Jump to content
Sign in to follow this  
[BOT] Fraguś

[CS 1.6] Regulamin dotyczący serwera ZOMBIE INFECTION

Recommended Posts

Regulamin dotyczący serwera ZOMBIE INFECTION

 

Zanim zapoznasz się z poniższym regulaminem serwera, przeczytaj nasz Ogólny Regulamin Serwerów

 


 
Ogólny zasady rozgrywki...

 

  • Zabrania się granie na rozjaśnieniach.
    • Za rozjaśnienia uznaje się brak posiadania czarnej mgły, która powinna ograniczać dalsze widzenie mapy.
    [!] Niedopuszczalne jest zatem używanie grafiki D3D, SOFTWARE, GAMMA bądź komend które ją wyłączają.
    [!] Szczegółowe wyjaśnienia dotyczące rozjaśnień znajdziesz w temacie -> tutaj.
  • Zabrania się bugowania tudzież skanowania.
    • Wlicza się w to zarażanie przez teksturę, czyli ścianę oraz podsadzania się poprzez wpychanie drugiego gracza przez teksturę.
  • Zabrania się utrudniania gry innym graczom poprzez:
    • Używanie pułapek blokujących przejścia innym graczom z drużyny.
    • Spychanie graczy z tej samej drużyny z ruchomych obiektów, np. kładek czy pociągów.
    • Niszczenie kładek lub skrzynek w momencie dobiegania lub przechodzenia przez nie przez innych członków drużyny.
  • Zabrania się jakiegokolwiek zabijania graczy pułapkami dostępnymi na mapie.
    [!] Nieistotny jest fakt używania takich przyrządów przeciwko graczom z przeciwnej czy tej samej drużyny. 
  • Zabrania się używania wszelkich działek i innych urządzeń dostępnych na mapie, które służą do zabijania graczy lub zadawania im obrażeń.
     
  • Pozwala się na granie szybkiej rundy.
    [!] Szybka runda to zabicie na początku rundy matki zombie tak, aby infekcja się nie rozprzestrzeniła.
  • Pozwala się na wzajemne podsadzanie graczy, np. do kampy lub przeciwnika.
  • Pozwala się na odpalanie urządzeń ruchomych, gdy w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny lub pojawia się zombie.
    [!] Jeśli w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny i żaden inny nie znajduje się w polu widzenia, aby nie spowalniać rozgrywki, gracze mogą uruchomić, np. kładkę, aby szybciej dostać się do wyznaczonego punktu.
    [!] Jeśli w pobliżu pojawia się zombie, gracze obowiązani są osłaniać dobiegających ocalałych, aby nie zostali zainfekowani i mogli bezpiecznie dotrzeć do, np. ruchomej kładki.
  • Pozwala się na rozwalanie kładek lub skrzynek, gdy w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny lub pojawia się zombie.
    [!] Jeśli w pobliżu jest wystarczająca ilość graczy z drużyny i żaden inny nie znajduje się w polu widzenia, gracze mogą rozwalić, np. skrzynkę, aby uchronić się przed infekcją.
    [!] Jeśli w pobliżu pojawia się zombie, gracze obowiązani są osłaniać dobiegających ocalałych, aby nie zostali zainfekowani i mogli bezpiecznie dotrzeć do, np. kampy.
  • Pozwala się na rozwalanie kładek, skrzynek, ścian lub generatorów, które stanowią blokadę dalszego przejścia lub utrudniają dostanie się do kampy, np.
    a) ze_escapetrain - generator niszczący lasery, które utrudniają dojście do pociągu.
    b) zm_bunkiery - ściana blokująca przejście na dolnej części mapy lub skrzynka blokująca przejście do teleportu.
     
  • Staraj się wykonywać cele aktualnie posiadanej klasy ( człowiek lub zombie ) poprzez współpracowanie z innymi graczami z drużyny.

 

Zasady używania laserów przez ocalałych...

 

  • Zabronione jest stawianie lasera w powietrzu.
    [!] Wyjątkiem stanowi laser postawiony na boxie czyli niewidzialnej ścianie.
  • Zabronione jest stawianie lasera na lub za teksturami.
  • Zabronione jest zdejmowanie lasera, który jest niszczony przez zombie.
    [!] Takie zachowanie podlega pod dawanie się zarażać!
  • Zabronione jest podsadzanie się naprzemiennie laserami i używanie ich jako podest powyżej 3m od podłoża.
  • Dozwolone jest zdejmowanie lasera w celu poprawienia jego pozycji.
  • Dozwolone jest podsadzanie się naprzemiennie laserami i używanie ich jako podest do 3m od podłoża.

 

  1. Zasady stawiania laserów w małych przejściach.
    • Zabronione jest stawiania więcej niż 2 laserów blokujących
      [!] Niezależnie od ilości osób znajdujących się w małej kampie!
    • Zabronione jest stawianie trzeciego lasera, jeśli jeden z dwóch jest niszczony przez zombie.
    • Dozwolone jest postawienie drugiego lasera, jeśli poprzedni uległ zniszczeniu przez zombie.
    [!] Małe przejście jest to, np. tunel, gdzie wystarczy położyć 1 laser blokujący by uniemożliwić swobodne przejście graczy do kampy.
    [!] Kampy typu iglo posiadają wejście, które traktowane jest jako małe przejście!
  2. Zasady stawiania laserów w dużych przejściach
    • Dozwolone jest swobodne stawianie więcej niż 2 laserów w dużych przejściach.
    • Dozwolone jest stawianie kolejnych laserów, jeśli którykolwiek z nich jest niszczony lub uległ zniszczeniu przez zombie.
  3. Zasady stawiania laserów w pobliżu drabinek oraz schodów.
    • Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający swobodne przejście zombie przez drabinki lub schody.
      [!] Dotyczy to również laserów postawionych od strony drabinek, schodów - przykłady 1 | 2 | 3.
      [!] Jeśli zombie jest w stanie przejść obok lasera bez użycia itemów ze sklepu, to umożliwia on przejście
  4. Zasady stawiania laserów w pobliżu drzwi, wind lub wody.
    • Zabronione jest stawiania bezpośrednio na lub przy drzwiach.
      [!] Za drzwi nie uważa się bramy, np. jak na mapie de_dust2!
    • Zabronione jest stawianie bezpośrednio w, na lub przy windach.
    • Zabronione jest stawianie bezpośrednio nad lub pod wodą.
    • Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający wejście lub wyjście zombie przez drzwi, windy lub wodę.
    • Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający pływanie zombie w wodzie.
  5. Zasady stawiania laserów w pobliżu teleportów.
    • Zabronione jest stawianie przy wejściu, wyjściu jak i w samym teleporcie.
    • Zabronione jest stawianie w sposób uniemożliwiający swobodne przechodzenie zombie przez teleport.
      [!] Jeśli teleport zawiera tunel, np. jak na mapie zm_defense2_v2, to w tym tunelu można postawić laser!
  6. Zasady dotyczące niszczenia laserów.
    • Zabronione jest niszczenie jakichkolwiek laserów, np. w celu ułatwienia dostępu zombie do kampy.
      [!] Takie zachowanie podlega pod dawanie się zarażać!
    • Dozwolone jest niszczenie swoich laserów, gdy nie umożliwiają swobodnego przejścia zombie do kampy.
    • Dozwolone jest zniszczenie nieswojego lasera, gdy właściciel zablokował nim innego gracza lub wyraził na to zgodę.
      [!] Na przykład, gdy gracz chce zmienić położenie lasera.
    • Dozwolone jest zniszczenie nieswojego lasera, gdy właściciel jego jest zombie lub AFK, nie jest żywy albo nie znajduje się w pobliżu lasera.
  7. Zasady dotyczące blokowania laserami.
    • Zabronione jest stawianie lasera na innym graczu.
      [!] Niezależnie czy będzie to człowiek, czy zombie, podlega to pod utrudnianie gry innym graczom!
    • Zabronione jest stawianie lasera na innym laserze.
    • Dozwolone jest blokowanie laserami swobodnego przejścia zombie do kampy.

 

Zasady gry człowiekiem...

 

  • Zabronione jest dawanie się zarażać zombie.
    [!] Szczegółowe informacje znajdziesz w temacie ( click ).
  • Zabronione jest celowe spychanie zombie na innych ocalałych.
  • Zabronione jest celowe wpychanie zombie do kampy, gdzie znajdują się pozostali gracze z drużyny.
  • Zabronione jest bawienie się przyciskami oraz pułapkami znajdującymi się na mapie.
  • Zabronione jest wykorzystywanie wszystkich leżących granatów na mapie tylko dla siebie.
    [!] Jeśli chcesz użyć wszystkich granatów leżących na mapie, zapytaj graczy w pobliżu ciebie o zgodę!
  • Zabronione jest robienie reconnectów, celowe zabicie się przed zombie, np. w celu ucieczki przed zarażaniem oraz będąc ostatnim humanem.
    [!] Jeśli z przyczyn niezależnych od Ciebie zostałeś wyrzucony, zgłoś to adminowi!
  • Zabronione jest blokowanie innych graczy celem zajęcia kampy lub dojścia zombie do pozostałych ocalałych.
    [!] Takie zachowanie podlega pod utrudnianie gry innym graczom
  • Dozwolone jest zabijanie zombie posiadaną bronią.
  • Dozwolone jest spamowanie kupionymi w sklepie granatami.

 

Zasady gry zombie...

 

  • Zabronione jest bezwiedne chodzenie po mapie.
    [!] Zombie ma zarażać ocalałych, a nie zwiedzać mapę!
  • Zabronione jest blokowanie dojścia innym zombie do ocalałych.
    [!] Zombie ma ze sobą współpracować, zatem niedopuszczalne jest blokowanie przede wszystkim szalonego zombie!
  • Zabronione jest zarażanie ocalałych przez ścianę czyli teksturę, siatkę, ogrodzenie bądź druty kolczaste.
    [!] Takie zachowanie podlega pod bugowanie!
  • Zabronione jest robienie reconnect'ów będąc ostatnim zombie.
    [!] Jeśli z przyczyn niezależnych od Ciebie zostałeś wyrzucony, zgłoś to adminowi!
  • Dozwolone jest pchanie się do kampy razem z pozostałymi zombie
    [!] Staraj się grać zespołowo i unikaj utrudniania gry innym graczom z drużyny.
  • Dozwolone jest zarażanie ocalałych przez okno, okienko lub szczeliny.
  • Dozwolone jest wielokrotne używanie szaleństwa lub granatu zarażającego.

 

Zasady gry na mapach escape...
 

  • Zabronione jest spychanie graczy z drużyny z ruchomych obiektów.
    [!] Więcej przeczytasz w ogólnych zasadach rozgrywki.
  • Zabronione jest wchodzenie graczy na helikopter nawet, jeśli jego konstrukcja umożliwia to.
  • Zabronione jest odpalenie kładki lub ruchomych obiektów, jeżeli dotarłeś do nich przez itemy w sklepie.
  • Dozwolone jest uciekanie ocalałych na koniec mapy w celu wygrania rundy.
  • Dozwolone jest przebywanie na respie mapy, jeśli tam znajdują się miejsca do kampienia na zombie.

 

Słowniczek pojęć...

Ocalały - to człowiek, który nie jest zainfekowany podczas danej rundy.
Zombie - to istota zainfekowana przez wirusa podczas danej rundy. 

Tekstury - to obszar na mapie powyżej 3m od podłoża, do którego dostęp jest zabroniony. 
Schody - są to przynajmniej 3 stopnie umożliwiające wchodzenie do góry lub w dół ( nie muszą być połączone ze sobą ).

Małe przejście - to, np. tunel, gdzie wystarczy położyć 1 laser blokujący by zablokować swobodne przejście graczy do kampy.
Swobodne przejście - to, np. przejście na schodach/drabince, w którym mina nie nachodzi na gracza podczas wchodzenia do kampy i nie utrudnia mu wejścia do kampy.
Przykłady: prawidłowa ( clicknieprawidłowa ( click ) | prawidłowa ( clicknieprawidłowa( click )

Laser równoległy ( wzdłuż ) - jest to laser, który postawiony nie szkodzi w dalszym przejściu gracza do danej kampy, np. przy użyciu Szaleństwa ( click )
Laser blokujący ( poziomy lub pionowy ) - jest to laser, który stawiany jest w taki sposób, aby uniemożliwić dalsze przejście graczy do danej kampy ( click )

---

 

Copyright © Fragujemy.com - zakaz kopiowania!
Administrator zastrzega sobie prawo do edycji niniejszego regulaminu w każdym momencie oraz niepodważalnego prawa do wszystkiego zawartego w nim.

 

Ostatnia aktualizacja: 09.11.2021r

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dniu 09 listopada 2021 wprowadziliśmy zmiany w regulaminie:

  • Dodano punkt do Zasady gry na mapach escape
    -> Zabronione jest wchodzenie graczy na helikopter nawet, jeśli jego konstrukcja umożliwia to.
  • Dodano do słownika pojęć czym jest Swobodne przejście wraz z przykładami.
  • Shoot frag! (+) 6
  • Love Frag (+) 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy