Skocz do zawartości
GET

[KOSZ] Restart globalny

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jak kupiłem kiedyś skrzynki to teraz je będe mieć czy nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, KUBOT napisał:

a może dodać kompas ? 


Po co dodawać nowe bezsensowne rzeczy? Co to wniesie do gry skoro każdy gracz a przynajmniej znaczna większość zna San Andreas lepiej niż własne miasto?
Poza tym kompas masz już w GPSie (literka N to północ jakbyś nie wiedział)

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może dodać holownik jak na x-dayz (już nie istnieje) ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Holownik spoko sprawa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie pytanie bo nie do końca wyłapałem to z tekstu na temat tych tentów na hasło. Taki tent na hasło będzie mógł zrobić tylko lider/vlider czy zwykły członek też? Bo fajnie by było gdyby każdy członek mógł postawić swojego tenta gdzie odkładał by swoje magi, ale też to ma taki minus, że hasło by mógł założyć na tenty dla każdego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, i będziecie holować sobie rozłożone pojazdy do baz. Holownik odpada.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No, to teraz czas na propozycje ode mnie :D 

 

1. Zmniejszyć respienie się, jedzenia oraz wody. W końcu, to chyba DayZ, a nie targ, z żywnością ECO (XD).

 

2. W pojazdach wojskowych lub, których tekstury są w jakikolwiek opancerzone, dodać możliwość zamontowania szyby kuloodpornej, która rzecz jasna, była by trudna do znalezienia (powiedzmy max 1, na 1 reset przedmiotów).

 

3. Tak jak Wielbond napisał, dodać opancerzenie do aut, lecz można by było to zrobić tak, jak z tworzeniem medykamentów. Potrzebna by była recepta, która była by trudna do zdobycia/znalezienia. Z pewnością zachęciło by to, do częstszego lootowania militarek, oraz innych obiektów z lootem, nie tylko dla magów, ale także, aby zdobyć kawałki stali/metalu, które były by, potrzebne do zrobienia listy stali, oraz dla pozyskania kuloodpornych szyb.

 

4. Skoro chcemy zrobić z tego serwera typowy surival, trzeba by było zmniejszyć oczywiście dostępność medykamentów, o które teraz jest naprawdę łatwo, a Moim skromnym zdaniem, nie powinno tak być, w końcu to DayZ.

 

5. I oczywiście magi, magi i jeszcze raz magi, przedmiot, a raczej przedmioty, o które powinno być naprawdę trudno, są ogólno dostępne. Myślę, że zmniejszenie dostępności do amunicji o parę/paręnaście % wyszło by na dobre. A na pewno, były by bardziej szanowane.

 

6. Jeżeli powyższy punkt, byłby przyjęty, oznaczało by to, że wyspa obok Mount Chiliad, właśnie z amunicją, musiała by zostać usunięta, lub czas respienia się amunicji, na tej właśnie wyspie z parunastu minut, skoczyła by do paru godzin.

 

7. Aktualnie razem z magami, respi się broń, może gdybyśmy zrobili tak, że nie za każdym razem broń respi się razem z magami, a czasem zrespi się tylko broń, albo tylko magazynki.

 

 

 

Mam nadzieję, że chociaż jedna propozycja spodoba się Wam, oraz Administracji.

 

Pozdrawiam serdecznie Felixele ;3

Edytowane przez Felix ^^
Źle sformułowane zdanie
  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Zmiana z ilości magów na ilość amunicji.

2. Ograniczenie lootów.

3. Wincyj broni.

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Mik0 :) napisał:

3. Mniej aut. A dokładniej żeby aut typu Infek, Bullet ew Cheetah było po jednej sztuce. Auta na DayZ to powinna być rzadkość.

 

O czym Ty mówisz? Przeczytaj sobie zmiany z 27 czerwca:

 

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałem, nie było tej propozycji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już w wersji v3.0 BETA wprowadziliśmy istotne zmiany w celu utrudnienia kilku rzeczy. Zgadzam się, że możemy:

  • Zmniejszyć jeszcze ilość magów o 35%.
  • Zmniejszyć ilość medykamentów o 50-60% - craftowanie w końcu będzie użyteczne.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można dodać też, że broń M40A3 ten taki enfield xd można przeładować bo w magu ma 5 strzałów, ale strzelam 1 zostaje 4 i nie można przeładować, tylko trzeba czekać, aż wystrzelamy wszystko, można też wyekwipować od nowa ale do żmudna robota. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może dodanie nowych lootowisk poza tymi nowymi obiektami? Nowe pojazdy? Cargobob? :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym chyba tylko chciał więcej broni, pojazdów i jakieś utrudnienia na mapie np pozawalane mosty

zwłaszcza z pojazdów to bym chciał S.W.A.T.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Sztaba12 napisał:

Ja to bym chyba tylko chciał więcej broni, pojazdów

 

Ja pierdole. Broni jest wystarczająco i pojazdów też. Koniec dyskusji na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usunięcie rowerów, są tak pobugowane, że 100 kulek czasem to mało. Proszę was...

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Mik0 :) napisał:

1. Zmiana z ilości magów na ilość amunicji.

2. Ograniczenie lootów.

3. Wincyj broni.

Dlaczego za wszelką cenę chcecie zrobić z Fragujemy, NON-STOP'a. Po cholerę komuś zmiana magazynków na amunicję, ograniczenie ilości lootów, oraz większy segment broni do wyboru. My jako prężnie rozwijająca się sieć chcemy aby nasze serwery były przede wszystkim oryginalne. Budujemy swój własny unikalny klimat a nie za przeproszeniem podpierdalamy pomysły z innych serwerów. Po co nam kolejne klony broni, które będą zadawać taką samą ilość obrażeń, powtarzam, że to nie jest NON-STOP. Nie mamy tu pancerzy, stali w samochodach, oraz szyb kuloodpornych gdzie takie rozwiązanie na pewno spradziło by się. Loot pointy wyznaczone na mapie są wystarczające i nie potrzebują zmiany. MTA to nie jest DayZ Standalone. Robienie z magazynków ilości amunicjii jest kolejnym bezsensem. Po co to komu ? Skoro przeciętny gracz jest przyzwyczajony do magazynków. Rozumiem, że jest to tylko wasza sugestia jednak wraz z kolejnymi propozycjami staracie się na siłę zrobić z tego serwera polskiego NON-STOPA, TOP-GTA. 

 

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, o to też chodzi. Serwer jest praktycznie skończony, ale trzeba uszczelnić kilka rzeczy i wyrównać poziom. Nie rozumiem zatem bezsensownych propozycji o nowych broniach, pojazdach, gdzie w pizdę jest to wszystkiego. Najbardziej mnie śmieszy to, że te "nowe" bronie to tylko nowy model z innymi obrażeniami albo łudząco podobnymi do obecnych... Macie jakiegoś pojebanego fioła w głowie, że nowa broń to jest w chuj jakiś wynalazek. Są rzeczy ważne i ważniejsze i ważniejsze jest to, aby serwer działał sprawnie. 

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Dydaa napisał:

Usunięcie rowerów, są tak pobugowane, że 100 kulek czasem to mało. Proszę was...

Rowerki są potrzebne dla nowych graczy. A co do zabicia kogoś poruszającego się na rowerze-kwestia wyczucia synchronizacji. Sam po sobie wiem, że kilka sytuacji i zabicie rowerzysty nie stanowi problemu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Mik0 :) Szczerze powiedziawszy Clover jest pojazdem niższej klasy, a ten wygląd przypomina raczej "Top Cara". Pojazdy typu Clover, Cadrona, Mesa itd. powinny zachować swój wygląd starych, pordzewiałych, lekko zmodyfikowanych modeli. Wiadomo, serwer DayZ. Większość pojazdów powinna być zardzewiała/przypominająca wraki. Jedynie pojazdy wyższej klasy (Bullet, Infernus, Buffalo, Elegy...), których jest znacznie mniej na serwerze powinny zachować wygląd zadbanego, dobrego pojazdu, który uchował się w jakimś miejscu. 

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Clover rodem z reklamy monstera dziwnie wygląda, nawet do klimatu nie pasuje, dla mnie to i nawet top cary powinny być pordzewiale z jakimiś kolcami na zderzakach czy innymi modyfikacjami które by zastosował nie jeden żyjący w apokalipsie zombie CJ. ?

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem aktualne podmianki są okej, nie są przesadzone ani nie mają w sobie za mało klimatu.. Ludzie, jeżeli chcecie zrobić prawdziwe DayZ to najlepiej ograniczyć pojazdy do minimum - bo przecież taki jest klimat. Obstawiam, że przy zmniejszeniu liczby itemów, amunicji, pojazdów, medyków itp. zmniejszy się liczba graczy, bo DayZ stanie się o wiele trudniejsze. A przecież większość polskich graczy (nie wszyscy oczywiście) idzie na łatwiznę, gra tam gdzie jest po prostu łatwiej. Pomysły są naprawdę spoko, tylko nie można przesadzić bo może polecieć znaczna ilość graczy. Pozdrawiam.

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko ja mam taki problem, dużo graczy sie skarży na rowerki, myślę że to nie jest wina gracza ze nie może trafić, bo nawet jak rower stoi w miejscu i trafisz mu w głowę to często nie siada. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności