Skocz do zawartości
SZNYCEL

[KOSZ] Mapa 1hp

Rekomendowane odpowiedzi

Co myślicie o dodaniu mapki 1hp na serwer? ?

cs-2166-1hp-2.jpg

Edytowane przez SZNYCEL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@SZNYCEL po pierwsze to w tym dziale jest odrębny temat do składania propozycji nowych mapek --> KLIK!

Po drugie jak składasz propozycję to chociaż wstaw jakieś fotki danej mapki, link do niej, jakieś info i argumenty dlaczego powinniśmy ją dodać.

Za takiego posta powinieneś dostać warna pt. "SPAM".

To tylko takie info żebyś wiedział na przyszłość.

 

Kogoś z administracji proszę o dodanie tego posta w odpowiednie miejsce.

 

 

Co do samej mapki jestem na nie, mamy już wgraną mapkę 35hp i to działa tam na tej samej zasadzie właściwie, a sama mapa jest rzadko grywana.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość została wygenerowana automatycznie.

 

Ten temat został oznaczony przez Moderatora jako spam i wyrzucony do -> archiwum.

[!] Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderatorzy forum rozpatrzą go ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dzik! Sz3ryF^^
      Siema
      Mam problem od dłuższego czasu z długim ładowaniem się map. Jeśli gram na uproszczonym only Dust II wszystko jest w porządku gdy grana jest ta sama mapa, ale jeśli zmienię na Mirage bądź każda inna niż wcześniej grana to ładuje się 4-6 minut. Uciążliwe to jest podczas meczu jeżeli zapomnę zresetować CS (włącz/wyłącz) i nie zdążę załapać się na rozgrzewkę. 
      Komp nie jest jakiś słaby, FPS ustawione na 400.
       
      Jakieś pomysły? 
       
    • Przez Zamasu
      Praca jednego z graczy Counter-Strike’a: Global Offensive zyskuje na popularności w Warsztacie Steam. Stworzył on mapę, która kompletnie zmienia grę za sprawą możliwości podnoszenia podłożonej bomby.
       

       
      Zasady Counter-Strike’a: Global Offensive (a przynajmniej większości jego trybów) są stare jak świat i niezmienne od czasów kultowej „jeden-szóstki”. Terroryści starają się podłożyć bombę w wyznaczonym miejscu, a jednostka specjalna usiłuje ich powstrzymać.
       
      Większość rund przeprowadzanych w ten sposób kończyła się „walką o bombsite”, gdzie drużyna atakująca broniła podłożonego ładunku przed nacierającymi antyterrorystami. A co by było, gdyby tykającą bombę można było po prostu podnieść i wynieść z zagrożonego obszaru? Dzięki pracy gracza o pseudonimie Useless Mouth nie musimy już dłużej gdybać. Jego mapa pozwala na rozgrywanie meczów właśnie w taki sposób.
       
      Zawijam kable i lecę
      Mapa Cliff dostępna jest w Warsztacie Steam i nabiera popularności. Do tej pory została pobrana już prawie 7 tysięcy razy. Modyfikacja nie umknęła również uwagi społeczności Reddita. Czym Cliff różni się od typowych aren CSGO? Przede wszystkim aspektami dotyczącymi podkładania bomby.
       
       
      Na klasycznych mapach można to zrobić tylko w wyznaczonych bombsite’ach. Tutaj terroryści mogą zrobić to wszędzie. Zwycięstwo zapewni im jednak tylko wybuch w wyznaczonych miejscach, muszą więc uważać, by przypadkiem się nie pomylić. Największą różnicą jest to, że na tej mapie bombę podnosić mogą również antyterroryści. Tym samym rozbrojenie bomby przestaje być jedyną drogą do wygranej. Wyniesienie „paczki” poza bombsite również zapewni im wiktorię. Niemniej jednak będzie to zwycięstwo okupione stratami – za wyniesienie bomby jest mniejsza nagroda pieniężna niż za jej rozbrojenie.  
      Poniżej znajduje się materiał przedstawiający mapę Cliff w pełnej krasie:
       
       

       
      Nie tylko bomba
       
      Innymi cechami wyróżniającymi mapę Cliff są szeroko pojęte zabawy światłem. Arena stworzona przez Useless Mouth jest dosyć ciemna, więc z pomocą przyjdą tu przymocowane przy karabinach latarki.
       
      Do rozświetlania ciemnych przestrzeni będą mogły posłużyć również granaty zapalające oraz koktajle Mołotowa, które, w odróżnieniu od zwykłych trybów gry, nie wywołują tu wyłącznie tekstur ognia zadających obrażenia. Płomienie dają również światło. Dodatkowo zmianie ulega tu ekonomia gry – na Cliffie przegrywająca drużyna oprócz bonusu finansowego będzie otrzymywać co jakiś czas skrzynki z przedmiotami i pieniędzmi. Te zapasy mają pomóc w przypadku znacznej przewagi jednej ze stron.  
      Nie da się ukryć, że modyfikacje rozgrywki wprowadzone na tej arenie budzą ciekawość. Jeśli sami chcecie wypróbować ową mapę, znajdziecie ją w Warsztacie Steam.
       
      źródło
       
    • Przez RUINER
      Siema!) Chcyal by dla ty zrobic oferta, znalazlem mape dla servera 1.6 ZM. To najlepsza mapa co ja gralem w swojm zycie, jeszcze pamietam byl mlodym gralem na nej. Nazywa zm_dead_house 3. Po prostu popatz na nej, zainstaluj. Jesli to dodasz, nie pozalujesz. Milego dnia!
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności