Skocz do zawartości
Vaid

[KOSZ] Tworzenie Obiektów 3D

Rekomendowane odpowiedzi

Poniżej znajduje się krótki poradnik co potrzebujecie

3ds max https://www.autodesk.pl/products/3ds-max/overview

skrypty dla gta sa http://www.mediafire.com/?5bbd45j4jlpo64b umieszczacie w  folderze  3dsmax, w środku foldera script 

Col editor 2 http://www.steve-m.com/downloads/tools/colleditor2/ wypakuj sobie na pulpit etc.

TXD Workshop http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=8320 tak samo jak up@ na pulpicie wypakuj.

 

Po pobraniu programów odpalacie 3dsmax robicie model, poradników na yt jest pełno jak robić modele i nie jest to trudne. Po wykonaniu modelu i wrzuceniu na niego jakąś texture klikacie export dff oraz col. Następnie odpalasz program, Col editor 2 i importujesz plik z 3dsmax z końcówką col, tam ustawiasz kolizje czy gra ma czytać to jako trawę,wodę etc. Następnie odpalasz txd workshop gdzie wyszukujesz textury jaką chcesz mieć w końcowym efekcie, ustawcie taka sama jaką daliście do 3dsmax. Tam klikasz compresor i exportujesz to z końcówką .txd, następnie wchodzisz w MTA San Andreas 1.5\server\mods\deathmatch\resources\[editor] tam tworzysz folder do którego wrzucasz. Te dwa pliki, odpalasz je przez notepad aktualnie w nich jest zapisane 

<meta>
    <script src="custom.lua" type="client" />
    <file src="files/water.txd" />
    <file src="files/water.dff" />
    <file src="files/water.col" />
</meta>
ty zmień po files/ nazwę plików jakie są zapisane np zapiszesz je Kebab to ustawiasz

 <meta>
    <script src="custom.lua" type="client" />
    <file src="files/Kebab.txd" />
    <file src="files/Kebab.dff" />
    <file src="files/Kebab.col" />
</meta>

 

Tak samo w custom zmieniasz poprostu po file/ nazwe twojego pliku. 

 

Następnie tworzysz folder wewnątrz folderu który stworzyłeś wcześniej i tam wrzucasz te 3 pliki .dff .col .txd główny folder nazywasz test. 

 

Odpalasz edytor map a w konsoli wpisujesz start test, żeby znaleźć lub ustawić id obiektu wchodzisz w custom.lua 

 

I tam masz takie coś  engineImportTXD(txd, 2052) gdzie 2052 oznacza obiekt wyznaczasz sobie sam jaki obiekt ma być tam dodany. 

Wszelkie pytania proszę zadawać w tym temacie.

Poniżej znajduje się filmik który tłumaczy krok po kroku.

 

  • Ustrzel fraga! (+) 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem, więc można zadawać pytania.

 

//Edit: Wkrótce pojawi się poradnik do tworzenia modeli na gtav.

Edytowane przez Vaid

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość została wygenerowana automatycznie.

 

Ten temat został oznaczony przez Moderatora jako spam i wyrzucony do -> archiwum.

[!] Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderatorzy forum rozpatrzą go ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności