VaDiMx 23 Napisano 2 Lipca 2017 Czy jak kupiłem kiedyś skrzynki to teraz je będe mieć czy nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Heisenberg 833 Napisano 2 Lipca 2017 45 minut temu, KUBOT napisał: a może dodać kompas ? Po co dodawać nowe bezsensowne rzeczy? Co to wniesie do gry skoro każdy gracz a przynajmniej znaczna większość zna San Andreas lepiej niż własne miasto? Poza tym kompas masz już w GPSie (literka N to północ jakbyś nie wiedział) 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VetraX 1 251 Napisano 2 Lipca 2017 A może dodać holownik jak na x-dayz (już nie istnieje) ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trust 316 Napisano 2 Lipca 2017 Holownik spoko sprawa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mSm 33 Napisano 2 Lipca 2017 Ja mam takie pytanie bo nie do końca wyłapałem to z tekstu na temat tych tentów na hasło. Taki tent na hasło będzie mógł zrobić tylko lider/vlider czy zwykły członek też? Bo fajnie by było gdyby każdy członek mógł postawić swojego tenta gdzie odkładał by swoje magi, ale też to ma taki minus, że hasło by mógł założyć na tenty dla każdego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M!k0 506 Napisano 2 Lipca 2017 Ta, i będziecie holować sobie rozłożone pojazdy do baz. Holownik odpada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Felix ^^ 59 Napisano 2 Lipca 2017 (edytowane) No, to teraz czas na propozycje ode mnie 1. Zmniejszyć respienie się, jedzenia oraz wody. W końcu, to chyba DayZ, a nie targ, z żywnością ECO (XD). 2. W pojazdach wojskowych lub, których tekstury są w jakikolwiek opancerzone, dodać możliwość zamontowania szyby kuloodpornej, która rzecz jasna, była by trudna do znalezienia (powiedzmy max 1, na 1 reset przedmiotów). 3. Tak jak Wielbond napisał, dodać opancerzenie do aut, lecz można by było to zrobić tak, jak z tworzeniem medykamentów. Potrzebna by była recepta, która była by trudna do zdobycia/znalezienia. Z pewnością zachęciło by to, do częstszego lootowania militarek, oraz innych obiektów z lootem, nie tylko dla magów, ale także, aby zdobyć kawałki stali/metalu, które były by, potrzebne do zrobienia listy stali, oraz dla pozyskania kuloodpornych szyb. 4. Skoro chcemy zrobić z tego serwera typowy surival, trzeba by było zmniejszyć oczywiście dostępność medykamentów, o które teraz jest naprawdę łatwo, a Moim skromnym zdaniem, nie powinno tak być, w końcu to DayZ. 5. I oczywiście magi, magi i jeszcze raz magi, przedmiot, a raczej przedmioty, o które powinno być naprawdę trudno, są ogólno dostępne. Myślę, że zmniejszenie dostępności do amunicji o parę/paręnaście % wyszło by na dobre. A na pewno, były by bardziej szanowane. 6. Jeżeli powyższy punkt, byłby przyjęty, oznaczało by to, że wyspa obok Mount Chiliad, właśnie z amunicją, musiała by zostać usunięta, lub czas respienia się amunicji, na tej właśnie wyspie z parunastu minut, skoczyła by do paru godzin. 7. Aktualnie razem z magami, respi się broń, może gdybyśmy zrobili tak, że nie za każdym razem broń respi się razem z magami, a czasem zrespi się tylko broń, albo tylko magazynki. Mam nadzieję, że chociaż jedna propozycja spodoba się Wam, oraz Administracji. Pozdrawiam serdecznie Felixele ;3 Edytowane 2 Lipca 2017 przez Felix ^^ Źle sformułowane zdanie 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M!k0 506 Napisano 2 Lipca 2017 1. Zmiana z ilości magów na ilość amunicji. 2. Ograniczenie lootów. 3. Wincyj broni. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GET 44 393 Napisano 2 Lipca 2017 4 minuty temu, Mik0 napisał: 3. Mniej aut. A dokładniej żeby aut typu Infek, Bullet ew Cheetah było po jednej sztuce. Auta na DayZ to powinna być rzadkość. O czym Ty mówisz? Przeczytaj sobie zmiany z 27 czerwca: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M!k0 506 Napisano 2 Lipca 2017 Nie czytałem, nie było tej propozycji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GET 44 393 Napisano 2 Lipca 2017 Już w wersji v3.0 BETA wprowadziliśmy istotne zmiany w celu utrudnienia kilku rzeczy. Zgadzam się, że możemy: Zmniejszyć jeszcze ilość magów o 35%. Zmniejszyć ilość medykamentów o 50-60% - craftowanie w końcu będzie użyteczne. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trust 316 Napisano 2 Lipca 2017 Można dodać też, że broń M40A3 ten taki enfield xd można przeładować bo w magu ma 5 strzałów, ale strzelam 1 zostaje 4 i nie można przeładować, tylko trzeba czekać, aż wystrzelamy wszystko, można też wyekwipować od nowa ale do żmudna robota. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRVPSKI 157 Napisano 2 Lipca 2017 Może dodanie nowych lootowisk poza tymi nowymi obiektami? Nowe pojazdy? Cargobob? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztaba12 1 Napisano 2 Lipca 2017 Ja to bym chyba tylko chciał więcej broni, pojazdów i jakieś utrudnienia na mapie np pozawalane mosty zwłaszcza z pojazdów to bym chciał S.W.A.T. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GET 44 393 Napisano 2 Lipca 2017 7 minut temu, Sztaba12 napisał: Ja to bym chyba tylko chciał więcej broni, pojazdów Ja pierdole. Broni jest wystarczająco i pojazdów też. Koniec dyskusji na ten temat. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztaba12 1 Napisano 2 Lipca 2017 No dobra Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dydaa 13 Napisano 2 Lipca 2017 Usunięcie rowerów, są tak pobugowane, że 100 kulek czasem to mało. Proszę was... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Anx1ty 196 Napisano 3 Lipca 2017 3 godziny temu, Mik0 napisał: 1. Zmiana z ilości magów na ilość amunicji. 2. Ograniczenie lootów. 3. Wincyj broni. Dlaczego za wszelką cenę chcecie zrobić z Fragujemy, NON-STOP'a. Po cholerę komuś zmiana magazynków na amunicję, ograniczenie ilości lootów, oraz większy segment broni do wyboru. My jako prężnie rozwijająca się sieć chcemy aby nasze serwery były przede wszystkim oryginalne. Budujemy swój własny unikalny klimat a nie za przeproszeniem podpierdalamy pomysły z innych serwerów. Po co nam kolejne klony broni, które będą zadawać taką samą ilość obrażeń, powtarzam, że to nie jest NON-STOP. Nie mamy tu pancerzy, stali w samochodach, oraz szyb kuloodpornych gdzie takie rozwiązanie na pewno spradziło by się. Loot pointy wyznaczone na mapie są wystarczające i nie potrzebują zmiany. MTA to nie jest DayZ Standalone. Robienie z magazynków ilości amunicjii jest kolejnym bezsensem. Po co to komu ? Skoro przeciętny gracz jest przyzwyczajony do magazynków. Rozumiem, że jest to tylko wasza sugestia jednak wraz z kolejnymi propozycjami staracie się na siłę zrobić z tego serwera polskiego NON-STOPA, TOP-GTA. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GET 44 393 Napisano 3 Lipca 2017 No właśnie, o to też chodzi. Serwer jest praktycznie skończony, ale trzeba uszczelnić kilka rzeczy i wyrównać poziom. Nie rozumiem zatem bezsensownych propozycji o nowych broniach, pojazdach, gdzie w pizdę jest to wszystkiego. Najbardziej mnie śmieszy to, że te "nowe" bronie to tylko nowy model z innymi obrażeniami albo łudząco podobnymi do obecnych... Macie jakiegoś pojebanego fioła w głowie, że nowa broń to jest w chuj jakiś wynalazek. Są rzeczy ważne i ważniejsze i ważniejsze jest to, aby serwer działał sprawnie. 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikell 120 Napisano 3 Lipca 2017 2 godziny temu, Dydaa napisał: Usunięcie rowerów, są tak pobugowane, że 100 kulek czasem to mało. Proszę was... Rowerki są potrzebne dla nowych graczy. A co do zabicia kogoś poruszającego się na rowerze-kwestia wyczucia synchronizacji. Sam po sobie wiem, że kilka sytuacji i zabicie rowerzysty nie stanowi problemu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M!k0 506 Napisano 3 Lipca 2017 Skoro to temat do ogólnej dyskusji, to co sądzicie o takim oto odświeżonym Cloverze? : http://www.gamemodding.net/en/gta-san-andreas/gta-sa-cars/62653-dodge-charger-1969-monster-energy.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikell 120 Napisano 3 Lipca 2017 @Mik0 :) Szczerze powiedziawszy Clover jest pojazdem niższej klasy, a ten wygląd przypomina raczej "Top Cara". Pojazdy typu Clover, Cadrona, Mesa itd. powinny zachować swój wygląd starych, pordzewiałych, lekko zmodyfikowanych modeli. Wiadomo, serwer DayZ. Większość pojazdów powinna być zardzewiała/przypominająca wraki. Jedynie pojazdy wyższej klasy (Bullet, Infernus, Buffalo, Elegy...), których jest znacznie mniej na serwerze powinny zachować wygląd zadbanego, dobrego pojazdu, który uchował się w jakimś miejscu. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SniFT 53 Napisano 3 Lipca 2017 Clover rodem z reklamy monstera dziwnie wygląda, nawet do klimatu nie pasuje, dla mnie to i nawet top cary powinny być pordzewiale z jakimiś kolcami na zderzakach czy innymi modyfikacjami które by zastosował nie jeden żyjący w apokalipsie zombie CJ. ? 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
estut;* 124 Napisano 3 Lipca 2017 Moim zdaniem aktualne podmianki są okej, nie są przesadzone ani nie mają w sobie za mało klimatu.. Ludzie, jeżeli chcecie zrobić prawdziwe DayZ to najlepiej ograniczyć pojazdy do minimum - bo przecież taki jest klimat. Obstawiam, że przy zmniejszeniu liczby itemów, amunicji, pojazdów, medyków itp. zmniejszy się liczba graczy, bo DayZ stanie się o wiele trudniejsze. A przecież większość polskich graczy (nie wszyscy oczywiście) idzie na łatwiznę, gra tam gdzie jest po prostu łatwiej. Pomysły są naprawdę spoko, tylko nie można przesadzić bo może polecieć znaczna ilość graczy. Pozdrawiam. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dydaa 13 Napisano 3 Lipca 2017 Nie tylko ja mam taki problem, dużo graczy sie skarży na rowerki, myślę że to nie jest wina gracza ze nie może trafić, bo nawet jak rower stoi w miejscu i trafisz mu w głowę to często nie siada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach