Skocz do zawartości
GET

[ARCHIWUM] Go to update 2.10

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, live napisał:

dlatego moja sugestia poelga na obnizeniu odrzutu Broni XM104 ale za to dodac wiecej odpychania.

 

steve harvey wtf GIF

  • Śmiech 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też bym poprawił czas stawiania min oraz zbalansowałbym zakupy za pomocą pkt. Szczególnie dla zombie ,extra hp z 5 na 3,Granat zagrażający z 12 do 18.

Poprawił bym jeszcze tą tabele na vipa pro bo to jest bezsensu(po co mi wiedzieć ile mój team ma hp czy kasy ?. Chyba że chodzi o drużynę przeciwną to już ma sens).

Dodał bym coś dodatkowego dla zombie knife np.? 

Co o tym sądzicie ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, RandyCunningham napisał:

Poprawił bym jeszcze tą tabele na vipa pro bo to jest bezsensu(po co mi wiedzieć ile mój team ma hp czy kasy ?. Chyba że chodzi o drużynę przeciwną to już ma sens).

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.10.2019 o 09:53, fOki napisał:

Kredka moim zdaniem pomysl slaby.

Zeby postawic laser trzeba uszbierac pkt ( co nie jest takie latwe przy zmniejszonych obrazeniach ) i miec na to hajs.

Jesli taki pomysl by przeszedl to za chwile ktos bedzie pisal by skrocic czas szalonego o polowe bo lasery nie pomagaja przetrwac.

Co do zmian.... hmmmmmm.... gram tu juz  troche czasu.....

Moje zdanie jest nastepujace....

Gra sie dla fun'u i wg mnie kiedys bylo dobrze i teraz tez jest dobrze...

Moze te pompy troche zbyt duzy odrzut maja ale....

Jeszcze taki sie nie urodzil by kazdemu dogodzil a wiec szacunek za wysilek wlozony w ten serwer i oby ludzie przychodzili a nie odchodzili

Pozdrawiam.

Wybacz bardzo ale uzbieranie tych pkt na mine to zaden problem, ba z vipem pro nawet w 1 rundzie idzie postawic laser.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.12 BETA - 16.10.2019:

  • Zaktualizowano dodatek do silnika w celu wprowadzenia zmian po aktualizacji CS 1.6 z 8 października 2019.
     
  • Dodano podgląd HP oraz pieniędzy graczy z drużyny w tabeli TAB.
  • Poprawiono kilka błędów na skutek wprowadzenia aktualizacji CS 1.6 z 8 października 2019.
     
  • Dodano nowy system odpychania zombie.
    a) Od teraz każda broń będzie miała osobny współczynnik odpychania, a nie wspólny jak do tej pory.
    b) Zmniejszono odpychanie zombie przez shotguny.
    [!] Na dniach skonfigurujemy odpychanie zombie przez poszczególne bronie - na razie wszystkie zachowują taki sam współczynnik!
  • Od teraz po respawnie gracze będą cały czas odradzać się jako human.
    [!] Zapobiegnie to sytuacjom, kiedy to nagle po przejściu gracza ze Spectators do drużyny został zombie i zarażał nieświadomych humanów!
  • Od teraz sprawdzanie, czy gracz prawidłowo został zrespiony będzie się odbywać po 3 zamiast 5 sekundach.
    [!] Dzięki temu gracze będą respić się szybciej, co z pewnością ułatwi im bezpieczny wybór broni!
  • Zmiany dotyczące noktowizora:
    a) Przebudowano system wykrywania noktowizora.
    b) Naprawiono krytyczny błąd z brakiem możliwości włączenia i wyłączenia noktowizora przez zombie.
    c) Usunięto dodawanie noktowizora dla humanów na skutek nowego systemu wykrywania go.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym przerzucaniem gracza do drużyny CT, jeśli ten po respawnie był zombie.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym przerzucaniem gracza do drużyny TT, jeśli ten po respawnie był humanem i nie został zombie.
  • Naprawiono rzadki błąd kiedy to gracz był w nieprawidłowej drużynie, przez co nie dało się go zabić.
  • Ustrzel fraga! (+) 4
  • Serduszko fragowe (+) 2
  • Ekstra 1
  • Zmieszanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

pisaliście o zmianach proporcjonalnych - zmniejszenie życia ZM i zmniejszenie zadawanych obrażeń z broni. Mocno odczułem fakt po zmianach, że będąc ZM - nie Matką - mimo wszystko szybciej się "pada".  To jedyna uwaga na minus, tak to zmiany ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje Ci się tak, bo jest mniej HP. Zapewniam Cię, że zombie ginie tak samo, a nieraz troszkę wolniej ( np. wcześniej zombie potrzebował 60 strzałów z M4A1, teraz 65~ ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie krytykuje zmian, gdyz wiem ze maja one na celu przyciagniecie nowych graczy oraz utrzymanie stalych.

Przykro  jednak to napisac , ale nie zdaje to egzaminu.

Dzis piatek.... od godziny 11 max 13-16 osob. w godzinach 15-18:30  okolo 10-12. Swiadczy to o niezadowoleniu graczy  ze zmian. Jednak Zmniejszenie obrazen ma duzy wplyw na grywalosc. Szanse humanow bardzo spadaja pomimo zmniejszenia hp zombie. Dlaczego? Poniewaz wczesniej human bil ( nie wiem ile dokladnie) 40-50% wiecej obrazen niz teraz. Co za tym idzie tez w takim samym tempie mogl miec szybciej mine. A wiec (mowimy teraz o graczu bez vip'a) normalnie mine mogl miec po 2-3 kolejkach( przy dobrym ukladzie ) ( tzn( bedac we dwoch w kampie i wygrywajac runde i bijac na zmiane).  Obecnie nawet 3 zwyklych humanow nie ma szans z 3 zombie( a jak jest w tej 3 jeden zm vip to tym bardziej) . Wynika to z wspolczynnika zycia do odpychania.

Ogolnie teraz bez vipa nie ma szans na jakiekolwiek granie. Ludzie maja wybor... Albo kupic vipa, albo meczyc sie co runde.... 

Gram tu troszke czasu i przed zmianami zazwyczaj serwer mial srednio 18-24 graczy ( nie pisze tu o godzinach 23-10). Teraz ta srednia spadla do 12-16 . To jest dosc duzy spadek

Prosze nie odbierac tego jako offensive.....

Moze jednak lepiej wrocic do starego plugin'u ? Moze zmiana modeli i takie male poprawki ale w silnik nie ma co ingerowac.

Pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie panikuj, ponieważ dzisiaj jest piątek i zawsze w tym okresie jest spadek graczy...

Popatrz na wykresy, a z nich jasno wynika, że serwer ma się dobrze -> https://www.gametracker.com/server_info/193.33.176.234:27015/

 

1 godzinę temu, fOki napisał:

Poniewaz wczesniej human bil ( nie wiem ile dokladnie) 40-50% wiecej obrazen niz teraz

 

Bzdura kompletna. Powiedziałem wyraźnie, że przykładowo wcześniej trzeba było z M4A1 uderzyć 60 razy zombiaka, a teraz około 60-65 ( a nawet i mniej, jeśli będą to headshoty ).

Dlatego obrażenia zostały współmiernie zmniejszone do ilości HP zombiaków... Więc wydaje Ci się, że mniej obrażeń się zadaje.

 

1 godzinę temu, fOki napisał:

Wynika to z wspolczynnika zycia do odpychania.

 

Odpychanie jest nieco mniejsze, dla niektórych broni większe - jest to teraz tak, jak być powinno. Co nie zmienia faktu, że nadal będziemy nad tym pracować.

 

1 godzinę temu, fOki napisał:

Ogolnie teraz bez vipa nie ma szans na jakiekolwiek granie. Ludzie maja wybor... Albo kupic vipa, albo meczyc sie co runde.... 

 

Sprawdzaliśmy na serwerze testowym i w praktyce jest to tak, że matka zombie przy 30 trafionych nabojach z AutoKampy ma:

  • ~1200-1250 HP, gdy strzela zwykły gracz
  • ~1150-1200 HP, gdy strzela V.I.P
  • ~1100-1150 HP, gdy strzela V.I.P PRO

Czy to jest aż tak duża różnica? W praktyce wychodzi 100 obrażeń więcej na korzyść V.I.P'a PRO. Więc dlaczego gadasz, że bez V.I.P'a ktoś nie ma szans?

 

Pozdrawiam

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na dużych mapach( na dużym terenie ) nie widać różnicy jako human z noktowizorem lub bez, taka sama jest widoczność co według mnie jest złe bo na zwykłym noktowizorze human widział więcej niż bez, teraz to jest takie troche pomieszane. Niby w kampie jaśniej ale na otwartym już nie ma różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest delikatnie większa - najlepiej to widać na escapetrain.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.10.2019 o 20:31, GET napisał:

Nie panikuj, ponieważ dzisiaj jest piątek i zawsze w tym okresie jest spadek graczy...

Popatrz na wykresy, a z nich jasno wynika, że serwer ma się dobrze -> https://www.gametracker.com/server_info/193.33.176.234:27015/

 

 

Godzina 13.00. Od 1 godziny serwer jest pusty. Pomimo tego , iz mam vip'a przyda sie zmiejszenie obrazen dla zwyklego vip'a oraz super vipa. U zwyklego oraz u vip pro o 5%. A wiec do 10% i 20%. Do tego szybkosc zombie ( jezeli nie zarazonych to matek) to Jak jest multi i 22-24 osob to okolo 5 jest zarazonych... na mniejszych mapach zeby nie zostac zarazonym trzeba miec duzo szczescia. Po raz kolejny no offensive. Nie wiem jak wy to testujecie. Przy ilu osobach . Przy 5,10,15 osobach ( choc watpie). Zupenie inaczej jest na malych mapach typu gbox,horror gdzie to jednak human ma przewage. Konsekwencja tego sa sytuacje gdy  novipy ( tzn Ci ktorzy vipa nie maja) podkadaja sie by walic szyszki ( innego fun'u z mapy miec nie moga ) 

No offensive od course

Pozdrawiam

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.13 BETA - 30.10.2019:

  • Zaktualizowano AMX MOD X do najnowszej wersji.
  • Zaktualizowano dodatek do silnika poprawiający kilka błędów w CS 1.6.
  • Dodano nowy kodek głosowy mający na celu skomunikowanie graczy STEAM z NS.
     
  • Naprawiono błąd, kiedy to gracz palił się po zakończeniu rundy.
  • Naprawiono błąd, kiedy to gracz będąc podpalonym po wzięciu antidotum nadal się palił.

Kilka uwag merytorycznych: 

  • Wiemy o tym, że występuje błąd z brakiem wyświetlania ile HP ma zombie, lecz w naszej ocenie jest to spowodowane nowym AMX MOD X oraz aktualizacją CS 1.6. 
    Problem tak naprawdę dotyczy tylko i wyłącznie graczy NonSteam, którzy najprawdopodobniej nie mają najnowszej wersji klienta.
  • Wiemy o tym, że występuje błąd z nieprawidłowo odczytywanymi spawnami po zmianie mapy.
    Najprawdopodobniej błąd wynika z aktualizacji dodatku do silnika.
  • Obu tym sprawom będziemy się bacznie przyglądać i obserwować, dlatego jeśli pojawi się rozwiązanie to zostaniecie poinformowani.
  • Ustrzel fraga! (+) 5
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.14 BETA - 07.11.2019:

  • Zaktualizowano dodatek do głównego silnika serwera.
  • Zaktualizowano kodek głosowy do komunikacji graczy STEAM z NS po aktualizacji CS 1.6 z 30 października 2019 roku.
     
  • Przebudowano wyświetlane informacje dla graczy w HUD.
  • Przebudowano wyświetlane informacje graczom o serwerze w zakładce Internet oraz Ulubione.
  • Uporządkowano pliki konfiguracyjne serwera.
     
  • Zmiany dotyczące systemu odpychania zombie:
    a) Dodano osobny plik konfiguracyjny.
    b) Poprawiono oraz zoptymalizowano system odpychania zombie.
    c) Przebudowano ponownie współczynnik odpychania zombie przez bronie ( opis poniżej ).
  • Naprawiono błąd z zanikaniem niektórych wiadomości w HUD.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym odczytywaniem spawnów po zmianie mapy. 

Prezentacja systemu odpychania zombie...

  1. Bronie - pistolety
    a) Glock18 - zmniejszono nieznacznie współczynnik odpychania.
    b) USP - zmniejszono nieznacznie współczynnik odpychania. 
    c) FiveSeven - zwiększono mocno współczynnik odpychania. 
    d) Elite - zwiększono mocno współczynnik odpychania. 
  2. Bronie - shotguny 
    a) XM1014 - zmniejszono mocno współczynnik odpychania.
  3. Bronie - drugorzędne
    a) MP5 zwiększono współczynnik odpychania. 
  4. Bronie - snajperki
    a) SG550 ( auto kampa CT ) - zmniejszono mocno współczynnik odpychania.
    b) G3SG1 ( auto kampa TT ) - zmniejszono mocno współczynnik odpychania.
  5. Bronie - główne
    a) M4A1 zwiększono nieznacznie współczynnik odpychania. 
    b) AK47  - zwiększono nieznacznie współczynnik odpychania. 
    c) AUG - zwiększono nieznacznie współczynnik odpychania. 
    d) SG550 - zwiększono nieznacznie współczynnik odpychania. 
    e) FAMAS - zwiększono mocno współczynnik odpychania.
    f) GALIL - zwiększono mocno współczynnik odpychania.
  6. Bronie - pozostałe  
    a) Scout zwiększono mocno współczynnik odpychania.
    b) M249 -zwiększono nieznacznie współczynnik odpychania. 

Można zauważyć, że dość mocno Famas oraz Galil otrzymały buff'y, a także wszystkie główne bronie kosztem snajperek.

 

Pozdrawiam

  • Ustrzel fraga! (+) 2
  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nareszcie grywalne karabiny! ;')

 

Lubię, lubię.

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.15 BETA - 09.11.2019:

  • Zmiany dotyczące systemu anty-cheat.
    a) Zaktualizowano listę cheatów.
    b) Poprawiono listę plików, przez które niektórzy gracze mogli nie móc wejść na serwer mimo, że byli czyści.
  • Zmiany dotyczące systemu ochrony serwera.
    a) Naprawiono krytyczny błąd z blokowaniem graczom dostępu do serwera, kiedy ci zbyt często próbowali dołączyć do serwera, ale nie mogli, np. z powodu rezerwacji slota.
    b) Naprawiono błąd z blokowaniem graczowi dostępu do serwera, kiedy ten zbyt często odświeżał status serwera.
    c) Naprawiono błąd z blokowaniem graczowi dostępu do serwera, kiedy ten zbyt często wychodził i dołączał do serwera, np. przez zmianę mapy.
     
  • Zmiany dotyczące systemu V.I.P'a:
    a) Dodano tag V.I.P w tabeli wyników.
    b) Poprawiono wszystkie linki do strony WWW na sklep.fragujemy.com.
  • Poprawiono informacje w HUD oraz na czacie.
     
  • Naprawiono błąd z krwią, kiedy ta leciała z gracza po zakończeniu rundy.
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcielibyśmy poznać Waszą opinie na temat współczynnika odpychania z autokamp (  SG550 i G3SG1 ), czy faktycznie czuć teraz różnicę i czy jest ona na plus/minus.

 

Jeśli macie jakieś uwagi do innych broni - proszę śmiało pisać.

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czuć dużą różnice, będzie ciężej kwestia przyzwyczajenia się. 

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze zmieszycie obrazenia zadawane przez napalm, wczoraj grajac kilka razy hp spadlo mi do 0 nie wiedzac gdzie,kiedy i jak ? przydalby sie chyba lekki balans do napalmow.

  • Ustrzel fraga! (+) 1
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, pEpekkkkkkkkkk napisał:

Moze zmieszycie obrazenia zadawane przez napalm, wczoraj grajac kilka razy hp spadlo mi do 0 nie wiedzac gdzie,kiedy i jak ? przydalby sie chyba lekki balans do napalmow.

 

Zdecydowanie NIE!!! Napalm zabiera 50 hp. Jest to 0,1 zycia normalnego zombie a 0,02 zycia matki. Biorac pod uwage ,iz 10 napalmow( by zabic zombie) kosztuje o ile sie nie myle 5000$ jest to dobra cena za jednego fraga ( choc raczej ciezko samemu kogos spalic). Normalne ze na mapach malach typu anekin;horror;fox itp bedac zombie ma sie prze**** i ciezko jest sie ruszyc bo tak pala. Taki urok tych map. 

Na duzych mapach 75% rzucajacych napalmy to vipy bo reszcie szkoda kasy( nie ma co pisac na temat forstow bo i niektorym vipom szkoda keszu :P )

Uwazam , iz odpowiedz wyczerpujaca i nie bedziemy drazyc tego tematu.

Co do broni... Nie ma zadnych minusow.

  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem tego samego zdania co f0ki, napalmy są okej. Niech zostaną takie jakie są. Wiadomo, że na małych mapach ma się przejebane, ale można na chwilę przykampić gdzieś z boku, tak żeby przeczekać palaki. Co do odpychania z autokamp, szczerze jeszcze nie grałem. Za to przetestowałem wszystkie karabiny i jestem wniebowzięty. Każdym gra się dobrze. Dzisiaj może pogram coś tymi smg :v

  • Śmiech 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestestowałem wszystkie bronie dostępne do wyboru. Bardzo jestem zadowolony ze zmian, teraz wszystkie bronie dostepne na poczatku rundy sa grywalne poza famasem. Troche boli mnie fakt, ze bron M249 (krowa) sie niczym nie wyroznia, a znajduje sie w sklepie kosztujac 5000$! Dodalbym jej troche obrazen, aby byl sens ja kupowac.

Kolejna bronia jest AWP - moze swietnie odpycha, ale zadaje o wiele za malo obrazen.

Co do granatow... jest to najlatwiejszy sposob dla nowych/poczatkujacych graczy na zebranie pkt lecz dla stalych bywalcow staja sie one uciazliwe. Moim skromnym zdaniem zmniejszylbym obrazenia zadawane przez HE z 50 do 40 lub nawet 35.

Pozdrawiam!

Edytowane przez TheExorcist11
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oba SMG takie meh. Krowa mogłaby dostać jakiegoś buffa, nie odpycha, długie przeładowanie, a kosztuje fortunę. AWP jest takie bardziej 4fun, ale też można by coś podziałać z nią i ją dodać do sklepu. 

Proponuję też zwiększyć obrażenia z noża... xD

 

//Co do karabinów zapomniałem o famasie, gówno. :D 

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.08.2019 o 03:01, GET napisał:

Dodałbym w ostatniej rundzie rundę "Dzień zombie" oraz "Dzień człowieka" - losowo co mapę.

a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana, zombie regeneruje się HP; wyłączony sklep.
b) Dzień człowieka - grupa kilku zombie otrzymuje 25 tysięcy HP i brak odpychania, człowiek ma nieskończoną ilość amunicji; wyłączony sklep;

 

Tak się cofnę jeszcze do pierwszego posta. Jest to jeszcze w planach? Zamiast tych 2 opcji, nie lepiej byłoby wprowadzić starego dobrego Nemezis/Survivor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może by tak ograniczyć liczbę granatów palących na rundę? Pisać dlaczego chyba nie muszę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez -Damian
      @ GET nie psuj wyboru map 
    • Przez GET
      Go to update 2.22
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.22
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
      [ UWAGA! ] 
       
      Od tej aktualizacji zmienia się numeracja wersji serwera!
      Innymi słowy, wersja będzie posiadać końcówkę roku, w którym aktualizowany jest serwer, np. 2.23.01 ( co oznacza rok 2023 ).
       
       
      W planach: 
      Dodanie systemu Anty-AFK.

      a) System będzie sprawdzał aktywność graczy zombie.
      b) Jeśli system wykryje, że gracz się nie rusza to przeniesie go do Spektów.
      c) System będzie wyrzucał graczy ze Spectatorów tylko, gdy serwer będzie pełny.
        Dodanie nowych dźwięków przy pierwszej infekcji. Dodanie nowego systemu informowania o rzucanych granatach.
        Nowe usprawnienia strzelania do zombie.

      a) Dodanie łatki naprawiającej hitboxy w grze.
      b) Testowanie zadawania obrażeń przez różne bronie.
        Dalsze usprawnianie losowania przedmiotów.

      a) W ramach testów dodamy możliwość wylosowania AutoBH.
      b) W ramach testów zwykli gracze będą mogli korzystać z kamizelki.
      c) Poprawimy działanie systemu po wylosowaniu przedmiotów, które są już w ekwipunku.
        Dalsze usprawnianie rozgrywki na mapach Escape.

      a) Dodanie nowego systemu anty-blokującego obiekty, np. helikoptery.
      b) Kilka innych mniejszych zmian, m.in. dopasowanie światła czy noktowizora.
      c) Sprawdzimy w jaki sposób wykorzystywany jest przedmiot - Snark.
        Kilka innych usprawnień, m.in. przebudowanie informacji znajdujących się w hudzie. ---
       
      UPDATE 2.22.01 - XXX:
      Wkrótce więcej informacji!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności