Skocz do zawartości
GET

[ARCHIWUM] Go to update 2.10

Rekomendowane odpowiedzi

Go to update 2.10

 

W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.10

Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.

 


 

W planach: 

  1. Wyrównanie szans zombie we wszystkich rundach ( zrealizowane ).
    -> Uproszczenie systemu HP zombie oraz ukrócenie zbyt szybkie pozyskiwanie przedmiotów przez Humanów.

  2. Dodanie efektu "traila" za graczem po użyciu Szaleństwa, aby zombie był bardziej widoczny ( zrealizowane ).

  3. Zbalansowanie odpychania zombie przez poszczególne bronie ( zrealizowane ).

  4. Zbalansowanie zadawania obrażeń z poszczególnych broni, np. by P90 czy Galil lub Famas by spełniały swoje role ( zrealizowane ).

  5. Zbalansowanie autokamp, czyli odpychanie, obrażenia a także to, że gracze wybierają tylko i wyłącznie jedne i te same bronie ( zrealizowane ).

---

UPDATE 2.10.01 BETA - 29.07.2019:

  • Wprowadzono system małych map, gdy na serwerze jest mniej niż 14 graczy.
     
  • Od teraz ekran kolorowy po starcie rundy będzie wyraźniejszy.
  • Od teraz V.I.P PRO będzie otrzymywał co rundę 1 kamizelkę chroniącą przed zarażeniem.
    [!] Jeśli V.I.P PRO przeżyje rundę i nie zostanie zainfekowany, to w następnej otrzyma drugą ( maks może mieć dwie ).
  • BETA: Przebudowano system kamizelek infekujących, co powinno wyeliminować problem z natychmiastową infekcją V.I.P'ów.
  • BETA: Przebudowano system losowania multi-infekcji oraz wyłączania go na innych mapach, upraszczając go.
  • BETA: Przebudowano system wykrywania śmierci zombie oraz humanów.

 

UPDATE 2.10.02 BETA - 07.08.2019:

  • Dodano nowe modele dla Napalm Nade oraz Frost Nade.
    [!] Modele granatów będą widoczne zarówno podczas trzymania ich w ręce, jak i rzucania.
  • Zmieniono w celach testowych model V.I.P'a oraz V.I.P'a PRO.
     
  • Naprawiono krytyczny błąd z możliwością wybrania dwóch broni.
    [!] Od teraz, gdy gracz nigdy nie wybrał broni nie może wyjść z menu.
  • Naprawiono krytyczny błąd z możliwością zarażenia drugiego człowieka pociskami, które zostały wystrzelone tuż przed infekcją.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym wykrywaniem matki zombie, przez co czasem gracze nie otrzymywali 3000 HP i innych dodatków.
     
  • Usunięto migotanie przy wyświetlaniu HP gracza.
  • Zoptymalizowano nieco główny plugin zombie.
  • Ustrzel fraga! (+) 5
  • Serduszko fragowe (+) 3
  • Smutek 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można się wypowiadać ws. dnia zombie i człowieka ;)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jakaś to odmiana od standardowej rozgrywki, ale... po kolei - najpierw limit szyszek/całkowita blokada na niektórych mapach (szczególnie tych małych), później ew. dzien człowieka/zm. 

 

Dzień człowieka:

+ brak mgły

 

Dzień ZM:

+ free grawitka dla ZM

+ ludzie nie są infekowani, tylko zabijani przez "matki" ZM (bo sie trafi taki co bedzie blokował

  • Ustrzel fraga! (+) 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moja propozycja jest tak abys zmienic vote map dzis zostalem dwa razy przez to zarażony ponieważ nie moglem użyć granatu. Proponuję na 5 do 9 to przerobic bo to czesty problem przy rozgrzewce kiedy akurat zm wchodzi do kampy ciężko zamrozić. Lub juz moj refleks mnie zawodzi ? Pozdrawiam. 

  • Ustrzel fraga! (+) 1
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio podczas awarii, gdy nie naliczały się pkt zm zauważyłem, że rozgrywka na mapach escape była dużo ciekawsza i bardziej ogarnięta, a wygrane nadal byly 50-50.  Można pomyśleć, że zm nie ma w takim wypadku szans, jednak skoro startuje razem z humanami to 2 zarażenia i multi jest pewne. Uważam, że zm na tych mapach nie potrzebuje żadnych dodatków ze sklepu, które po prostu psują grę i zupełnie niszczą sens i klimat map escape. Dla ułatwienia zm wyłączyć frosty u VIP na start, czy pomyśleć o skróceniu czasu speeda i balans jak się patrzy. Nie wiem czy da się coś takiego zrobić, ale bardzo bym prosił o przyjrzenie się escape ponieważ są bardzo często grane, a panuje na nich zazwyczaj totalny burdel i festiwal podkładania. 

 

 

Co do reszty, jak dla mnie zmiany na +.

W trybie człowieka i trybie zombie moim zdaniem zombie nie powinno zarażać tylko zabijać ludzi. Pomogło by to w wielu kestiach np: 

-zarażenie przez szpare i 1 typ psuje gre 10 innym, a tak ewentualnie sam padnie

-nie będzie blokowania zm

-nie będzie celowych podkladek (chociaż w ostatniej rundzie trochę by to bylo bez sensu)

-bedzie mozna zagrać trochę agresywniej bez ryzyka wylapania bana lub udupienia reszty humanow w kampie 

 

 

Dodałbym coś o szyszkach i pipe na mapach typu horror czy anekin, które potrafią wybić połowe mapy, ale temat jest chyba znany i tak ma pewnie zostać ?

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Ramzzes napisał:

Witam. Moja propozycja jest tak abys zmienic vote map dzis zostalem dwa razy przez to zarażony ponieważ nie moglem użyć granatu. Proponuję na 5 do 9 to przerobic bo to czesty problem przy rozgrzewce kiedy akurat zm wchodzi do kampy ciężko zamrozić. Lub juz moj refleks mnie zawodzi ? Pozdrawiam. 

 

Na ten moment nie jest to priorytetowy problem. Trzeba uważać tym bardziej, że przed głosowaniem ZAWSZE jest odliczanie. Aż tak nie dosłyszysz? 

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.03 BETA - 13.08.2019:

  • Od teraz linia lasera będzie kończyła się w momencie wejścia w niego.
  • Usunięto efekt "roztrzaskiwania" lasera tuż przy jego końcu.
  • Poprawiono model granatu infekującego.
  • Ustrzel fraga! (+) 2
  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.04 BETA - 14.08.2019:

  • Zmieniono model V.I.P'ów.
    [!] Dzięki temu nie będzie już występował błąd z brakiem animacji śmierci ( model po zabiciu stał w miejscu i nie opadał ).
  • Naprawiono krytyczny błąd z brakiem czyszczenia informacji o itemach po zabiciu przez, np. generator lub lasery.
    [!] Mogło to powodować rzadki błąd, kiedy w następnej rundzie ktoś miał SuperSpeed'a mimo, że go nie kupował.
  • Poprawiono funkcję odpowiedzialną za dodawanie punktów człowieka.
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem za, przetestujmy, ilość graczy da obraz tego czy się przyjęło czy nie :)

 

EDIT! 

jest jeszcze jeden błąd mianowicie:

 

veroz killed BeNiToS_SzCzelamEnterem with infection
veroz killed BeNiToS_SzCzelamEnterem with infection 

w jednej chwili, dostałem dwa punkty, użyłem LPM.

Edytowane przez veroz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.08.2019 o 22:03, Szyderca napisał:

Dzień człowieka:

+ brak mgły

 

Nie jestem za tym ponieważ później mogą wyjść z tego tzw. "gównoburze" jak mgła wróci, szczególnie jeśli nowi gracze wejdą na nasz serwer akurat w trakcie trwania dnia człowieka.

 

Reszta jak najbardziej na plus, szczególnie przy zabijaniu przez zombie a nie infekowaniu.

 

 

Dzień zombie:

+ więcej HP u humanów skoro zombie będzie je regenerować

 

Dzień człowieka:
+ wyłączenie poszczególnych broni w menu np. autokamp przez co gra byłaby może mniej monotonna

 

 

Jeśli mi coś jeszcze wpadnie do głowy to edytuję wypowiedź i dopiszę :)

 

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.05 BETA - 24.08.2019:

  • Dodano możliwość zmiany koloru z poziomu serwera.
  • Zmiany dotyczące laserów:
    a) Zmieniono kolory laserów [ niebieski - gracze; zielony - V.I.P; czerwony - V.I.P PRO ].
    [!] Podziękowania dla @ Damo  za wykonanie kolorów po dodawaniu możliwości zmiany ich w ustawieniach.
    b) Naprawiono krytyczny błąd z możliwością przyblokowania innego gracza laserem podczas jego stawiania.
    [!] Od teraz laser nie będzie mógł zostać postawiony na innym graczu!
    c) Naprawiono rzadki błąd z brakiem możliwości postawienia lasera oraz przyblokowaniem się podczas zwracania informacji o źle postawionym laserze.
    d) Poprawiono wyświetlanie informacji na czacie, np. o posiadaniu maksymalnej ilości laserów w ekwipunku.
  • Przebudowano niektóre funkcje laserów i zoptymalizowano kod.
  • Ustrzel fraga! (+) 6
  • Serduszko fragowe (+) 3
  • Ekstra 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.08.2019 o 12:22, Damo napisał:

Nie jestem za tym ponieważ później mogą wyjść z tego tzw. "gównoburze" jak mgła wróci, szczególnie jeśli nowi gracze wejdą na nasz serwer akurat w trakcie trwania dnia człowieka.

 

Nie powiem, też się trochę obawiam (komuś może się za bardzo spodobać gra bez mgły),  ale wierzę, że takie osoby będą wyłapywane ;). Brałem pod uwagę wszystkie plusy i minusy, ostatecznie zaproponowałem. To tylko luźna propozycja, zawsze jakieś urozmaicenie ale oczywiście nie jest konieczna. Decyzja administracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.06 BETA - 28.08.2019:

  • Dodano nową wersję noktowizorów.
    a) Od teraz noktowizor będzie również dostępny dla Spectatorów - kolor zielony.
    b) Od teraz noktowizor dla zombie będzie w kolorze czerwonym.
    c) Od teraz noktowizor dla humanów będzie w kolorze białym.
  • Dodano nowy efekt aury dla Szalonych zombie.
    pg5eeTG.jpgV0pH4rn.jpg
  • Dodano nową ikonę wyświetlaną po lewej stronie dla Napalm.
    MG4rQN5.jpg
  • [ UWAGA! ] Tymczasowo usunięto nowy wygląd Napalmów oraz Frostów leżących na ziemi.
  • Ustrzel fraga! (+) 7
  • Serduszko fragowe (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.07 BETA - 29.08.2019:

  • Zaktualizowano AMX MOD X do najnowszej wersji.
     
  • Zaktualizowano statystyki do najnowszej wersji.

  • Zaktualizowano dodatek do statystyk do najnowszej wersji.

  • Poprawiono wyświetlanie kolorów po wpisaniu niektórych komend.

  • Ustrzel fraga! (+) 2
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.08 BETA - 08.09.2019:

  • Zaktualizowano silnik do najnowszej wersji.
  • Zaktualizowano dodatki do silnika do najnowszej wersji.
     
  • Dodano nowy system odpychania zombie.
    a) Od teraz zombie będzie lekko podbijane do góry ( by dać przewagę ).
    b Przebudowano odpychanie zombie dla niektórych broni, np. m249.
  • Zmiany dotyczące V.I.P'ów:
    a) Od teraz V.I.P'y nie będą otrzymywać granatów w pierwszej rundzie.
    b) Zmniejszono dodawanie HP za infekcję dla V.I.P'a zombie z 100 do 50.
    c) Zmniejszono dodawanie HP za infekcję dla V.I.P'a zombie z 200 do 100.
  • Naprawiono krytyczny błąd ze znikającymi kładkami na niektórych mapach.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowo ustawianą mgłą przy wchodzeniu na serwer.
  • Przywrócono podmienione modele granatów Napalm oraz Frost.
  • Przywrócono system blokujących min w kampach do stanu sprzed aktualizacji.
  • Poprawiono konfigurację serwera w związku z aktualizacją dodatków do głównego silnika.
  • Ustrzel fraga! (+) 7
  • Serduszko fragowe (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, GET napisał:

UPDATE 2.10.08 BETA - 08.09.2019:

  • Zaktualizowano silnik do najnowszej wersji.
  • Zaktualizowano dodatki do silnika do najnowszej wersji.
     
  • Dodano nowy system odpychania zombie.
    a) Od teraz zombie będzie lekko podbijane do góry ( by dać przewagę ).

Obecnie nie da się praktycznie wypchnąć zombie z kampy. Wystarczy, że zombie dodatkowo będzie podskakiwać i zamiast się cofać, to brnie do przodu także "humani" są bez szans.

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy system odpychania zombie został tymczasowo wyłączony.

 

Pozdrawiam.

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może jednak by wrócić do zielonych noktowizorów ? Ten biały... no nie wiem, jakoś lekko psuje klimat, pewnie daje ten sam efekt, ale odnoszę wrażenie, że jednak niewiele poprawia widoczność.

Edytowane przez Szyderca
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niewiele, to ciekawe... Masz oczy? Idź do kampy ciemnej, np. na zm_colores to sam zobaczysz różnicę. 

 

Pzdr.

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dookoła to tak, ale na odległość... Zielony był OK, wystarczylo wylaczyc latarki ;>

Edytowane przez Szyderca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ma działać noktowizor. Poza tym jego zasięg jest lekko większy od poprzedniego ( co i tak ogranicza mgła ) i nie wali tak po oczach jak wcześniej. 

 

A co do koloru, to jak jakbyśmy debatowali, czy jest różnica między czarnym a białym członkiem... A dobrze wiemy,  że kutas to kutas i jeden pies jakiego jest koloru. 

 

Mogę zrobić zielony, kłócić się o kolor nie będę.

 

Pzdr.

  • Serduszko fragowe (+) 1
  • Śmiech 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że jest dobrze tak jak jest. Mi się podoba i chyba większości graczy również.

  • Ustrzel fraga! (+) 6
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też uważam, że teraz jest o wiele lepiej .

Edytowane przez kZa
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.10.09 BETA - 18.09.2019:

  • Naprawiono krytyczny błąd z przywracaniem prędkości zombie, gdy w momencie zamrożenia skończył mu się SuperSpeed.
    [!] Przez to dochodziło czasem do sytuacji, kiedy to zombie będąc jeszcze zamrożonym mógł się poruszać.
    [!] Jeśli zombie został odmrożony, ale posiadał efekt chłodu, to ten mógł się poruszać z wyższą prędkością niż powinien.
  • Naprawiono krytyczny błąd z przechodzeniem SuperSpeed'a na kolejną rundę, gdy w poprzedniej rundzie tuż przed końcem gracz został zamrożony.
  • Naprawiono błąd z możliwością podpalenia zombie po skończeniu się rundy.
  • Naprawiono błąd z możliwością zamrożenia zombie po skończeniu się rundy.
  • Naprawiono błąd z możliwością zamrożenia zombie w momencie, gdy ten zakupił Szaleństwo.
  • Poprawiono ustawianie prędkości gracza w momencie, kiedy posiadając SuperSpeed'a został zainfekowany lub użył AntiDotum.
  • Ustrzel fraga! (+) 4
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam wrazenie ze jak zombiak przestaje sie palic to jest przez chwilke troszke szybszy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez -Damian
      @ GET nie psuj wyboru map 
    • Przez GET
      Go to update 2.22
       
      W tym temacie będziemy rozwijać kolejną koncepcję wersji serwera - 2.22
      Można dyskutować o zmianach, dodawać propozycje lub uwagi, które mogą przyczynić się do rozwoju serwera.
       
      [ UWAGA! ] 
       
      Od tej aktualizacji zmienia się numeracja wersji serwera!
      Innymi słowy, wersja będzie posiadać końcówkę roku, w którym aktualizowany jest serwer, np. 2.23.01 ( co oznacza rok 2023 ).
       
       
      W planach: 
      Dodanie systemu Anty-AFK.

      a) System będzie sprawdzał aktywność graczy zombie.
      b) Jeśli system wykryje, że gracz się nie rusza to przeniesie go do Spektów.
      c) System będzie wyrzucał graczy ze Spectatorów tylko, gdy serwer będzie pełny.
        Dodanie nowych dźwięków przy pierwszej infekcji. Dodanie nowego systemu informowania o rzucanych granatach.
        Nowe usprawnienia strzelania do zombie.

      a) Dodanie łatki naprawiającej hitboxy w grze.
      b) Testowanie zadawania obrażeń przez różne bronie.
        Dalsze usprawnianie losowania przedmiotów.

      a) W ramach testów dodamy możliwość wylosowania AutoBH.
      b) W ramach testów zwykli gracze będą mogli korzystać z kamizelki.
      c) Poprawimy działanie systemu po wylosowaniu przedmiotów, które są już w ekwipunku.
        Dalsze usprawnianie rozgrywki na mapach Escape.

      a) Dodanie nowego systemu anty-blokującego obiekty, np. helikoptery.
      b) Kilka innych mniejszych zmian, m.in. dopasowanie światła czy noktowizora.
      c) Sprawdzimy w jaki sposób wykorzystywany jest przedmiot - Snark.
        Kilka innych usprawnień, m.in. przebudowanie informacji znajdujących się w hudzie. ---
       
      UPDATE 2.22.01 - XXX:
      Wkrótce więcej informacji!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności