Jump to content
[CS:GO] Nowy serwer CS:GO - ONLY AWP NO SCOPE! ×

Witaj na naszym Fragowym forum!

Przyszły Fragowiczu, zarejestruj się teraz na naszym forum, aby uzyskać na nim dostęp do wszystkich funkcji.
Po zarejestrowaniu lub zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć tematy, zamieszczać odpowiedzi do istniejących wątków, konwersować z innymi użytkownikami forum, dodawać reputację użytkownikom, publikować lub aktualizować własne statusy, a także zarządzać w pełni swoim profilem i wiele, wiele więcej...

Zespół FGTeam

NoScopy wkraczają do akcji...

Z przyjemnością informujemy o starcie nowego serwera CS:GO - ONLY AWP NO SCOPE!

Serdecznie zapraszamy do wspólnej gry i zabawy!

Nowy ranking w CS:GO!

Z przyjemnością informujemy naszych Fragowiczów,
iż udostępniliśmy Wam nową wersję rankingu na naszych serwerach CS:GO!

Graj na naszych serwerach i zdobądź koniecznie rangę Global Elite!

MTA:DayZ wraca w grudniu!

Wraca nasz legendarny serwer MTA:DayZ...

Śledź naszego FanPage, a dowiesz się jak przebiegają beta-testy!

[CS:GO] Nowy serwer CS:GO - ONLY AWP NO SCOPE!

Recommended Posts

Go to update 2.10

 

W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.10

Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.

 


 

W planach: 

  1. Dodałbym w ostatniej rundzie rundę "Dzień zombie" oraz "Dzień człowieka" - losowo co mapę.

    a) Dzień zombie - połowa graczy zostaje zainfekowana, zombie regeneruje się HP; wyłączony sklep.
    b) Dzień człowieka - grupa kilku zombie otrzymuje 25 tysięcy HP i brak odpychania, człowiek ma nieskończoną ilość amunicji; wyłączony sklep;
     
  2. Dodałbym efekt "traila" za graczem po użyciu Szaleństwa, aby zombie był bardziej widoczny.
    -> Usunąć efekt renderingu gracza po użyciu Szaleństwa, gdyż się buguje i nie widać czy to jest szalony zombie.
  3. Zbalansowałbym zadawane obrażenia z poszczególnych broni ( np. by P90 czy Galil lub Famas spełniały swoje role ).

  4. Zbalansowałbym odpychanie zombie przez poszczególne bronie ( i połączyć ten system z podnoszeniem zombie ).

 

UPDATE 2.10.01 BETA - 29.07.2019:

  • Wprowadzono system małych map, gdy na serwerze jest mniej niż 14 graczy.
     
  • Od teraz ekran kolorowy po starcie rundy będzie wyraźniejszy.
  • Od teraz V.I.P PRO będzie otrzymywał co rundę 1 kamizelkę chroniącą przed zarażeniem.
    [!] Jeśli V.I.P PRO przeżyje rundę i nie zostanie zainfekowany, to w następnej otrzyma drugą ( maks może mieć dwie ).
  • BETA: Przebudowano system kamizelek infekujących, co powinno wyeliminować problem z natychmiastową infekcją V.I.P'ów.
  • BETA: Przebudowano system losowania multi-infekcji oraz wyłączania go na innych mapach, upraszczając go.
  • BETA: Przebudowano system wykrywania śmierci zombie oraz humanów.

 

UPDATE 2.10.02 BETA - 07.08.2019:

  • Dodano nowe modele dla Napalm Nade oraz Frost Nade.
    [!] Modele granatów będą widoczne zarówno podczas trzymania ich w ręce, jak i rzucania.
  • Zmieniono w celach testowych model V.I.P'a oraz V.I.P'a PRO.
     
  • Naprawiono krytyczny błąd z możliwością wybrania dwóch broni.
    [!] Od teraz, gdy gracz nigdy nie wybrał broni nie może wyjść z menu.
  • Naprawiono krytyczny błąd z możliwością zarażenia drugiego człowieka pociskami, które zostały wystrzelone tuż przed infekcją.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym wykrywaniem matki zombie, przez co czasem gracze nie otrzymywali 3000 HP i innych dodatków.
     
  • Usunięto migotanie przy wyświetlaniu HP gracza.
  • Zoptymalizowano nieco główny plugin zombie.
  • Shoot frag! (+) 5
  • Love Frag (++) 3
  • Smutek 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można się wypowiadać ws. dnia zombie i człowieka ;)

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawsze jakaś to odmiana od standardowej rozgrywki, ale... po kolei - najpierw limit szyszek/całkowita blokada na niektórych mapach (szczególnie tych małych), później ew. dzien człowieka/zm. 

 

Dzień człowieka:

+ brak mgły

 

Dzień ZM:

+ free grawitka dla ZM

+ ludzie nie są infekowani, tylko zabijani przez "matki" ZM (bo sie trafi taki co bedzie blokował

  • Shoot frag! (+) 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Moja propozycja jest tak abys zmienic vote map dzis zostalem dwa razy przez to zarażony ponieważ nie moglem użyć granatu. Proponuję na 5 do 9 to przerobic bo to czesty problem przy rozgrzewce kiedy akurat zm wchodzi do kampy ciężko zamrozić. Lub juz moj refleks mnie zawodzi ? Pozdrawiam. 

  • Shoot frag! (+) 1
  • Love Frag (++) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio podczas awarii, gdy nie naliczały się pkt zm zauważyłem, że rozgrywka na mapach escape była dużo ciekawsza i bardziej ogarnięta, a wygrane nadal byly 50-50.  Można pomyśleć, że zm nie ma w takim wypadku szans, jednak skoro startuje razem z humanami to 2 zarażenia i multi jest pewne. Uważam, że zm na tych mapach nie potrzebuje żadnych dodatków ze sklepu, które po prostu psują grę i zupełnie niszczą sens i klimat map escape. Dla ułatwienia zm wyłączyć frosty u VIP na start, czy pomyśleć o skróceniu czasu speeda i balans jak się patrzy. Nie wiem czy da się coś takiego zrobić, ale bardzo bym prosił o przyjrzenie się escape ponieważ są bardzo często grane, a panuje na nich zazwyczaj totalny burdel i festiwal podkładania. 

 

 

Co do reszty, jak dla mnie zmiany na +.

W trybie człowieka i trybie zombie moim zdaniem zombie nie powinno zarażać tylko zabijać ludzi. Pomogło by to w wielu kestiach np: 

-zarażenie przez szpare i 1 typ psuje gre 10 innym, a tak ewentualnie sam padnie

-nie będzie blokowania zm

-nie będzie celowych podkladek (chociaż w ostatniej rundzie trochę by to bylo bez sensu)

-bedzie mozna zagrać trochę agresywniej bez ryzyka wylapania bana lub udupienia reszty humanow w kampie 

 

 

Dodałbym coś o szyszkach i pipe na mapach typu horror czy anekin, które potrafią wybić połowe mapy, ale temat jest chyba znany i tak ma pewnie zostać ?

  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Ramzzes napisał:

Witam. Moja propozycja jest tak abys zmienic vote map dzis zostalem dwa razy przez to zarażony ponieważ nie moglem użyć granatu. Proponuję na 5 do 9 to przerobic bo to czesty problem przy rozgrzewce kiedy akurat zm wchodzi do kampy ciężko zamrozić. Lub juz moj refleks mnie zawodzi ? Pozdrawiam. 

 

Na ten moment nie jest to priorytetowy problem. Trzeba uważać tym bardziej, że przed głosowaniem ZAWSZE jest odliczanie. Aż tak nie dosłyszysz? 

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.03 BETA - 13.08.2019:

  • Od teraz linia lasera będzie kończyła się w momencie wejścia w niego.
  • Usunięto efekt "roztrzaskiwania" lasera tuż przy jego końcu.
  • Poprawiono model granatu infekującego.
  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (++) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.04 BETA - 14.08.2019:

  • Zmieniono model V.I.P'ów.
    [!] Dzięki temu nie będzie już występował błąd z brakiem animacji śmierci ( model po zabiciu stał w miejscu i nie opadał ).
  • Naprawiono krytyczny błąd z brakiem czyszczenia informacji o itemach po zabiciu przez, np. generator lub lasery.
    [!] Mogło to powodować rzadki błąd, kiedy w następnej rundzie ktoś miał SuperSpeed'a mimo, że go nie kupował.
  • Poprawiono funkcję odpowiedzialną za dodawanie punktów człowieka.
  • Love Frag (++) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

jestem za, przetestujmy, ilość graczy da obraz tego czy się przyjęło czy nie :)

 

EDIT! 

jest jeszcze jeden błąd mianowicie:

 

veroz killed BeNiToS_SzCzelamEnterem with infection
veroz killed BeNiToS_SzCzelamEnterem with infection 

w jednej chwili, dostałem dwa punkty, użyłem LPM.

Edited by veroz (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 8.08.2019 o 22:03, Szyderca napisał:

Dzień człowieka:

+ brak mgły

 

Nie jestem za tym ponieważ później mogą wyjść z tego tzw. "gównoburze" jak mgła wróci, szczególnie jeśli nowi gracze wejdą na nasz serwer akurat w trakcie trwania dnia człowieka.

 

Reszta jak najbardziej na plus, szczególnie przy zabijaniu przez zombie a nie infekowaniu.

 

 

Dzień zombie:

+ więcej HP u humanów skoro zombie będzie je regenerować

 

Dzień człowieka:
+ wyłączenie poszczególnych broni w menu np. autokamp przez co gra byłaby może mniej monotonna

 

 

Jeśli mi coś jeszcze wpadnie do głowy to edytuję wypowiedź i dopiszę :)

 

  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.05 BETA - 24.08.2019:

  • Dodano możliwość zmiany koloru z poziomu serwera.
  • Zmiany dotyczące laserów:
    a) Zmieniono kolory laserów [ niebieski - gracze; zielony - V.I.P; czerwony - V.I.P PRO ].
    [!] Podziękowania dla @ Damo  za wykonanie kolorów po dodawaniu możliwości zmiany ich w ustawieniach.
    b) Naprawiono krytyczny błąd z możliwością przyblokowania innego gracza laserem podczas jego stawiania.
    [!] Od teraz laser nie będzie mógł zostać postawiony na innym graczu!
    c) Naprawiono rzadki błąd z brakiem możliwości postawienia lasera oraz przyblokowaniem się podczas zwracania informacji o źle postawionym laserze.
    d) Poprawiono wyświetlanie informacji na czacie, np. o posiadaniu maksymalnej ilości laserów w ekwipunku.
  • Przebudowano niektóre funkcje laserów i zoptymalizowano kod.
  • Shoot frag! (+) 6
  • Love Frag (++) 3
  • Extra 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.08.2019 o 12:22, Damo napisał:

Nie jestem za tym ponieważ później mogą wyjść z tego tzw. "gównoburze" jak mgła wróci, szczególnie jeśli nowi gracze wejdą na nasz serwer akurat w trakcie trwania dnia człowieka.

 

Nie powiem, też się trochę obawiam (komuś może się za bardzo spodobać gra bez mgły),  ale wierzę, że takie osoby będą wyłapywane ;). Brałem pod uwagę wszystkie plusy i minusy, ostatecznie zaproponowałem. To tylko luźna propozycja, zawsze jakieś urozmaicenie ale oczywiście nie jest konieczna. Decyzja administracji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.06 BETA - 28.08.2019:

  • Dodano nową wersję noktowizorów.
    a) Od teraz noktowizor będzie również dostępny dla Spectatorów - kolor zielony.
    b) Od teraz noktowizor dla zombie będzie w kolorze czerwonym.
    c) Od teraz noktowizor dla humanów będzie w kolorze białym.
  • Dodano nowy efekt aury dla Szalonych zombie.
    pg5eeTG.jpgV0pH4rn.jpg
  • Dodano nową ikonę wyświetlaną po lewej stronie dla Napalm.
    MG4rQN5.jpg
  • [ UWAGA! ] Tymczasowo usunięto nowy wygląd Napalmów oraz Frostów leżących na ziemi.
  • Shoot frag! (+) 7
  • Love Frag (++) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.07 BETA - 29.08.2019:

  • Zaktualizowano AMX MOD X do najnowszej wersji.
     
  • Zaktualizowano statystyki do najnowszej wersji.

  • Zaktualizowano dodatek do statystyk do najnowszej wersji.

  • Poprawiono wyświetlanie kolorów po wpisaniu niektórych komend.

  • Shoot frag! (+) 2
  • Love Frag (++) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.08 BETA - 08.09.2019:

  • Zaktualizowano silnik do najnowszej wersji.
  • Zaktualizowano dodatki do silnika do najnowszej wersji.
     
  • Dodano nowy system odpychania zombie.
    a) Od teraz zombie będzie lekko podbijane do góry ( by dać przewagę ).
    b Przebudowano odpychanie zombie dla niektórych broni, np. m249.
  • Zmiany dotyczące V.I.P'ów:
    a) Od teraz V.I.P'y nie będą otrzymywać granatów w pierwszej rundzie.
    b) Zmniejszono dodawanie HP za infekcję dla V.I.P'a zombie z 100 do 50.
    c) Zmniejszono dodawanie HP za infekcję dla V.I.P'a zombie z 200 do 100.
  • Naprawiono krytyczny błąd ze znikającymi kładkami na niektórych mapach.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowo ustawianą mgłą przy wchodzeniu na serwer.
  • Przywrócono podmienione modele granatów Napalm oraz Frost.
  • Przywrócono system blokujących min w kampach do stanu sprzed aktualizacji.
  • Poprawiono konfigurację serwera w związku z aktualizacją dodatków do głównego silnika.
  • Shoot frag! (+) 7
  • Love Frag (++) 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, GET napisał:

UPDATE 2.10.08 BETA - 08.09.2019:

  • Zaktualizowano silnik do najnowszej wersji.
  • Zaktualizowano dodatki do silnika do najnowszej wersji.
     
  • Dodano nowy system odpychania zombie.
    a) Od teraz zombie będzie lekko podbijane do góry ( by dać przewagę ).

Obecnie nie da się praktycznie wypchnąć zombie z kampy. Wystarczy, że zombie dodatkowo będzie podskakiwać i zamiast się cofać, to brnie do przodu także "humani" są bez szans.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy system odpychania zombie został tymczasowo wyłączony.

 

Pozdrawiam.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może jednak by wrócić do zielonych noktowizorów ? Ten biały... no nie wiem, jakoś lekko psuje klimat, pewnie daje ten sam efekt, ale odnoszę wrażenie, że jednak niewiele poprawia widoczność.

Edited by Szyderca (see edit history)
  • Shoot frag! (+) 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niewiele, to ciekawe... Masz oczy? Idź do kampy ciemnej, np. na zm_colores to sam zobaczysz różnicę. 

 

Pzdr.

  • Shoot frag! (+) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dookoła to tak, ale na odległość... Zielony był OK, wystarczylo wylaczyc latarki ;>

Edited by Szyderca (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ma działać noktowizor. Poza tym jego zasięg jest lekko większy od poprzedniego ( co i tak ogranicza mgła ) i nie wali tak po oczach jak wcześniej. 

 

A co do koloru, to jak jakbyśmy debatowali, czy jest różnica między czarnym a białym członkiem... A dobrze wiemy,  że kutas to kutas i jeden pies jakiego jest koloru. 

 

Mogę zrobić zielony, kłócić się o kolor nie będę.

 

Pzdr.

  • Love Frag (++) 1
  • Laugh 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że jest dobrze tak jak jest. Mi się podoba i chyba większości graczy również.

  • Shoot frag! (+) 6
  • Love Frag (++) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też uważam, że teraz jest o wiele lepiej .

Edited by kZa (see edit history)
  • Shoot frag! (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE 2.10.09 BETA - 18.09.2019:

  • Naprawiono krytyczny błąd z przywracaniem prędkości zombie, gdy w momencie zamrożenia skończył mu się SuperSpeed.
    [!] Przez to dochodziło czasem do sytuacji, kiedy to zombie będąc jeszcze zamrożonym mógł się poruszać.
    [!] Jeśli zombie został odmrożony, ale posiadał efekt chłodu, to ten mógł się poruszać z wyższą prędkością niż powinien.
  • Naprawiono krytyczny błąd z przechodzeniem SuperSpeed'a na kolejną rundę, gdy w poprzedniej rundzie tuż przed końcem gracz został zamrożony.
  • Naprawiono błąd z możliwością podpalenia zombie po skończeniu się rundy.
  • Naprawiono błąd z możliwością zamrożenia zombie po skończeniu się rundy.
  • Naprawiono błąd z możliwością zamrożenia zombie w momencie, gdy ten zakupił Szaleństwo.
  • Poprawiono ustawianie prędkości gracza w momencie, kiedy posiadając SuperSpeed'a został zainfekowany lub użył AntiDotum.
  • Shoot frag! (+) 4
  • Love Frag (++) 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam wrazenie ze jak zombiak przestaje sie palic to jest przez chwilke troszke szybszy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Fandorinn
      Zmiany  są ok, jak sam podkreślasz wszystko jest na testy, więc będzie można wrócić do poprzednich czy zmodyfikować obecne jeszcze bardziej.
      Co do zwiększenia frekwencji to uważam że jest jeszcze jeden ważdny aspekt tego, mianowicie administracja przestała być tak wścipska w niktórych momentach rozgrywki w stosunku do nowych jak i starych graczy i ograniczyła banowanie, co według mnie skutkuje przyjemniejszą atmosferą na serwerze, przez co więcej graczy zostaje i gra dalej. Oby tak było nie tylko do świąt
       
    • By Rick Grimes. 乡
      Dzisiejszy update CS:GO przynosi ogromne zmiany. Modyfikacje dotknęły zarówno cen broni jak i premii za przegrane rundy. Dodano także nową skrzynkę, Prisma Case.
      Przedstawione zmiany z pewnością w znaczący sposób wpłyną profesjonalną scenę CS:GO. Lista zmian przedstawia się następująco:
       
      [ROZGRYWKA]
       
      Skorygowano wysokość premii za przegrane rundy w celu zmniejszenia resetu ekonomicznego
      Wysokość premii za rundę jest teraz uzależniona od liczby przegranych rund z rzędu. Wysokość premii wzrasta o jeden próg po każdej stracie i zmniejsza się o jeden stopień po każdej wygranej.
      – Z 0 przegranymi: 1400 $
      – Z 1 przegranymi: 1900 $
      – Z 2 przegranymi: 2400 $
      – Z 3 przegranymi: 2900 $
      – Z 4+ przegranymi: 3400 $
       
      Dotychczas wygrana resetowała premię za przegrane rundy. Teraz wygrana zmniejsza się o jeden próg.
      Drużyny nadal rozpoczynają połowę z liczbą przegranych wynoszącą 1.
      Nowy system jest domyślnie włączony i może być kontrolowany za pomocą ustawienia serwera komendą mp_consecutive_loss_aversion.
      Bonus za stratę rundy jest nadal ograniczony do mp_consecutive_loss_max pomnożonego przez cash_team_winner_bonus_consecutive_rounds.
      Dodano asystę za flashbang. Otrzymuje się w przypadku zabicia przez innego gracza oślepionego przez nas wroga. Informacja o asyście pojawi się na liście zabić. Jeśli jednak inny gracz zadał ofierze powyżej 40 obrażeń to gracz oślepiający flashbangiem nie otrzyma asysty.
      AUG – Teraz, gdy gracze zaakceptowali i pokochali AUGa, wraca on do swojej pierwotnej ceny czyli 3300 $.
      M4A1-S ma teraz 25 pocisków w magazynku i 75 w rezerwie.
      Strzelby – Obniżenie ceny niektórych strzelb: Nova (1050 $), Obrzyn (1100 $), Mag7 (1300 $).
      Penetracja Nova wzrosła do 1.
      Zasięg Obrzyna zwiększono do 1400.
      Pojedynczy strzał wystrzelony podczas sekwencji przeładowywania będzie ją przerywać. Automatyczne ładowanie nie będzie kontynuowane.
      Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie na radarze bomby lub wrogów przez otwarte drzwi.
      Naprawiono rzadki błąd, który powodował, że wyzwalacz resetowania bomby C4 mógł zresetować bombę do pozycji, która nie znajdowała się na ziemi.
       
      [PRISMA CASE]
      Wprowadzono skrzynię Prisma Case, która zawiera 17 nowych skinów do broni oraz 6 rodzajów wykończeń noży.   
      [MISC]
      Nowa funkcja losowego ładowania jest dostępna w ekwipunku. Wybierz potasowanie dowolnej liczby broni lub zestawów muzycznych, a losowa zostanie wyposażona w każdą mapę. Kilka poprawek do ustawienia komunikacji „Wyczyść nazwy”. Zmieniono nazwę ustawienia warsztatu na „Widok z boku”. Usunięto wizualne artefakty na kilku zasobach obrazu. [MAPY]
      Canals:
      zmniejszona liczba tras wokół bombsite B przeniesiono bombsite B do pałacu dodano drzwi od środkowych schodów do platformy na dziedziniec umożliwiono przeskok do mostu B z rusztowania wprowadzono nowy styl mapy radarowej  
      Vertigo:
      Valve dziękuję wszystkim graczom, którzy kontynuowali testowanie Bombsite B Zablokowano runboost od spawny terro do Bombsite B (nadal będzie możliwy ze strony B) Utrudniony boost z góry reflektora na bombsite A Zmieniono układ tylnej strony bombsite A, wprowadzono dodatkowe wejście, dodano pół ściany przed rusztowaniem Dodano użytkowe drzwi na midzie w kierunku bombsite B Uproszczony model kolizji gniazda pomocniczego Naprawiono niezamierzony boost na rusztowaniu na rampie A Powiększono betonowy blok przy bombsite A Poprawiono krawędzie w szybie windy  
      Mapy społeczności:
      – Zaktualizowano radar dla Abbey and Biome
       
      A tak prezentują się skiny ze skrzynki Prisma Case:


       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
      by izaktv
       
       
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy