Sign in to follow this
Followers
0
![[BOT] Fraguś](https://fragujemy.com/uploads/monthly_2021_11/fragus.png.d3e86b99eda6e71c4f4f2dc7823588d0.thumb.png.7a844e8f9d390e98837a1efb9f2855ed.png)
[PORADNIK] Jak głosować więcej niż raz dziennie?
By
[BOT] Fraguś, in Vote for our servers
-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Similar Content
-
By Zamasu
Riot zmienia najnowszego strzelca w LoLu. Zeri ma zostać ponownie zbalansowana w patchu 12.11.
Tydzień temu na oficjalne serwery League of Legends trafiła duża aktualizacja oznaczona numerem 12.10. Zmieniono w niej leczenie oraz tarcze i wytrzymałość wszystkich bohaterów, przez co teraz są nieco trudniejsi do zlikwidowania.
Tak duże przeróbki niszczą balans i sprawiają, że niektóre postacie wygrywają lub przegrywają zdecydowanie więcej gier, niż powinny. Jedną z pokrzywdzonych jest Zeri, której obecny WinRate oscyluje w granicach 46%. W związku z tym Riot zapowiada jej buffy już w aktualizacji 12.11.
Buffy Zeri w patch 12.11
Po wydaniu Iskry Zaun przez długi czas siała ona spustoszenie i była często wybierana nie tylko w kolejce rankingowej, ale i przez profesjonalistów na ważnych turniejach. Ostatecznie została znerfiona, a jej wskaźnik wygrywanych spotkań ustabilizował się na normalnym poziomie. Teraz po aktualizacji 12.10 spadł do 46%, co czyni z niej postać potrzebującej buffów.
Zmiany, które otrzyma w przyszłej aktualizacji 12.11, zapowiedział Riot August. Twórcy chcą przenieść jej aktualną siłę wynikającą z użyteczności i mobilności w później fazie gry na większe obrażenia, niższe czasy odnowienia umiejętności i krytujące przez ściany “W”.
Zmiany Zeri
Q – Szybka Seria
Aktywne obrażenia: 7-15 (+1.1 – 1.2TAD) >>> 8-20 (+1.1-1.3 TAD) Obrażenia z naładowanego ataku: 90-200 (.8 AP) + 1-10% maksymalnego zdrowia >>> 90-200 (0.9 AP) (na poziomie 18) +3-15% maksymalnego zdrowia Spowolnienie z naładowanego ataku: 18-50% na jedną sekundę >>> usunięto
W – Laserowy Wstrząs
Czas odnowienia: 19-9 >>> 12-8 Przelicznik AD: 1.4 >>> 1.5 Spowolnienie: 30-70% >>> 30-50% NOWOŚĆ: Jeżeli W przejdzie przez ścianę, to uderzy krytycznie bohatera lub potwora
E – Iskrząca Moc
Czas odnowienia: 26-20 >>> 22-16 Obniżenie czasu odnowienia po uderzeniu: 1 >>> 0.5 (redukcja czasu odnowienia po krycie: 3 >>> 1.5)
R – Pioronujący Strzał
Czas odnowienia: 120 – 70 >>> 100-70 Prędkość ruchu na stacku: 1.5% >>> 1% Staki na uderzenie bohatera przez efekt AoE: 4 >>> 8
Zmiany trafią na oficjalne serwery już za tydzień. Aktualizację 12.11 zaplanowano na środę 8 czerwca.
źródło
-
By Koniuu21
Siema,od kilku dni mam taki problem w csgo ze nie mogę mieć więcej niż 100fps w grze.Na czystym csie mam tak samo,zaktualizowałem tez sterowniki w karcie,spójność Plików i nic.Dodam ze wcześniej bez problemu miałem 200-300
-