Skocz do zawartości
GET

[ARCHIWUM] Go to update 2.10

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, AK47 trochę mniej odpycha, jeśli o to Ci chodzi ;) Równoważymy to wszystko. 

 

2 minuty temu, pEpekkkkkkkkkk napisał:

juz wczesniej byl dla mnie problem z hp (zbyt szybko ubywalo)

 

Dlatego musimy zmniejszyć obrażenia lub też je dopasować do każdej broni. Zmiany idą w dobrym kierunku, bo łatwiej jest oszacować swoje szanse widząc 1000 HP niż 1500. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.09.2019 o 04:20, GET napisał:

W ramach testów zdecydowałem również przeprowadzić eksperyment, mianowicie:

  • Zmniejszyć HP dla zombie do 1000. 
  • Zmniejszyć HP dla matki zombie do 2500.
  • Zmniejszyć zadawane obrażenia przez człowieka ( w związku ze zmniejszeniem HP u zombie ).

Planuję również ograniczyć ilość kupowanych min do 3 przez gracza na rundę. Dzięki temu zombie miałoby większe szanse i wyrównałoby poziom rozgrywki na serwerze.

Proszę o wypowiedzi graczy co do planowanej zmiany oraz, czy decyzja o zmniejszeniu HP jest słuszna ;) 

Zmiany brzmią ciekawie.  Przy takim zestawieniu aby zdobyć pipe, trzeba zabić aż 6 zombiaków podczas gdy wcześniej wystarczyło załatwić 4. Jest zatem szansa, że  w drugiej rundzie vip nie będzie miał  pipy bo takie przypadki miały miejsce. :D

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmmm jak dla mnie zmniejszanie hp zombiakow jest nie hallo, co do podkładania myślę ze ludzie będą to wykorzystywać i co chwilka wychylać sie sie z kamp... W mojej opinii zmiany nie były  aż tak mocno potrzebne. Pozdro

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na ZK zombie miało 800 HP. My proponujemy powrót do klasycznego 1000 + wzmocnienie matki zombie. Zmiana również komponuje się z Itemem HP, które dodaje właśnie 1000 HP. 

 

A co do wychylania to czytaj że zrozumieniem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.11 BETA - 29.09.2019:

  • Dodano nowy model dla matki zombie.
  • Dodano nowy model dla V.I.P'a po stronie Terrorystów.
     
  • Zmieniono HP dla zombie z 1500 do 1000.
  • Zmieniono HP dla matki zombie z 3000 do 2500.
     
  • Zmniejszono zadawane obrażenia przez lasery proporcjonalnie do zmniejszonego HP zombie.
  • Zmniejszono zadawanie obrażeń przez Humanów proporcjonalnie do zmniejszonego HP zombie.
  • Przebudowano system odpychania zombie w celu dopasowania go do zadawanych obrażeń przez bronie.
    a) Zwiększono odpychanie zombie dla wszystkich pistoletów ( z wyjątkiem deagle ).
    b) Zwiększono odpychanie zombie przez bronie, tj. M3, XM1014 oraz P90.
    c) Zmniejszono odpychanie zombie przez Deagle oraz M249.
    d) Zmniejszono odpychanie zombie przez Snajperki ( zarówno dla CT i TT ).
    e) Zmniejszono odpychanie zombie przez bronie, tj. AK47, M4A1, AUG czy SG552
  • Zwiększono szybkość poruszania się matki zombie.
     
  • Uporządkowano nazwy modeli dla zombie oraz humanów.
  • Ustrzel fraga! (+) 6
  • Serduszko fragowe (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm moje spostrzeżenia?....

Odpychanie zm obniżone za bardzo, żeby z autokampy tt był problem z wypchaniem jednego zm?to już trochę przesada. Co do wyglądu matki zm... psuje cały klasyczny wygląd serwera :(

Moim skromnym zdaniem było dobrze(oczywiście można było wprowadzić parę małych zmian), rozgrywka dawała dużo frajdy...a teraz?nie wiem po co tak kombinujecie na siłę, co daje odwrotny efekt. Zmiana z obrażeniami i hp też uważam wyszło na gorsze. Po jednej mapie straciłem ochotę na dalszą grę bo nie dawało to tyle zabawy co wcześniej. A powinno być chyba odwrotnie. Ale to tylko moja opinia...może większości się to podoba.

 

Z poważaniem

        kZa

  • Śmiech 1
  • Zmieszanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
55 minut temu, kZa napisał:

Zmiana z obrażeniami i hp też uważam wyszło na gorsze.

 

Bo nie możesz kupić granacika w drugiej rundzie? Akurat ta zmiana jest NAJLEPSZĄ decyzją, jaką podjęliśmy od ostatnich 3 lat.

To jest właśnie powrót do lat 2012 - 2014, a wtedy - przypomnę - była kilkukrotnie wyższa frekwencja mimo, że serwer nie był tak rozbudowany jak teraz ;) 

 

55 minut temu, kZa napisał:

Odpychanie zm obniżone za bardzo, żeby z autokampy tt był problem z wypchaniem jednego zm?to już trochę przesada

 

Czyli dalej każdy ma latać z autokampami, żeby robić sieczkę w postaci ubijania zombiaków, które i tak były bez szansy? Sprawdzaliśmy to dokładnie na testowym i wcale źle nie jest. Poza tym, zmniejszenie nie jest o połowę, a o wartości 0.5 do maksymalnie 1.0 ( np. Deagle z 4.0 do 3.0 ). Autokampy miały przykładowo 5.5, a teraz mają 5.0 - no faktycznie kurwa ja pierdole do chuja zajebanego mać, PRZESADA JAK SKURWYSYN! 

 

Zobacz sobie demko z wczorajszej gry na anekinie - było 7 zombie na 2 humanów i oni razem w kampie wybili nas wszystkich...

 

55 minut temu, kZa napisał:

Po jednej mapie straciłem ochotę na dalszą grę bo nie dawało to tyle zabawy co wcześniej.

 

Komuno wróć!!! To są zmiany BETA - nie wyszła jeszcze oficjalna wersja! Cały czas pracujemy nad tym, aby balansować rozgrywkę. Gdybyś czytał ten temat, to właśnie STALI GRACZE wskazywali na problemy, że niektóre bronie nie tylko zadają wysokie obrażenia, ale i również odpychają za mocno! Dlatego odwróciliśmy ten trend, bo ma być COŚ za COŚ, a nie jedno i drugie w pakiecie, ale naturalne jest, że wszystko zawsze wychodzi w praniu! 

 

PS. Nie słyszałem ani jednego komentarza odnoszącego się do tej nierówności w tym temacie, natomiast zawsze jesteś pierwszy do tego, żeby tylko coś skrytykować ;) 

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wprowadziliśmy kolejne zmiany na serwerze, które moim zdaniem są na plus. Najbardziej ciekawi nas opinia graczy więc pozwolicie, że znów wywołam do tablicy :D

 

@ Mia.  @ pEpekkkkkkkkkk  @ SZNYCEL  @ Rosiol  @ TheExorcist11  @ DaleK  @ Kpt. Rex  @ Dejwid  @ rafix1482  @ In Qontrol by Q-dance z nl  @ ZjemCiKredki  @ Bazyliszek  @ Hayu  @ Emcee  @ Bociarz15  @ Fandorinn  @ deverency  @ live  @ Who NexT?  @ User  @ fOki  @ Player xd  @ veroz  @ Ramzzes

 

Jak dobrze wiecie, wszystko możecie przedyskutować z samym Właścicielem @ GET więc uważam, że to dobra szansa. Oczywiście nic na siłę, ale każda Wasza opinia dotycząca serwera jest cenna i to właśnie na ich podstawach są wdrażane kolejne zmiany :)

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.09.2019 o 23:03, GET napisał:

Zwiększono szybkość poruszania się matki zombie.

Tutaj, zmniejszyłbym tą prędkość, bo troszeczkę za szybko biega matka i human ma bardzo ciężko dobiec do kampy, a najgorzej na mapach Escape.

 

Co do ogólnych zmian, to mi się podobają, tylko drażni mnie model trochę matki zombie, ale myślę, że to kwestia przyzwyczajenia.

Do wszystkiego idzie się przyzwyczaić i z tymi zmianami też wszyscy w najbliższym czasie na pewno się przyzwyczają.

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybkość poruszania się matki zombie została delikatnie zmniejszona, więc prosimy o nowe opinie dotyczące tej zmiany.

  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.09.2019 o 16:40, GET napisał:

natomiast zawsze jesteś pierwszy do tego, żeby tylko coś skrytykować ;) 

Ale ja tylko wyrażam swoją opinie, chyba o to tutaj chodzi. Ale dobra juz nic nie mówię...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opinię? Opinia jest wtedy, kiedy jest konstruktywna, a jedynie co umiesz robić to narzekać... Ja nie wiem czy to wiek z Wami to robi, ale większość pokroju Twojego to stare zrzędy...

Nie obrażając oczywiście, to też moja "opinia"...

  • Serduszko fragowe (+) 1
  • Śmiech 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

moim skromnym zdaniem, grając tu od początku 2014 stwierdzam, że teraz gra się najlepiej. Wszystkie zmiany na "+" jedynie odpychanie z AK trochę mnie zmartwiło bo zawsze z AK grałem, no ale trzeba się dostosować :D nie tylko AK47 zbiedniało. 

Pozdrawiam i życzę miłego dzionka :)

  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.10.2019 o 10:11, PACIU napisał:

Tutaj, zmniejszyłbym tą prędkość, bo troszeczkę za szybko biega matka i human ma bardzo ciężko dobiec do kampy, a najgorzej na mapach Escape.

 

Zgadzam się z Tobą w 100%, matka zombie jest zdecydowanie za szybka...

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, veroz napisał:

Witam

moim skromnym zdaniem, grając tu od początku 2014 stwierdzam, że teraz gra się najlepiej. Wszystkie zmiany na "+" jedynie odpychanie z AK trochę mnie zmartwiło bo zawsze z AK grałem, no ale trzeba się dostosować :D nie tylko AK47 zbiedniało. 

Pozdrawiam i życzę miłego dzionka :)

dokladnie mnie tez boli, zawsze praktycznie gram z ak, teraz minimalnie zbyt slabe.Pozniej pogram to zobacze dalsze zmiany. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko tak wszystko obiektywnie ocenić i przetestować na szybko, ale już jakieś zdanie sobie wyrobiłem to się podzielę ? 

 

Zmniejszenie hp i obrażeń uważam za duży plus, nie będzie aż tak najebane laserami, Vipy nie nabiją sobie aż tyle hajsu od samego początku, na małych mapach nie będą aż tak spamowali pipami, szczerze to nie widzę w tym żadnych minusów, zmiana 10 na 10! 

(napalmy nie zmniejszyły obrażeń, nie? może też warto wyskalować) 

 

Model matki nie przeszkadza mi, nawet spoko, że się trochę wyróżnia, tylko zauważyłem, że jak jest kilka zm to i tak każdy wali do matki bo jest bardziej "niebezpieczna", to może trochę przeszkadzać w sumie, do przemyślenia. 

 

Zmiany z odpychania autolamy tt jak dla mnie ledwo zauważalna, i na + bo za łatwo było wcześniej. Reszty broni za bardzo nie testowałem, więc o takim ak czy m4 sie nie wypowiem. Tylko te shotguny xD jak dla mnie zbyt mocno to wali, poł mapy lecieć jak w powietrzu się dostanie i to po 1 strzale to lekka przesada ? nie tylko w grze przeszkadza, ale po prostu jakoś tak głupio wygląda.

 

Ogólnie gra mi się dobrze, czy lepiej to się okaże po kilku dniach bo tak od razu to ciężko oceniać. Zmiany mi się podobają, i niecierpliwie czekam na "dzień zombie i człowieka", myślę, że to będzie ciekawe urozmaicenie gry jak fajnie to rozegracie :D 

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, GET napisał:

Ja nie wiem czy to wiek z Wami to robi, ale większość pokroju Twojego to stare zrzędy...

To nie do końca tak :P my sprawiamy tylko takie wrażenie, nie odzywamy się by pochwalić coś co jest dobrze zrobione tylko w tedy gdy według nas jest coś nie tak. Takie pokolenie nic nie zrobisz. Nas też nie chwalono, jak zrobiłeś coś dobrze to wykonałeś tylko swoją robotę. Tak kiedyś było ;) ale wezmę sobie Twoje słowa do serca i postaram się też udzielać w pozytywny sposób :D

Pozdrawiam cieplutko :) 

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ kZa  cieszę się, że w tak pozytywny sposób zakończyłeś naszą kłótnie. Jestem pełen podziwu dla tego, co napisałeś. 

 

Chylę czoła i powodzenia :)

  • Ustrzel fraga! (+) 2
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak, nieoficjalnie w ramach testów:

  • Zmniejszyłem odpychanie zombie przez shotguny.
  • Zmniejszyłem szybkość poruszania się matki zombie.
  • Ustrzel fraga! (+) 5
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nadal te odpychanie zombie przez shotguny(mowa tu raczej tylko o M3, XM jest spoko) jest zbyt duże. Co do reszty zmian, całkowicie na + chociaż czasem wydaje mi się, że ta prędkość matki ZM też jest za duża, bo daje momentami ogromną przewagę, a zwłaszcza na mapach escape gdzie to doraźnie widać.

Cytując ludzi z Podlasia "dla mnie się podoba". :P

  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 29.09.2019 o 23:03, [URLOP] GET napisał:

UPDATE 2.10.11 BETA - 29.09.2019:

  • Dodano nowy model dla matki zombie.
  • Dodano nowy model dla V.I.P'a po stronie Terrorystów.
     
  • Zmieniono HP dla zombie z 1500 do 1000.
  • Zmieniono HP dla matki zombie z 3000 do 2500.
     
  • Zmniejszono zadawane obrażenia przez lasery proporcjonalnie do zmniejszonego HP zombie.
  • Zmniejszono zadawanie obrażeń przez Humanów proporcjonalnie do zmniejszonego HP zombie.
  • Przebudowano system odpychania zombie w celu dopasowania go do zadawanych obrażeń przez bronie.
    a) Zwiększono odpychanie zombie dla wszystkich pistoletów ( z wyjątkiem deagle ).
    b) Zwiększono odpychanie zombie przez bronie, tj. M3, XM1014 oraz P90.
    c) Zmniejszono odpychanie zombie przez Deagle oraz M249.
    d) Zmniejszono odpychanie zombie przez Snajperki ( zarówno dla CT i TT ).
    e) Zmniejszono odpychanie zombie przez bronie, tj. AK47, M4A1, AUG czy SG552
  • Zwiększono szybkość poruszania się matki zombie.
     
  • Uporządkowano nazwy modeli dla zombie oraz humanów.

Pozwolę sobie na swoją opinię. Co do update to jest całkiem spoko. Co do hp i dmg jest ok. Ale moim zdaniem takie bronie jak deagle itp. powinny być kołem ratunkowym dla humana i dlatego zmniejszenie odpychania zombie było trochę nie przemyślane. Powinno być zwiększone na tyle aby móc przeładować broń.  A jak nie to chociaż zwiększyć obrażenia z tych broni. 

Co do shotguna to fajno ;) nie mam przeciwwskazań . Jeśli chodzi o vipa to fajnie jakbyście dodali dla vipa pro podwójny skok.

 

Pogram trochę to będę mógł jeszcze coś opisać. I dodać propozycję ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to przemyślane, ponieważ nie opłaca się samemu kampić w kampie - gra ma być zespołowa. Jeśli ktoś się decyduje samemu coś to niech uzbiera pkt. na Ammo albo lasery. 

Poza tym, wcześniej Deagle zbyt mocno odpychał, a teraz jest to wyrównane i opłaca się wziąć, np. USP albo P228. Deagle słabiej odpycha, ale za to ma ogromny damage.

 

Pozdrawiam

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.10.2019 o 20:57, Dejwid napisał:

Według mnie nadal te odpychanie zombie przez shotguny(mowa tu raczej tylko o M3, XM jest spoko) jest zbyt duże. Co do reszty zmian, całkowicie na + chociaż czasem wydaje mi się, że ta prędkość matki ZM też jest za duża, bo daje momentami ogromną przewagę, a zwłaszcza na mapach escape gdzie to doraźnie widać.

Cytując ludzi z Podlasia "dla mnie się podoba". :P

Z shotgunami juz ok jest, M3 bardziej odpycha bo co strzał musisz nabic kolbe (xD) , przez co nie strzelasz ciągiem.. jak z autopompy. 

Troche odejde od tematu, ale daloby rade cos zrobic z bot minami? Chodzi o lasery, ktore ciagna sie przez cale wejscie do kampy. Nie uczciwe bardzo, bo bez szalonego nie sposób wejść do takiej kampy. Propozycja to ze laser odpala sie co 2-5 sekund/y zadajac XXXobrazen(?).  Takie rozwiazanie oslabilo by lasery, ktore po prostu miazdza na poczatku mapy, bo malo kto ma pkt na szalonego (po za tym uzycie szalonego = smierc jako matka zm).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kredka moim zdaniem pomysl slaby.

Zeby postawic laser trzeba uszbierac pkt ( co nie jest takie latwe przy zmniejszonych obrazeniach ) i miec na to hajs.

Jesli taki pomysl by przeszedl to za chwile ktos bedzie pisal by skrocic czas szalonego o polowe bo lasery nie pomagaja przetrwac.

Co do zmian.... hmmmmmm.... gram tu juz  troche czasu.....

Moje zdanie jest nastepujace....

Gra sie dla fun'u i wg mnie kiedys bylo dobrze i teraz tez jest dobrze...

Moze te pompy troche zbyt duzy odrzut maja ale....

Jeszcze taki sie nie urodzil by kazdemu dogodzil a wiec szacunek za wysilek wlozony w ten serwer i oby ludzie przychodzili a nie odchodzili

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak, jezeli chodzi o update ;) to jest dobry. ale Za mocno odbija zombiaka XM104 / za bardzo , ale jak idzie we dwoch  to pcha troche mocniej . dlatego moja sugestia poelga na obnizeniu odrzutu Broni XM104 ale za to dodac wiecej odpychania.  bo to tak ciezko . trochu . / ( z powazaniem Marek I krzys )  sorki za bledy 

  • Śmiech 1
  • Zmieszanie 1
  • Smutek 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez -Damian
      @ GET nie psuj wyboru map 
    • Przez GET
      Go to update 2.22
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.22
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
      [ UWAGA! ] 
       
      Od tej aktualizacji zmienia się numeracja wersji serwera!
      Innymi słowy, wersja będzie posiadać końcówkę roku, w którym aktualizowany jest serwer, np. 2.23.01 ( co oznacza rok 2023 ).
       
       
      W planach: 
      Dodanie systemu Anty-AFK.

      a) System będzie sprawdzał aktywność graczy zombie.
      b) Jeśli system wykryje, że gracz się nie rusza to przeniesie go do Spektów.
      c) System będzie wyrzucał graczy ze Spectatorów tylko, gdy serwer będzie pełny.
        Dodanie nowych dźwięków przy pierwszej infekcji. Dodanie nowego systemu informowania o rzucanych granatach.
        Nowe usprawnienia strzelania do zombie.

      a) Dodanie łatki naprawiającej hitboxy w grze.
      b) Testowanie zadawania obrażeń przez różne bronie.
        Dalsze usprawnianie losowania przedmiotów.

      a) W ramach testów dodamy możliwość wylosowania AutoBH.
      b) W ramach testów zwykli gracze będą mogli korzystać z kamizelki.
      c) Poprawimy działanie systemu po wylosowaniu przedmiotów, które są już w ekwipunku.
        Dalsze usprawnianie rozgrywki na mapach Escape.

      a) Dodanie nowego systemu anty-blokującego obiekty, np. helikoptery.
      b) Kilka innych mniejszych zmian, m.in. dopasowanie światła czy noktowizora.
      c) Sprawdzimy w jaki sposób wykorzystywany jest przedmiot - Snark.
        Kilka innych usprawnień, m.in. przebudowanie informacji znajdujących się w hudzie. ---
       
      UPDATE 2.22.01 - XXX:
      Wkrótce więcej informacji!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności