz 5 zombie, PM ledwo 2. (mowimy tu o skanowaniu przez ciało).

Edytowane przez ZjemCiKredki
  • Zmieszanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ ZjemCiKredki  wiesz dlaczego Twój argument jest nietrafiony? Kolega @ Emcee  słusznie zauważył, że jeśli jest to zmiana "proporcjonalna" to tak naprawdę nic wielkiego się nie zmienia. I ma rację, bo obrażenia są praktycznie takie same, jak poprzednio ( czyt. dopasowane do zmniejszenia HP zombie ). I nie pieprz mi teraz głupot, bo jeśli przykładowo zwykły gracz zadawał 30 obrażeń, to liczymy:

 

1500 HP / 30 obrażeń = 50 trafień

a teraz jest 1000 / 20 = 50 trafień 

 

Więc to samo xDD Jedynie co, to trzeba się natrudzić nieco, aby ubić matkę zombie, bo mimo, że ma HP o 500 mniej, to jednak trzeba ją więcej trafić.

 

11 minut temu, ZjemCiKredki napisał:

a biorac jeszcze pod uwage zdolnosc odpychania broni Autolama jest w stanie wypchnac naraz 5 zombie, PM ledwo 1. (mowimy tu o skanowaniu przez ciało).

 

Przeczytaj uważnie 1 mój post. Przecież Twoja uwaga NIE MA żadnego związku z wprowadzoną zmianą w obniżce HP i proporcjonalnym obniżeniu zadawanych obrażeń. To jest ogólny problem tego serwera, że te obrażenia z odpychaniem nie do końca są odpowiednio zbalansowane. Ale dla leniwych przypomnę:

Cytat

Zbalansowałbym zadawane obrażenia z poszczególnych broni ( np. by P90 czy Galil lub Famas spełniały swoje role ).

Zbalansowałbym odpychanie zombie przez poszczególne bronie ( i połączyć ten system z podnoszeniem zombie ).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
25 minut temu, GET napisał:

Chcemy wprowadzić coś takiego, że zarówno pod E będzie można kłaść minę, jak i zdjąć ją. Ale abstrahując od tego, czy nie jest czasem tak, że po rozwaleniu mina do nas wraca? To nie będzie zaliczane jako kupiona mina, dlatego nie ma tu zastosowania takiego, o jakim mówisz.

Super rozwiązanie, z tym że pod E kładziesz i zdejmujesz laser a co do rozwalania to owszem wracają, ale pod warunkiem, że ktoś je rozwali, a nie sam właściciel miny.

 

 

@ GET  Co do punktów to nawet jeżeli będzie się je lekko dłużej zdobywać to, nie zrobi to żadnej różnicy. Chodzi o to, że jak już zombie wjedzie do kampy i human rozwali go solo, to ma już bodajże 3 k pkt, a to tylko jeden zombie i jedna runda. Proponowałbym zwiększyć ilość wymaganych punktów na Pipe nade oraz granat zarażający. Pipe można praktycznie rzucać już w drugiej rundzie, co do szyszki może zbiera się na nią dłużej niż na Pipe, ale za to, jak się dobrze rzuci to efekt jest pozwalający na mapach typu anekin czy horror a wiadomo, że jak już Szyszka leci to zaraz za nią rtv dlatego większą ilością wymaganych punktów myślę, że by się to unormowało.

Edytowane przez Emcee
  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ GET racja moja wypowiedź była bardziej ogólna niż w kwestii zmian które napisałeś. Co nie zmienia faktu że balansu nie ma i w tej kwestii trzeba dodać niektórym DMG lub efekt spowolnienia . Co do granatów zarazajacych i pipę to proponuję zablokować kupno gdy nie ma więcej niż 5 żyjących humanow/zombie. A na anekinie i tak będzie zarazalo wszystkich poza lodowka. Więc może na mniejszych mapach zmniejszyć zasięg dzialania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Emcee  właśnie dlatego zmniejszyliśmy HP, aby zdobywać mniejszą ilość punktów. Teraz będzie to trudniejsze, aby PipeNade zdobyc. 

@ ZjemCiKredki  masz rację, że nie ma balansu, bo to nie było tematem przewodnim w tej zmianie, którą napisałem dzisiaj, ale problem zauważamy, co wpisaliśmy w 1 poście.

 

Pozdrawiam

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o mnie to pasowało mi przed zmianą i pasuję mi po zmianie, tutaj chodzi bardziej o nowych i mało doświadczonych graczy, którzy nie radzą sobie szczególnie jako zombie. Za zmniejszeniem HP zombi i DMG z broni powinno iść jeszcze zmniejszenie obrażeń laserów i granatów zapalających dla balansu. Co do ograniczenia ilości min myślę, że jest to zły pomysł - jako human chciałbym żeby jedynym ograniczeniem przetrwania przed szalonym była ilość $. Wraz z tą zmianą zombiaki będą chętniej kupowały +1000HP dla samego Hp, a nie po to, aby wziąć drugiego szalonego. Pograłem trochę wczoraj i dało się wyczuć różnice przy zbieraniu punktów będąc humanem, dlatego myślę, że zmiana na +.

Ewentualnie zaproponowałbym zablokowanie kupowania miny w 1 rundzie, co przełożyło by się na zwiększenie ilości wygranych pierwszych rund przez zm (więcej kasy dla zm w 2 rundzie oraz większa szansa na pkt dla nowych graczy), a do tego zmniejszyłoby to ilość świetnych wyciągów przez humanów i ograniczyłoby ilość rzucanych Pipenade już w 2 rundach nowej mapy.

Pozdrawiam

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem nie potrzebne były zmiany z ilością HP dla zombie, dobrze grało się przedtem. Jeśli chodzi o miny to niech zostanie tak , jak jest. Nic bym nie zmieniał , co najwyżej dodałbym i usunął parę mapek , żeby urozmaicić grę oraz pozmieniał punkty i ceny w sklepie.

Pozdrawiam :) 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ TheExorcist11  zmniejszyłem wczoraj obrażenia z laserów. I jeśli chodzi o różnicę w punktach, to dobrze. Taki był cel. 

 

@ SZNYCEL  nie było dobrze. 

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.09.2019 o 17:21, GET napisał:

Chcemy wprowadzić coś takiego, że zarówno pod E będzie można kłaść minę, jak i zdjąć ją. 

To mogłoby być kłopotliwe. W kampie gdy human stawia minę jedną za drugą.. (gdy stoi jeszcze stara mina, chcąc postawić kolejną zaraz przed nią, można omyłkowo zdjąć tą pierwszą minę). Chyba, że macie już plan jak to ominąć :D Nie znam się ^^

 

Co do propozycji..  są pewne minusy:
-mniej zadanego dmg = mniej "punktów" humana (celowe utrudnienie, aczkolwiek słabsi gracze będą marudzić)

-zombie będzie kampić, nie będzie chciało wbić do kampy, bo mniej hp (przynajmniej na początku, póki gracze nie przyswoją zmian)

 

Mam tylko nadzieję, że zmiany nie wpłyną źle na liczbę graczy. Rozpoczął się rok szkolny, graczy jest mniej niż w wakacje. Te zmiany dla doświadczonych graczy raczej nie będą robić różnicy, ale dla osób słabiej sobie radzących może być motywem zapalnym aby opuszczać serwer.. W sumie jak każda bardziej zauważalna zmiana. 

Ogólnie rzecz biorąc było dobrze i jest dalej dobrze :) 

  • Ustrzel fraga! (+) 1
  • Zmieszanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Mia. napisał:

można omyłkowo zdjąć tą pierwszą minę). Chyba, że macie już plan jak to ominąć :D Nie znam się ^^

 

Tak. Planuję zrobić tak, że trzeba będzie chwilę odczekać ( 2 sekundy ) zanim się załączy. 

 

2 minuty temu, Mia. napisał:

-mniej zadanego dmg = mniej "punktów" humana (celowe utrudnienie, aczkolwiek słabsi gracze będą marudzić)

 

O to nam chodziło. Przecież te punkty zdobywało się jak szalone. 

 

2 minuty temu, Mia. napisał:

-zombie będzie kampić, nie będzie chciało wbić do kampy, bo mniej hp (przynajmniej na początku, póki gracze nie przyswoją zmian)

 

Dlaczego? 

 

2 minuty temu, Mia. napisał:

Rozpoczął się rok szkolny, graczy jest mniej niż w wakacje.

 

Nieprawda. Już jest zauważalny wzrost graczy. Wbrew pozorom, we wakacje jest największy spadek graczy w całym roku. 

 

Pozdrawiam

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, GET napisał:

Dlaczego? 

Bo mniej kumaci gracze będą widzieli, że mają mniej hp (plus niewiedza o zmniejszeniu dmg humana) co spowoduje, że będą bali sie wbić do kamp. Przynajmniej na początku będzie z tym problem, zanim Ci , którzy na forum nie wchodzą się dowiedzą co i jak. Ale jest to kwestia kilku dni. 

 

Godzinę temu, GET napisał:

Przecież te punkty zdobywało się jak szalone. 

Owszem, dlatego słabsi gracze też mieli z nich pożytek. Kwestia skilla. Kto go nie ma, ma problem xD

 

Jak pisałam wcześniej. Było dobrze i teraz też jest spoko. Jak dla mnie różnica jest niewielka w grze. :D

 

 

Nawiązując do tego, że zmniejszenie hp i dmg się wyrównuje... ja to wiem :D ale nie wszyscy od razu załapią. Są różni gracze i ludzie.. xD

 

Edytowane przez Mia.
nie che spamu robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i pod tym względem tak, ale z drugiej strony obniżyliśmy zadawane obrażenia zombiakom, więc to się rekompensuje. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam malo ostatnio gram wiec bardziej przygladam sie waszej dyskusji.  Jedna zmiana mi się srednio podoba a mianowicie zmiejszenie hp zombie, juz wczesniej byl dla mnie problem z hp (zbyt szybko ubywalo) i brakowalo mi regeneracj z dawnego serwera na ktorym gralem.(hp laduje sie jak nikt w nas nie strzela..) czesto po "ciuchci" do kampy zombiaki zjechane sa do zera i jak tutaj ogarnąć kolejna kampe? plus teraz zombiaki maja mniej  hp ale  z drugiej strony obrazenia zostaly zmniejszone ,pk wolniej nabijamy czy to nie sprowadzi się do tego ze bedziemy mniej frqgowac?Teoretycznie potrzebujemy na wszystko wiecej czasu zabicie zombie, nabicie pk. Calkiem prawdopodobne że wyjdzie na to samo kwestia jak Get to tam skonfigurowal. 

ps. sorki za zakrecona odpowiedz tak juz mam. widzialem bylo wspominane o przebudowaniu broni , nie cierpie grac autokampa a w sumie tylko ak jest grywalny i tak troszke p90 xd. i takie pytanie @ GET  majstrowales cos przy kalaszku? mam wrazenie ze troszke slabszy jest. pozdro 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez -Damian
      @ GET nie psuj wyboru map 
    • Przez GET
      Go to update 2.22
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.22
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
      [ UWAGA! ] 
       
      Od tej aktualizacji zmienia się numeracja wersji serwera!
      Innymi słowy, wersja będzie posiadać końcówkę roku, w którym aktualizowany jest serwer, np. 2.23.01 ( co oznacza rok 2023 ).
       
       
      W planach: 
      Dodanie systemu Anty-AFK.

      a) System będzie sprawdzał aktywność graczy zombie.
      b) Jeśli system wykryje, że gracz się nie rusza to przeniesie go do Spektów.
      c) System będzie wyrzucał graczy ze Spectatorów tylko, gdy serwer będzie pełny.
        Dodanie nowych dźwięków przy pierwszej infekcji. Dodanie nowego systemu informowania o rzucanych granatach.
        Nowe usprawnienia strzelania do zombie.

      a) Dodanie łatki naprawiającej hitboxy w grze.
      b) Testowanie zadawania obrażeń przez różne bronie.
        Dalsze usprawnianie losowania przedmiotów.

      a) W ramach testów dodamy możliwość wylosowania AutoBH.
      b) W ramach testów zwykli gracze będą mogli korzystać z kamizelki.
      c) Poprawimy działanie systemu po wylosowaniu przedmiotów, które są już w ekwipunku.
        Dalsze usprawnianie rozgrywki na mapach Escape.

      a) Dodanie nowego systemu anty-blokującego obiekty, np. helikoptery.
      b) Kilka innych mniejszych zmian, m.in. dopasowanie światła czy noktowizora.
      c) Sprawdzimy w jaki sposób wykorzystywany jest przedmiot - Snark.
        Kilka innych usprawnień, m.in. przebudowanie informacji znajdujących się w hudzie. ---
       
      UPDATE 2.22.01 - XXX:
      Wkrótce więcej informacji!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności